Съветник от БСП зове Община Бургас да разреши два големи проблема
Да отвори подлеза в ж.к.“Меден рудник“ и следи претовареността на камионите, настоява Радослав Петков
Общинска администрация да не търси оправдания в европейски директиви за ремонта на подлеза на бул.“Захари Стоянов“, който от години е напълно неизползваем, а да предприеме стъпки по разрешаването един огромен проблем. Това призова общинският съветник от БСП Радослав Петков.
Пред Флагман.бг той отново повдигна болната за няколко хиляди души в най-източната част на ж.к.“Меден рудник“.
От много време живущите в Селото настояват общината да ремонтира съоръжението, защото децата им ежедневно минават по няколко пъти през натоварения булевард. От администрацията обясняват, че разработили проект за европейско финансиране, но не не могат да извършат мащабна реконструкция, защото според новите изисквания трябва да разширят входа.
За да се случи това е нужно отчуждаването на част от дворовете на две къщи, чийто собственици се обявили категорично против.
„Лично съм инспектирал няколко подобни съоръжения в Бургас и съм видял, че са същите като габарити. След като те са в експлоатация, значи няма проблем и за този. Не говорим за сериозна реконструкция – просто да се обнови и обезопаси. Един освежителен ремонт няма да струва Бог знае колко, а ще реши голям проблем на много наши съграждани“, коментира Радослав Петков.
Той призовава да се заделят средства за освежаване, както и последваща охрана на съоръжението, което свързва Селото с ж.к."Меден рудник".
Общинският съветник от БСП лансира и друга интересна идея, свързана с опазването на пътищата на територия на Община Бургас – да се намери механизъм, който общината и Държавната агенция „Автомобилна администрация“ (ДААА) да си партнират и веднъж завинаги да сложат край на порочната практика със силно претоварени камиони.
Добър ход би бил създаването на постоянно действащи пунктове за измерването на теглото на камионите на входно-изходните артерии на Бургас, смята парламентаристът.
„Имах питане по темата, още през май, едва ли не съм предусещал какво ще се случи, но наблюденията ми бяха такива. Бул.“Захари Стоянов“ е съвсем нов булевард. Всички видяха, че месец след ремонта настилката се деформира. Да, вярно е, че се ремонтира гаранционно, може и ремонтът да не е бил качествен, но като цяло Общината трябва да предприеме мерки, за да пази собствеността си“, изтъкна Радослав Петков.
В момента ДААА извършват проверки, но по-скоро това е кампанийно, нужно е да се създадат условия от общината, като собственик на инфраструктурата в града, да се извършват постоянни проверки. Това най-малко ще подейства дисциплиниращо на шофьорите, защото публична тайна е, че почти няма камион, който да не пътува претоварен.
„Няма логика да си похарчил милиони за ремонт и с лека ръка да оставиш някой да унищожава инфраструктурата ти“, смята Петков.
Когато някой има добра идея, всички скачат против нея.
Угодия няма
Общината не може да се пребори с 5-6 откачалки който ги хранят около блоковете и е смрад и мръсотия
ДОКОГА
ИМА ЛИ ВЛАСТ ДА СЕ СПРАВИ С ТОВА ЗЛО