Разкриха закодираното послание в текста на трите мегаборда на BMW в Бургас
Нестандартната реклама предизвика доста коментари и провокира феновете на марката
Още преди няколко седмици, с появата си пред трите входа на Бургас, нестандартните рекламни мегаборди на първия представител на BMW за Бургас – Бова Кар, предизвикаха вълна от коментари и снимки в социалните мрежи. В града се заговори, че нов световен бранд може оглави класацията за любима марка в сърцата на бургазлии. Или целта е да се създаде една М-общност от маниаци, обичащи бързите и мощни автомобили?
Трите огромни мегаборда с надпис „Добре дошли в М - ГРАДЪТ на BMW и Бова Кар“ привличат погледите на всички шофьори, влизащи в града от София, Поморие и Созопол.
Отговор на въпроса - какво са искали да кажат с тази реклама от Бова Кар, ни даде маркетинг мениджърът на компанията – Станислава Караманова.
- Станислава, откъде дойде идеята за тази реклама?
- Ще започна от малко по-далече. Феновете на марката са наясно, но нека да разясним и за останалите. M е под-марка (subbrand) на BMW, чрез която BMW представят спортната си линия М автомобили. Тoва са автомобили, които се отличават с изключителна динамика и екстравагантност на пътя и носят силна емоция при шофиране.
За да илюстрира своята цялостна концепция за М преживяването и страстта, която наистина носят тези автомобили, BMW създава един дигитален свят – град, наречен „M ГРАДЪТ“ (M TOWN), където представя визията за това как би изглеждало едно М общество. Всеки собственик на такъв автомобил може да стане гражданин на М TOWN като създаде собствено ID. Съществува също и хаш-таг за Instagram #M_Town, който ви позиционира на дигиталната М карта на сайта им: www.bmw-m.com
- Този начин на презентиране е нов за региона и веднага направи впечатление, каква е всъщност идея на кампанията?
Вдъхнови ни идеята за уникалното общество на „M ГРАДЪТ“, което виждаме, че съществува и тук, и решихме да направим една кампания, в която да приветстваме всички преминаващи и оставащи в Бургас, да напомним за тази концепция на BMW и да разкажем малко за себе си.
- Какво имате предвид като казвате „ да разкажем за себе си“?
- Билбордите са красноречиви, но имат своето скрито послание, което се крие в историята на Бова Кар: Както знаете, Бова Кар е най-старото оторизирано представителство на BMW за България. Локацията му в Бургас, даде привилегия на бургазлии да бъдат най-близко до марката, тъй като BMW е директно представена чрез своите дилърства. Това допринесе BMW да се утвърди през годините като най-предпочитаната марка от премиум сегмента за България и за града в частност, и да изгради едно истинско BMW фен общество. А ние сме горди с приноси си за това.
Когато преди 3 години Бова Кар стана и първото оторизирано представителство на спортната М линия и в града започнаха да се движат изключително интересни, открояващи се с екстравагантни цветове и интериор BMW M автомобили (а ние сме добре познати със смелите си и нестандартни визии на автомобилите, които поръчваме), бургазлии започнаха да се докосват до истинския потенциал на немската марка. Това ги привърза още по-силно към нея и ги превърна в абсолютни нейни последователи.
Именно поради тези причина уверено заявихме тази принадлежност. Получи се интересен анонс, събрахме позитивна обратна връзка, което ни кара да вярваме, че кампанията ни е била успешна.
M TOWN
M eden
Rudnik
М-града ако продават бангии
На пръсти са м-ките в бургас
-Помооощ! Помоощ!
Поглежда и какво да види - коня паднал в една дупка...
-Моляте извадиме от тук , не мога да изляза! - Казал коня.
-Нямаш проблеми брато . - Казал Зайо и отишъл , запалил БМВ-то , върнал се , хвърлил едно въже на коня и го изтеглил от дупката.
На следващия ден , както си препускал през гората , коня чул:
-Помоощ!
Погледнал и в същата дупка бил паднал Зайо ...
- Моляте Конче, извади ме .. аз вчера ти помогнах!
-Немаш ядове ! , казал коня и си подал х*я в дупката
-Фани се за х*я ми!
Речено - сторено ... хванал се Зайо за х*я на Коня и бил спасен!
Каква е поуката ?!
Ако ти е голям х*я , не ти трябва БМВ !!!
М общонст в М града с една или 2 истински м ки