Васил Велев: Българските плажове не може да се каже, че са пусти. Тази антиреклама е перверзна
Има отлив на туристи, но сезонът още не е свършил, а август месец всъщност е пикът на сезона, каза шефът на АИКБ
Плажовете не може да се каже, че са пусти, защото има отлив, сезонът още не е свършил, август месец всъщност е пикът на сезона. Това каза председателят на Асоциацията на индустриалния капитал в България.
„Имахме много добро време за туризма, когато всяка година говорехме за съществен ръст на туристопотока. В началото на тази година сигнализирахме за задаващите се опасности заради конкуренцията на другите пазари. Тогава предложихме да се увеличат парите за реклама, които са смешно малко“, коментира той.
„Другото ни предложение беше точно това, което сега се обсъжда в парламента и в обществото за връщане на дейността по концесиониране на плажовете към специалния закон - Закон за устройство на Черноморското крайбрежие“, добави шефът на АИКБ.
„Свидетели сме на една антиреклама. Поразени сме как може да има такова перверзно щастие от това, че има спад в потока на туристи по българските плажове“, добави той.
Президентът на КНСБ Пламен Димитров пък изтъкна, че ключовият въпрос е как държавата може да противодейства на държави, които са извън ЕС и предлагат непазарни мерки.
„Това са Турция, Египет, Тунис, които всъщност взеха масата от нашите туристи. Тези около 15-20% намаление, което се очаква спрямо миналата година, всъщност бяха взети там с допълнителни средства, които всъщност държавата дотира, т.е. плаща на местния си бизнес, което в ЕС е непозволено“, каза още синдикалният лидер.
На къмпинг смокиня чадърите по 30 лв.-празно е ! На централния плаж-другата крайност 1.20.И по 5лв.да е пак ще е пълно а и цената ще е нормална ;)