Уволниха скандалния д-р Димче Миладиноски от УМБАЛ – Бургас
От болницата отказаха коментар, но потвърдиха, че лекарят има многобройни наказания
Д-р Димче Миладиноски ще бъде уволнен от Спешното отделение в УМБАЛ – Бургас, където работи, научи Флагман.Бг. Лекарят е отказал да получи заповедта си за уволнение и тя е била връчена пред свидетели.
От болницата отказаха официален коментар, но потвърдиха, че д-р Миладиноски има няколко наказания, сред които и последно предупреждение за уволнение заради оплаквания на пациенти.
По неофициална информация чашата на търпението е преляла след поредната жалба на потърпевш, който трябвало да постъпи за изследвания в едно от вътрешните отделения на УМБАЛ – Бургас. Д-р Миладиноски отказал и го пренасочил към частна болница, която нямала договор със Здравната каса. Така пациентът трябвало да плати 2500 лева. В УМБАЛ – Бургас тази сума щяла да бъде покрита от Здравната каса и болният нямало да плати нищо.
Преди няколко дни рускинята Татяна Климова /виж тук/ изпрати оплакване до Флагман.бг по повод смъртта на нейния съпруг в хосписа в Черноморец, собственост на д-р Миладиноски. Тя твърди заведението й дължи 1240 лева, тъй като заплатила за едномесечен престой, а съпругът й починал на шестия ден след приемането в хосписа.
Лекарят нарече тези твърдения глупости.
Преди година и половина татко беше настанен в Хоспис Миладиноски, след кратък период от настаняването татко почина там. Според подписания договор от мен и Димче, той трябваше да ми върне сума, която до ден днешен не е възстановил. Той надписа измислини такси и лечения които уж са били прилагани на татко. Надписа превоз, взе пари за прехвърляне на пари по банков път и още много измислени от него манипулации, което разбира се беше много далеч от самата истина и действителност.
Собственика на Хосписа Миладиноски отказа комуникация с мен, в резултат на което аз не мога да си възстановя сумата която ми дължи.
Аз за разлика от много други недоволни тук, съм завела гражданско дело с насрочена дата с цел този казус да бъде публичен, за да предпази други граждани от подобна мерзост!
Също бих искала Доктор Миладиноски да бъде проверен за компетентност за практикуване на професията лекар. Имам съмнения, защото лекарската професия е преди всичко свързана със съвест, хуманност и човеколюбие.....
Някои знае ли,какво се случва с него....(освен Зияд)?
Как е?
Има ли подобрение на здравословното му състояние?
Съпруга му в добро състояние ли е и тя?
Д-Р ЧИТАКОВ Е МНОГО ДОБЪР ЛЕКАТ, ЧОВЕК И СПЕЦИАЛИСТ!!!
Моля споделете,къде практикува,за да могат хилядите доволни и благодарни пациенти да го посетят?
4ovek 24 4asa nqkoq baba da gleda televiziq I da si hapva..I kolko struva Tova na mesez?A kato umre poiskaite so parite obratno.A I sestri hodqt da slagat sistemi as 25 lv.Posle doktora vinoven,vinovna e zavista I zlobata.Nali si obi4ate blizkite ostavete parite as bog da prosti.Kolko 6e vi struva v ka6i pari I nervi.
От УМБАЛ-Бургас ни дадоха телефона на хосписа в Черноморец
Днеска ние разбираме че всичко е една нагласена и добре работеща система за насочване на пациенти към неговият Хоспис
Да този “д-р”е найстина Менгеле за който е само важно Парите!
Да това е най бруталният и арогантен мошеник който е уж лекар и дал Хипократова клетва.
Ние сме завели гражданско дело срещу този “ д-р” и съдът ще вземе решение относно причинените морални и материални щети
Съветвам всички които са пострадали от този “ д-р” да създадем всеобщ групов форум и да се организираме заедно за може да се отсрани този “д-р” от всякаква дейност свързана със здравеопазването
В 2019 година не трябва да има място за такива “д-р” в България
Време е за промени и наказания
Казвам се …………………… ЕГН………...и съм от ……………….
Баща ми ………………..,след операция на счупена бедрена кост бе настанен от нас на 16.01 2017 г. в Хоспис "Миладиноски" гр.Черноморец .Др.Миладиноски е директора на хосписа.на .Беше ни обещана рехабилитация и това беше причината да го настаним там.Таксата в началото беше 1080 лв.Имам издадена фактура за от 16.01-до 16.02.2017,после от 16.02 до 16.03 след това от 16.03 до 16 .04.2017 г.това бяха и фактурите които са ми издадени до кончината на баща ми на 18.12 2018г.След това ми е издавана още една фактура за последната такса /сумата от 1485лв./таксата е вдигната от м.май/която сума е платена в деня на кончината на моя родител 18.12.2017/Когато моя брат отиде да поиска обяснение за последната такса ,която е платена до 16.01.2018г,а баща ми почива на 18.12.2017г и е редно да бъдат върнати парите ,а да се одържи такса за 17и 18.12.2017те му предоставят ф-а 1000000474 към фактура 1000000473 с удържане за 2 дни на сумата от 978 лв. 20 дни преди кончината на баща ми ми бяха поискани 2070 лв за вливане на някакви глоболини поради ниския хемоглобин на баща ми.Изрично им казах ,че ми е нужна фактура ,която трябва да представя на брат си ,който е в чужбина,а разходите по хосписа поемаме наполовина.Така и не ми бе издадена такава фактура тогава.На 06.01.2018г. аз се обадих на съпругата на др.Миладиноски,която се води счетоводител на хосписа ,че искам фактури за престоя на баща ми за месеците на които няма издадени фактури или по точно от16.04.2017 до 16.05.2017,от 16.05.2017 до 16 .06.2017 и така до 16.11.2017 до 16.12.2017.Разговора не протече гладко ,но тя обеща да ми прати фактурите ,които били готови но аз не съм ги взимала ,както и фактура за 2070 лв.за медикаментите които му вливаха.След 18 дневни разговори днес 22.01.получих "фактура" номер 8 без касов бон на която е отразено 5 месечно присъствие на баща ми в хосписа ,както и 2070 лв.за медикаментите.Пращам Ви всички документи които съм получила като съм ги номерирала от номер 3 -тъй като първата и втората фактури/издадени са с фискален бон/не сме запазили.Моля за вашата намеса и компетентност!Присъствала съм на скандали с много други близки на пациенти ,които не получават документ за получените такси.Моля да бъда уведомена за резултат от проверката ,ако има такава,за което много се надявам.Когато в семейството има болен всички ставаме много слаби и уязвими.Такава бях и аз и заради това искам да спра колкото мога тази порочна практика в хоспис "Миладиноски".
Това е писмото което съм пратила до НАП.Отговора беше ..........не можем според чл..... ал.... да ви дадем информация за резултата от проверката.