Депутатът Севим Али: Не камери, а спешен ремонт е решението за проблемния участък на АМ „Тракия“
40-километровото трасе между Стара Загора и Чирпан очевидно ще продължава да гълта пари от шофьорите
Апелираме всички шофьори, пътуващи по АМ „Тракия“ да бъдат особено внимателни в участъка между Чирпан и Стара Загора. Защото, мислейки, че шофират по аутобан, могат да станат следващите жертви на ограничението.
През есента на миналата година по трасето бе въведена максимална скорост за движение 90 км/ч., тъй като е в окаяно състояние. По дясната лента е почти невъзможно да се шофира, използва се основно изпреварващата лента. Очакваше се ограничението да бъде отменено в края на този месец, но по всичко се вижда, че това няма да се случи до края на летния сезон. А шофьорите могат да получат честитка след честитка от КАТ, карайки до 140 км/ч., каквато по принцип е максималната скорост по магистралите в България.
Защо в отсечката Стара Загора – Чирпан на АМ Тракия ограничението е 90 км/ч?
Вместо проблемът да бъде изкоренен из основи, тоест с ремонт, той ще бъде решен с... глоби от КАТ. Мобилни камери за висока скорост ще следят всяка една кола и при превишаване на скоростта нарушителите ще бъдат снимани.
Според бургаския народен представител от ДПС Севим Али само спешен ремонт на участъка завинаги ще сложи край на агонията на шофьорите.
„Не камерите на КАТ и глобите, а спешният ремонт е решение на проблема с магистрала "Тракия" в участъка между Чирпан и Стара Загора”, коментира пред Флагман.бг Али.
Именно депутатът е поставил въпроса пред регионалния министър Петя Аврамова на парламентарния контрол миналата седмица. Спешното запитване е дошло след редица оплаквания от граждани към Севим Али. Според него ограничението трябва да отпадне, а участъкът между Чирпан и Стара Загора да бъде ремонриран.
Вижте как почнаха да ни наказват заради разбития участък от АМ „Тракия”
Агенция „Пътна инфраструктура“ нямала пари за ремонта на 40-километровия участък, стана ясно от отговора на министър Петя Аврамова. По индикативни разчети парите, които са нужни за ремонт на участъка, са около 60 млн. лева. Ще се търсят възможности за целеви средства от бюджета, за да почне поетапно изпълнение на ремонтните дейности участъка, каза още регионалният министър.
Ограничението от 90 км/ч. в проблемния участък ще остане до края на септември, да се надяваме дотогава да се намерят средства за ремонта му, както за други трасета по АМ „Тракия“. (ВИЖ ТУК)
Печели най-евтината оферта, после следват отчисления за местни и централни велможи, наемат се некадърни под изпълнители /те са по изгодни/ и накрая калпава магистрала.
Така е от години, всички го знаят, но
промяна няма. И така докато не се избием всички...
Решението е знак А12 плюс Ж19 и допълнителна табела Т2.
Така уведомяваме водачите и няма безмислени глоби
Флагман предложете го на министърката