За 9 минути през Бургас: Ето как за няколко години с 3 проекта облекчиха трафика в града
През летните месеци допреди 3 години бе ад, туристи от страната минаваха през целия център, за да се доберат до Созопол
Помните ли улица „Крайезерна” преди реконструкцията й? След строителните дейности пътната артерия изнесе целия трафик за Южното Черноморие от центъра на Бургас. Улицата спестява на града огромни задръствания, но да си припомним каква бе ситуацията само няколко лета по-рано.
През града, основно по булевардите „Стефан Стамболов” и „Струга” към Трапезица и бул. „Тодор Александров”, минаваше целия поток от автомобили от входа на Бургас при кръговото на Метро до изхода на града в посока Созопол. Това предизвикваше огромни задръствания през туристическия сезон, когато хора от вътрешността на страната пътуваха към курортите на юг от Бургас.
Община Бургас започна да работи в посока облекчаване на тази ситуация. Първа стъпка бе надлезът за Созопол на изхода на Бургас, който премахна тапите към и от жк „Меден рудник”. Последва кръговото на Трапезица, което замести безсмисления светофар и за което писахме преди седмица. Последна стъпка в плана бе разширението на ул. „Крайезерна”.
Отвориха ул. "Крайезерна", край на тапите на входа на Бургас! (ВИДЕО)
Тя бе открита на 11 юли 2017 г. и чрез нея, дори в най-натоварените откъм трафик летни месеци, автомобилите от вътрешността на страната прекосяват целия Бургас само за 8 или 9 минути – време, близо 2 пъти по-кратко от това преди трите мащабни проекта.
Два светофара в Бургас ни надуват сметките за такси безбожно
Единственото спорно кръстовище, което в Бургас сякаш е останало все още неуредено, е това между ул. „Одрин” и бул. „Сан Стефано”. Възможно е съвсем скоро проблемът с двуминутния червен сигнал на сфетофара там също да бъде разрешен, а това би било последна стъпка в пълното облечакване на трафика в града.
Така че мили ми новосъграждани, не всяка вода е блато и не всяко блато е негативна форма на воден басейн. Пък тези кауни, които твърдят, че старите бургазлии викали на вая блато да си отиват на къра от където са дошли.
Ама ако ти е по-удобно комунистите да са пак виновни, ок :)
Имаше достатъчно място и на двете места да се направят що-годе нормални кръгови вместо тези смешки.
Когато трафика към кръговото кръстовище се контролира от светофари то не работи, защото трафика идва на вълни и е неефективно! А кръговото за София ще заработи нормално, когато се намали скоростта в кръговото с бабуни или с по-добре организирани ленти за движение.
От всички грандиозни проекти от 2010,
2011 г. за три реда обходи на Бургас - външен, среден и вътрешен, дори с мост през езерото на юг май само
разширение на Краезерна видяхме.
За северен обход има ПУП от 2011 г.
и до там. А това е основно трасе, което ще изнесе най- големия поток от и на север, където са големите курорти.Но....пари няма и скоро няма да има. Хвърлиха милиони за вело алеи, спортни зали, а в града улиците и тротоари са в ужасяващо състояние. Докога ?