Д-р Робърт Ланса: Живот след смъртта доказано съществува, ето защо...
Всичко, което виждаме, не съществува без нашето съзнание, тоест, съзнанието определя какви ще бъдат нещата извън нас
Има ли живот след смъртта? Въпрос, който съществува от самото основаване на човечеството, нали? Но отговорът не е окончателен, той постоянно се променя и един учен от Северна Каролина твърди, че съществува. Според теорията на доктор Робърт Ланса смъртта е само илюзия, която създава нашето съзнание. „Мислим, че живеем живот, голям биохимичен процес и че след като умрем, нашето съществуване се разпада,“ обяснява д-р. Ланса, цитиран от Блиц
Според неговата биоцентрична теория, хората вярват в смъртта, защото така са научени. Това обучение произтича от факта, че ние придаваме живот на нашето физическо тяло и е доказано, че това тяло умира. „Нашето съзнание създава вселената, а не обратното. Работата е в това как възприемаме света около нас.
Ако видим небето като синьо, то е така, защото някой ни е научил, че цветът на небето е син, но връзките в мозъка могат да бъдат променени, за да можем да изживеем небето като червено или зелено”, добавя д-р. Ланса. Др. Робърт Ланса не е единственият, който подкрепя тази теория.
Има и други учени, които са съгласни с него. Именно те твърдят, че всичко, което виждаме, не съществува без нашето съзнание, тоест, съзнанието определя кое ще бъде нещата извън нас. Накратко, вселената е инструмент на ума. Животът е приключение, което надхвърля линейното мислене.
След като умрем, ние оживяваме отново, както е видно от квантовата механика и многобройни доказателства от квантовата физика, казва Робърт Ланса. Но има такива учени, които се противопоставят на това разбиране и твърдят, че познаването на квантовата физика не може да бъде разбрано по такъв начин и да отрече теорията на Дарвин. Критиката, получена от биоцентричната теория:
„Днешната наука отхвърля теориите, които не са съгласни с теорията на Дарвин. Тя е основата на съвременната наука, а Ланса се занимава с някои странни понятия, които са просто неприемливи.
Неговият биоцентризъм не предлага подробно обяснение на съзнанието и игнорира всички изследвания, които са именно за човешкото съзнание.