БСП-Бургас пита: Какво наложи поскъпването на стикера за синята зона
Как се подобри услугата, след като цената скочи от 43 лева на 60 лева, и за какво се използват приходите от продажбата на стикери, питат от левицата
Какво наложи увеличението на годишните стикери за спиране в синята зона по местоживеене от 43 лева на 60 лева? Това питат от БСП-Бургас, които днес дадоха извънреден брифинг в централата си на ул.Фердинандова 60.
Пред медиите застанаха общинският председател Живко Годсподинов, както и тримата съветници - Чанко Мирчев, Кирил Петков и Радослав Петков. Те настояват да узнаят какво се е променило в качеството на услугата, за да се повишава цената с 50 %.
„Как се подобри тази услуга, след като през 2018 г. годишният стикер се увеличи от 43 лв. на 60 лв., какъв е размерът на средствата, които са постъпили в Общината от синя и зелена зона за 2018 г. и за какво се изразходват тези средства. Всеки един бургазлия има право да знае отговорите. Обещаваха да се построят няколко паркинга, за да се реши проблемът с паркирането, но през целия мандат нищо подобно не се случи, само се дават обещания. Това, което реално се случи, е разширяване обхвата на синя и зелена зона. На тези, които си плащат годишния стикер за паркиране, нищо не се предоставя като гаранция за намиране на място за паркиране”, каза на пресконференция в Бургас Живко Господинов.
До администрацията е поставен и въпрос, свързан с изграждащото се пристанище в квартал „Крайморие”. При среща с живущи в квартала, хората са алармирали, че са обезпокоени. Те искат да знаят направена ли е екооценка за последиците върху околната среда, за да не се стигне до ситуацията в Черноморец, където оплакванията са за изядена плажна ивица.
Общинският съветник Радослав Петков повдигна и темата за остарелите тръби, които са опасни за здравето на местното население, тъй като са от старите, изработени от канцерогенен материал, съдържащ азбест. Общинските съветници питат кога ще бъде ремонтирана ВиК системата в квартала, както и дали новите жилищни райони ще бъдат присъединени към канализацията.
Друга инициатива е свързана с т.нар. бърза автобусна линия. Радослав Петков показа снимка на пешеходна пътека на кръстовището на бул. „Захари Стоянов” и ул. „Ал. Георгиев Коджакафалията” в Меден рудник. „След изграждането на новата светофарна уредба за целите на автобусния транспорт, тази пешеходна пътека остава на едно малко отстояние от светофара, което предизвиква едно излишно препятствие за доста натоварения трафик по бул. „Захари Стоянов”. Предложението от наша страна е тази пътека да бъде изместена на самия светофар. Така и автомобилите и пешеходците биха преминавали по много по-безопасен начин”, пита Петков.
Друг въпрос на БСП Бургас е свързан с реконструкцията на улици в централната градска част. В отговора се посочва, че става дума за съгласуван с Министерството на културата проект, включващ архитектурно решение за ремонт на “територия с историческо значение”. "За мен е изненада статутът на централна градска част. Ако се равняваме с градове като Несебър и Созопол, защо не сме кандидатствали и по ЮНЕСКО?”, пита Живко Господинов.
пангото в Комлука,
И да връщат откраднатото.
Сега когато вали дъжд вси4ки нефтени пари и отлагания се отичат по улиците и някои трябва да ги мие .А от къде да доидат парите -да вземат от вашия подкуп ,може би ?
за сравнение вижте цените в София и си задайте въпроса с какво паркомястото е по добро от това в друг град