За скандалната реклама на „Жилет”: Лошо ли е да си мъж и има ли мъжествеността място в 21 век (ВИДЕО)
19 Януари 2019, Неделя, 01:24 ч.
Автор: Георги РУСЧЕВТова е едно дълго, мъчително упражнение в нисък корпоративен феминизъм
Световноизвестната компания, лидер в продуктите за бръснене „Жилет”, създаде реклама, която скандализира световното общество. С клипа компанията се опитва по либерален и грозен начин да „напомни” на мъжете да не бъдат перверзници и изнасилвачи.Краткият филм, както го наричат от марката, е дълъг малко под 2 минути и е нещо, което малко хора биха повярвали, че подобна компания може да изпълни – те буквално атакуват най-голямата си база от потребители, мъжете, като пряко ги обвиняват, че... са мъже.
„Това е едно дълго, мъчително упражнение в нисък корпоративен феминизъм”, така описва рекламата журналистът и активист Пол Джоусеф Уотсън. Думите му, макар и звъучащи екстремно в лицето на повечето либерали, всъщност са точно в десетката. За жалост обаче рекламата трябва да се види, за да се повярва.
Както се вижда, участи е пропагандата против мъжествеността взима и Ана Касапариан – водеща от арменски произход в телевизията (ако може да се нарече така) „Young Turks” или „младите турци”. Името не е случайно – то е името на организация от турци в началото на 20 век, отговорни за геноцида над арменците, където по брутален начин живота си губят над 2.5 млн. християни.
Рекламата е насочена против белия мъж – фигура, която в последните години се превърна в антипод на правилното, в синоним на човека, отговорен за всички проблеми и неравноправия в света, във най-атакувания от крайно левите и екстремни феминистки образ на всичко, което е грешно в света. Това е очевадно от образите, представени в краткия филм – бял мъж подсвирква след красива жена, спрян от негър; бял мъж обарва латино слугинята си и подбужда смях сред бяла публика. Не е случайно, че повече от половината „негативни” образи, представени в рекламата са бели мъже, а всички позитивни такива – негри или латино.
Да не говорим и за образа на „самотната майка”, който се появява още в самото начало на филма. Той е извратено превърнат в символ на „независимостта от опресията на белия мъж”, като в действителност децата, отгледани от сама майка (особено мъжете), определено растат с липси в семейството.
„Жилет”, с видеото си, има дърозстта да каже на мъжете, че да се държиш като мъж – да имаш състезателн дух, да бъдеш стоик, да имаш силен ум и да разсъждаваш, е грешно. Върха на иронията обаче е, че самата компания е собственост на „Проктър енд Гембъл” – огромна корпорация, известна с тестовете си върху животни и експлоатация на детски труд, казва Пол Джоусеф Уотсън.
Очаквано, според лявата медия на Запад, рекламата е „разделила” обществото на 2. Тогава как се обяснява, че гласовете „за” и „против” нея в youtube са непропорционално разпределени като 579 хил. „за” и над 1 млн. „против”?
В крайна сметка – лошо ли е да си мъж, да си мъжествен в 21 век? Очевидно либералите искат да покажат именно това с леко завъртане – лошо е да си бял мъж.
Лошо е да обучаваш децата си да имат всички идеали и плюсове, свързани с мъжеството, но не е лошо да приемаш мъже от Африка и Близкия Изток – потенциални терористи под формата на бежанци.
Добре е детето да израства в среда между мъж и жена, но не е задължително – сама жена може да се справи също толкова добре, колкото нормална семейна двойка.
Не е добре мъжът в семейството да е мъж – той трябва да изразява повече женски черти – да е на „ти” с емоциите си и изразяването им, да плаче, да се оплаква и да отстоява правата на малцинствата с цената на своята свобода.
Лошо е да си мъж, запомнете го – това се опитва да каже Жилет с рекламата си.
И затова повече аз лично никога няма да си купя техен продукт, както ще направят и много други мъже, които все още са запазили част от себе си и продължават да се борят против постепенното, продиктувано от отвратителен либерализъм и сбъркани представи за света заличаване на един цял биологичен пол.
Ето го и задълбочения коментар на друг политически коментатор, отявлен критик на крайно лявото и нелогичното в света - Стефан Молиню
Отиде си сценаристът на „Вчера“, Владимир Даверов издъхна след мъчително боледуване
Тежки думи за България
Средната пенсия в Русия е...
Пламъците в Лос Анджелис погълнаха сгради, има жертви, но Панагюрско златно съкровище било защитено
Разтърсващо твърдение за Путин
4 съвета за дълъг секс
08/01/2025, Сряда 21:58
0
Пламъците в Лос Анджелис погълнаха сгради, има жертви, но Панагюрско златно съкровище било защитено
08/01/2025, Сряда 21:57
0
Шок в бургаската морга! Близките на загиналите 17-годишни младежи разпознаха телата им
08/01/2025, Сряда 21:56
1
Масов протест срещу високите цени на тока
08/01/2025, Сряда 21:55
7
Средната пенсия в Русия е...
08/01/2025, Сряда 21:48
2
Била е близо до смъртта
08/01/2025, Сряда 21:20
0
Притеснителна новина за София
08/01/2025, Сряда 20:56
0
Разтърсващо твърдение за Путин
08/01/2025, Сряда 20:48
2
Много му върви
08/01/2025, Сряда 20:25
0
Разказа за Рен
08/01/2025, Сряда 19:57
1
Замърсяването на въздухът в София е два пъти над нормата, а от СЗО заговориха за мор на българите
08/01/2025, Сряда 19:50
7
Отиде си сценаристът на „Вчера“, Владимир Даверов издъхна след мъчително боледуване
08/01/2025, Сряда 19:50
6
Били са им основни конкуренти преди време.
Независимо, че са отделна компания, в момента шапката е обща и на Жилет и на Уилкинсон. Разбира се това не се афишира, но може да се намери инфо в мрежата
Абсолютно неадекватно
+ 2 линка към външно видео!
+ Зловещи мета данни!
Wilkinson? Те също са собственост на P&G