Бугатито на Ваньо Алексиев: Застраховка за 300 хил.лева, смяна на гуми - 25 хил.лева
11 Юли 2018, Сряда, 11:06 ч.
Транспортният бос Ваньо Алексиев, който взе акъла на цяла България, подкарвайки най-скъпата кола в света – „Бугати Широн” за 5 милиона лева, все още не е застраховал возилото си срещу кражба, пише „Таблоид”.
Мощният автомобил пристигна преди седмица в България, след като Алексиев чака 17 месеца, за да бъде произведено направеното специално за него „Бугати” в завода във френския град Молсхайм. Впечатляващото возило е с мощност без аналог – 1500 конски сили, като ускорява от 0 до 100 км за рекордните 2,5 секунди.
Колата получи регистрационна табела СВ 5833 ММ, а Алексиев вече шофира тузарското возило из софийските улици. Той е платил за автомобила 2,4 милиона евро, още 15 000 евро за доставката и около 150 000 лева за регистрацията на колата и задължителната застраховка „Гражданска отговорност”.
Ваньо Алексиев обаче си е спестил около 300 000 лева, за да застрахова уникалното „Бугати Широн” срещу кражба. Негови приближени разкриха, че баровецът предпочел да не плаща 6-цифрената сума за застраховка „Автокаско”, а да охранява сам возилото си. За целта към „Бугати”-то са прикрепени четирима бодигардове, които го пазят по двама на смяна.
През уикенда колата-чудо бе паркирана пред актуално заведение на партера на известен столичен хотел, като от двете страни на возилото стояха като препарирани гардове. Даже когато Алексиев вкара автомобилът си в гаража на къщата си, охранители дежурят пред скъпото возило.
„Бугатито не може да бъде откраднато, тъй като няма крадец, който да може да го запали. Единственият начин да го задигнат бандитите е да организират въоръжен грабеж. Да, но Алексиев е зорко пазен от въоръжени гавази, които вече бдят и край колата му”, разкриват познати на собственика на транспортната фирма „Биомет”.
Най-големия проблем на Ваньо Алексиев с уникалното „Бугати” са разходите по поддръжка на автомобила, за които понякога се чака по два-три месеца. Ако при случайна авария някоя част на колата се повреди, тя трябва да отиде на ремонт във Франция. „Даже смяната на масло и филтри се извършва във Франция. Само гумите на колата струват по 25 000 лева всяка, а фаровете са по 70 000 лева. Дано да няма злополуки с автомобила”, кръстят се приятелите на ексцентричния Ваньо Алексиев. За разлика от повечето родни баровци, той си вади парите с честен и легален бизнес и плаща милиони данъци.
В категории:
Животът
Стара народна рецепта за постна погача за Бъдни вечер
Закупуването на жилище става все по-трудно с тези промени в закона
2025 г. ще започне перфектно за тези 4 зодии
Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита
Защо днес задължително трябва отидем на пл. Тройката
Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита
22/12/2024, Неделя 20:00
0
Смесете кисело мляко, брашно и захар на равни части и направете тази сочна торта с неустоим крем
22/12/2024, Неделя 19:40
0
Методът 3-6-9 издава има и бъдеще връзката ви
22/12/2024, Неделя 19:20
0
Закупуването на жилище става все по-трудно с тези промени в закона
22/12/2024, Неделя 19:00
0
Хвали се, че навремето е скъсвал Преслава от се*с
22/12/2024, Неделя 18:40
4
Започна скоростен ремонт на ГКПП "Кулата" заради Шенген
22/12/2024, Неделя 18:20
2
Стара народна рецепта за постна погача за Бъдни вечер
22/12/2024, Неделя 18:00
0
Мартин Кура е новият й мъж
22/12/2024, Неделя 17:40
4
Стана ясна причината за внезапната смърт на цесекаря Марто
22/12/2024, Неделя 17:20
1
18 пъти по-богат от крал Чарлз
22/12/2024, Неделя 17:00
0
Свали 30 кг
22/12/2024, Неделя 16:40
3
Вашата пералня може да суши дрехи! Всяка има тази практична функция, но трябва да знаете този трик
22/12/2024, Неделя 16:20
0
Auch die Unterhaltskosten sind dazu angetan, Normalsterblichen den Angstschweiß auf die Stirn zu treiben. Schon die Vollkaskoversicherung schlägt hierzu- lande je nach Schadensfreiheitsrabatt, Regionalklasse und Selbstbeteiligung mit Beträgen zwischen 25.000 und 35.000 Euro zu Buche. Und dann erst die Wartung: Ein Bugatti muss alle 4.000 Kilometer zur Inspektion, alle 16.000 Kilometer wird der Wechsel sämtlicher Felgen empfohlen.
Allein ein Satz der Spezialreifen von Michelin (mit einer Lebensdauer von gerade mal 10.000 Kilometern) kostet rund 25.000 Euro, die große Jahresinspektion mit rund 16.000 Euro hat das englische Magazin "Autocar" ermittelt. Inklusive Sprit kamen die Experten auf jährliche Kosten von umgerechnet rund 250.000 Euro. Da könnte aus einem Traum schnell ein Albtraum werden.
Preis Hochleistungsreifen Bugatti Veyron
Der Reifensatz für den Bugatti Veyron liegt bei etwa 38.000 Euro (je 9500 Euro pro Reifen). Eine einzige Radschraube aus Titan kostet satte 50 Euro. Laut Hersteller Michelin sollten die Reifen nach etwa 4000 Kilometer (bei entsprechender Belastung) gewechselt werden. Nach knapp 10.000 km werden neuen Felgen fällig. Bugatti bietet allerdings ein jährliches Servicepaket für etwa 25.000 Euro an. All inclusive!