Шофьорът на обърнатия автобус предотвратил по-голяма трагедия?
01 Ноември 2017, Четвъртък, 01:17 ч.
Ако можем с нещо да му помогнем, ще го направим, казаха бивши колеги на Валентин Иванов
Шофьорът на обърнатия край Ямбол автобус е предотвратил по-голяма трагедия. Това каза пред камерата на бТВ негов бивш колега.
Приятелите му от несебърска транспортна фирма, в която Валентин Иванов е работел през лятото са сигурни, че той е предотвратил по-голямо произшествие.
„Много добър шофьор е. Няма закъснения, нито оплаквания от него. Звънял ми е веднага, след като забележи нещо нередно“, заяви механикът в несебърската транспортна фирма Фикрет Шабан.

След края на сезона той бил освободен. Търсел постоянен ангажимент и затова започнал в „Юнион-Ивкони“.
„Искахме да го оставим целогодишно, но нямаме бройка. Ако можем с нещо да му помогнем, ще го направим. Той е от хората, които заслужават. Много добро момче е“, каза бившият му шеф.
Заспиване заради преумора е най-вероятната причина за инцидента. Няма как във фирмата да не са знаели, че е карал извънредно, защото курсът е бил редовен, коментират бившите колеги на Валентин.
В категории:
Несебър






Претърпя тежка злополука
13/03/2025, Четвъртък 22:00
0







Зрителите да очакват пълен шок в Ергенът
13/03/2025, Четвъртък 21:41
2














"Само на "Юнион Ивкони" от началото на годината са съставени 28 акта, като последните са на стойност 10 300 лв. Част от нарушенията са, че превозвачът не е осигурил правилно функциониране на тахографите, не е осъществил контрол върху попълване на пътните листове и допуска неизпълнение на маршрутите", заяви Попов. След това обаче той поясни, че 26 от актовете са на физически лица, т.е. на шофьорите на автобуси. Само два от актовете са на името на юридическото лице, което ги е обжалвало.
По закон лиценз се отнема при повторно нарушение, свързано с тахограф - уредът, който измерва скоростта, разстоянието и дава подробна информация за показателите на курса, но превозвачът засега се отървава от най-тежката санкция, защото актовете не са влезли в сила. "Сега" попита транспортното министерство при какви обстоятелства би отнело лиценза на фирмата, но не получи отговор до затварянето на броя.
Заспиване от преумора.
няма контрол това е.
тези фирми си назначават ДАЙ .КАТ и кой ще контролири.
къде им е моторната спирачка
къде им е ел.тахошайба
глоби не плащат тези