Само във Флагман! Вижте как „Виваком” е заклещил свой клиент и го дои по скъпа тарифа пети месец
13 Септември 2017, Сряда, 13:55 ч.
Автор: Иван КОЛЕВСтарият ми договор е изтекъл, но всеки месец плащам по-високите такси по него, защото отказват да активират новия ми контракт от май, споделя бургазлията
Във всяка друга държава с работещи регулатори този случай щеше да доведе до сериозни санкции за мобилния оператор, сигнализира ни бургазлията Тодор Нейчев. Вижте неговата драма, която със сигурност не е единствена:Младият мъж пет месеца се бори с бюрократичната машина на „Виваком” да му активира новите договори за мобилни услуги, които отдавна е подписал.
Тънкият момент е, че при старите е плащал по близо 30-ина лева такса на месец, а настоящите, парафирани през май т.г., са при доста по-ниски стойности – 14-15 лева на месец.
Тодор Нейчев потърси Флагман.бг, за да даде гласност на случая, след като в началото на септември от „Виваком” за пореден път го "уверили", че новите му тарифни планове ще влязат в сила до дни.
„Подписах първия от договорите си на 3 май 2017 година при акаунт мениджърите на „Виваком” в Новата поща. Корпоративен клиент съм и като такъв обслужването ми се извършва единствено на това място. Избрах си тарифен план, подписах договора, но останах леко изненадан, че не бе активиран през юни. Преди това подписах и другия договор, като очаквах да започна да плащам по-ниските такси. Нищо подобно не се случи. От май ме мотаят. Постоянно ме лъжат. Обаждам се на оператора на „Виваком”, но оттам ми твърдят, че корпоративните клиенти не могат да се обслужат по телефона и ме пращат при акаунт мениджърите. Срещнах се с регионалния директор за Бургас. Той се опита да замаже гафа и ми обясни, че според него, това което съм подписал не било точно договор, а „запитване за тарифен план”, което е абсурдно, защото има всички реквизити да е договор”, разказа Тодор Нейчев.
Парадоксът тук е, че акаунт мениджърът продължавал да твърди, че това е договор, а шефът му – че е запитване. В крайна сметка вече пет месеца Тодор Нейчев плаща два пъти по-скъпи тарифни планове за два телефона на семейството си, без да може да активира евтината услуга.
В същото време се страхува да се премести на друг мобилен оператор, защото „Виваком” може да включат договора му в действие и да го съдят за неустойка.
Тодор все още умува дали да съди мобилния оператор. Съветва се с юристи за следващите си стъпки.
*Флагман.бг е готов да предостави право на отговор на мобилния оператор
В категории:
Бизнес
Надарена кака "омагьоса" нападател на Генк
Залужни: Започна Третата световна война!
Ако си мислиш, че си играч - стани змийски дояч
Предложение предвижда богатите страни да плащат 250 млрд. долара годишно за климата
Филм за героизма и успеха на Цанко Цанков във водите на Тихия океан може да гледате на 8 декември
ГДБОП разби организирана престъпна група
22/11/2024, Петък 21:20
1
Надарена кака "омагьоса" нападател на Генк
22/11/2024, Петък 21:00
2
Предложение предвижда богатите страни да плащат 250 млрд. долара годишно за климата
22/11/2024, Петък 20:40
0
Залужни: Започна Третата световна война!
22/11/2024, Петък 20:20
4
Слънчево и студено ще е утре, в планините ще превалява сняг
22/11/2024, Петък 20:00
0
Кметът на Минерални бани остава под домашен арест
22/11/2024, Петък 19:30
2
Ракетата "Орешник" прелетяла до Днипро за 15 минути
22/11/2024, Петък 19:00
8
Важно за шофьорите: Предлагат промени в регистрацията на коли
22/11/2024, Петък 18:40
1
Русия превзе още територия в Източна Украйна
22/11/2024, Петък 18:20
7
"Пия вино от 4 бона и не знам къде се намирам"
22/11/2024, Петък 18:00
5
Авариен ремонт затваря пътя Царево - Резово
22/11/2024, Петък 17:39
1
Над 1000 бегачи ще мерят сили в първия Полумаратон Бургас 2024
22/11/2024, Петък 17:18
4
През това време въртях кореспонденция с тях и КЗП.
След това се ядосах и им закрих още 2 стационарни, интернет и прехвърлих 2 мобилни на Мтел
Чудя се дали могат да си пресметнат колко загубиха от мен заради едни кирливи 70лв
Това е една огромна сума от милиони по 50лв.?