375 000 лв. ще струва медийното отразяване на европредседателството
06 Септември 2017, Сряда, 21:45 ч.
Правителството започва да си търси медиен партньор, чрез който да популяризира предстоящото българско председателство на ЕС. Това става ясно от обществена поръчка, обявена от ресорното министерство на Лиляна Павлова. Търси се агенция, която да осигури медийното обслужване на председателството в периода 1 януари - 30 юли 2018 г. чрез "регулярно подавана актуална и полезна информация" към другите печатни, интернет и социални медии в страната. Стойността на поръчката е до 375 000 лв. без ДДС. Оферти могат да се подават до 5 октомври.
Агенцията, която спечели конкурса, ще трябва да "извърши медия планиране по отношение на национални и регионални печатни и интернет медии и социални мрежи". И въз основа на това планиране да разпространява до другите медии в страната публикации, клипове и банери, предоставени от Министерството по европредседателството. Става въпрос за информация за осъществените срещи и постигнатите резултати по време на председателството, "разясняване на ползите от постигнатия напредък, развитие и утвърждаване на положителния имидж на българското председателство". Целевите групи ще бъдат както широката общественост, така и специализирана аудитория - представители на институциите на ЕС и на международни организации у нас, бизнесът, граждански и неправителствени организации. Всеки месец агенцията ще трябва да изработва и анализ на съдържанието на публикуваното по темата.
Минималното изискване към всеки кандидат е да има реализиран оборот от 450 000 лв. без ДДС за последните 3 финансови години. От тази сума поне 360 000 лв. трябва да са били спечелени от дейности, попадащи в обхвата на предмета на обществената поръчка - медийно планиране, организиране на рекламни и информационни кампании в медиите, подготовка, разпространение и анализ на публикации. Основните критерии, по които ще бъдат разглеждани участниците в конкурса, са ценовите им оферти и качеството на предлагания проект на медиен план. Изисква се агенцията да разполага с екип от поне 4-има човека за изпълнение на договора. Ръководителят му трябва да има висше образование и поне 5 години професионален опит в областта на пиара, маркетинга, рекламата или журналистиката. Сходни изисквания има и към останалите членове на екипа.
В категории:
Политика
Бишва любима на Гришо яхна...
Министърът на туризма връчи специални грамоти
Обра точките на 57 години
Сръбската Беба подпали мрежата
Прегърнахме се и чакахме, проговориха машинистите от фаталния влак
Бишва любима на Гришо яхна...
26/01/2025, Неделя 22:00
1
Скандалът в борбата не стихва
26/01/2025, Неделя 21:30
1
Нищо ново! Лукашенко пак спечели изборите в Беларус
26/01/2025, Неделя 21:00
0
Огромен протест в Гърция
26/01/2025, Неделя 21:00
0
Русия съобщи, че е завладяла...
26/01/2025, Неделя 20:31
2
Отново показа класа
26/01/2025, Неделя 20:03
0
Много е щастлива
26/01/2025, Неделя 19:31
1
Бизнесът му тръгна от видеокасетки, а днес е един от най-богатите в държавата
26/01/2025, Неделя 19:03
5
Обра точките на 57 години
26/01/2025, Неделя 19:00
0
Прегърнахме се и чакахме, проговориха машинистите от фаталния влак
26/01/2025, Неделя 18:56
0
Сръбската Беба подпали мрежата
26/01/2025, Неделя 18:31
1
Поколението Z – все по-технологично и самотно
26/01/2025, Неделя 18:12
0