×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Съгласни ли сте на тези места да се изградят буферните паркинги в Бургас? (СНИМКИ)


Съгласни ли сте на тези места да се изградят буферните паркинги в Бургас? (СНИМКИ)
До броени дни започват обществените обсъждания по ключовия проект за Бургас
02 Май 2017, Вторник, 10:21 ч.
Автор: Флагман.БГ

Обсъждат се 20 места, но тези 4 са почти бетонирани в плановете на Общината

Бургас ще има буферни паркинги, които ще се изградят до автобусните спирки. Плановете са те да облекчат значително движението в града и да осигурят алтернатива на бургазлии и гостите на града. Обсъжданията се очаква да започнат до няколко дни. 

Флагман.бг получи изпреварваща информация за потенциалните локации, а зам.-кметът по европейски политики и околна среда Руска Бояджиева потвърди, че това са част от парцелите, които в момента се обсъждат.

Както Флагман.бг съобщи, основната идея на тези паркинги ще е да се построят на външните граници на града (ВИЖ ТУК) с цел туристите и гости на Бургас да паркират автомобилите си там, след което да използват градския транспорт, за да стигнат до центъра. Така трафикът в града ще бъде по-спокоен, уверяват от администрацията.

По тази причина избраните за момента места следва да са в непосредствена близост до основните спирки на бързите линии Б1 и Б2.

По първоначална информация местата са както следва:

Ж.к. „Изгрев” край булевард „Транспортна”


Към момента не е ясно дали наистина това е мястото, предвидено за изграждането на два паркинга в ж.к. "Изгрев", но е много вероятно да е то, тъй като се намира в непосредствена близост до Терминал "Изгрев"

Ж.к. „Меден рудник”


Терминал "Меден рудник" (в синьо) се намира на метри от тези парцели, много е вероятно точно там на един от двата (в червено) да се изгради буферен паркинг за най-големия комплекс

В близост до стадион „Черноморец” на улица „Спортна”


Това е единственият логичен парцел край стадион "Черноморец", който да не е честна собственост - по всяка вероятност буферният паркинг ще бъде изграден именно там


По данни на Флагман.бг за строеж на паркинги е предвидено и мястото пред бл. 77 в бургаския ж.к. „Лазур”, познат още като „Краставицата”, където от години се говори за подобно начинание.


Понеже се намира в центъра, идеята за буферен паркинг там е отпаднала, в момента се обмисля изграждането на подземен такъв


Съгласни ли сте с тази идея?

Изпращайте вашите мнения, забележки и предпочитания на редакционния e-mail на Флагман.бг [email protected] или директно в сайта в рубриката Вашият сигнал до Флагман.бг

В категории: Бургас


Дари 20 милиона
Дари 20 милиона 22/11/2024, Петък 12:11 0
Закъса
Закъса 22/11/2024, Петък 11:20 0
85
Коментара по темата
85.
кой ще връща кредитите
04.05.2017 11:45:18
0
9
Кредитите, които натрупа и трупа Общината не знам как ще се плащат? Те затова разпродават къде що терен е останал из между блоковете и гъчкат хората, като на практика им унищожават благоустройството, комфорта и стандарта, а после Кметчето изкача със следващия грандомаснки проект за милиони и обяснява как Бургас цъфти и хубавее и как се развивал града. В същото време, хората из кварталите вече нямат въздух за дишане, секат дървета на поразия, развалят цели паркове и леят бетон. Проектите за милиони, нито са нужни, нито са удобни за ползване, защото нито един няма, който да е направен читаво и да е проектиран както трябва. Те са само за усвояване на пари.
84.
do 83
03.05.2017 14:52:49
0
11
Да, ама популизма работи. Тъй като в Бургас останаха пенсионерите и държавните служители, вали-гърми те си прибират тяхното, избраха Митето с 84%, а да ги питам, къде работят децата и внуците им. Голям келепир от новите му плочки на центъра и оня бетонен мемориал на Тройката.
83.
Gocho Педераса
03.05.2017 14:42:51
0
70
Скъпи съграждани, също е вариант като виждаме, че тези хора ни дърпат надолу, не се справят или им е трудно да ги свалим от власт, да им вземем главите или както искате го наречете.
Това безумие все някак си трябва да спре. Не може с лека ръка да се дават милиони за скъпи проекти, без да има нужда от тях, създавйки ни още повече неудобства. Навсякъде се краде, но това вече не е кражба, това е наглост. Сещате се, че и тези пари не идват ей така от някого, те са на заем. Всички откраднати пари ние всички ще трябва да връщаме, но тогава вече няма да има какво да продадем, а икономиката на града.. знаете.. От ден на ден става все по-лошо за нас.
Да върнем Бургас на хората, истинските хора!
82.
до 78
03.05.2017 14:35:46
0
33
Сега на младежите им дават по 460 лв стартови, искат ги с мин. два чужди езика, даже вече английския не го броят. А най-модерно е да ги назначават по разни стажански програми, където да работят или без пари или държавата да им плаща някаква временна заетост и след шест месеца- шут, следващия. Справка- jobs. Там е пълно с такива обяви. Ей те тва е Бургас- най-добрия град за живеене. Най-добър, ама за Кметската клика.
81.
Николов
03.05.2017 14:30:32
0
12
Бояджиева, къде си бе? Ела да архиологираш тука.
80.
Gocho Педераса
03.05.2017 14:29:07
0
23
Също гласувам да се изрине общината заедно с всички вътре и на нейно място да се направи паркинг.
79.
Маринов
03.05.2017 14:27:28
0
9
Положението в града е много зле. Бургас се върна 20 години назад по развитие. Тия проекти с плочките, пасарелките и паркинзите на някой друг ги разправяйте. Никога не е било в Бургас да няма толкова работа и да се дават толкова ниски заплати. Инженер по електроника съм с 15 години стаж, с английски език и къде в Бургас да си намеря работа по специалността, пък да не говорим и добре платена, с която да си издържам семейството? Принудихте ни да напуснем Бургас и да си търсим прехраната по София и чужбина. Това искам да й напиша на госпожата Бояджиева. Тя що не отиде да работи като археолог, а?
78.
долни лъжци и крадци
03.05.2017 14:20:08
0
23
На Кмета искам да му кажа, че 2006г. като млад специалист започнах със стартова заплата от 1000 лв. До 2009г.мръдна, колкото мръдна и от тогава досега не е мръднала и 1 ст., даже ни отрязаха някои соц. привилегии. Вече съм с натрупан опит и квалифициран специалист и да тръгна да си търся нова работа, стартовите заплати са по 500-600 лв и насреща и което имам не се предлага. Та, питам Кмета и г-жата Руска, к'во прайте, бе? Какво правите в тази Община, след като в този град няма елементарна икономика?
77.
свърши се тая
03.05.2017 10:32:57
0
25
На Руска колко пъти да ѝ искаме оставката? След като съсипа транспорта на града се появи да каже, че всичко било наред, колко хубаво станало, системите за анти лед сработили, при положение, че по спирките падаха хората от сняг и лед. Пълна арогантност. И сега ни се появява с нови схеми, ти я плюеш, тя си мисли, че дъжд я вали.
76.
Niki
03.05.2017 01:45:09
0
29
Не, не съм съгласен! Остава и такава простотия да сътворят! Не че не могат! Напротив! Доказаха го с транспортната схема, със застрояването на града ... но, могат да се опитат и по-голяма простотия да сторят!
75.
Оставка на АНТРОПОЛОЖКАТА руска !
02.05.2017 23:52:21
0
28
Време е да вземем главата на Руска Бояджиева, като зам.кмет в Община Бургас. ОСТАВКА и НЕ на АНТРОПОЛОЖКАТА руска във властта. Да ходи да си копа и изследва скелетите, зер това и е специалността на висшето и образование.

ПОДКРЕПЕТЕ ПОСТА ! ОСТАВКА на БОЯДЖИЕВА !
74.
84 %
02.05.2017 22:24:16
0
6
да го духате
73.
Iy
02.05.2017 21:44:01
0
14
Едно буферни харакири да си направят тея крадливи тюфлеци
72.
Аз
02.05.2017 20:17:01
0
17
Искаме инвеститори и работни места за младите. Дреми ми за буферите ви. Стига сте крали.
71.
тъпанари
02.05.2017 20:12:23
0
15
Поредната простотия, сътворена от неграмотниците в общината!
Какъв "буферен" паркинг в М.рудник - кой ще спира там и ще хваща автобус до Бургас - хората от Твърдица или тези от Средец и Странджа - пълен ужас и свещенна глупост - пак явно яка ще се краде!
Въобще ясно ли е какво е това "буферен" паркинг - вижте в София - оставяш а-ла на Цариградско, до спирка на метрото и на много автобусни линии и отиваш където искаш!
А тук - отиваш до Краставицата с а-л и там ..............буферен паркинг, а този на Трета полоклиника на Гурко............празен!
70.
ssas
02.05.2017 19:26:11
3
2
Краставицата - подземен!
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!
69.
fytfuk
02.05.2017 19:23:08
0
13
Няма такова безумие! Защо след като кмета и администраията му ги е грижа за паркирането, застроиха района на Пантеона до АВТО-то с кооперации, района да училище "Братя Миладинови", до х-л "Драма" и т.н. ?
68.
123
02.05.2017 18:45:49
3
16
Смяяяях Бургас=туристически град . Като дойде някой турист от круизните кораби и право на Мостика-Моста най-голямата туристическа атракция в Бургас,Нооооооо Опаааа там е "Циганския Плаж" Тумби на Тумби мангали и циганета от Комлука скачат и серат във водата- лайната им плуват а Туристите снимат ли снимат снимки за спомен с весели циганчета от Бургас. Пародия на туризъм
67.
Милен Стоев
02.05.2017 18:13:10
4
24
Бургас е град със затихващи функции. Не знам за къв чеп са ви тези проекти. Тука няма работа. Колкото по-квалифициран, образован и с опит си, толкова по- невъзможно е да си намериш истинска работа. Няма и условия за бизнес. Не идват инвеститори, само Общината си лепи стиропор и лея асфалт в някакви псевдо проекти с неясен резултат. Бургас никога не е бил на такова дъно, както е в последните 7-8-9 години. От година на година заплатите все повече падат, бизнесът все повече затъва, все по-невъзможно става да поддържаш приличен стандарт. Тука останаха само пенсионерите и ако имаш връзките да си се уредил на някаква държавна службица. Частният сектор е под всякаква критика.
66.
..,.,
02.05.2017 18:06:58
3
21
В Бургас останаха да живеят само циганите ,пенсионерите, инвалидите и трайно безработните.Работещите вземат средно максимум 500 лева. Бизнеса в града няма - понеже няма предприятия и хора с пари. Само мутрите бетонираха целия град с кооперации за продажба на апартаменти на руски пенсионери. Града е БЕЗ-перспективен и Залязващ-дори лятото на плажа е видно,че и туристи няма освен някой и друг пиян руснак. Всички читаво се изсели и избяга в София и Чужбина . Според Блиц БГ Бургас е на 1-во място по брой престъпления на глава от населението и брой на наркоманите. С една дума дълбока ориенталска селска провинция - старчески дом-град за пенсионери на изживяване.
65.
dodo
02.05.2017 17:52:46
1
17
Цигански манталитет-Карат джипове и лимузини за по 100 000 лева , обаче му се свиди 1 лев за синя зона ! Особенно нагли са жените им- правиш им забележка - мълчи и те гледа като теле ...
64.
густо майна
02.05.2017 17:49:36
1
15
Локациите ме карат да си мисля, че в общината не знаят какво значи паркинга да е "буферен". Да видят в София какво е направено на Цариградско.
63.
Ивко
02.05.2017 17:18:15
1
16
През Комунизма всяка година асфалтираха по един-два централни пътни булеварди,а сега за 15 години нито един ! 300 милиона годишен бюджет и нито един асфалтиран булевард ?! Като караш колата дупка до дупка , поскачам като бъги
62.
протеси
02.05.2017 17:11:42
0
15
В Изгрев- НЕ. Няма да сечете дърветата , да оставите хората в комплекса без места за тях и да създавате още по-голям трафик и неудобство на живеещите там. Някъде извън града ги сложете. Ще има протести, но тая няма да стане.
61.
ку-ку
02.05.2017 17:09:40
0
24
Какви са тези буферни паркинги в комплексите? Те са достатъчно претъпкани и презастроени само буферни паркинги им липсват. Тия буфери са правят преди да влезеш в града и не на мястото на зелените площи, а се правят на сред нивите, да не пречат на живущите и на трафика. Айде Руска марш да доучва и пак да са яви с нова идея.
60.
Димо
02.05.2017 17:01:09
0
9
Точно пък на стадион черноморец,този парцел също е към стадиона,там бяха терени с клей
59.
karnobatliq
02.05.2017 16:26:44
0
15
Направете "Комлука" буферен паркинг, както и неосъществения МОЛ. Пък защо не и дупката на Тройката. Тръгнали пред Краставицата да правят.Малоумници!
58.
Жител
02.05.2017 16:07:39
0
17
НЕ !!! ОСОБЕНО ПРЕД КРАСТАВИЦАТА!!!!
57.
сливенския ямболия
02.05.2017 15:36:17
0
21
Няма смисъл да се унищожава зеленината на хората в изброените комплекси. Защото селяка, така или иначе пак ще се набие я в Лазур я във Възраждане и то на тротоара естествено.
56.
Uknown
02.05.2017 15:36:15
0
16
Пред "Краставицата" ...НЕ!
55.
@#$
02.05.2017 15:28:04
2
6
Ако в Меден рудник, става въпрос за парцела, където беше битака, съм ЗА.
54.
do.45
02.05.2017 15:26:14
1
8
Drugia pat pak glasuvai za toia kradec
53.
V kato Vendeta
02.05.2017 15:25:40
6
7
Да нека има паркинги но да са безплатни за хората ... така става ли,има ли сделка Митко ... ?
52.
сливенския ямболия
02.05.2017 15:24:35
4
14
Който иска да си спира пред къщи, месечна таксичка,за гостите на града и тея с други регистрации буферен паркинг преди метро
51.
KMETA-MOMATA
02.05.2017 15:24:30
1
16
4 parkinga po 2,5 miliona e = na 10 miliona koeto pravi 30 procenta =3 miliona chista para za mene...xi xi A pak vie si e.ete maikata...pradliovci...mnoo sam hitar nali...
50.
Димитър
02.05.2017 15:19:07
1
18
Вземете оправете ул.Индустриална манафи.Направихте тротоара и велокрадлеите,а асфалта кога,подскачам като супер марио като минавам от там с колата.
49.
пешо кура
02.05.2017 15:16:46
0
21
Ако тия паркинги са толкова практични като новата"транспортна схема" ......нямам думи
48.
Малко помислете
02.05.2017 15:15:36
2
12
А хората които живеят около краставицата и бл.72,73,74,75,76 къде да паркират като всичко живо що ходи в парка на плаж в центъра , работи в центъра паркират там.
47.
do 37
02.05.2017 15:11:18
0
17
В грешка си на Кирил и Методий паркинга е пълен но с вода
46.
тия парцели са идеални Здравко и Манев
02.05.2017 15:09:33
2
20
Да изтупат още няколко коопераций
45.
Димитър Николов е педераст
02.05.2017 15:07:37
3
23
Съжалявам че гласувах за него
44.
до кмета
02.05.2017 15:04:09
2
24
Олигофрен срещу оу "Братя Миладинови" мястото беше отредено за паркинг защо го продаде на твойте протижета Здравко и Манев за да напълниш герберастката касичка преди изборите за да може Боко да купи изборите пак ,нали подлецо Защо събори газстанцията в ж.к.Лазур тя също е във владение на Манев защо продаде местата без явен търг
43.
Грешка
02.05.2017 14:59:38
1
12
Аплодисменти за 39
42.
Браво Тито 31
02.05.2017 14:56:56
0
21
Това е най правилния коментар.Не ни трябват крадливи хрантутници.По добре паркинг на мястото на Общината.Аплодисменти за 31 .
41.
do.36 TOMA
02.05.2017 14:47:19
0
9
Poznai ot parviq pat koi gi e porachal....
40.
Машала паркинг
02.05.2017 14:46:31
0
15
На ул.Оборище паркинга седи празен през деня. Трябва ли да се затрие градинката на 500 метра от него?
39.
Тито
02.05.2017 14:40:10
0
37
Бутнете общината и направете паркинг там и без това никаква файда от тях.Писна ми да плащам данъци за да ги хрантутя,а за мен каквото остане.Искат да махнат зелените площи,които са расли години за да ми сложат гол асфалт пред блока и да слушам аларми 24 часа.Ей пефали бурви продажни,ако имах лев щях да ва купя всичките и да ва подаря в Африка да копате мини
38.
Haha
02.05.2017 14:31:24
1
13
Дупките и улиците не асфалтират. София няна такова нещо ма нали крадливия кмет е от ГЕРБ и най-лесно се краде от асфалт при 1лв на литър газ как ли няма да се кача на автовус че да плащам и за паркинг
37.
Иванов
02.05.2017 14:21:39
0
33
Луда работа - абе подземните паркинги на "Кирил и Методи" и "Триа"-та стоят празни, а вие - зелени площи ще ми унищожавате , дърво няма да остане в този град - особено безумен е проекта за това пред Краставицата - такъв хубав парк да отиде на кино - ба,си - кой ги мъти тези проекти??? И с какъв акъл - откъде тези "мъдри" мисли... абе - съграждани - тия съвсем за тъпи и малоумни май ни вземат, останаха ли истински бургазлии в този град??? Или на пришълците не им пука - и градската управа се възползва от това???...
36.
Тома
02.05.2017 14:12:44
0
27
Много мирише тази работа - първо се преотреждат едни терени / зелени площи , дървета/ за паркинги, после се намира някой юначага като известни нам съграждани - видни строители които са си "поръчали" този терен и след 5 г. - видите ли там изниква 22- етажна сграда... Не на нас тези партенки...Вече вървят залози - след колко време / в месеци месеци/ големия паркинг зад трета поликлиника ще замяза на Манхатън / минимум 35 етажа - все пак - ЦГЧ/. И на мене ми е гадно , че изсичат дървета и зелените площи заминават , ама е повече от ясно , че в Общината "мислят в пари" - тези терени изискват скъпа поддръжка - пари , труд , гориво, вода и т.н. - нищо не се печели от тях - само големи разходи - така , че ще се наложи да се простим с тях за съжаление... Времето не е като преди 40 години , когато приоритетите в държавата бяха други...
35.
Божидаров
02.05.2017 14:11:11
0
17
След тези коментари аз да пиша ли г-жо Бояджиева какво мисля......
34.
Няма да я бъде тая
02.05.2017 14:08:04
0
32
Ами, не, не съм съгласен да се унищожи хубавия малък парк пред краставицата и изобщо да се унищожават зелени площи и да се секат дървета. Не остана зеленина в тоя град, що за управа имаме? Каква е тая Руска, има ли поне грам идея що е това благоустройство и градска среда. Ами нека общинарите да видят как са устроени градовете в Канада, Германия, стига с тези полуграмотни изцепки.
33.
Иван
02.05.2017 14:04:20
3
29
А как ще решите проблема с паркирането в зоната около Флората и плажа, къде през половината от годината е най-оживеното място в града? Защо там не се направи голям паркинг, за да може бургазлии и гостите на града, като ходят на плаж, да има къде да спрат, ами продадохте парцелите за поредните строежи, при все, че там игла да пуснеш, няма къде да падне? Ако бяхте направили удобен транспорт, лично аз щях да ходя с него на плаж лятото, но сега ще си карам колата. И това благодарение на супер спеца Руска.
32.
Desert Eagle 50ae
02.05.2017 13:57:15
1
5
Tam do stadiona moi sa burgasbus depo za nasqkade
31.
До 18
02.05.2017 13:45:54
0
5
Грешка от недоглеждане очертаното започва от гаража на маршутките и свършва до светофарите на околовръсното.Ами аз съм от село "Акациите"и този район на Бс не ми е познат,но помня,че блатото беше до згурнито игрище където се играеше мотобол трибуната на стадиона не беше построена а до згурното игрище имаше бункер и машина която хвърляше чиниики и ловците стреляха по тях.Сигурно помниш и Бешко и лудия Марин емблеми на Бс по онова време,ако ги помниш пиши като какви ги помниш.
30.
хаха
02.05.2017 13:43:27
0
20
Търкалям се от смях! Кой ще е тоя луд, дето ще си остави колата и ще отиде да чака 15 мин. автобус, който на втората спирка е претъпкан...?
29.
Петя
02.05.2017 13:39:45
0
24
Голяма наглост - да изсекат толкова дървета. И за какво е буферен паркинг в Меден рудник. Значи аз ще си оставя колата там и после още 50 минути до работата ми с " бързите линии ". Кое ми е удобното. Или пък гости на града ще дойдат до Меден рудник да си оставят колите там ? Иначе нужда от паркинги има, но не и буферни ( нямаме метро или бърз транспорт) и не ако ще унищожат зеленината в града.
28.
1234567
02.05.2017 13:39:45
3
21
Колкото паркинги да се изграждат, селяните пак ще си търсят безплатните места. Факт, че паркинга до Кирил и Методи стои празен, докато всички се бутат и търсят кака да скатаят и да не плащат. Жалка картинка, иначе всички мутри, а левче нямат за паркинг.
27.
se1
02.05.2017 13:29:47
2
24
Изградете огромен паркинг на мястото на кенефа до пл. "Тройката" Или на самия площад и без това е отвратително грозен и некадърно направен. Всички останали терени от снимките са чиста идиотщина с изкл. на този до ст. "Черноморец". Но там кой нормален човек ще си паркира автомобила?!
26.
do.22
02.05.2017 13:28:19
0
5
A Ahmet Dogan kade go zabravi..
25.
900
02.05.2017 13:25:03
28
5
Като не искате паркинги - тъпчете се по тротоарите и си трошете колите. То няма угодия на тия хейтъри.
24.
Интригант
02.05.2017 13:20:04
1
34
Ako пипне градинката пред Краставицата Момата и дебилите покрай него са подписали увото си,що не направи паркинг до Флората,е машмурок,а го даде наЖивко да прави сграда
23.
Мр Б
02.05.2017 13:19:58
34
3
Буферните паркинги ще поемат голяма част от колите, които задръстват уличките в центъра. Аз съм ЗА идеята.
22.
do.11
02.05.2017 13:18:36
0
10
Kak tam be...tam apetiti ima Kmeta Momata,Dancho Mentata, Zdravko Stanchev sas sadrujnika mu Iqnko Kesarovski ...ti lud li si...
21.
a3
02.05.2017 13:10:10
1
34
За по-дебилни места за "буферни" паркинги, не мога да се сетя. Браво, Руске, браво, Миме...
Крадци долни, разсипахте града, отсечете сега и последните дървета...
20.
малоумници- безсрамници
02.05.2017 12:44:10
0
47
А бе, малоумници такива. Хората години преди вас са го измисли. Там, където има оживен път, както в Изгрев и пред Краставицата, хората са го изолирали с дървета и парк заради жилищните сгради. Вие помислихте ли за тези хора, които живеят в тези блокове, какво ще е, ако е този мръсен град и пред тези шумни големи булеварди им изсечете дърветата и им сложите още коли да им паркират пред прозорците? Трябва да си опериран от мозък, грам съвест да не е останала у вас, за да го сътворите това. На никакъв мейл няма да пиша, Руска да дойде да чете тука, не да си натиска задника по столовете и да се чуди какво глупости да мисли. Тя нито живее там, нито използва градския транспорт.
19.
да бе
02.05.2017 12:44:09
4
34
Буферни паркинги се правят за пришълците и трябва да са извън града. Коли с не бургаска регистрация нямат работа в града.
18.
Б-с Футбол до 14
02.05.2017 12:43:31
0
12
Товарните таксита и мангалите са от другата страна на пътя! Виж къде е очертана вътрешната линия - точно до средата на централната трибуна!
На 46 години съм, на този стадион съм бил от 7 годишен и никога там е нямало къщи а беше както го описах в коментар 7!
Къщите бяха от другата страна на стадиона, от към Бизнес център "Вая"! Даже там, в тези къщи живееха жените, които чистеха съблекалните /помня дори едната - леля Дора/!
17.
Шибаняци смотани
02.05.2017 12:39:53
1
33
Мамка ви проектанска-некадърна да еба..буферни паркинги се изграждат преди да се влезе в града и се осигурява удобен транпорт, даже и безплатен, от тях до града...
16.
цъ
02.05.2017 12:37:36
0
35
Буферите да се направят на входовете на града. Един в района преди Метро на влизане, един след Сарафово, един преди Меден рудник и един след естакадата за Созопол и Меден рудник. Ама тя Руска така направи транспорта, че сега там ще кажете, че не минават Б- тата. Те нещата не са мислят на парче.
15.
Буразлия
02.05.2017 12:36:23
0
35
Тия тъпанари в ред ли са? Ако унищожат хубава градинка пред краставицата са направо за разстрел
14.
До N7
02.05.2017 12:33:23
5
6
Това очертаното място в момента е паркинг за товарни таксита и циганска борса за работна ръка на черно.Едно време беше улица с къщи които се водеха към кв."Акациите"ТОЧНО
13.
не сме съгласни
02.05.2017 12:32:36
1
33
Правилно ли виждам, че буферът в Изгрев ще изяде парко местата пред самия блок, освен, че всички дървета ще паднат в жертва?
А за Краставицата ще ме прощавате, ама това си е вече в самия център, тооо като си стигнал до там с колата, къв е ефекта?
Стадион Черноморец, при циганите, не очаквайте някой да си остави колата. Там само ядове ще има.
Това по Въстаническа, не мога да го разбера дори къде е?
12.
ba4kator
02.05.2017 12:30:05
5
20
Зад краставицата категорично не. Хубав парк, заведения и приспособления за децата да си играят. По-добре нещо до плажа да се измисли, примерно бариерата да се бутне едни 50 метра към солниците и да се направи някакъв паркинг, че ужаса ще е голям.
11.
Димитров
02.05.2017 12:19:22
1
35
В голямата яма на Тройката що не направите един много етажен.Че да се свърши веднъж за винаги с тази грозна гледка.
10.
burgasss
02.05.2017 12:16:51
1
40
След вас господа, живо дърво няма да остане в този и без това замърсен град! НЕ на бетона!
9.
free
02.05.2017 12:15:03
0
37
И защо буферните паркинги, не се изградят извън града, където има свободно място, а да се разширят автобусните линии, за да стигат до тях??? Така поне ще остане някое дърво в града!!!
8.
Кинтите в сакк
02.05.2017 12:11:59
1
37
Каква е логиката някой турист, който идва в Бургас да отиде до стадион черноморец, да си остави там колата и да търси автобуси за някъде си?
7.
Б-с Футбол
02.05.2017 12:06:29
0
34
Чакай бе, това което дават на снимката на стадион "Черноморец" е към стадиона!
Там където е очертано за паркинг тренираха лекоатлетите /копиехвърлячите, хвърляне на чук и хвърляне на диск/, после имаше балон на това място! Там в края откъм Вая беше "малкия терен" за футбол!
Който е тренирал някога на този стадион знае много добре за какво говоря!
КМЕТЕ кво става със стадиона, на който са израснали и тренирали хиляди бургаски спортисти?
Май започнахте малко по малко делбата с гробокопача на бургаския спорт Събев?!
Засрамете се!
6.
Мафия
02.05.2017 11:59:38
0
24
За какъв чеп ви до ст Черноморец сега такъв паркинг?като се ирави бакията с стадиона тогава мислете за паркинг там.
5.
*
02.05.2017 11:58:47
2
38
то бургазлии се качиха на колите заради новата схема, та туристите ще се помъкнат с нея...
4.
Доброжелател
02.05.2017 11:58:18
5
6
Касабова, кажи на мъжа си да осъди Този, който му е пратил инсулта! Нека да си наеме Ваклена Кънчева за адвокат и да предяви иск за 5000 лв. За инсулт толкова се полага.
3.
не
02.05.2017 11:58:14
3
46
Ами не сме съгласни. И някой ще ни чуе ли?
2.
2
02.05.2017 11:54:38
2
51
Да, точно така, изсечете всички дървета. Набутайте всичко под прозорците на блоковете, нагъчкайте комплексите въздух да не остане, само и само да усвоите поредните пари. Тая Руска с що са за хванала нищо хубаво не е излязло. А сега да окипази докрай кварталите. Наяждане нямате.
1.
123
02.05.2017 11:47:42
5
67
Давайте изсечете всичко зелено и бетонирайте .Скапана управа.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Зърнен бос сам опожарил поршето си за 600 бона? Зърнен бос сам опожарил поршето си за 600 бона? Илчовски имал съмнения, че в колата от МВР са поставили бръмбари да го подслушват 2025-та ще е с много ретроградни планети, Алена очаква бум на разводи в годината на Марс 2025-та ще е с много ретроградни планети, Алена очаква бум на разводи в годината на Марс През годината на Дървената змия съветът е бързо да се взимат важни решения, каза астрологът Майка на нападнато момиче в София: Банди ходят в мола за грабежи и изнасилвания Майка на нападнато момиче в София: Банди ходят в мола за грабежи и изнасилвания Има групи, които се бият, носят оръжия – боксове, ножове, каза тя Британски генерал: Готови сме да се бием с Русия още сега Британски генерал: Готови сме да се бием с Русия още сега И все пак британските сухопътни сили имат редица проблеми   Може ли доц. Киселова да оглави парламента и да се сложи край на политическата криза? Може ли доц. Киселова да оглави парламента и да се сложи край на политическата криза? Политолог предлага нов критерий за избор на председател - ситото да е по научни степени Пети опит за избор на парламентарен шеф Пети опит за избор на парламентарен шеф Това ще е рекордният 12 ден на първото заседание на 51-ото Народно събрание Ражда ли се нова антиГЕРБ коалиция? Кирил Петков молил за подкрепа от „Възраждане“ Ражда ли се нова антиГЕРБ коалиция? Кирил Петков молил за подкрепа от „Възраждане“ Ако искат и ПП-ДБ могат да ни подкрепят, след като толкова пъти са искали нашата помощ, каза Костадин Костадинов За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично Редовните физически упражнения също  подобрят качеството на интимния живот 5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса 5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса Ето кои са те  Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак? Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак? Дали астрологичните прилики са рецепта за вечна любов или вещаят катастрофа
Дари 20 милиона Дари 20 милиона Железния получи хонорар от 20 милиона долара за боя с Пол и дари сумата до цент "Путин е Хитлер на този век" "Путин е Хитлер на този век" Легендарен журналист скочи словесно на Владимир Путин Закъса Закъса Предлагат се звездни дрехи "втора употреба" Антисемитски акт ли е решението за арест на Бенямин Нетаняху? Антисемитски акт ли е решението за арест на Бенямин Нетаняху? Международния наказателен съд в Хага издаде заповед и за ареста на бившият израелски военен министър заради военни престъпления Разбиха престъпна мрежа с български просяци в Гърция Разбиха престъпна мрежа с български просяци в Гърция Арестувани са четирима, издирват още двама замесени Страх от „Орешник“ тресе депутати, отмениха заседание след чудовищния удар по завода за ракети в Днипро Страх от „Орешник“ тресе депутати, отмениха заседание след чудовищния удар по завода за ракети в Днипро Народните представители от Върховната Рада били предупредени за възможна руска атака и в правителствения квартал в Киев. Кадиров зове за удари по Запада Лицето на дявола ни гледа от евробанкнотите Лицето на дявола ни гледа от евробанкнотите Сатаната наднича от всички купюри, но при най-масовите €50 е с рога Апокалипсис: Тези столици в Европа са първи цели на Русия при Трета световна война Апокалипсис: Тези столици в Европа са първи цели на Русия при Трета световна война София не е сред тях, но започне ли такъв ужасяващ конфликт, човечеството ще е пред изчезване Владимир Путин с извънредно обръщение Владимир Путин с извънредно обръщение Говори към руския народ, но и не само По телефона и пред камери: "Маша" Захарова получи заповед от върха на Кремъл По телефона и пред камери: "Маша" Захарова получи заповед от върха на Кремъл В Москва са изнервени
Валентин Тончев Валентин Тончев Няма как Доган да бъде изключен от нещо, в което никога не е членувал Виц на деня Виц на деня - Ти виждал ли си летяща чиния?
- Преди да се оженя не бях виждал...
Виц на деня Виц на деня Добрият футболист, дори от най-неудобното положение - може да вкара гол в собствената си врата! Статус във фейсбук Статус във фейсбук Трябва да намеря начин да взема изпитите...
Мама: Ами седни да учиш!
- Ситуацията е сериозна, не ми е до шеги.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори