Изтъкнат университетски преподавател показа на бизнеса как да използва електронния маркетинг, за да оцелее на пазара
22 Март 2017, Сряда, 17:23 ч.
Автор: Флагман.бгД-р Веселина Атанасова е преподавател в Университет „Проф.д-р Асен Златаров
Какви са новите тенденции в Електронния маркетинг в туризма? Това бе темата на лекцията на д-р Веселина Атанасова, преподавател от Университет „Проф.д-р Асен Златаров”. Тя презентира иновациите в сектора и ефектите, които могат да настъпят за бизнеса при правилното управление на съвременните комуникационни канали пред бургаски ресторантьори и туроператори, членове на Регионалната туристическа камара. Срещата се проведе в хотел „Аква” в Бургас, а интересът към лекцията на д-р Веселина Атанасова, бе изключително сериозен.
В търсене на ефективни решения и работещи практики в туризма, най-голямата неправителствена организация в страната представи последните тенденции в бизнеса, сред които швейцарската технологията за спестяване на електроенергия и водни ресурси – Neoperl и интерактивна 3D туристическа платформа, която предлага на услугата „виртуална разходка” .
В тон със технологичните иновации лекцията на д-р Веселина Атанасова представи съвременните маркетингови решения, които имат водеща роля за осъществяване на практико-приложния аспект на всяка маркетингова концепция. За доказателство на посоченото твърдение д-р Атанасова представи презентация на тема: „Тенденции в приложението на Електронния Маркетинг в Туризма“ като акцентира върху съвременните глобални пазарни реалности в туризма и породената необходимост от нови съвременни решения в маркетинга на туристическо предприятие. Лекторът изясни обозримата връзка между маркетинга и туризма и очерта синергичния ефект от общото им приложение.
Според д-р Атанасова „Добрите практики са резултат от добра теоретична основа и няма как туристическата практика да е успешна без теоретично-изследователски модел“ и допълни, че „Електронният маркетинг е добрата възможност за оцеляване на туристическото предприятие в съвременната конкурентна бизнес среда”.
В заключение, д-р Атанасова аргументира извода, че новите пазарни условия отреждат водеща роля на маркетинга като съвременна концепция и инструментариум за пазарно ориентирано фирмено управление в туристическия бизнес. Правилното разбиране на маркетинговата концепция и подчиняването на дейността на фирмата на маркетинговата философия е предпоставка за създаването и реализирането на конкурентноспособни туристически продукти в условията на ясно изразена глобална конкуренция.
Зловещо: Момче задига номера от изгорялата кола на Гунди, ето какво се случва с него
Направете това, за да намалите разхода на гориво
Урсула фон ден Лайен: България и Румъния ще влязат изцяло в Шенген
ОДК-Несебър организира урок по добрина за малките ученици от СУ "Любен Каравелов"
Световна сензация: Твърдят, че Ружа Игнатова е жива и се крие в...
Филм за героизма и успеха на Цанко Цанков във водите на Тихия океан може да гледате на 8 декември
22/11/2024, Петък 16:41
0
Лоша новина за пушачите – цигарите поскъпват сериозно
22/11/2024, Петък 16:39
0
Ето кои са първите проститутки в България
22/11/2024, Петък 16:24
1
Ако си мислиш, че си играч - стани змийски дояч
22/11/2024, Петък 16:20
2
Смени си зъбите за 160 000 долара
22/11/2024, Петък 15:54
1
Три неща, които "изтриват" няколко години от ЕГН-то
22/11/2024, Петък 15:40
0
Канят пак Зуека за водещ в Капките?
22/11/2024, Петък 15:31
0
Урсула фон ден Лайен: България и Румъния ще влязат изцяло в Шенген
22/11/2024, Петък 15:23
1
След сигнали за насилие: Уволниха учителка в детска градина
22/11/2024, Петък 15:20
1
Направете това, за да намалите разхода на гориво
22/11/2024, Петък 14:59
1
ОДК-Несебър организира урок по добрина за малките ученици от СУ "Любен Каравелов"
22/11/2024, Петък 14:40
0
Главчев за Шенген: Финалното решение ще бъде взето декември, нещата вървят по план
22/11/2024, Петък 14:26
4