×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • От днес настъпват промени в маршрута на автобусна линия №6
  • Ден на траур в Турция, жертвите на пожара в хотела станаха 76
  • Тръмп налага мита на ЕС, облага стоките от Китай с 10% от 1 февруари
  • Словашкият премиер Фицо се размина с вот на доверие
  • Вече 22 щата обжалват указа на Тръмп, ограничаващ правото на американско гражданство по рождение
  • Япония търси бърза среща на премиера Ишиба с президента на САЩ Доналд Тръмп
  • Франция издаде заповед за арест на Башар Асад
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Как с некоординирани действия Министерството на образованието пречи на Университет "Проф. д-р Асен Златаров"*


Как с некоординирани действия Министерството на образованието пречи на Университет "Проф. д-р Асен Златаров"*
Вероятно се действа според мненията, че студентите в България са много и че университетите в България също са много
10 Март 2017, Петък, 06:36 ч.
Автор: Маруся ЛЮБЧЕВА

Днес ще намалим бройките на един, утре на друг университет...на една или друга гимназия, но няма да създадем ползотворна среда

Бившият зам.-кмет по образование и култура на Бургас, бивш евродепутат и виден активист на БСП Маруся Любчева обяви своята позиция за намаляването на приема в специалностите „Туризъм“ и „Здравни грижи“ в Университет „Проф. д-р Асен Златаров”. Първи срещу решението на Министерството на образованието и науката възрази кметът на Бургас Димитър Николов /ВИЖ ТУК/.

Мисля си за реформите в образованието... Не може всяка реформа да започва със съкращения - било на финанси, било на бройки, било на училища... И не може с всяка нова власт реформите в образованието да започват отначало. Университет "Проф. д-р Асен Златаров" обучава студенти по много знакови специалности, но две от тях попаднаха под ударите на съкращението, свързани с туризъм и медицина. Всички специалисти от двата бранша отчитат необходимостта от подготовка на кадри, отчита се и качеството на подготовката. Тогава в съответствие с какъв анализ се прави намаляването на бройките за държавен прием? Този анализ трябва да бъде публичен, ако разбира се го има.

Вероятно се действа според мненията, че студентите в България са много и че университетите в България също са много. Но има и други мнения, според които не броят на университетите е определящ. Университетите в едно общество са неговите посланици за развитие, за бъдеще. Нямаме право да се подвеждаме под общи констатации за излишни университети, за излишни студенти. Трябва да положим усилия да оценим какво ни е необходимо и да подходим с разум към промените, които могат да доведат до по-добри резултати. Съкращението е най-късият път и в същото време най-дългият, защото утре ще бъде късно да възстановим разрушеното.

Твърд привърженик съм на регионалната политика. Не мисля, че всичко трябва да се концентрира в София. За съжаление живеем в "централизирана децентрализация" и никой не иска да промени ситуацията. Регионът ни определено има нужда от специалисти в областта на туризма, за медицината да не говорим. Но в момента участието на местните и регионални власти в определянето на образователните политики, особено във висшето образование, е незначително. Нещата могат и трябва да се променят, за да има реална регионална политика и гражданите да участват във формирането и изпълнението й.

Затова казвам, че в Университета се подготвят специалисти по "знакови" специалности! Всички трябва да се включим в това обсъждане с ясни позиции и искане за ясен анализ. Аз съм готова да участвам в този процес. И той не трябва да се превръща в политически, както някои се опитват да го правят.
Не е нормално да произвеждаме специалисти, които впоследствие работят за чужди икономики. Затова трябва да се обвържат интересите на българската икономика с тези на образованието. Но къде виждаме стратегия за икономическо развитие? Кой икономически сектор е казал ясно какви кадри са му необходими и в какви времеви периоди?

Коментира се дефицитът на специалисти от техническите и технологични специалности, но там също има намаление на бройките! Без ясно взаимодействие между бизнеса и образованието ще продължаваме да се въртим в омагьосания кръг на формалните и неефективни промени. Днес ще намалим бройките на един, утре на друг университет...на една или друга професионална гимназия, но няма да създадем онази ползотворна за всички среда, в която всеки да намери себе си... С подобни некоординирани действия продължаваме да вървим към дъното.

*Текстът е от фейсбук профила на Маруся Любчева, заглавието е на редакцията на Флагман.бг

В категории: Просвета


Флагман.БГ Любим артист остана завинаги на 39 Любим артист остана завинаги на 39 22/01/2025, Сряда 15:40 1
24
Коментара по темата
24.
до 21 и 9
10.03.2017 22:23:28
0
4
Репликата беше само за отношението 90/10 за производствената сфера. А за останалото сте прав. Липсата на модерна индустрия в града води до търсене на хора с трудоемки професии и излишък на хора с мозъкоемки. Причините за това са много - от слабата кметска управа, ориентирала се към строителни дейности (трудоемки) на градинки и улици, а не към създаването на благоприятни условия за инвестиране в индустриални дейности (мозъкоемки), до неинтелигентните предприемачи, разполагащи с (червени, крадени, нарко) пари, които нямат познания да изградят изискващи мозък процеси. Не се изисква много мозъчна дейност да цапардосаш една сграда на морето или в гората и да чакаш на гьоме да дойде някой, на който хора с безмозъчна квалификация да му донесат питието, да му сервират храната и да му измият чиниите, след което да му сменят чаршафите и почистят тоалетната.
23.
do 19
10.03.2017 21:52:35
0
3
Зависи от производството. В завода в Карнобат, където се правят кабели за електрическите уредби на автомобили за определени марки, който между впрочем е единствената толкова крупна инвестиция за нашия регион за последните 20 години, работниците са не само със средно образование, ами и без всякакъв ценз.
22.
Варна студентски град на Бургас
10.03.2017 21:30:40
2
3
И да трябват хора с висше образование, то в Бургас няма база за придобиване на такова. От край време бургазлии учат по Варна, София и т.н. И никой не страда от това. Висшисти в града бол, а безработни висшисти, колкото искаш и още толкова, които работят под нивото на образованието си, поради липса на предлагане на квалифицирани работни места.
21.
до 19
10.03.2017 21:27:47
1
2
Да, те и сервитьорките са с висше образование. Освен Кроношпан, Лукойл, Летище, Победа и Дебелт къде другаде можете да препоръчате да работи един инженер например, така че да упражнява релевантно професията си? Защото аз не само не се сещам, ами и откровено казвам, че няма къде.
20.
ДС
10.03.2017 20:27:35
0
5
Докато този университет не се изчисти от агентите на ДС, хора без професионално бъдеще в предпенсионна и пенсионна възраст, заели ръководните постове и мислещи единствено за личните си облаги и последно предпенсионно брулене на крушата, той няма бъдеще.
19.
до 9
10.03.2017 20:17:30
2
2
Явно представите ви за производство са от 60-те години или става въпрос за нискотехнологични производства с малка добавена стойност. В съвременното производство се използват машини с компютърно управление, за което са необходими работници с висше образование, производствено планиране, конструктори, технолози, снабдяване, продажби, счетоводство, ремонт и подръжка, всички те изискват персонал с висше образование. Например, заинтересувайте се в Кроношпан какъв е дела на "висшистите".
18.
До 16
10.03.2017 18:34:27
1
4
Съжалявам, че го казвам, но доста наивно разсъждавате. Инвеститорите не идват просто ей така, без причина. Най- напред те правят проучване, анализ на средата, плюсове, минуси, възможности, опасности (SWOT- анализ). Основният критерий е лесен достъп до квалифицирана работна сила и това дали има организация, която би обучавала хората. Ако няма такава, инвеститорът трябва да направи големи разходи за обучение на персонала или за привличане на такъв отвън. Кой ще е този глупавия, да инвестира там, където няма обучени наготово хора, при условие, че в други градове /например Върна, Пловдив, Ст. Загора, София, Благоевград, В.Търново, Свищов, Шумен, Габрово, Русе/ има институции /университети/, които ще обучат наготово специалисти, без фирмата да похарчи и лев. Другото, което казвате, също не е приложимо- ако дойде някой, който предлага хубави възнаграждения, тогава трябва да се мисли за конкретно разкриване на специалности. Преподаватели не се създават от днес за утре. За защита на една докторска степен са необходими поне 3 години, полагат се изпити, правят се публикации, пише се дисертация и това е доста трудоемко и скъпо занимание, да не говорим за доценти и професори. А и материалната база вече няма да съществува, защото ще е разграбена до тогава. Отделно, за да се създаде университет или нов факултет е необходимо решение на Народното събрание, така че нещата са доста по- сложни, отколкото си мислите. А и кой би се навил да става преподавател, при условие на такава несигурност- днеска има, утре няма. Да пише трудове, да публикува и т. н. и накрая да му кажат- пазара сега няма нужда от тази специалност, чао! Вие изобщо не си давате сметка за това, защото може би сте доста далече от тази дейност. И последно искам да кажа, че Университета не е трудова борса, няма функциите на Агенция по заетостта, не може чрез закриване на университети да се решават проблемите на пазара на труда. Университета е място, където се обучават студенти и се прави наука. Така че повярвайте ми, така няма да се вдигнат заплатите. Просто част от вашите данъци ще бъдат разпределени и пренасочени в останалите вузове извън Бургас. А средното възнаграждение в Бургас в момента е по- ниско от средното за страната и разликата още повече ще нараства с този начин на мислене, който имате.
17.
asen zlatarov
10.03.2017 17:18:15
2
5
В ТОЗИ УНИВЕРСИТЕТ ОТДАВНА ПРЕЦАКАХА СПЕЦИАЛНОСТТА ТУРИЗЪМ, ЗАЩОТО СЛОЖИЛИ ДЕКАНИ ХИМИЦИ, А ИЗЦЕПКИ КАТО ДОЦ. МИТКОВА, СА НАПРАВО ГРОТЕСКА. ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ПОМ. РЕКТОРА ЗАТ НА БИВШИЯ РЕКТОР ПРОФ. ПЕТКОВ, ИЗКУКАЛ МНОГО ОТДАВНА И НАЗНАЧИЛ ЦЕЛИЯ СИ РОД НА РАБОТА.
ЗА ДА СЕ КРАДЕ ПОВЕЧЕ ОТ ПРОЕКТИТЕ, ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ИЗГНИЛА ОСТАРЯЛА СТРУКТУРА, С НЕГОДНИ УПРАВЛЕНЦИ. ЗАТОВА ЩЕ ВНАСЯМЕ КАДРИ ОТ УКРАЙНА.
16.
до 10
10.03.2017 17:07:15
2
2
В Бургас повечето завършили висше, работят под квалификацията- сервитьори, фризьори, продавачи. И това са основно хора завършили бсу и Ас. Златаров. Сещайте се защо. Така, че стига с тая демагогия да бълваме висшисти без качество. Нека дойде някой сериозен инвеститор, който да дава добри заплати, а пък те висшистите ще се намерят или поне тогава да се мисли за конкретно разкриване на специалности. Сега пробвайте се да си намерите работа по специалността си, ако сте с висше и опит, градът нищо не може да ви предложи. Трябва да се принизите до някаква работническа позиция с 500-600 лв заплата.
15.
бургазлия
10.03.2017 16:27:07
2
7
Този Университет, докато не се изчисти от ЧЕНГЕТАТА си- изкуфели доценти и професори на солидна възраст

и на РЪКОВОДНИ ПОСТОВЕ( като се започне от Ректорката и Зам.Ректори и Декани - та да се стигне до най-нисшите Ръководители..!!!), хабилитирани и издигани по ПАРТИЙНА ЛИНИЯ - НЯМА ДА СЕ ОПРАВИ !!!

ТЕ са направили отровната атмосфера и това нулево ниво на Университета, че и младите, които идват след тях са моделирани КАТО ТЯХ - като протежето на др. Любчева, с Коменара си по-долу асистентката Сабина Недкова....
14.
За ГЕРБ скрити коментари
10.03.2017 15:35:24
2
1
Фрогнюз<br>
И. Василев: Единственият път е протестът, масов и активен. С тояги.<br>
<br>
Не виждам никакъв смисъл от каквито да е избори, от каквато и да е предизборна кампания като гледам какво се случи с първия брой на Прас-Прес и ТОТАЛНАТА абдикация на политиците - тези които ги избираме за защита на основни свободи - като тази да се изразяваме свободно наша обща. 9<br>
Оставете, че Пеевски контролира разспространението и половината медиен пазар, а това във всяка нормална държава би активирало анти-монополния орган, но би накарало и всеки политик, комуто е близка и скъпа демокрацията и нашите права да бъдем информирани от всички страни, тутакси да вземе отношение. А те мълчат.<br>
<br>
КЗК също мълчи като &quot;пън&quot;, точно както мълчи по всяка друга тема, която засяга правата на потребители и данъкоплатци.<br>
Пеевски си прави какво си иска и никакви избори няма да го премахнат като явление и осъдят. Прокуратурата - надзорникът за изпълнение на законите - от нея дори вече никой нищо не очаква. Не си представям нито Борисов, нито Нинова, нито Доган да вземат отношение. С избори нищо не се постига. Нито с емиграция, тя само Ги улеснява. Единственият път е протестът, масов и активен. С тояги.<br>
<br>
Никакви избори не ме интересуват, битката е за правото на тримата карикатуристи да рисуват и разпространяват. Целият смисъл на демокрацията и държавата е в това да могат тези хора да издадат и разстпространят своя вестник. Те са много по-чувствителни към болките на нацията отколкото &quot;политиците&quot;.<br>
<br>
И медиите вкупом /с малки, твърде малки изключения/ мълчат - деградацията е пълна и на този етап окончателна. Този който иска да си избира между Нинова-Борисов и Доган и техните дубликати от ПатрЕоти, Марешки и сие.<br>
Аз няма да участвам в тези избори без избор. На мястото на Нова Република и всеки, комуто е скъпа демокрацията и свободите - незабавно бих обявил бойкот на изборите. То не беше машинно гласуване. Не бяха ограничения на медиини изяви /безплатно за едни платено за други/, не бяха смени на областни управители и шефове на МВР за да могат и едните и другите да подменят секционните протоколи, а сега спират и Прас-Прес. Както казах : по техните правила при тяхната игра няма как да ги победим.<br>
<br>
13.
Колежка
10.03.2017 15:03:27
4
5
Университет, който не е способен да подготвя качествени кадри не е необходим. Трябва да се закрият специалности за да се не се източва с тях държавния бюджет. Психически нестабилните старчета преподаватели трябва да се извхърлят и заедно с тях техните подлоги.
12.
Студент
10.03.2017 14:44:58
2
7
Университетът е много долнопробен и скапан. Не казвам, че трябва да се закрие, но трябва да се реформира из основи. Всички дръти комундета, които го задушават трябва да си ходят. Всички специалности с 0 или с по 1-2 студенти трябва да се закрият. Ако тези специалности, на които държавата намалява бройките, са търсени, да се разкрие платен прием. Темата е толкова всеобхватна...
11.
11
10.03.2017 14:41:24
2
4
А всеки, който казва "Да се разруши или унищожи!" нека първо да каже- какво самият той е създал, какво е направил за обществото и хората около него, нека да помисли колко трудно се създава нещо и колко усилия са положили хората преди нас, за да създадат това, което той предлага да се унищожи. Колко труд, средства, дори животи е коствало създаването на всичко това, което приемаме за даденост. Да помисли също така, дали няма начин това нещо да се подобри, вместо да се унищожава и как може самият той да допринесе за подобряване на положението.Само когато започнем да разсъждаваме по този начин, ще се измъкнем от мизерията и нещастието, в което сме затънали в момента. Така мисля аз.
10.
До 9
10.03.2017 14:32:57
2
4
Едно от най-важните условия да дойде да инвестира някой в нашия град е дали има подходящата работна ръка. Ако ние предлагаме само среднисти, бизнеса, който може да се развива тук е нискотехнологичен, затова и ще има търсене на шлосери, строители, хигиенистки и т.н. Дейности, които дават много ниска добавена стойност. А по отношение на туризма - за да развиваш успешен бизнес, са необходими много познания и съвсем различен начин на мислене- като започнем от знания на езици, познания за културното и историческото наследство, кулинарни познания, икономически познания и т.н. и т.н. Тези знания не могат да се придобият само от един курс или от средното образование. Туризма не свежда само до сервитьори и бармани, ако си мислите, че е само това, толкова по- зле за вас... Жалко, че мисленето тук е на толкова ниско ниво.
9.
до 8
10.03.2017 14:11:40
2
7
Понеже аз наблюдавам "тенденциите на пазара" от 20 години, правя интервюта и наемам хора на работа, ще ви кажа, че нивото на подготовка на завършилите в бургаските университети е под всякакъв минимум. Дори мога да издам бисери от интервюта и тестове, които граничат с абсурда, на млади хора завършили из нашия град висше. А що се отнася до недостигът на квалифицирани кадри, то той съвсем не е от липса на висшисти. Напротив, недостигат работници с кокретни професии- шлосери, заварчици, мебелисти, готвачи със съвременна технология за готвене, строители и т.н. В момента в който се пусне обява за свободно място за висшист- икономист, инженер, хуманитарни науки и т.н броят на кандидати достига и 100. Вие си правете изводите колко имаме нужда от още висшисти, защото в Бургас кьорав инвеститор не е идвал, а и да дойде в едно производство 90% са работници и до 10% са администрация, демек с висше.
8.
До 7
10.03.2017 13:55:00
2
4
Повярвай ми, съвсем скоро ще дойде и момента, в който работодателите в България ще се "бият" за квалифицирани хора. Който наблюдава тенденциите, много добре вижда колко сериозен ще стане проблема с липсата на квалифицирана работна сила. Но тогава вече ще е късно да се направи нещо. Да правиш съвременен бизнес с хора с мислене на "среднисти", това е абсурд. Дали е добро или лошо образованието в "бургаШките" университети, не е наша работа да казваме. Има си специална комисия, която се занимава с това, а тя е дала много висока оценка на качеството на обучение по специалност "Туризъм". Но въпреки това, Министерството на образованието по незнайно какви причини /най-вероятно тъмни интереси/, е решило да унищожи това обучение. Явно в Шумен, в Ботевград, в Благоевград, в Пловдив имат много по- голяма нужда от такива специалисти, след като там бройките не се съкращават, за разлика от Бургас.
7.
Ую
10.03.2017 13:36:44
1
5
До 6: То сега с тия пародии на университети сериозните инвеститори се бият пред общината кой да наеме първи "висшистите"....Университетите в Бг които дават качествено обучение, респективно добра реализация се броят на пръстите на едната ръка.
6.
Бургазлия
10.03.2017 13:31:22
4
3
Да, нека всичко да закрием, защото сме толкова злобни и завистливи, че всичко ни пречи. Ако Бургас остане без университети, повярвайте ми тук няма да стъпи сериозен инвестинор и няма да има нито инвестиции, нито нови рабогни места, нито ръст на заплатите, нито разритие, накъдето отиват и нещата. Област Бургас не може да се разрива по никакъв начин без квалифицирана работна сила. Така, че радвайте се на собствената си мизерия и нещастие! Добре, че нашите предци, които са дарили пари и имущество за създаването на училища, на Софийския университет, на БАН не са разсъждавали като вас.
5.
глупости
10.03.2017 13:26:20
1
6
Нещо не разбирам. Начи бизнесът реве, че нямало хора за работа- работници със средно, че всеки имал диплома за висше и искал да работи като началник на бюро, а вие ревете, че искате да се увеличи приемът на студенти.
В тия предизборни обещания на какво ли не се начетох- в Бургас да имало худ, академия, медицински университет, специалност за лаборанти, туризма искал още кадри. Той туризма има бол кадри, ама не плаща, така че и милион бройки да открием пак няма да има кадри. От къде в Бургас преподаватели по тия специалности, къде реализация за всички или важното е да се държи нивото на заплатите ниско?
4.
tralalaaa
10.03.2017 13:13:54
7
7
то пък едни висшисти излизат от тия бургаШките университети, ум да ти зайди, нищо няма да загубим ако направо ги закрият, само странджанските бизнесмени ще реват, шото няма да имат евтина работна ръка с висшУ
3.
*********
10.03.2017 13:11:34
1
1
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
2.
ми да
10.03.2017 13:11:22
2
13
В България се произвеждат повече висшисти, отколкото икономиката може да поеме. Една част от университетите имат изключително ниско ниво на обучение. Всеки който иска да завърши висше може да го направи, защото има университети, където нямат цедка на входа или тя е доста рехава. И когато на тези университети им се плаща на брой студент или самият студент си плаща, то те имат интерес да го добутат до заветната диплома. И накрая се получава, че "висшисти", работят като сервитьори и продавачи. Подбиват пазара на труда с ниски заплати или се уреждат на сладки службички с връзки и заемат мястото на кадърните хора с истинско образование.
1.
*********
10.03.2017 12:56:54
0
0
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Архимандрит Димитрий Драганов е новият архиерейски наместник на Бургас Архимандрит Димитрий Драганов е новият архиерейски наместник на Бургас Сливенският митрополит Арсений представи новия архиерейски наместник на свещеническа конференция, където бяха обявени и ключови решения за духовната околия Йеменските хути освободиха екипажа на Galaxy Leader Йеменските хути освободиха екипажа на Galaxy Leader Миналата седмица Израел и „Хамас” постигнаха прекратяване на огъня, с което спряха 15-месечната война, която опустоши ивицата Газа и разпали Близкия изток Любим артист остана завинаги на 39 Любим артист остана завинаги на 39 Участваше в легендарни сериали  Избърса си носа с българското знаме и си го пъхна в гащите Избърса си носа с българското знаме и си го пъхна в гащите Бруталното видео с гаврата обиколи социалните медии, потребителите са потресени Фирканият турист катери с джип пистата на Пампорово Фирканият турист катери с джип пистата на Пампорово Мъжът с английски паспорт изпил 16 бири Не, утре няма да бъде обявена грипна ваканция в Бургас Не, утре няма да бъде обявена грипна ваканция в Бургас Преобладава грип тип „А”, инкубационният му период в някои случаи е в рамките на часове, а симптомите са стандартните, каза д-р Георги Паздеров Бургас с нова ключова крачка към изграждането на южния обход на „Меден рудник“ Бургас с нова ключова крачка към изграждането на южния обход на „Меден рудник“ Южният обход на „Меден рудник“ не само ще реши транспортни проблеми, но и ще даде нов тласък за развитието на целия район Бомба от ГДБОП: Разбиха престъпна група, ощетила бюджета с милиони Бомба от ГДБОП: Разбиха престъпна група, ощетила бюджета с милиони Операцията е координирана със Софийската градска прокуратура и включва мащабно претърсване на 6 адреса, свързани с престъпната дейност Бавачката на децата им ги съди Бавачката на децата им ги съди Исковете са за неплатени такси, дължат хиляди левове Сигнал до Френската гимназия в Бургас: Пригответе се за огнената бездна на ада, ние се борим за Аллах Сигнал до Френската гимназия в Бургас: Пригответе се за огнената бездна на ада, ние се борим за Аллах Западната тирания ще бъде посечена с мечове и жертви на мюсюлмани, пише в анонимният сигнал  
Какви са актуалните цени на жилища в Бургас Какви са актуалните цени на жилища в Бургас Достигат до 2200 евро на кв.метър Прекъсна предаването си, за да съобщи ужасна новина Прекъсна предаването си, за да съобщи ужасна новина Почина Калоян Кирилов  Ходи в Дубай на екзотична почивка, но сега му се плаче, защото може да влезе в затвора до 8 години Ходи в Дубай на екзотична почивка, но сега му се плаче, защото може да влезе в затвора до 8 години Разкрита е престъпна схема за незаконен добив на подземни богатства за милиони Ще ремонтират Центъра за психично здраве в Бургас с пари от ПВУ Ще ремонтират Центъра за психично здраве в Бургас с пари от ПВУ В рамките на инвестицията е предвиден ремонт и модернизиране на сградния фонд, осигуряване на медицинска апаратура и оборудване на психиатричните здравни заведения в страната Пропя и отнесе здрав хейт с първата си песен Пропя и отнесе здрав хейт с първата си песен Той бе критикуван и заради сравнението с успешни артисти като Папи Ханс и групата „Молец“ . Според някои слушатели, опитът му да се впише в този стил на музика не е бил особено успешен Любовникът му го накълца с брадва, уби го с 40 удара Любовникът му го накълца с брадва, уби го с 40 удара Въпреки предполагаемата интоксикация с метамфетамин и кокаин в кръвта, съдебният експерт Петер Хофман е стигнал до заключението, че бившият данъчен служител не може да се оправдава с временна невменяемост Асен Василев носи отговорност за финансовата криза в държавата, обяви Деница Сачева Асен Василев носи отговорност за финансовата криза в държавата, обяви Деница Сачева Българските граждани вече разбират какво е довело страната до това положение, но добави, че оттук нататък е по-важно да се съсредоточим върху изхода от кризата, подчерта зам.-председателят на ПГ на ГЕРБ Ето защо никога не пие Ето защо никога не пие Мога честно да кажа, че никога не съм пил бира през живота си, твърди Тръмп Тошко Йорданов: Финансовото състояние на държавата е много тежко Тошко Йорданов: Финансовото състояние на държавата е много тежко Той беше категоричен, че ИТН са против увеличаване на данъци Искат Черно море да се казва Руско море Искат Черно море да се казва Руско море Денис Буланов от Саратовска област заяви, че такива са тенденциите в световната политика, визирайки Тръмп
Милен КЕРЕМЕДЧИЕВ, анализатор Милен КЕРЕМЕДЧИЕВ, анализатор Визите за САЩ едва ли ще паднат при мандата на Тръмп Виц на деня Виц на деня След като почистих телефона си със спирт, той се включи сами поиска и мезе Виц на деня Виц на деня Нови коли карат само тези, които нямат пари да поддържат стари Статус във фейсбук Статус във фейсбук Не си истински българин, ако покрай спагетите болонезе не хапнеш и две филии хляб.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори