Бургас с ясна платформа как да се рекламира, приеха Първата туристическа програма за промотиране на града
Живко Табаков е автор на амбициозната идея за изготвянето на рекламната стратегия, която ще отвори нови пазари
28 Февруари 2017, Вторник, 19:35 ч.
Автор: Георги РУСЧЕВЩе показваме красотите на Бургас в цяла Европа
Програмата за общинската туристическа реклама за 2017 година, бе приета с пълно мнозинство на днешната сесия на Общинския съвет в Бургас.Проектът бе одобрен на последното заседание Консултативния съвет по туризъм. Идеята за създаването на стратегическия документ е на председателя на комисията по туризъм и съветник от Реформаторския блок Живко Табаков. За разработването на програмата бе сформирана петчленна работна група от специалисти в сферата на туризма. В нея се съдържа стратегията, чрез която общината ще се рекламира като целогодишна туристическа дестинация.
"Опитваме се да накараме бизнесът да гледа в една посока. Надяваме се, че по този начин туризмът в Бургас ще има още по-голям успех“, каза днес Живко Табаков.
Акцентите в програмата са утвърждаване и повишаване присъствието на Бургас на традиционните пазари и привличане на нови перспективни такива, стимулиране на вътрешния туризъм, активно използване на онлайн маркетинг инструменти, утвърждаване на традиционния летен продукт (морски и рекреативен туризъм), развитие на специализираните видове туризъм, културно-исторически, круизен и яхтен туризъм, фестивален туризъм, спортен туризъм, конгресен и конферентен туризъм, градски туризъм, крайноседмичен туризъм, маршрутно-познавателен туризъм, екологичен туризъм, религиозен туризъм, селски туризъм.
"Това е един краткосрочен документ, указващ ни пътя, който трябва да извървим през 2017 г. в туристически план", поясни от от трибуната на местния парламент председателят на Комисията по туризъм в Общинския съвет Живко Табаков, който месеци наред работеше усърдно по създаването на Годишната програма за общинска туристическа реклама.
Изпълнението на целите ще минава през активна онлайн, телевизионна и печатна реклама.
В онлайн рекламата се акцентира в доразвиването на туристическия портал www.gotoburgas.com, както и изграждането на съвместен e-marketing с чуждестранни туроператори, поставяне на банери в сайтове на големи туроператори, туристически сайтове, както и участието на Община Бургас в създаването на първия туристически картографски атлас за район „Южно Черноморие”.
Телевизионната реклама ще промотира Бургас като целогодишна туристическа дестинация чрез изработка и заснемане на нови тематични видеоклипове за града и неговите алтернативни форми на туризъм. В клиповете ще бъдат показвани известни личности, посетили Бургас.
Печатна реклама предвижда отпечатване на рекламни карета за община Бургас в нашата и чуждестранната преса със съдействието на чуждите посолства и представителства в града, изработване на актуални печатни материали за отделните туристически продукти и обекти.
В програмата се залага на B2B срещи с представителите на елетронни и печатни издания, презентации, дискусии, кръгли маси и други PR акции.
Не на последно място е обърнато внимание на участието на община Бургас в национални и международни туристически изложения, форуми и други събития.
През 2017 г. Бургас ще има задачата да подготви и проведе редица туристически събития - бирен фест, рибен фестивал, Дни на българската национална кухня и др.
Залага се още на покани за участие в концерти на водещи музиканти от национална и европейска величина. Провеждане на Черноморско туристическо изложение с участието на фирми от Грузия, Русия, Украйна, Молдова, Румъния, България и Турция. Организиране на конкурси на регионално, национално и международно ниво, разработване на тематични екскурзии и др.
В категории:
Бизнес
Изĸycтвeният интeлeĸт щe oĸaзвa вce пo-гoлямo влияниe въpxy иĸoнoмиĸaтa и тpyдoвия пaзap в Бългapия
Приятелката на самоубилия се полицай: Димитър беше рядко съвестен човек
Владимир Путин с извънредно обръщение
Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак?
България е по-зле от Гана и Танзания по ефективност на институции
За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично
21/11/2024, Четвъртък 22:00
2
5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса
21/11/2024, Четвъртък 21:40
0
Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак?
21/11/2024, Четвъртък 21:20
0
Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е
21/11/2024, Четвъртък 21:00
1
Владимир Путин с извънредно обръщение
21/11/2024, Четвъртък 20:45
12
Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа
21/11/2024, Четвъртък 20:40
0
Ще се шокирате какво се твърди за него
21/11/2024, Четвъртък 20:36
3
След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова
21/11/2024, Четвъртък 20:20
1
Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета
21/11/2024, Четвъртък 20:00
4
"Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но...
21/11/2024, Четвъртък 19:48
1
Дъщеря й възражда най-големите й хитове
21/11/2024, Четвъртък 19:40
0
Хвърли 7 бона за регистрационен номер с нейните инициали
21/11/2024, Четвъртък 19:20
6
Хората,които работят - работят, а после палячовци като Жужко си присъждат успехите и резултатите като техни...
Пълен майтап.
Посоката е ясна. Гледаш ГРОБарите в очите, отчиташ се на време и имаш бизнес. Обратното значи " Спор за парко(нарко) място" и аут от бизнеса.