Глобяват „хотела“ в Черноморец за нелоялна търговска практика
Установихме, че макар да се рекламира като хотел, това място за настаняване е най-ниско категорийно възможно, т.е. то е от т. нар. апартаменти за гости с една звезда, каза Димитър Маргаритов
06 Септември 2016, Сряда, 00:11 ч.
Жената, която се оплака, е искала да получи безплатна почивка, казаха от фирмата - собственик, а Маргаритов разкри, че търговският обект няма категоризацията за хотел
Собственикът на т. нар. хотел в Черноморец, в който сервитьор предлага на туристите своите топки, оплакващи се, че в супата няма топчета, ще бъде санкциониран до 30 000 лева за нелоялна търговска практика. Това каза в „Здравей, България“ по Нова телевизия председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.
„При нас също е постъпила жалба и ние вече сме извършили проверка в този т. нар. хотел. Установихме, че макар да се рекламира като хотел, това място за настаняване е най-ниско категорийно възможно, т.е. то е от т. нар. апартаменти за гости с една звезда. Служителите са заблудили клиентите си по Интернет, че ще отидат в хотел, където ще им бъдат осигурени самостоятелни санитарни възли, телевизори и т.н. Проверката е направена миналата седмица“, заяви Маргаритов.
„До няколко дни ще наложим санкция заради това, че се предлага хотелска услуга, а няма такава категоризация. Глобата за нелоялна търговска практика може да достигне 30 000 лева. Направили сме около 3000 проверки в такива обекти по Черноморието през летния сезон. В 7% от случаите сме констатирали нарушения“, каза още шефът на Комисията за защита на потребителите.
„Тази дама, която се оплаква, е провокатор. Тя е в своето право да изисква какво ли не, но идеята й е била да си получи безплатна почивка и да мине гратис. Това е становището на хотела. Винаги може да има мрънкащи, но ние сме българи и трябва да защитим българското, да го подкрепяме“, каза пък Атанас Лазаров. След излъчването на репортажа той поиска право на отговор като представител на фирмата - собственик на хотела.
Като кошмарна определя обстановката в т. нар. хотел и Зорница Петрова.
„Ще приложа и имейла, който изпратих към туристическата агенция, която ни настани. На следващия ден получих обаждане от техен представител, които беше потресен от разказа ми и снимките, беше ми обяснено, че проблемът идвал от това, че управител бил всъщност самият собственик, който явно не бил наясно как се управлява хотел и че имал хотел и в Разлог, който бил страхотен“, разказва Зорница в рубриката „Моята новина“ на Нова телевизия.
„При едно от запитванията ми към служителите на рецепция как и кога бих могла да разговарям с управител, ми беше отговорено, че нямало такъв... Цитат: "Здравейте, пиша Ви по повод впечатленията ми от "хотела" в Черноморец. Не са случайни поставените от мен кавички, което ще изясня, но нека започна от самото начало. След като пристигнахме, ни настани служителка, която говореше само и единствено руски език (държа да отбележа, че никога не съм учила руски, а и предвид, че се намираме в България, не смятам, че е необходимо да говоря какъвто и да било друг език, освен български)“, добавя Петрова.
„Служителката ми посочи етаж 5 и с жест ми показа, че стаята е в дъното на коридора. До тук добре, влизаме в апартамента и ... о, ужас - тоалетната чиния беше със счупен капак, свален и оставен до нея, имаше по една малка кърпа на човек, липсваха столове и маса на терасата, прагът, извеждащ към терасата, беше почти изцяло изкъртен, копчето за бойлера извън банята беше с оголени кабели, а телевизорът (който беше един за две стаи) беше почти разглобен и без дистанционно“, разказва възмутената дама.
„Слязох веднага до рецепция казах всичко, което имах и ми беше отговорено, че ще ни донесат маса и столове, кърпи няма по вина на пералното (щели да дойдат утре - неделя), а относно дистанционното (направо не вярвам какво чух) - имало такова, но нямало батерии ... като в допълнение ми беше обяснено, че това място е детски лагер, а не хотел, което е трябвало да ми бъде обяснено от туристическата агенция. Реших да изчакам спокойно, дойде неделя и следващото ми изумление - басейнът беше с работно време, съобразено с режима на руските лагеруващи деца, които постоянно имаха разни игри и забавления в и около басейна, което автоматично правеше използването му от гостите извън лагера невъзможно. Прибрахме се в неделя от плаж и като нормални хора искахме да се изкъпем, но в стаите си намерихме положението, което бяхме оставили, тоест отново бяхме само с малките кърпи“, добавя Зорница.
„Отидох отново до рецепция да попитам какво се случва, отново попаднах на същата руско говореща администраторка, а и отговорът беше същият, че кърпи ще има утре, а на въпроса ми "Значи няма да се къпем, така ли?", отговорът беше "Да"... аз онемях, докато ние водехме този разговор, дойде един друг гост (явно тъкмо настаняващ се) да попита защо няма калъфки в стаята си, чувайки нашия разговор, той се обърна и ме попита " Ама и кърпи ли трябва да имаме в стаята?". Така или иначе за престоя ни от 6 дни, ние кърпи не получихме, нито пък ни беше сменено спалното бельо. Аз съм била в този бранш, започнала съм като тур агент, преминала съм през администрация до фронт офис мениджър, работила съм и в 2-звездни и в 4-звездни хотели, но такова нещо не съм срещала, нито в професията си, нито като потребител на услугата“, споделя Зорница.
„Прословутата им следобедна закуска включваше филийка разрязана на две и намазана с пастет (всъщност само мирис имаше на пастет) и едно парче краставица. В целия комплекс нямаше студена вода и всяка вечер алкохолът се свършваше към 20 часа, тоест ако си отишъл да вечеряш в 20 часа, ще можеш да пиеш само вода и то топла. Много негативи събрах за престоя си там, единственото положително, което мога да кажа, е относно персонала в ресторанта, всички момичета и момчета бяха много усмихнати и любезни. Държа да отбележа, че бяхме четирима възрастни и за престоя ни от 5 нощувки платихме една доста солидна сума, а насреща получихме едно солидно нищо!“, добавя Зорница Петрова.
В категории:
Созопол
Тези вкусни лодки с месо ще ви станат любимо ястие
Белгия се готви за война
Мартин Кура е новият й мъж
4-те зодии, които имат ангелски души
Украйна заменя пехотата с ултрамодерна техника
Доналд Тръмп с удар по ЛГБТ, обеща да спре „транссексуалния делириум“
23/12/2024, Понеделник 09:00
0
Забраниха на Роби Уилямс да се състезава за "Оскар"
23/12/2024, Понеделник 08:54
0
ЦРУ се меси във войната в Украйна
23/12/2024, Понеделник 08:40
0
Принцеса Кейт става кралица скоро
23/12/2024, Понеделник 08:20
0
Украйна заменя пехотата с ултрамодерна техника
23/12/2024, Понеделник 07:56
0
Белгия се готви за война
23/12/2024, Понеделник 07:34
0
Не правете секс на дивана, защото...
22/12/2024, Неделя 22:00
4
Пазете се от токсични приятели, които могат да съсипят връзката ви
22/12/2024, Неделя 21:40
1
4-те зодии, които имат ангелски души
22/12/2024, Неделя 21:20
0
Тези вкусни лодки с месо ще ви станат любимо ястие
22/12/2024, Неделя 21:00
0
Банята изглежда мръсна и небрежна: премахнете тези неща от нея
22/12/2024, Неделя 20:40
0
Иска да се върне при бившия си
22/12/2024, Неделя 20:20
5
не може 5 звезден хотел ,в тоалетната да е с казанче от 10 лв
Назначават за управители на хотелите си хора, които нямат нищо общо с тази сфера /най-често дъщери, синове, роднини или "мишки", т.е. хора без необходимата квалификация и знания/! Точно такива собственици е*аха мамата на туризма ни! Супер неадекватни решения, нулева организация, поразия след поразия... Назначават персонал, който въобще не знае за какво е там, не им се вменяват задължения /1-во, 2-ро, 3-то и т.н./, всеки си прави каквото си иска и никой не носи отговорност за нищо!
Крайно време е държавата да се намеси адекватно, а не някакви чиновници, хора които не са влизали в хотел през живота си да ми пишат Закон за туризма! Да се налагат солени глоби, но и да се събират!