×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Бургазлии питат: Докога самолети ще бръснат покривите на блоковете ни?


Бургазлии питат: Докога самолети ще бръснат покривите на блоковете ни?
Преди време самолет дори излезе от пистата на летището заради неправилно кацане
08 Май 2016, Неделя, 04:00 ч.
Автор: Флагман.бг

Сезонът още не е започнал, а терорът от летището вече ни стряска денонощно

Самолети захождат прекалено ниско над Бургас, преди да кацнат на летището, оплакват се бургазлии. Тази година или кацат по-тежки машини, или летят на удобна за тях височина, но грохотът е ужасен. Най-потърпевши са в комплексите "Славейков" и "Изгрев". 
По всяко време на денонощието ни "изненадва" самолет. Имаме чувството, че буквално минава над покривите на блоковете. Апартаментите ни се разтрисат, сервизите започват да дрънчат, алармите на колите се включват и дълго време след като машината отмине, се чува адски шум. Дори кучетата започват изплашено да лаят, пишат ядосани граждани от двата комплекса.
Това е непрекъснат денонощен тормоз, от който няма отърване, а офанзивата тепърва предстои.
Преди време кметът на Бургас постигна договореност с летищните власти и шумът от кацането беше намален до минимум. Но това трая само едно лято и после отново се започна терорът.
Знаем, че има начини, при които да се намаля шума от двигателите, а снижаването на самолетите да става не точно над града, пишат в писмото си потърпевшите. Несъмнено на пилотите им е по-лесно да летят направо над комплексите, но ние не можем да търпим този денонощен тормоз.
Призоваваме общината и летището отново да постигнат някаква договореност за намаляне на шума и осигуряването на спокойствието на гражданите.
В противен случай нашият граждански комитет ще предприеме ответни действия. Ще блокираме летището в най-оживения месец и едновременно с това ще започнем да водим дела срещу него за системен тормоз. Смятаме даже да заведем жалба в Страсбург, заканват се жертвите на денонощния вой на самолетните двигатели.

В категории: Бургас


60
Коментара
Флагман.БГ Обра точките на 73 години Обра точките на 73 години 26/11/2024, Вторник 21:20 0
Проговори за Ивка Бейбе
Проговори за Ивка Бейбе 26/11/2024, Вторник 20:21 3
Стана 108 кила
Стана 108 кила 26/11/2024, Вторник 20:00 0
Флагман.БГ Майката на Атижа прогони Петър Майката на Атижа прогони Петър 26/11/2024, Вторник 19:40 1
60
Коментара по темата
60.
Ирод
09.05.2016 02:22:34
4
11
Както писаха хората по-надолу - пистата е проектирана и построена. много преди село атанасово да стане Изгрев. Посоката не е някаква прищявка а плод на многогодишни изследвания - рози на ветровете и т.н. Тези 3 градуса, за които се споменава по-долу няма как да се случат. Спрете да се "образовате" от малоумни сайтове в Интернет и прочетете малко книги.

Не случайно Бургаското летище е най-удобното на Балканския полуостров и едно от най-удобните в света изобщо с най-много слънчеви дни в годината.

Много интересно как вече за сигурно за пети път преди местните избори някой повдига темата. Предният път беше един полуграмотен патриотар от групата на Валери Симеонов - да се "завъртяла" пистата да не пречи на хората... Този път е "граждански комитет"...

Абе - ако не се оправите с научната литература поне прочетете "Летище" на Артър Хейли - тя поне е лесна. Ще ви стане ясно защо написаното от "гражданския комитет" е пълна простотия.
59.
Smith
08.05.2016 23:33:56
3
14
Чува се единствено руския Ил-76, дето прави тайни доставки до третия свят. Това инженерно недоразумение се чува от Москва като излети още. В Европата отдавна е забранено такива дърти щайги да летят, ама нали ТИМ-аджии трябва да вземат някоя рубла от обслужването и Лукойл да му продадат няколко цистерни гориво пътьом, та затова ще търпите!
58.
boko
08.05.2016 21:04:15
4
11
Тази година НЕ кацат по-тежки машини, и НЕ летят на удобна за тях височина, а Боко разреши на янките да кацат тежки военни машини на летище Бургас.
57.
ДО ИВАНА
08.05.2016 21:03:40
9
2
СЕЛЯНКО МРЪСНААААААААААААААА
56.
do 33 sando
08.05.2016 20:03:57
3
10
еи бастун ти лятото на затворен прозорец ли спиш и нали някои ден ще се забие някои в някои блок тогава ще видете
55.
туристиш
08.05.2016 19:28:03
22
6
и от кога в Изгрев и Славейков има бургазлий , там живеят вече трето поколение селяни ,бе . още си държат цървулите с изрязаните пети пред вратата на апартамента , бургазлии били . ЕХ ,СЕЛО ,СЕЛО
54.
До Иванка
08.05.2016 19:02:29
1
14
Унищожиха природата, когато застроиха плажните ивици, като сл.брях, златни пясъци и т.н., но това сигурно не е природа, щом става дума за големи хотели... а проблема със замърсяването от къмпингуващите е проблем на самосъзнанието на нас хората! Всеки ходи и се "изсира" и си заминава, но това не е само там има и много незаконни сметища от такива,който си изхвърлят боклука безразборно ... дори по улиците можеш да видиш как вървят и си хвърлят боклуците, а боклуците от колите,камионите и т.н. ги мятат през прозореца по време на движение, че на някой си така му е готино... самосъзнанието и беззаконието ни докара до това състояние, всеки да прави каквото си реши и да няма последици след това ... отиди в някой столица от ЕС и си хвърли боклука да видиш как хората ще ти се скарат, а някой полицай ако те види ще вземеш акт с който ще се замислиш другия път !
53.
До Иванка
08.05.2016 18:55:13
1
9
Я направи ти една справка колко се е подобрил живота на хората, като изключим политиците те там си гласуват вдигането на заплатите и си купуват нови коли с нашите пари, който ги вадим с робски труд. Помисли колко време протестираха хората против високите цени на тока. Законите, те ги гласуват и приемат както на някой олигарх му е изгодно и се съобразяват с шепа хора и интересите на други държави, като Турция. А тези, който са избягали да работят, като роби в чужбина не го правят от хубост, а от това, че няма работа, а ако има заплащането е 300-400 лв и хората с месеци не могат да си вземат заплатите, но за сметка на това няма институции който да се застъпят за тях и да им помогнат! Децата и родителите на тези хора, който работят в чужбина имат нужда да ядът и да си плащат сметките, който не са никак малки поради факта, че всяка година цените на всичко се вдига, а до преди 2-3 години се оправдаваха, че цената на горивото се вдига, но като паднаха горивата, цените си останаха същите!!! Трябва да се замислиш, колко пари източват фирми, който са с поставени лица и парите пак отиват при политици и техните роднини, по господари на ефира ги дават постоянно, но няма осъдени за тези измами, също и за измамите в здравната каса, най много да уволнят някой и на негово място да поставят друго лице, което ще изпълнява същата дейност и колелото се върти се в полза на други хора. Циганите взимат помощи за какво ли не, но те данъци не плащат, защото по голямата част от тях живеят в незаконни постройки, който няма как да имат прекаран ток и вода, поради това че собствеността не е тяхна и няма как да се регистрират, а загубите на ЕВН, ВИК и другите подобни ги вкарват в нашите сметки и на мен ми пука за това, че плащам чуди сметки! Когато са незаконни къщите им те не плащат данък смет, данък жилище и т.н., но правата си ги знаят и си ги търсят, също така и паричките който държавата им ги дава, а това че не са здравно осигурени също е проблем, защото в болницата влизат по 10-15 човека и лекарите ги лекуват, а после здравната каса покрива разходите, а тези пари идват пак от нас. И аз не съм съгласен от Турция всеки път да ги карат с автобуси да гласуват и т.н., защото вече има 2 про-турски партии, който работят в полза на Турция, а не в наша полза, но и управляващите много се съобразяват с тях и си ги тачат, като миналата или по миналата година даваха, как хора който дори не знаят български отиват и гласуват в турски секции за определена партия, а виновни няма и измама също, според нашите управници. Направи справка да разбереш колко държавни чиновници има с влезли ефективни присъди, няма да намериш данни защото такива няма, те всичките са невинни, дори самия Волен Сидеров с нечуваните 5 пробации за нападение над полицай и още какво ли не ....
52.
Иванка Ганева
08.05.2016 18:30:52
0
13
До 49! Мисля, че не си много в час със събитията в държавата ни ))) Хората опънаха къмпингите стачкуваха и решиха такъв важен въпрос, като това дали законно могат да унищожават природата. Пак тези по твое мнение овце стачкуваха по границата и с жълтите таксита пред парламента. Един от тях с ветото си, което също си е протест ще разреши на "българите" в турция да решават съдбата ни. Ако ме питаш, лично на мен не ми пука, че някой си, който от 20 години живее в щатите или все тая къде няма да може да гласува и не съм съгласна да го правят и да решават съдбата ми. Но, хората имат право, протестират и един набързо приет закон, ще бъде променен. Има още куп примери, за справка google!!!
51.
До Иванка
08.05.2016 18:20:28
12
6
Кажи имаш ли някакви предложения или си безгласна буква? Предположенията ти дали съм се препознал са грешни, не се имам за човек с овче душичка, ама мога да мисля какво би подобрило начина на живот на хората, но ти явно самоможеш да критикуваш и наричаш хората както ти е готино ... без да вкараш мисловна дейност какво може да се направи за "най добрия град за живеене", чакам да видя какво ще измисли твоето мозъче, с ограничен капацитет.
50.
Иванка Ганева
08.05.2016 18:08:26
3
25
Виж ти, някой се припозна!!! Това не е срамно и даже похвално!!!
49.
До Иванка
08.05.2016 18:03:59
22
4
Хора мислят да блокират летището през лятото, да съдят държавата и т.н,защото явно никой не им обръща внимание. С протести и прочие нищо не се получава в България, осве когато служителите на МВР притестират всичко ще направят за тях, а другите са си е*ат мамата накратко казано. В Гърция протестират и държавата прави каквото е необходимо за народа си, а твоето овче мозъче какво предлага и как ще го постигнем?
48.
До дамата от 36 блок
08.05.2016 18:03:51
16
5
И така с детенцето не спите и по цяла нощ се радвате на самолетчетата от терасата. Направо се просълзих от вълнение!
47.
До 41 от Иванка Ганева
08.05.2016 17:33:44
2
36
Не се критикуват овчи душички, просто изказваме мнение. Докато си стоят в къщи на масата с ракийката и оплакват съдбата си и плюят на ляво и дясно, полза няма да има и ще е шумно и ще мирише и ще драскаме лотарията и до там ни стига патриотизма!!!
46.
До селянина 43! Иванка Ганева
08.05.2016 17:28:16
1
28
Явно ума ти не стига по-далече от този сайт. Когато свърши сезона и парите от туризма потънат в джобовете на шепа олигарси в едни наскоро коментирани офшорки, кажи ми мили ти какво ядеш от туризма!?! Това че младежта от България се изсипва по морето за дребни стотинки, но и да съчетае работата морето и купона и цяла зима висят по кафетата, топлилите!?!
45.
◐.̃◐
08.05.2016 17:27:27
1
0
Сега ще търсим под вола теле! Няма ли някоя далавера, трупове, сутеньори ами от тъпотия сте писали глупости. Освен Митко да наклони земята, че някой седи на течение и ще кихне.
44.
Само от М. Рудник пишат на маймуница
08.05.2016 17:21:17
3
2
Ей много ги разбирате работите. Ашколсун, аферим, машала. ●_●
43.
Селянина
08.05.2016 17:17:55
26
5
Има толкова китни и тихи селца...Ако ги няма туристите к'во ще ядете?
42.
.....
08.05.2016 17:12:31
2
9
На кмета и екипа му не им остава време да мислят по проекти и схеми за проценти Вие очаквате да се занимават с вашите проблеми :). Ако се пръкне някое европейско проектче повярвайте той ще е първият който ще го направи без да е необходимо да го подканяте :). Общината в момента ударно прави търгове за продажби на земи в индустриалната зона, хасфалт за околовръстното, нови точки за заведения в морската градина, както се казва хората пари правят вие ревете за някакви самолети. Като продадат и разпарчолосат всичко ще си хванат шапките и кой от къде е.
41.
До критикуващите
08.05.2016 17:02:58
1
13
Говорите, че хората да се изселили да живеят другаде само и само да не им пречило шума, то по вашата логика живущите в Долно езеро, Лозово, Славейков и Изгрев са си виновни, че Кроношпан и Лукойл завода ги трови денонощно и да се преместят... не е ли по лесно просто да не се допуска системно замърсяване на въздуха както се изисква по закон и както правят навсякъде другаде ама не и тука. До проблема с летището явно не сте излизали от България и не знаете, че има доста други летища, където са далеч от жилищните районни и няма такъв проблем! Сега очаквам да почнете да пишете, че живущите в Лазур, Братя Миладинови, Възраждане и Центъра сами са си виновни, че нямат къде да спрат колите си, да се разходят свободно по тротоарите,който са заети от паркирали коли и т.н., явно сами са си виновни, че са избрали там да живеят ... по вашата логика накрая ще излезе, че Бургас не е подходящ за живеене !!!
40.
PP
08.05.2016 16:43:56
1
3
Знам ,че и от диспечерите зависи.
39.
бай Хой
08.05.2016 16:26:29
5
4
Всички Бургазлии сме хомосексуалисти.
38.
рвд
08.05.2016 15:03:43
4
15
Цяла зима летяха военотранспортни НАТОвски самолети товареха оръжие от Арсенал-Казаянлък след тях започнаха едни украински АНове да кацат в Сарафово и даПЪЛНЯТс ОРЪЖИЕза Сирийски главорези и Украинските хохли а кмета и страхливите гербери и деформатури са прайят на ощипана мома и нищо неправи по въпроса
37.
селтак
08.05.2016 14:55:02
5
14
По-добре самолети. Те поне като минават заглушават чалгата звучаща по късните часове от селяните прости . Също така се справят и с гаменските викове и инфантилни гласчета на разни маймуноподобни хомосапиенси обитаващи спокойните улици на нашето село Атанасов. Дай Боже силен трафик и през зимата. Няма нищо по-хубаво от четирите двигателя на ил 76 в ранни зори около 03:00 UTC
36.
А как е по света
08.05.2016 14:52:44
7
12
В Гибралтар самолетите кацат буквално в града. На излитане пък излитат срещу яхтите. Нито яхтите се оплакват, нито жителите на градчето, а те сигурно не са по-прости от нас.
35.
въй въй въй
08.05.2016 14:52:13
4
20
Живея в бл.36 в к-с "Славейков".На мен специално не ми пречат самолетите.На против.Дори ми прави удоволствие на мен и дъщеря ми да ги гледаме как минават над нашия блок.Даже, когато захождат вечерно време,като включат фаровете,гасим лампите в хола и така спестяваме малко от тока.Достатъчно тихо минават.На който му е шумно,да си затваря прозорците.
34.
Иван Миленков
08.05.2016 14:51:49
3
17
Новите модели на Бойнг и Еърбъс вече кацат и излитат вертикално!
От това което разбрах е че догодина всички самолети кацащи във Бургас и Варна ще го правят вертикално! Просто трябва да изтърпим до края на тази година сънародници мои.
33.
sando
08.05.2016 14:51:36
3
2
Искам дограма от тази де спира шума а не самолета има решение трябва и желание
32.
х
08.05.2016 14:47:55
7
12
За селяните, който дават примери за страни извън ЕС, нека се спомене катрастрофата в Амстердам, когато самолет падна на жилищна сграда и след това в редица градове в ЕС, беше ограничено преминаването им. Примерите с Турция и Русия, са крайно неподходящи, тъй като там човешкия живот няма почти никаква стойност...
31.
Весо
08.05.2016 14:44:12
1
12
Навремето, когато строяха тази най-дълга писта в България ние, бургазлиите разбрахме, че са допуснали мааалка грешка. С някакви си само 3 градуса са я "завъртяли" към Бургас пистата. Ако тиквениците я бяха построили по проекта, сега самолетите щяха да летят над бившето ДеЗеСе. Точно там, на хълма се намираше насочващият самолетите радиопредавател с голямата антена.
30.
коко
08.05.2016 14:42:57
3
4
На софиянци им смениха дограмата а на нас освен дограмата да ни предоставят и по един въздохопречиствател като няма как да преместим летището и нефтозавода в комлект с кроношпана да си поемат отговорността
29.
bnm
08.05.2016 14:35:23
5
15
Искаме туристи,искаме пълни курорти пък ще блокират летището. Ми тия туристи пеша ли да идват . Пак българска работа, все нещо ни пречи.
28.
идем от село
08.05.2016 14:22:55
12
20
Хората им дадоха примери със световни летища в пъти по натоварени от нашето. Където самолетите летят над жилищни квартали и никой там не си помисля да саботира работата на летището, защото интелигентните хора са наясно, че това не е в тяхна полза. Тука селяндурите искат всички да се съобразяват с тях. Айде ние шофьорите правим каквото можем когато бесен сельо ни изскочи на пътя, ама при пилотите и летищните власти няма какво да се направи. Селчовци, света се върти около вас само в гнусните ви глави, така че си заврете тиквите където слънце не огрява и трайте. Почти всеки един в тоя град разчита и печели някакви пари от хората които кацат с тези самолети.
27.
...
08.05.2016 14:21:10
5
11
И как да се осъществява кацането бе капацитети??
Ако искате самолетите да падат направо от 10 км. ..
26.
някой
08.05.2016 14:13:14
11
7
Трябва да си пълен малоумни и олигофрен за да не правиш разлика между жилищен комплекс и летище. Пубертетите пишещи коментари от сорта на "ама за кво да напрая че блоковете ви са там" приличат досущ на Азис като се изцепи "ама аз кво да напрая че Левски са го обесили там". Олигофренията ви е пълна, дано по-скоро се претрепете на якой магистрала от много акъл.
25.
за 18
08.05.2016 14:06:16
9
4
Само селяндурите "свикват" с всякакви мизерии. Много просто парче си
24.
Амазонката
08.05.2016 14:06:09
1
1
На мен нощем ми светят в хола като минават над блока. Притесняват ме като имам " гости"
23.
Информация
08.05.2016 14:06:02
0
2
http://file.burgas.bg/Strategic-Noise-Map/Burgas_NM.pdf
22.
аз съм
08.05.2016 14:05:50
0
6
твае въздушен коридор същият който използват и птиците . Не става да го местиш
21.
Амазонката
08.05.2016 14:05:27
1
11
На мен нощем ми светят в хола като минават над блока. Притесняват ме като имам " гости"
20.
РВД
08.05.2016 13:43:58
4
14
Общината и кмета не дават коридор и полоса на самолетите, затова Димитричке, няма как да ти реши "проблема" ако нямаш работа уплеви градинката или полей доматките
19.
Това не са бургазлии
08.05.2016 13:38:35
15
21
Ние бургазлии, както и нашите предци, не населяваме въпросните Изгрев и Славейков. Там бяха черешови градини, лозя и старото гробище на града ни, а летището го има от 80 години.

Решението е едно - да се изселят въпросните претендиращи и да ходят да си реват в Сливен, Ямбол, Загори, Пловдиви, Странджи и тн.
18.
ot iue izgrev
08.05.2016 13:34:40
8
15
Na edin burgazliq nqma da mu pre4at samoletite za6toto sme sviknali s tqh !!!
A toq kudeto e napisal statiqta da si hodi na selo Kato iska spokoistvie !
17.
Само от М. Рудник пишат на маймуница
08.05.2016 13:30:32
11
15
Много неграмотни хора пишат коментари,, и статии". Истанбул е наблизо, говеда. Там на 90 секунди каца и излита самолет. На Ататюрк захождат през целия град и откъм морето, според вятъра. Ама там 20 милиона не питат докога. Тая тема е измишльотина на флагман, защото няма утрепани, блъснати, надрусани теми!
16.
Димитринке
08.05.2016 13:21:13
14
13
Общината не може да реши тоя ,, проблем". Освен това си и неграмотна. Не слагай кавички, ако не цитираш някой, ръъъъйшлиии. Марш на село. Една добра дограма и изолация върши повече работа от вашите тъжни разсъждения. Докога тъпи джурналисчета ша пишът тъпи статииии
15.
До 12
08.05.2016 13:20:29
9
30
И как летището може да заглуши двигателите на кацащите самолети ве, овчи мозък слънчасъл?
При кацане се гледа посоката на вятъра и по нея се избира от коя страна на пистата да се кацне. Изискванията са в последните 10 мили или 16 километра самолетите да бъдат насочени срещу пистата, тоест няма как трафика да преминава от другаде освен над Славейков и Изгрев.
Освен това мога да ви кажа, че ВСИЧКИ кацащи самолети минават на една и съща височина. Това, че някой ви се струва, че минава по-ниско е само защото е по-голям или шумен и е чиста зрителна измама.
И не на последно място когато летището е било строено ИЗгрев и Славейков са били поляни, лозя и блата, така че не летището е построено до вас ами вие сте пожелали да живеете до летище, така че ще търпите.
14.
HighSpirited
08.05.2016 13:16:25
7
17
В много градове е забранено преминаването на самолети, над гъсто населени жилищни комплекси, но явно живота на българите е по- малоценен.
13.
12
08.05.2016 13:13:59
4
16
Има начин за заглушаване на двигателите! Само че нашите лакоми гъзове от летището не го изискват, защото се плащат такси за това! Предпочитат да тормозят хората!
12.
ПОЛИТБЮРО НА БКП
08.05.2016 13:13:30
6
8
Санирането е решението. Темата е глупава.
11.
Kiro
08.05.2016 13:05:51
22
23
Ще ви го обясня с едно изречение: Летището е там от 80 години, а панелните блокове съществуват в Изгрев от 30-40 години. Това е.

Едно време да сте мислили като сте си купували апартаменти. Това, че вие или родителите ви сте тъпи не е проблем на летището.
10.
аналгина
08.05.2016 13:02:40
5
14
ДОКАТО НИКОЛОВ Е КМЕТ
9.
afdgafg
08.05.2016 13:01:44
1
9
Мога да ви отговоря веднага - НИКОГА!
8.
Само от М. Рудник пишат на маймуница
08.05.2016 12:58:23
15
14
В кой свят летищата са далеч от града? На Марс ? Ограничени люде
7.
o==]====>KYKY<====[==o
08.05.2016 12:56:08
14
11
Много тъпа тема. Докога софиянци ще търпят ЦЕЛОГОДИШНО да им шумят самолети. Както Лондон, Берлин, Ню Йорк, Париж ,Рим, Истанбул и всички останали. Защо създавате интриги
6.
Шишо
08.05.2016 12:50:47
12
21
В Сарафово по към морето даже не се чуват. Всеки е свободен да си избира къде да живее. И без това всички сте дошли от някое село, може да се приберете. Няма шум,задръстване,чист въздух
5.
Само от М. Рудник пишат на маймуница
08.05.2016 12:47:11
23
22
Ако искате да преместим и слънцето да изгрява от запад. Даже може да преместим България до Люксембург. А бе що не си е майките. В Лондон и Ню Йорк самолетите минават през града над главите на хората. Тука 3 месеца и да местим летището. Олигофрени.
4.
Димитрина Савова
08.05.2016 12:42:59
6
40
В статията е споделен проблем, който засяга много от хората живущи в комплексите Изгрев и Славейков и се надявам общината да реагира адекватно. Що се отнася до анонимния 1. мога да кажа, "прав си, така че можеш да хващаш пътя".
3.
И аз да питам
08.05.2016 12:40:07
7
43
Докога? В цял свят летищата са далеч от града, никой не е длъжен да слуша бучащи самолети денонощно! Изходът е да се построи още една писта и да захождат от посока Банево. Толкова пари хвърлиха в безсмислени ремонти, да направят и писта. Наистина е ад пред лятото!
2.
Белавиа
08.05.2016 12:15:55
3
60
В Сарафово пък въобще не реват защото въздушния коридор не минава от там. В Славейков и Изгрев се усеща най-много.
1.
-
08.05.2016 12:06:39
69
19
Само селяните от Атанаскьово и Сарафово реват за самолетите.Като им е шумно да си отиват по странжанските села на спокойствие....В големия град е така,замърсяване,задръстване,шум.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Взимат още 300 проби от огнището на чума във Велинград Взимат още 300 проби от огнището на чума във Велинград  Първият случай на чума у нас от 2018 г. насам пламна в три взаимосвързани животновъдни обекта Депутатите бият рекорда си, ще изберат ли председател на Народното събрание? Депутатите бият рекорда си, ще изберат ли председател на Народното събрание? Първото заседание на парламента продължава вече 18 дни Тази вечер е подходяща за чувствен и бавен секс Тази вечер е подходяща за чувствен и бавен секс Периодът е благоприятен, само трябва да контролирате емоциите и желанията си Валери Божинов и Благой Георгиев измислиха как да излезем от политическата криза Валери Божинов и Благой Георгиев измислиха как да излезем от политическата криза Двамата може би ще основат нова партия ПАК - „Патриоти в атака и контраатака”. Става и с „Футболисти”, ама с патриоти звучи по-тежко При проблеми с акумулатора или стартирането на двигателя: Причината може да се крие в алтернатора При проблеми с акумулатора или стартирането на двигателя: Причината може да се крие в алтернатора Основната причина за подобни повреди обаче може да се крие в алтернатора - устройство, което презарежда акумулатора и управлява електрическото оборудване по време на шофиране Защо Николета Лозанова си крие лицето? Защо Николета Лозанова си крие лицето? Плеймейтката се омъжила тайно за Ники Михайлов бременна в 5-ия месец Проговори за Ивка Бейбе Проговори за Ивка Бейбе Евгени Генчев с ласкави думи за инфлуенсърката   В "Гала вечер на лауреатите на Бургас" гледайте  успелите в различните изкуства през годината - входът е свободен В "Гала вечер на лауреатите на Бургас" гледайте успелите в различните изкуства през годината - входът е свободен Личности, прославили България и Бургас през годината, ще направят общ спектакъл Майката на Атижа прогони Петър Майката на Атижа прогони Петър Родителката на брадърката нахока бившия съквартирант на щерка си Meteo Balkans: Снежна виелица блокира половин България, метър сняг ще натрупа до часове Meteo Balkans: Снежна виелица блокира половин България, метър сняг ще натрупа до часове Около обяд в петък от запад на изток облачността да се увеличава и в Западна и Северозападна България ще започнат нови валежи
Край на войната между Израел и "Хизбула" в Ливан? Край на войната между Израел и "Хизбула" в Ливан? Прекратяването на огъня стана след дни на преговори с участието на САЩ и Франция   Измислица ли са славяните и траките? Руснаците и украинците произхождат от български племена Измислица ли са славяните и траките? Руснаците и украинците произхождат от български племена Лъжа е, че етносът ни е тюркски, а животът – номадски, което ще рече, че сме били и кривокраки При проблеми с акумулатора или стартирането на двигателя: Причината може да се крие в алтернатора При проблеми с акумулатора или стартирането на двигателя: Причината може да се крие в алтернатора Основната причина за подобни повреди обаче може да се крие в алтернатора - устройство, което презарежда акумулатора и управлява електрическото оборудване по време на шофиране Обра точките на 73 години Обра точките на 73 години Сиймур сякаш не старее Създадоха спагети, по-тънки от човешки косъм Създадоха спагети, по-тънки от човешки косъм Спагетите са от нишестени нанофибри Стана 108 кила Стана 108 кила "Джоуи" е в тежка депресия 61-годишна жена роди първото си бебе 61-годишна жена роди първото си бебе Майката и бебчето са в общо стабилно състояние, хубавата вест идва от Скопие, РСМ   "Увеличете помощта за Украйна" "Увеличете помощта за Украйна" Зове Рюте Хотелиери с групови дела срещу Booking Хотелиери с групови дела срещу Booking Платформата ги лишава от право да продават на желани от тях цени Те бяха близки приятелки, а днес са кисели, с фалшиви усмивки и  напълно се игнорират Те бяха близки приятелки, а днес са кисели, с фалшиви усмивки и напълно се игнорират Мегaн Маркъл билa „ядoсaнa“ зaрaди шoутo нa Виктoрия Бекъм, тъй кaтo през следвaщaтa гoдинa и тя ще стaртирa кулинaрнa пoредицa в стрийминг плaтфoрмaтa
Бойко Борисов Бойко Борисов Не желая вече да съм премиер и да се занимавам с разбита държава Виц на деня Виц на деня Баба към внучето:
"Хайде баби, хапни ги тия пет кюфтета, че да мия тавата!"
Виц на деня Виц на деня - Бабо, влюбен съм в нея, но тя не ме харесва.
- Така е, като не ядеш!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Едно време хората правели различни ритуали и заклинания за дъжд. Сега е достатъчно само да си измиеш колата...

Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори