

– Защото чакаше клипът му да стане виръл и да се пенсионира на 22.

- Бабо, как са доматите?
- Абе като зетьовете - изглеждат хубави, ама ще разбереш какви са, чак след като ги вземеш!

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]
Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Но ДБ, а явно вече и ПП, не могат и не искат да осъзнаят, че традиционно лошите резултати на първите, и нестабилните на вторите, са резултат и от неадекватни кандидати
Атанас Атанасов и Християн Дунгаров си признали, че видели 18-те мъртви бежанци и избягали
Очаква се всеки момент да се гледа мярката им за неотклонение
Най-вероятно поне трима от задържаните са съдействали на разследването
Лежал е в затвора за трафик на мигранти, зад решетките измислил схемата
До дежурния редактор на Флагман.бг достигна информация, че става въпрос за Валентин Х
Каналът е работил от януари м.г., а Кузмов е получавал между 500 и 1000 евро за трафикирано лице
Винаги съм ви давал за пример в цялата страна, вие сте страхотни, каза националният лидер Стефан Янев
Много трудно ми беше да взема това решение, защото това е първата и единствена партия, в която съм членувал и много енергия и работа отдадох на тази кауза, обяви адвокатът
Влакът от Добрич за София е катастрофирал при маневра на гара Повеляново тази нощ, съобщава бТВ.
По първоначални данни леко пострадали са шестима пътници, потвърдиха от БДЖ.
Инцидентът е станал, докато са прикачвали вагоните от Добрич към композицията от Варна за София.
Със закъснение влакът отново е потеглил за столицата.
“Около 22:10 часа при извършване на маневра при гара Повеляново е допуснат лек удар между два спални вагона. Пострадала е една пътничка, която е с оток около окото и пет други пътници леко са се ударили. Влакът заминава с 48 минути закъснение и пристига в София навреме”, каза Анатолий Атанасов от БДЖ.
Той подчерта, че случаят се разследва. “Скоростта не би трябвало да е голяма просто вагоните са много тежки”, добави Атанасов.