Въвеждат революционни промени в платеното паркиране на Бургас, ще има червена зона, а зелената става целогодишна
Директорът на ОП „Транспорт“ Пламен Димитров току-що представи серия от революционни промени във философията на платеното паркиране в Бургас. Той бе лектор на форума „Съвременни тенденции в паркирането и зеления град“, който се провежда в този момент в КЦ „Морско казино“.
Пламен Димитров презентира новата визия на Общината – създаването на червена зона за супер центъра, разширяването на синята зона в ж.к.“Възраждане“, а зелената зона, в която ще останат всички райони около морето, да стане целогодишна.
Концепцията предвижда премахването на т.нар. "хибридна зона", която се оказа неефективна.
Вижте повече във видеото:
Червената зона ще засегне супер центъра. Паркирането там ще е до 3 часа, цената ще е по-висока от останалите зони, а на живущите ще се издават стикери за паркиране по местоживеене. Идеята е да се облекчи трафика в тази част на града, където са най-големите административни сгради.
Синята зона ще се разшири в ж.к."Възраждане", основно с новоремонтираните улици и ще обхване почти 90 % от комплекса. Правилата ще останат същите.
Зелената зона също ще се разшири и обхване голяма част от ж.к."Лазур". Ще има два вида работно време - лятно и зимно. В тази зона ще попаднат и районите около двата градски плажа.
Предложението ще бъде подложено на обществено обсъждане и внесено за разискване в Общинския съвет на Бургас в следващите няколко месеца.
Само за периода 2021-2022 година демографските данни на НСИ показват, че бургазлии сме намалели с почти 10 хиляди души - повече от Созопол и Царево взети заедно. И вече сме доста под 200 хиляди. А данните за 2023 г. още не са обработени. С това темпо на отрицателен прираст, ако не ни дойдат мигранти, само след 2-3 мандата, ще гравитираме около 100 хиляди. И ще има място за паркиране и за общинарите и семействата им и за бургазлиите и близките им, Може и да махнат зоните, освен евротакавата. Но ще ни остане мостът и градината. То тях и преди ги имаше...
И като няма работа, няма и за какво да се пътува.
"Интересно ми е как хората които работят в центъра или около центъра ще могат да отидат на работа с колите си при положение, че не могат да си ги паркират никъде за времето в което са на работа." - и кои е казал, че ТРЯБВА да ходят с автомобилите си (в повечето случаи вонящи трошлеци) на работа?
Има градски транспорт, колелета, таксита или пеша. Пък ако са много специални - да паркират в паркингите с абонамент.
"Страхливите мишлета от общината нищо не казаха за украинските автомобили нали? " - украинците са жертва на Путин, Путин е враг на ЕС, а 85% гладъвсха евроатлантическа България да е слуга на ЕС.
Какво ревеш?!
Ако е 5 лева часовата надница - 10 лева да е паркирането на час.
Нали искате да сте като в Ню Йорк?!
Толкова ли няма един общинар, който да разбере, че това е основен проблем и да пипнат Наредбата?????????!!!
Не може да паркираш шибаната си служебна кола, след края на работния ден да си заминеш, и живущите в кооперацията да се чудят къде да паркират!!
СИНЯ ЗОНА и в Славейков, около БОЛЕРО, Харна пекарна и Университета!!!!!
Марш на служебните коли вечер, от местата пред кооперациите!!!!
Интересно ми е как хората които работят в центъра или около центъра ще могат да отидат на работа с колите си при положение, че не могат да си ги паркират никъде за времето в което са на работа. Да не говорим, че в Бургас изобщо няма трафик!
Разходите се малко из София и тогава ми говорете за трафици!
Започвам да се замислям дали и аз да не се махна от този умрял град, който ще става все по-зле с времето.
Така въздуха ще е чист и лятото даже мръсни туристи от провинцията няма да им пречат. А бизнеса ще подарява по сладоле, ако види жив турист...
Тука писаха, че 10 чистят 100 метра... 1 не съм видял цяла година, книжка да измете.
В Англия, общинарите ходят по улиците проверяват в компютрите и ако не са платени викат паяка на служебен паркинг, ако не ги плати или не си потърси колата в срок от 1 месец на СКАП!.
Хората масово бягат в чужбина поради големите кражби тук, съжаляваме, но не сме длъжни и колите да им пазим места.
Изкуствено създаден дефицит за да се приберът едни пари от нас, за да се оправдаят едни кражби от тях. ТОВА Е!
Сакън ве аланколу, с братчеда ни направиха велоалея да одим до кмета.... Нали му спечелихме кметското място... Цялото Комлук гласува за него, всичкото кадън в чистотата по 10 парчета чистят 100 метра от общината до тройката... шшшш.
Линк от Google Maps на паркинга зад трета буна на морската алея:
https://www.google.com/maps/place/Трета+Буна/@43.2111093,27.94586,829m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x40a456a73bcfd7cb:0xfc9361f1b8f57135!8m2!3d43.2108221!4d27.9497954!16s%2Fg%2F11f403jjh1?entry=ttu
Кому бе нужна тази идиотия и до ден днешен не ни е известно .
Направиха една огромна по ширина и никому ненужна велоалея , която практически никой не ползва.
По-кретенска организация даже и математически не може да съществува !
Върнете ни старата организация с диагоналното паркиране ! Тогава поне ИМАШЕ място за всички !
2. Нека направим града привлекателен за туристи, а не да ги гоним
3. Отчет всяка година относно разпределянето на приходите от паркирането.
4. Построяване на многоетажни паркинги навсякъде йъде4о е възможно
Кога ще ремонтират цялото каре от Екзарх Йосиф до Богориди?? Направи само Кирил и Методи и Средна Гора, понеже чакаше Боко за откриването на новата библиотека .
ЩЕ ПРОКУДЯТ НАСЕЛЕНИЕТО НА ГРАДА ,И ЩЕ ОСТАНАТ СОМО МАРОДЕРИТЕ ,ДО КАТО СА ИЗТРЕПЯТ ЕДИН ДРУГ ? ! ?
Всички с гаражи в центъра просто си паркират на улицата пред гаража.
ИНТЕРЕС МИЗЕРИИ В БУРГАС ШМЕКЕР
КАСИЧКА : От синя към зелена и пембяна зона
03.12.2017 Свободен Автор
https://avantage.bg
Така живущите няма да имат ядове
Ся ко става чертаят един паркинг с 20 парко места правим 5 инвалидни и 5 служебни и пак живущия плаща уж пък няма къде да спре
Въобще защо трябва да имам телефон за да паркирам в града?
идвам си всяко лято в Бургас с колата, но имам само чужд телефон ... как да си платя аз тези зони от чуждия номер .... а няма никъде автомати за плащане.
Аз такова чудо не съм виждал никъде в Европа - платена зона, а да няма как да си платиш ... освен ако не си купиш местен телефонен номер.
Супер, зелената зона в Лазур е изключително нужна. Не може вечер да обикаляш по един час да търсиш къде да паркираш. През лятото, когато действа зелената зона е много добре. Всички от офисите освен 10 служебни, идват с личните си автомобили през зимния период. Пълно е с ОВ, У, СН и т.н.
За ,целогодишна зелена зона съм в Лазур
Поздравления!
Бургас, най- добрият град за живеене!
Кмета ще изкара още един, най-малко, мандат!
Светът ни го е измислил!
Всички паркирани автомобили от новите зони ще си ги преместят в Славейков и в Зорница и ще си ги държат през цялата седмица паркирани там.
Какво им остава на живеещите в зоните, които нямат постоянен адрес и съответно стикери.
Толкова ли няма един общинар, който да разбере, че това е основен проблем и да пипнат Наредбата?????????!!!
Не може да паркираш шибаната си служебна кола след края на работния ден, да си заминеш, и живущите в кооперацията да се чудят къде да паркират!!
СИНЯ ЗОНА и в Славейков, около БОЛЕРО и Университета. Марш на служебните коли вечер, от местата, пред кооперациите!!!!!!!
ВСИЧКИ ЗОНИ НЕ ОЗНАЧАВАТ ЗАПАЗЕНО МЯСТО!! Дори и да живееш на 5 м от маркировката...Ако се приеме(ама съм убеден) ще дойдат ще ви нашарят междублоковите пространства със сини и жълти бои! Защо жълти ли? Ами има две звена лентяи Сини и тези, които се изживяват за полицаи...а си настъпил жълтата начупена линия ...а са ти вдигнали автомобила...Репатрак...глоба и 55 лв за извозването...Сега ще купят с нашите пари още репатраци....ще назначат още лентяи...(близки и роднини)... И ще дойде време, когато си плащаме данъците за автомобили в разпечатката да има и паркомясто.... а иначе ОБЩИНА е същ.име с корен ОБЩ ...на всички ни...ДА...АМА НЕ!!
Чак сега се разпищя след като и пред вас ще го правят синя зона а джебата с дупка и няма едни 60-80лв за годишна зоничка.
Такива въшкари еба*а мамата на комплекса.
Цялото Възраждане синя зона и проблема с паркирането ще се реши
Не вечер след 7 да гледам как някви скъсани мишоци изпълзяват със старите си коли и търсят къде да спрат на половин километър от тях щот други такива мишоци са спрели пред тях в 6:и 30 само защото свободните места които са в бедняшкият район на възраждане от ботева до червеният кръст е напълнен със неподвижни бараки които тегави селяни са заебали преди векове
а по възможност и нощно време , особенно
Лятото , заради денонощния трафик
Леко разсеяно са изтървали да направят велоалея от строителния до гарата. Инач по Ботева и Републиканска да си играете на блъснати колички...
Градът и без това се напълни със селяни не ни трябват повече.
И факт колко си прост ако беше прочел
За къде важи червената зона нямаше да питаш къде си паркираш каруцата безплатно.
А кой ще упражнява контрол и как? И сега положението е потресаващо зле.
Иначе е добре, голяма част от всичката паплач ще се разкара. В Лазур цяла зима е ад, лятото със зоната нещата се нормализират
Най голям проблем ми е когато трябва да лежа в болницата, къде да си оставя колата за три дни, докато съм в болница??
И още един въпрос, ще вдигате ли колата на кмета на Бургас, след третия час, или той е регистриран че живее в сградата на общината??
Да се оформят буферни паркинги при входовете на града.
Изключително нагли станаха, бусове лични коли там контрольор не минава
Целогодишна, денонощна зелена зона и строг контрол за наглеците, особено в новата зона 6 !
Справка имотния регистър на бургаскете общински съветници и техните съпруги за тва по често паркирайте в центъра(куч€-ка$ичка)
:-)
Как стои въпроса с паркирането в огромните 15÷20 милиони китайски мегаполиси където хората живеят НАГЪСТО в големи 41-46 етажни блокове (Ако ВСЕКИ от 46 ет блок реши да ПАРКИРА ПРЕД блока НЯМА да остане свободно място в града,за целта КИТАЙСКИте власти разрабатват гъвкава транспортна схема мрежа от ел.автобуси,градско метро на 10мин,малск автобуси -минибусаве на чест интервал.Така развития градски транспорт НАМАЛЯ драстичнао трафика,мръсния въздух и проблеми с паркиране
В Италия проблема с паркирането масово улиците в малките градчета са ТЕСНИ и НЕ е възможно да се паркират коли ,за целта гражданите използват МАСОВО малоформатни компактни МАЛКИ автомобили фиатчета или моторчета Пиаджо и Веспа
В ЕвроАтлантическя Нидерландия проблема с паркирането в ЦЕНТЪРА на големиту градове Амстердам и Ротердам е решен който ИСКА и е гъзар паркира с-у 45 € ÷50€ на ДЕН за УДОБСВОТО и УДОВОСТВИЕто да му е под ръка автомобила в центъра(това прави едни 900-1000 € на месец разход и само банкери,търговци ва9 диаманти и местни съдии могат да си позвалят постояно паркиране в центъра всички други карат колела-дори и евродепутати.
Паркиране ня колело в център Амстердам е безплатно)
Извода трябва да се използва ПОВЕЧЕ градски транспорт
В ЕС вече взимат мерки и целта до няколко години германците да слязат от автомобилите си и да ползват бързи модерни влакове,супер бързи влакове стрели,ес бани и у-бани ,наземни мегра и железници
Изключително нагли станаха, бусове лични коли там контрольор не минава.