Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Биляна и Диян победиха в конкурса Мис и Мистър Абитуриентски бал 2011. Честито!

Диян Стоянов и Биляна Стефанова са изборът на компетентното жури, те получават две нощувки на Златни пясъци в 4-звезден хотел
Ключови думи: абитуриенти, Мис и Мистър Абитуриентски бал 2011, Диана Вартаня, Гергана Михайлова, Тодор Камарашев, награда, класация
Приключи класацията на besove.bg за най-атрактивните абитуриенти на 2011 г. Заснехме повече от 120 претенденти за титлата, а вие, уважаеми читатели, изпращахте и свои кадри, които ние обстойно огледахме и обсъдихме. Два дни, журито в състав: Гергана Михайлова – мениджър на модна къща „Минон“, топкоафьорът Диана Вартанян и изпълнителният директор на туристическа агенция ТЕДИ-КАМ Тодор Камарашев също направиха своя индивидуален анализ, преди да заседават в редакцията ни от 17 часа днес.

Имаше бурни дебати дали да се присъди наградата за най-стилни и най-скъпи тоалет и прическа или да се акцентира върху атрактивността и естественото излъчване. Накрая журито, макар и трудно, стигна до консенсус и излъчи следните победители: Биляна Стефанова от Професионалната гимназия по туризъм „Проф.д-р Ас.Златаров“ и Диян Стоянов от Професионалната гимназия по химични технологии „Н.Д.Зелински“.


Биляна и Диян получават, всеки поотделно, уикенд за двама с две нощувки на Златни пясъци в четиризвезден хотел, осигурени от туристическа агенция ТЕДИ-КАМ. Каним ги в удобно за тях време, да се обадят в редакцията на besove.bg на тел.056/84-02-81 или 0879/44-85-55, могат да ни пишат и на
mediator.bs@gmail.com.
6
Коментара по темата
6.
до 4
02.06.2011 12:35:58
Аз съм 2 и не казвам нищо лошо за печелившите девойката е хубавица, но казвам, че на мен лично другото момиче ми харесваше повече :)
5.
Бургаски бяс
02.06.2011 09:37:38
Абе, тази не беше моята фаворитка, но нищо - да й е честито!
4.
B?
01.06.2011 23:35:33
Еми това не значи като ти е харесващ тя трябва да спечели в това състезание има жури те определят и критерийте са посочени по-горе в статията за това ,че замалчи
3.
:)
01.06.2011 23:24:44
brawoo didooo :))
2.
А?
01.06.2011 22:58:06
А какво стана с девойката от математическата - на мен тя ми хареса най-много? Петя май се казваше..?

На какъв принцип са избрани тези ?
1.
Йолина Стоянова
01.06.2011 22:38:00
4estito na pe4aliv6ite :)
  Добави Коментар
Предизвикан е на бой Любовната драма за Беба може да влезе в клетката за ММА, ако зависи от Велин... „За“ и „против“ прошката след изневяра Да останеш във връзка с някого, който е изневерил, понякога може да бъде нараняващо
4-те зодии, които ще намерят нова любов Вижте кои са те  За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос Това е тайната рецепта на хората от морето 
Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5%Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5% Калин Джорджеску получи 22 на сто подкрепа  7 нездравословни храни, които да избягвате Инстантни спагети са едни от тях
Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа „Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) Една на всеки три жени става жертва на насилие в някакъв момент от живота си
Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки За 2024 г. страната ни се нарежда на осмо място по консумация  Китайци луднаха по това място у нас Πлaнинcĸият peгиoн ce пpoмoтиpa нa ĸитaйcĸия пaзap, блaгoдapeниe нa пoпyляpнocттa нa село, свързано с кулинарно изкушение
Жена се закани да се изкъпе във ВиК Последните седмици квартал Виница във Варна често е на режим, а на хората започна да им писва „Витошка“ е сред най-скъпите търговски улици в света Докладът обхваща 138 локации по целия свят и подрежда търговските улици според тяхната привлекателност за международни и местни търговски марки