Инж. Илиев, директор на "Топлофикация Бургас": Призоваваме хората да бъдат отговорни и да спазват противоепидемичните мерки
„С оглед ограничаване на разпространението на COVID-19 и осигуряване на безопасни условия за нашите клиенти и служители сме предприели всички необходими противоепидемични мерки. На целия екип в предприятието сме осигурили защитни маски и дезинфектанти. Извършваме инструктажи за работа в условията на създалата се епидемиологична обстановка. Служителите ни са запознати с всички предпазни мерки и ги спазват стриктно и отговорно. Непрекъснато се извършва дезинфекция на помещенията.", каза инж. Христин Илиев, директор на "Топлофикация Бургас". Той подчерта, че при рязко повишаване на броя заразени с коронавирус в областта имат готовност да преустановят отново посещенията на екипите по домовете, които извършват ремонт на вътрешните инсталации, както и клиентите ще трябва да записват показанията на измервателните уреди.
Директорът на "Топлофикация Бургас" призова заради обстановката в страна и рязкото увеличаване на заразените в последни дни да посещават клиентските центрове само при необходимост. При въпроси относно индивидуални справки по партидите, клиентите могат да се обръщат към отделите “Разпределение и продажба на топлинната енергия”, “Дялово разпределение” и “Просрочени вземания” по телефон, както и на електронна поща: office@toplo-bs.com.
„За удобство на клиентите ни предоставяме възможност за безкасово плащане по интернет. Те могат да използват системите е-Pay, Транскарт, eBG.bg или Easypay. Чрез алтернативните начини за погасяване на задължения, се опитваме да улесним хората с натоварено ежедневие да проверят и платят дължимото само с няколко клика и за няколко минути. В извънредната обстановка това се оказва също най-удобно и безопасно", поясни инж. Христин Илиев. "Напомняме, че касите ни в к-с “Изгрев”, к-с “Славейков” и к-с “Лазур” работят без прекъсване, с работно време от 10.00 часа до 18.00 часа, но препоръчваме паричните салони да се посещават при крайна необходимост. Обслужваме клиентите при въведен режим на единично пропускане в офиса и стриктно спазване на санитарно-хигиенните изисквания. При нас не се изисква предоставяне на "зелен сертификат", заяви инж. Илиев. Директорът призова клиентите, независимо от извънредната обстановка в страната заради пандемията от COVID 19, да продължат да плащат сметките си в срок. „По този начин дружеството ще има възможност да осигурява стабилност и сигурност на топлоподаването.“, обясни инж. Илиев.
"С цел минимизиране на възможностите за физически контакт от препоръчваме потребителите да подменят уредите за отчет на потребената топлинна енергия с устройства за дистанционно отчитане.", заяви инж. Илиев. "Поставянето на топломери и водомери с възможност за снемане на показанията от разстояние е част от стратегията на дружеството да подобрява обслужването на клиентите чрез внедряване на иновативни технологии. Уредите имат много ползи за потребителите. Изключват възможността за грешки при отчитане на консумираната енергия.", посочи директорът на предприятието. "Уредите с дистанционно отчитане спестяват от времето на клиентите. Отпада необходимостта за осигуряване на достъп на топлинните счетоводители до дома на потребителите, тъй като служителите ще извършват засичането от разстояние. С уредите за дистанционно отчитане отпадат изравнителни сметки и фактури на база прогнозно потребление. За да се възползват клиентите от предимства на интелигентните уреди е необходимо живущите в сградата етажна собственост да вземат решение на събрание с 2/3 мнозинство.", уточнява инж. Илиев.
Директорът на „Топлофикация Бургас" напомни на клиентите, че могат да преминат към електронна фактура само с подаването на едно заявление. "Нашата цел е да улесним максимално крайните потребители, като те могат да получават не в хартиен вид, а електронно фактурите си. Това е възможно чрез системата E-фактура.“, каза инж. Христин Илиев. Той обясни, че ако клиентите предпочитат сметките си по електронен път, следва да попълнят „Заявление-декларация” и да го представят на касите на дружеството или онлайн. По думите на директора на „Топлофикация Бургас“ услугата „Е-фактура“ дава възможност на потребителите да получават сметките си веднага след издаването им, където и да се намират. "Системата за електронни фактури на „Топлофикация Бургас" предлага и личен архив, в който потребителите могат да проверят предишни фактури, както и текущи дължими суми.“, заявява инж. Илиев. „Е-фактура" е част от политиката за развитие на „зелена” икономика. С избора на този метод за получаване на фактурата, клиентите ни стават активен участник в каузата за по-чиста и по-зелена планета. Преминаването към електронна фактура допринася за спестяване на ресурси като енергия, дървесина и вода.", заявява директорът на „Топлофикация Бургас".