Фирмите на Златка Райкова закъсаха
Браншовете, свързани с мода и рекламни дейности, се оказват печеливши за родните плеймейтки, сочи справка на „Монитор“. Така, например, Мис Плеймейт 2007 Златка Райкова е едноличен собственик на две фирми в сферата.
Както феновете вероятно вече знаят, през последните години изкусителката се преквалифицира от модел в дизайнер. Първата си фирма Райкова учредява през 2010 година, като основната дейност е свързана с организиране на събития като сватби, рождени дни, тържества, бизнес мероприятия и други.
През отмивалата година нежната половинка на футболиста Благой Георгиев-Джизъса е отчела печалби от обичайната си дейност в размер на две хиляди лева. 2019 година обаче е значително по-слаба от предходната за тази компания. През 2018-а фирмата е отчела печалби на стойност 18 хиляди лева.
Освен с рекламна дейност и проучване, в същия период Райкова е осъществявала и търговия на дребно, която липсва в отчета за миналата година. Това може да се обясни с факта, че втората компания е създадена по това време и фирмата й „Златка 2018“ фокусира дейността си върху търговията на дребно и върху артистична и творческа дейност. Тогава печалбата е на стойност 347 хиляди лева. През 2019 година е прибавила в джоба си от същата дейност само 30 хиляди лева.
Ръст за година време обаче бележи най-оборотната футболна половинка у нас Николета Лозанова. Компанията към бранда й NL For Yоu бележи печалби от 61 хиляди лева за изминалата година.
Чаровната брюнетка може да се похвали с близо двоен ръст спрямо 2018-а, когато е припечелила сумата от 28 хиляди лева. Основната дейност на фирмата й е онлайн търговия, консултантски услуги и покупка на стоки. Очаква се обаче Ни Ло да прекрати участието си, тъй като не одобрява качеството на произведените продукти. Това съобщи самата тя тази пролет. „Решението ми е категорично и е въпрос на юридическо време да се спре използването на моите инициали“, съобщи през май месец жената до вратаря Ники Михайлов в социалните мрежи.