Хотелиери: Свидетели сме на най-черната кампания срещу българския туризъм
Представители на туристическия бранш излязоха с нарочна декларация след вчерашната среща с министър Николина Ангелкова в Слънчев бряг (ВИЖТЕ ТУК).
„Не помним толкова негативна и черна кампания срещу българския туризъм!”, категорични са от Съюза на собствениците.
Те визират серия от журналистически публикации, манипулативни снимки и откровени фалшиви новини, като тази за „такса хавлия” на плажа в Бургас(ВИЖТЕ ТУК), които са в мейнстрийма на водещи български медии от няколко седмици.
Още на вчерашната среща Пламен Копчев, несебърски хотелиер, почетен консул на Косово и успял бизнесмен, застана пред медиите и в емоционално обръщение помоли да се спре калната война срещу българския туризъм.
Според хотелиери в момента се водила крайно негативна кампания, а интернет пространството и много медии били залети със „подвеждащи и стари снимки”.
„Изразяваме крайното си изумление от материали, които вещаят едва ли не краят на българския туризъм. Толкова група, негативно, тенденциозно внушение трудно би могло да се приеме не само от нас, а и от обществото, защото петни името на страната ни, внушава апокалиптична картина за бъдещето на важен отрасъл в икономиката на България”, пишат в декларация, разпространена до медиите, представителите на бранша.
Те са удивени от „целенасочената кампания и на голяма част от водещите български медии”, които според тях описвали ситуацията със „злорадство” и „краен негативизъм”.
„Никой от нас не твърди, че в българския туризъм няма проблеми. Никой не твърди, че няма трудности, но това означава ли, че трябва с такъв краен деструктивизъм да се внушава края на сектор, който осигурява 12 % от БПВ на страната.”, допълват в декларацията си от Съюза на собствените.
От туристическия бранш признават, че е възможно някой да злоупотреби с цените и продуктите, които са сред най-масовите на плажа или крайбрежните заведения, но това били изключения от добрите практики в бранша.
Те са категорични, че правят всичко възможно, за да подобрят качеството на продукта и да направят българското море още по-гостоприемно – и за нашите сънародници, и за чуждите пазари.
Под декларацията са се подписали част от най-големите хотелиери, концесионери и туроператори в България.
Ма шопите са се объркали те виждали са да стрижат вълна от костенурка
Вярно е това коеро казваш .миналата година имах италианци за 5 нощувки и си тръгнаха след първата вечер .А едни други си развалиха резервацията
Едно време некадърника селянин, го правиха директор на предприятие, като го скапеше, го правиха директор на отрасъла да скапе отрасъла. Сега техните внуци, мутреещи се селянчета ги направиха меринджей, хотели и банки им дадоха и те това си могат... съсипаха ги.
Ама за всичко е виновен народа. Комунистите им пуснаха по един фандък... гарсонера в големите градове и те бедните селяни гласуват до смърт за тях, нищо,че внуците им в Европа си изкрават хляба, а тука дерибеите комунисти мачкат народа. Прост народ, това е! Заслужаваме си съдбата!
Smesnici
Кой още ще обвинявате, първо туристите ви били виновни щото идвали само да пият евтино, после бяха виновни персоналите, не им се работило а вие сте били давали най високите заплати ама хората били алъчни и мързеливи, сега са ви виновни медиите , после ще е виновно глобалното затопляне, финансовата криза , путин , такива хора като вас и министърката ви не трябва да бъдат допускани до тази сфера
Примерно кофичка кисело мляко в гръцки магазин е 3 евро, в български магазин киселото мляко е 1лв, колко според вас е разликата в цената на чаша айрян в българско и в гръцко заведение? Като вземете предвид и разликата в заплатите на бармана и сервитьора в бг и в Гърция човек доста се изненадва. Да не говорим за разликата в качеството.
Даже няма кандидати да изкупуват хотелите им.