Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Историческо: Кока-кола облича бутилките си в български носии (СНИМКИ)

Ключови думи: кока, кола, фирма, български, носии
За първи път в света Кока-Кола представи лимитирана колекция от шест дизайнерски бутилки, посветена на неповторимото разнообразие от везбени орнаменти и композиции от различни краища на България. Емблематичната стъклена бутилка на компанията ще бъде облечена в мотиви от шевиците на шестте български етнографски области – Пиринска, Тракийска, Родопска, Шопска, Добруджанска и Северняшка за ограничен период от време и само в партньорски заведения из страната.

Кампанията „Събери вдъхновение от България“ беше представена от едни от най- успешните формации за народни танци у нас - ансамбъл Чинари, които показаха бутилките, облечени в традиционни носии, носещи духа и символиката на всеки един от етнографските региони на България. Кампанията има за цел да даде нов живот на българската шевица по ексклузивен и нетрадиционен начин, срещайки своята дългогодишна история и модерен привкус с народното богатство на везбните мотиви.

България не за първи път е страната, доказала се като новатор в историята на бранда. Именно при нас се допуска името на легендарната марка да бъде изписано на различен от латиница език. Логото на кирилица постига нечуван успех в световен план и полага началото на нова ера в развитието на бранда в различните региони на света.


Новата лимитирана серия бутилки има своята колекционерска стойност и историческо значение за Кока-Кола в България, защото обединява в едно няколко емблематични елемента – иконичната  стъклена бутилка, датираща от 1915 г., ексклузивния надпис на кирилица с история от 1965 г. и отличителните за 6 български региона шевици. Специален консултант по проекта е доц. Ана Лулева от Института по етнология и фолклористика с етнографски музей към БАН, която е част от екипа, селектирал везбените елементи за сътворяването на уникалните бутилки.

Във всеки дизайн са включени ключови елементи от всеки регион, а червеният цвят е преобладаващ, не само защото е цветът на Кока-Кола – според вярванията на българите това е цветът на живота и силата. 


3
Коментара по темата
3.
алдебаран
29.09.2017 01:54:35
как може една корпорация да прави такъв маркетинг ???
2.
от село
28.09.2017 17:11:16
цървули, боб и люти чушки
1.
Georgi
27.09.2017 18:31:16
Много хубаво на да вземат да е правят с захар а не с гликозен сироб
  Добави Коментар
Демократите внесоха искане за импийчмънт на Тръмп Страх тресе кочината Астролозите зарадваха тези зодии: Май е вашият месец! Те ще постигнат всичко, което пожелаят
Вечер на украинската поезия събра почитателите на мерената реч в Бургас Стихотворенията на украинските класици лекуват, дават кураж и светлина, каза почетният консул на Украйна в Бургас Димитър Караненов Те печелят „Един за друг“ Става дума за блондините Герман и Ивелина
Трик за милиони: Вземете пластмасова капачка и я поставете върху чесъна Беленето на чесън не трябва да е скучна работа, а чисто удоволствие Иберийският полуостров се завръща към нормален живот По информация на испанските власти, в момента 87% от електрозахранването е възстановено
Как да четем етикетите на храните и кои са опасните Е-та Не всички Е-та са опасни – някои са напълно естествени Галерия от 23-ото заседание на ОбС Бургас Специален гост бе областният управител Влазимир Крумов
Вижте къде ще бъде затруднено движението по магистрала „Тракия“ днес Предупреждават от АПИ За тези зодии започва раят на Земята след 7 години страдания Най-после постигат заслуженото щастие и големия успех
Тръгва делото срещу Петков за ареста на Борисов Съдът обяви за незаконно задържането както на лидера на ГЕРБ, така и на пиара на партията Севделина Арнаудова и на бившия финансов министър Владислав Горанов Почина Ирина Мутафчиева Тя е автор на множество публикации в централния периодичен печат и в специализирани издания