×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Съвременната ни авиация изпревари по показатели „златните години“ от тоталитарния режим


Съвременната ни авиация изпревари по показатели „златните години“ от тоталитарния режим
Превозвачите ни обслужват по 2,3 млн. пътници на година на фона на 1,8 млн. през 1989 г.
13 Март 2016, Неделя, 11:35 ч.
Автор: Лъчезар Лисицов

В сектора работят около 8300 души – колкото и по онова време


България достигна показателите от така наричаните „златни години“ за българската авиация – 1988-89г. Това каза председателят на Асоциацията на българските авиокомпании Светослав Станулов на церемония в Клуба на авиацията в София в събота.




На нея бяха наградени журналисти от различни медии за отразяване на новини, свързани със сектора.
Станулов изнесе редица данни, от които става ясно, че гражданската ни авиация в много отношения е задминала онази от времената на тоталитарния режим.

През 2015 г. родните авиопревозвачи например са обслужили 2,34 млн. пътници, докато през 1989 г. те са били 1,8 млн.

В момента около 8300 човека работят в сектора на авиацията - колкото са били и в „златните години“ на онова време, което помним с носталгия, каза още Светослав Станулов.

Браншът включва служителите на петте летища – в София, Варна, Бургас, Пловдив и Горна Оряховица, авиокомпаниите за пътнически и товарни превози, базите за техническо обслужване, учебните центрове.
4400 кресла е седалковият капацитет на гражданската ни авиация сега на фона на около 4800-4900 през 1988-89 г., каза още г-н Станулов.

Капацитетът за ремонти в днешно време е значително по-голям, стана още ясно на пресконференцията, дадена преди церемонията по награждаването на журналистите. По онова време капиталните ремонти на самолетите се правеха само в Съветския съюз, обясни шефът на авиоасоциацията.

Капацитетът на ремонтните ни бази днес превишава 2,5 пъти този на българския авиофлот. България е вече забележим провайдър на тази функция за Югоизточна Европа. Ние сме втори - след Турция, каза Светослав Станулов.

Тенденциите на ръст в сектора като цяло се очаква да продължат и през настоящата година, стана ясно още на пресконференцията.

В категории: Бургас , Политика


Автор
3
Коментара
Води селски живот
Води селски живот 22/02/2025, Събота 16:57 0
Тежка катастрофа в София
Тежка катастрофа в София 22/02/2025, Събота 16:18 0
3
Коментара по темата
3.
kkhh
13.03.2016 18:24:59
0
5
Bull shit.
Ако даваха и заплата като по онова времее... Сега даже си нямаме и авиокомпания своя. Всичко е разпродадено.
Най ми е гадно за военната авиация, че е като проскубана гарга на студено.
2.
До 1
13.03.2016 14:56:42
2
4
Само дето дори не е тяхна статията, а е copy/paste, но както флегман обичат крадат и нямат респект към труда на другите автори. Ако беше тяхна статията, то тогава щеше да започва с нещо от рода "ексклузивно", "само във флегман" и тн
1.
Koko
13.03.2016 14:47:11
1
10
Типична статия на флагман когато няма новини. То и интернета е по-добър от 1989 . Кои се качваше на самолет тогава? До къде
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Министерският съвет с реакция след драмата в София Министерският съвет с реакция след драмата в София Ето какво написаха от властите Край на недоразуменията: Национален фонд „Култура“ с ново управление Край на недоразуменията: Национален фонд „Култура“ с ново управление След експерименти, като този с фена на драг кралиците Сава Драгунчев, НФК има достоен ръководител Поредна среща на президентското движение в Бургас – гражданите с активна роля в дискусията Поредна среща на президентското движение в Бургас – гражданите с активна роля в дискусията Тракийско дружество „Екзарх Антим I“ стана център на поредна среща за политическа промяна "Черноморец" с ключова победа! Вратата към професионалния футбол е широко отворена "Черноморец" с ключова победа! Вратата към професионалния футбол е широко отворена "Акулите" водят с 8 точки на най-близкия преследвач в Югоизточна Трета лига Тежка катастрофа в София Тежка катастрофа в София Колите са изпотрошени Министерството на туризма представи България на много голямо туристическо изложение Министерството на туризма представи България на много голямо туристическо изложение В Дания Борисов с извънреден ход след екшъна на "Възраждане" на пъпа на София Борисов с извънреден ход след екшъна на "Възраждане" на пъпа на София Осъждаме политическата агресия и риторика, която подменя политическия дебат и въвежда в заблуждение общественото мнение по отношение на членството на България в Еврозоната, посочват от партията на Борисов Карлос Насар разкри мечтите си и обяви: Господ винаги ме среща с правилните хора Карлос Насар разкри мечтите си и обяви: Господ винаги ме среща с правилните хора Когато скъсах ахилес, от федерацията спряха да ми вдигат телефона, обяви олимпийският шампион Без основен ремонт и разширение на пътя, животът на юг от Бургас ще замре Без основен ремонт и разширение на пътя, животът на юг от Бургас ще замре Очакваме държавата да действа адекватно по Общия устройствен план Искате бели зъби? Лесни начини да ги постигнете в домашни условия Искате бели зъби? Лесни начини да ги постигнете в домашни условия Едва ли има някой, който не би искал да има красива усмивка, на която всеки да се възхищава
Бойко Борисов Бойко Борисов Оказва се, че вратата на ПП не се отваря и затваря, а се върти Виц на деня Виц на деня Жена към мъжа си:
- Всички мъже сте еднакви...!
Съпругът:
- Ти пък всички ли си изпробвала!
Виц на деня Виц на деня - Тате, защо мама казва, че си прасе?
- Защото и ям буламачите!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Много е трудно да не правиш нищо, никога не знаеш кога си свършил.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори