Четиризвезден хотел в Слънчев бряг се превърна в кошмар за семейство от Бургас
Това нещо представлява едно общежитие със столова, в която вместо покривки, има мушами. Не е никакъв четиризвезден хотел, каза Антоанета Златева
Ключови думи:
Антоанета Златева, Благой Рагин, Николай Стойков, Янко Славов, скандал, хотел, четири звезди
07 Август 2015, Петък, 14:56 ч.
Заради сагата на Антоанета Златева, която сигнализира за проблема, охраната на хотела се опита да отнеме камерата на Нова телевизия и да изтрие записа
Четиризвезден хотел в Слънчев бряг се превърна в 4-звезден кошмар за семейство от Бургас.
Съмнението на Антоанета Златева, че с мъжа ѝ и детето им не са попаднали в очаквания от рекламата четиризвезден хотел, започва още на входа.
„Още като влязохме, извадих двете лични карти, подадох ги на рецепцията и ми казаха, че нямало нужда, защото ни имали данните. Няма как да ги имат. За резервацията бях дала двете имена, но никакъв адрес, нито пък номера на личната карта“, каза бургазлийката пред камерата на Нова телевизия.
Без лични карти хотелът остава без задължителната информация при настаняване. Възниква въпросът как са регистрирани останалите летовници, движели се по тъмни коридори, в които светлината от фотоклетките разкрива странни петна и белези. Не е както трябва и вътре в стаите. В 425-та Антоанета заварва развален хладилник. От рецепцията ѝ препоръчват да търси камериерките. Операцията "работещ хладилник" отнема повече от час.
Камериерката донесе един хладилник и каза, че може би той ще работи, разказва Златева.
За телевизора обаче тя се отказва да чака пак. Вече ѝ е ясно, че не е в очаквания четиризвезден хотел.
„Нямахме дори стъклени чаши в стаята. Двете кърпи и матраците бяха в петна“, оплаква се жената.
От хотелската тераса се виждаше как летовниците са оставени до басейна без всякаква сянка. Несигурно е положението и над главите на обядващите. В платнищата, които са останали да ги пазят от слънцето и вятъра, прозират дупки.
„Това нещо представлява едно общежитие със столова, в която вместо покривки, има мушами. Не е никакъв четиризвезден хотел“, коментира туристката.
В един четиризвезден хотел е задължително барът да работи. Оказва се, че не са заредени още и автоматите за безалкохолни напитки - въпреки че според офертата на друга туристка - Даниела, на семейството ѝ се полага сок при всяко ядене.
Хората, които сигнализираха на Новините на Нова за нередностите в хотела, са използвали оферта за почивка в интернет на стойност от 80 лв. за нощувка. На ценоразписа на рецепцията наш екип обаче видя цена от 120 лв. за нощ.
Заради сагата на Антоанета Златева, която сигнализира за проблема, охраната на хотела се опита да отнеме камерата на Нова телевизия и да изтрие записа.
За мен е необяснима реакцията им, защото веднъж те вече ни посрещнаха и изпратиха любезно, а когато ги посетихме заедно с екип на Комисията за защита на потребителите, това изнерви охранителите. Те изтръгнаха микрофона и телефона от ръцете ми. Причината аз да вдигна телефона си и да снимам, беше, че исках да отклоня вниманието от оператора. Това беше единственото средство от една страна на защита, и от друга – да продължа да търся истината”, разказа репортерът Рада Богданова, която разследва скандала.
Главният инспектор в ДАМТН – Бургас Янко Славов заяви пред камерата на Нова телевизия, че асансьорите в сградата са опасни по смисъла на наредбата за безопасна експлоатация.
Въпреки че е длъжен, хотелът няма сключен договор с фирма за поддръжка на асансьорите. За нарушението ще бъде глобен.
„Нещата са регламентирани в Закона за туризма. Предстои съставяне на административен акт за нарушение. Става въпрос за представяне на туристическа услуга „хотелиерство” доста под качеството на определената категория. Около 15-16 са несъответствията в категорията на хотела и по стаите. Ще има и предложение към Министерството на туризма за понижаване в категория на хотела”, обясни регионалният директор на Комисията за защита на потребителите в Бургас Николай Стойков. Съветвам всеки, който не е доволен от услугата, да води искове в съда, каза още той.
„Сега има свръхпредлагане. Имаме 400 хотела. Как Комисията за защита на потребителите може да се справи”, попита пък председателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска организация Благой Рагин в „Здравей, България“.
„Главен виновник за проблема е Карл Маркс, защото написа „Капитала“ и научи пролетариата как да си вземе частната собственост, но е забравил да напише втори том, за да се знае как при неуспешен опит да се върне собствеността на тези, от които е отнета. Въпреки това социализмът влизаше в криза и се направи указ 56, който бе най-либералното нещо, съществувало през последните 150 години. Той даде шанс на всеки предприемач, който иска да си опита късмета, да го направи. Започна по естествен път да се развива дребен, среден и едър бизнес. Ако този указ не бе посечен през 1993 г., нямаше да го има този криминално-олигархичен модел. Затова искахме да въведем лицензионен режим, за да се разбере преди някой да реши да строи хотел, да се види дали има нужда от него и каква звезда може да се даде“, каза още Рагин.
В категории:
Несебър
Пламна искрата на войната на Балканите
Лавров посочи условието на Русия за мир в Украйна
Катастрофа затвори пътя към Пампорово
Финландия разследва чуждестранен кораб след поредно скъсване на подводен кабел
Българка продава девствеността си
Българка продава девствеността си
26/12/2024, Четвъртък 22:48
6
10 поведения, които подсказват, че имате перфектен съпруг
26/12/2024, Четвъртък 22:00
1
Арестуваха танкер по подозрение в саботаж
26/12/2024, Четвъртък 21:40
0
Пламна искрата на войната на Балканите
26/12/2024, Четвъртък 21:20
1
Катастрофа затвори пътя към Пампорово
26/12/2024, Четвъртък 21:00
0
„Ангелска елха” зарадва с подаръци десетки деца на родители, лишени от свобода
26/12/2024, Четвъртък 20:40
1
Рекорден брой мигранти са загинали в морето на път за Испания през 2024 г.
26/12/2024, Четвъртък 20:20
0
Адам Броуди разкри тайната на щастливия брак
26/12/2024, Четвъртък 20:00
0
Финландия разследва чуждестранен кораб след поредно скъсване на подводен кабел
26/12/2024, Четвъртък 19:40
1
Щe дaдeтe ли $100 000 зa eднa нoщyвĸa?
26/12/2024, Четвъртък 19:20
2
Шок край Барселона, откриха мъртво бебе в контейнер за боклук
26/12/2024, Четвъртък 19:00
0
Биткойнът чупи рекордите
26/12/2024, Четвъртък 18:40
0
нека уточня, да, от Несебър съм, но нито имам хотел, нито ресторант, един обикновен човек съм, който си вади хляба в съвсем различна сфера от туристическата!
Нещото, на което бих искала да обърна внимание е, че НЕ толерирам липсата на професионализъм и качество по българското Черноморие!!!
Моята гледна точка е друга - за Бога, от километри личи желанието на тази жена да намери някаква изгода от обстоятелствата, в които е попаднала! И не бързайте с укорите - разбира се, всеки би трябвало да си търси правата, ноооо не мисля, че един развален хладилник и телевизор са повод да се вика телевизия!
Нещото, което ме провокира да направя предходния коментар е именно факта, че ситуацията и статията е силно преувеличена! Къде е кошмарът?!
В никакъв случай целта ми не е била да защитавам който и да било, напротив - въпреки, че съм от Несебър, съм силно възмутена от всичко , което се случва тук! Обичам града си, но хората наистина не са читави (това е друга тема)
Акцента в предния ми коментар е далеч от това да влизам в роля на адвокат! Отдавна в нашата държава всичко се е изродило и не само в туризма, но и в доста други сфери сме куца работа, но не мисля, че трябва да се правят сензации като тази, че видиш ли, това е първата туристка в историята на Черноморието, която не е получила качествена услуга!
Аз вчера бях на ресторант - имаше проблем с основното ми ястие - върнах го, чашата ми беше неполирана - помолих да я заменят, сервитьорът беше неприветлив - писах в книгата за похвали и оплаквания, но не съм била барабани и не съм викала Нова тв.
Ако все още не сте уловили насоката, в която съм насочила разсъжденията си, жалко!
P.S. На мнение съм, че каквото си го направи човек, друг не може да му го направи! и да, толерирам решението на хората да избират качествени дестинации, за да нямат проблем с покривките и телевизорите! Всеки нека носи последствията от избора си! Като е решила женицата, че море ще прави на Слънчака, нека си поеме последствията, но после да ми хленчи и да е възмутена от качеството и да занимава обществеността - небивало!!! ... отидох на село, накалях си лачените обувки хлъц хлъц
ми да си мълчим и за хотелите и за престъпността и за тъпата политика. Ще си траем и така ще си живеем. Затова сме много добре!
И как точно с тези твои думи би задържала българския турист тук в България ??? Питам аз. Точно това твое мислене е типично за всички ресторантьори и хотелиери български. Искате да ви пълним хотелите, гат гледахте небето за самолети с чужди туристи и сега, когато ви се омазни кошничката започнахте да пледирате за намаляване на претенциите. Аз за това никога няма да ви дам и 20 стотинки по т.нар. БГ черноморие, в което права имат само много пиещите чужденци и тези, които могат да плащат без да имат претенции. Та за така описания хотел, какви 80 лева искате, за какъв ВиП пишеш ?
Та това си е измама, защото както ти сама написа за същите пари в Турския Дидим ще бъдеш, като човек. Такива помисли, като твоите няма, кой да ги снесе пред имащия право почиващ...И когато този хотел се е рекламирал в Грабо с такава цена и 4-те си звезди, защо си мислиш, че очакванията на тези хора трябва да бъдат различни от общоприетите за такъв ранг хотели...От Несебър си и със сигурност знаеш, какво имам предвид. Това, че не се занимаваш с хотелиерство и си различна по отношение от това, което се е случило с тези почиващи е по-скоро твое прикритие. Скоро ще гладувате , ако не си промените мисленето...А пък на потърпевшите: Вие с какъв акъл ще почивате в Сл. бряг. Не знаехте ли за това отношение или сте се подлъгали по призивите да почиваме в България ???? Починахте ли си. Друг път отгръщайте картите и мислете за чужбина - по-евтино, по- здравословно, по-добре. Тук имате право само да плащате и да мирувате. Ако ще и лайна да ви дадат за ядене и на пясъка да ви оставят да спите не трябва да имате големи очаквания, защото не сте ВиП.
Мила моя, хайде по-полека, платила си точно толкова, за колкото явно заслужаваш!
И да уточня, не съм близка на хотелиера/ката ... напротив, живея в Несебър и съм наясно колко е ниско нивото и на обслужване, и на туристите, всяко гърне си намира похлупака! Разбира се, всеки според чергата си и финансовите възможности, но хайде стига сте врещяли колко видиш ли долнопробни са ни хотелите ... иначеееее търсите в Grabo или в други сайтове да грабнете прИмоцията!
Аз като вляза в баничарница да си купя баничка с боза - плащам за баничка с боза - не настоявам за кристална чаша и да ми се лее Moet в чашата и черен хайвер да се стели навсякъде ...
Останете си със здраве и по-полека с претенциите!
Разбирам да си от София, Пловдив, Карнобат дори, но да си от морето да имаш условията и всичко да ти е бесплатно и да отидеш отново на морето на почивка на 30км. от дома си , ей богу за мен това е най-голямата простотия която съм чувал.