×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Българско Черноморие: Трябва да спрем екорекета и да се рекламираме, за да се развиваме


Българско Черноморие: Трябва да спрем екорекета и да се рекламираме, за да се развиваме
Министър Николина Ангелкова с Шарук Кхан и Рои Чети, които ще рекламират България в Индия
09 Юли 2015, Четвъртък, 14:04 ч.

Министър Ангелкова пренебрежително подмина нашите предложения, казват от "Българско Черноморие"
На състоялата се пресконференция в Бургас на 07.07.2015г. министърът на туризма Николина Ангелкова призна, че изразходваните средства за реклама са завишени, без да обяви с колко или в сравнение с какво. Затова Национална асоциация „Българско Черноморие” призовава министър Ангелкова да отговори ясно и точно с какъв бюджет разполага ведомството й и за какво се разходва. Колко средства са инвестирани за реклама на български курорти в чужбина и какви са резултатите като брой новопривлечени туристи?

От своето съществуване новоучреденото министерство на туризма не допринесе с нищо за решаването на многобройните и тежки проблеми в туристическия сектор. Министър Ангелкова умело обещава за голяма реклама както в европейски страни, така и в Азербайджан, Казахстан, Узбекистан, Туркменистан, Китай, Индия и др. и още от ноември ще се започне рекламирането на страната ни като туристическа дестинация за следващата година. А за тази година какво направи? Не беше нито  склонна на компромиси, в името на това туризма да се развива, нито искаше да чуе гласа на хотелиери, ресторантьори и други представители от бранша. Хотелиери, туроператори и концесионери на плажове няколко пъти даваха конкретни идеи какво да се направи, за да се стимулира българския туризъм, но предложенията им бяха подминати с пренебрежително мълчание. Дори протестът срещу отлива на руски туристи и бездействието на институциите по проблема не стреснаха никого от така нареченото Министерство на туризма.

За развитието на българския туризъм трябва да се обсъждат реалните проблеми като екорекета, липсата на реклама извън страната и липсата на връзка между хотелиери, туроператори и концесионери в страната. Върху това би трябвало да работи министерство на туризма в България.
Нито един турист не се интересува каква е концесионната такса на плажовете или към кое министерство се разпределят. Това, от което единствено се вълнува и което трябва да се промени е именно връзката между концесионери, туроператори и хотелиери.

Дестинация България има нужда от агресивна целева реклама. Например в страната годишно пристигат между 400 и 500 хиляди немски туриста. В системите на немски туроператори може да се рекламира в печатни каталози, презентации пред райзебюра, презентиране на филмови рекламни клипове по време на конференции, брандиране на лого на България на всички туристически изложения, провеждане на срещи с ключови туристически компании.

Министър Ангелкова обеща, ама друг път. А сега, за днес, за сезона???

За скъсяване на дистанцията между изискванията на туроператорите за дългосрочно развитие на туризма по Черноморието в България би трябвало да помогне министерството на туризма.  В това число улесняване на визови режими, подобряване на качеството на транспортните услуги, подобряване на инфраструктурната среда, летищни условия.

В категории: Бизнес


1
Коментара
1
Коментара по темата
1.
Петко
09.07.2015 18:46:17
1
7
Какъв еко-рекет, вие луди ли сте? Постоянно говорите в каква бетонна кочина се е превърнало Черноморието, а давате трибуна на самите мутри, които го осраха?!?!
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Какво се случва в летния сарай на Доган Какво се случва в летния сарай на Доган За разлика от Боянския имот, този е в перфектно състояние и с жива охрана 5 сигурни знака, че той е мамино синче 5 сигурни знака, че той е мамино синче Ето кои са те  Taка общуват щастливите двойки Taка общуват щастливите двойки Те задават отворени въпроси Ето кои зодии са шефът вкъщи Ето кои зодии са шефът вкъщи Вие сред тях ли сте Извънредно: Драма с малолетни сестри в "Меден рудник" Извънредно: Драма с малолетни сестри в "Меден рудник" Полицията с успешно издирване Моите наполеонки, по-вкуски са от тези в магазина Моите наполеонки, по-вкуски са от тези в магазина Перфектен френски сладкиш Данаил Папазов с позиция за драмата в "Бояна" Данаил Папазов с позиция за драмата в "Бояна" Ето какво сподели бившият министър Погребаха атентатора от летище "Бургас" в гробище на бойци от „Хизбула“ Погребаха атентатора от летище "Бургас" в гробище на бойци от „Хизбула“ Мохамад Хасан ел Хюсеини бе идентифициран по ДНК след терористичната атака, при която загинаха шестима души Колко дълго ни отнема да преодолеем бившия партньор? Психологията отговаря Колко дълго ни отнема да преодолеем бившия партньор? Психологията отговаря Ново проучване предоставя отговор на въпроса От полицията с информация за напрежението свързано с Доган От полицията с информация за напрежението свързано с Доган "Няма задържани", съобщи директорът на СДВР главен комисар Любомир Николов
Левон ХАМПАРЦУМЯН Левон ХАМПАРЦУМЯН Корупцията въобще не е това да хванем няколко корупционера Виц на деня Виц на деня - Докторе, жена ми започна да говори сама със себе си!
- Не се притеснявайте, много хора го правят.
- Да, ама тя мисли, че аз и отговарям!
Виц на деня Виц на деня - Тате, как си намери мама?
- Ами, синко... загубих един бас.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук В Горно Уйно на мъжете членовете им били дълги средно по 15 см, в Долно Уйно - 25 см. Разликата идвала от това, че в първото село провели измерване, а във второто - допитване.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори