В сигнал до Флагман: В магазин „Intersport” в мол „Бургас Плаза” са груби и арогантни с клиентите!
От известната спортна верига грубо отказали да подменят дефектна стока или да върнат пари за нея, както е практиката в цяла Европа
11 Ноември 2014, Вторник, 15:05 ч.
Автор: Флагман.бгСлужителите отказали с присмех подмяната на дефектна стока, стояла в клиента едва няколко часа
От арогантно и некоректно отношение на продавачи към свой клиент в магазин „Intersport” в мол „Бургас Плаза” се оплака нашият читател Валентин Д. Самият той закупил в неделя скъпи ръкавици за плуване, които обаче се оказали на дупки. Вместо да му подменят стоката на следващия ден или върнат парите, както е практиката в магазините в цяла Европа, служителите на спортната верига започнали да се държат подигравателно и цинично. „Закупих ръкавиците в 17.25 часа в неделя, заедно с друг артикул. Служителката на касата махна копчето-аларма и ми ги сложи отново в оригиналната торба на марката „Арена”, разказва ни нашият читател.
Когато се прибрал вкъщи Валентин видял, че и на двете ръкавици, където е стояла алармата, имало дупки.
Още на следващия ден той се върнал в магазин "Intersport" в мол „Бургас Плаза”, за да му подменят продукта със здрав. Представил и касовата си бележка.
„Продавачът ми се изсмя, каза, че вече съм плувал с ръкавиците и затова са продупчени. Според него даже били вече мокри! Това е грубо и недопустимо отношение към клиент!”, възмущава се бургазлията.
Във всеки западноевропейски магазин клиентът може да върне стоката в рамките на определен срок. Голяма част от търговците у нас също прилагат тази практика според законите за защита на потребителите.
В магазин Intersport в мол „Бургас Плаза” категорично са отказали да подменят стоката. Според тях вината била в клиента, а не в служителя, който неграмотно пробил с копчето-аларма неопреновата материя. За връщане на пари също не можело да става и въпрос. Отказали да дадат координати с шефовете им от фирмата представител на веригата Дженко България ЕООД - дъщерна на Fourlis Group.
Валентин Д. написал оплакване в книгата за рекламации към магазина, оставил ръкавиците, за което не му било издаден никакъв документ.
Според продавачите в рамките на няколко седмици на съответните ръкавици ще бъде направена експертиза, която ще каже от както точно са дупките.
Валентин Д. вече е подал сигнал в Комисията за защита на потребителите за отказана му до този момент рекламация.
В категории:
Вашият сигнал до ФЛАГМАН
Джорджано се завърна, има нов хит
4 зодии, които ще изживеят разтърсващи чувства през ноември
Първи подробности за арестите на полицейски шефове! Ето какви са подозренията
Грехота ще е, ако не опитате тези парени мекици
Една съставка, която имате вече в кухнята, прави дори евтината кайма сочна и вкусна
10 неща, които мъжете наистина искат от жените си
04/11/2024, Понеделник 22:00
0
6 признака, че мъжът се чувства удобно с вас, но не е влюбен
04/11/2024, Понеделник 21:39
0
9 знака, че с партньора ви сте твърде различни
04/11/2024, Понеделник 21:24
0
Една съставка, която имате вече в кухнята, прави дори евтината кайма сочна и вкусна
04/11/2024, Понеделник 21:00
1
Какво ще ви донесе единадесетият месец от годината
04/11/2024, Понеделник 20:44
0
Нова трагедия във футбола: Играч бе убит по време на мач от мълния, петима са ранени
04/11/2024, Понеделник 20:22
0
Пет есенно-зимни храни за добро настроение
04/11/2024, Понеделник 20:21
1
Първи подробности за арестите на полицейски шефове! Ето какви са подозренията
04/11/2024, Понеделник 20:19
2
Почти всички допускаме една грешка при прането, която съсипва дрехите
04/11/2024, Понеделник 19:59
0
4 зодии, които ще изживеят разтърсващи чувства през ноември
04/11/2024, Понеделник 19:40
0
Публикуваха докладите на МВР и ДАНС за парламентарния вот
04/11/2024, Понеделник 19:22
0
Ей така се редят корите, за да стане баницата пухкава като дунапрен и поне 10 см висока (ВИДЕО)
04/11/2024, Понеделник 19:20
0
"За предявяване на рекламация е необходимо да пазите своята касова бележка, фактура, протокол или друг документ, доказващ покупката.
Търговецът е длъжен да впише рекламацията Ви в регистър за рекламации, независимо от това дали я счита за основателна или – не.
Ако търговецът приеме, че рекламацията Ви е основателна, то той трябва в едномесечен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова.Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията". Това съм го копирала от този сайт http://www.kzp.bg/
Така че магазинът е в правото си да задържи стоката за 30дни по закон.За мен рекламацията трябва да бъде категорично отказана. Нека Комисията за защита на потребителите да прецени.
Хубав ден на всички!
Я прати някоя снимка да те обсъдим и теб. Сигурно си някой вмирисан сач от сливенската маала ама са праиш на оборотна.
Какви 30 дни? Ще му ремонтират ръкавиците ли?
ЩО ЗА ГЛУПОСТИ ДРАСКАТЕ???
И обслужването е добро и стоките също. Не съм забелязъл грозни момичета или момчета,а за лошо обслужване да не става и дума
Искам да ви запитам какво разбирате от арогантно и некоректно отношение?
може би в един магазин трябва да ви оближат гъза за да сте доволен или нещо още по-специално. Като си пич на място си купи нови ръкавички.
Аман от такива паляци чесноооо.
Няма да прочетем един път нещо весело ами само се натоварваме с такива простотии.
п.с.Относно господина с ръкавиците,дано всичко да се оправи и рекламацията ви бъде удовлетворена.