В сигнал до Флагман: В магазин „Intersport” в мол „Бургас Плаза” са груби и арогантни с клиентите!
![В сигнал до Флагман: В магазин „Intersport” в мол „Бургас Плаза” са груби и арогантни с клиентите!](/news/2014/11/11/tn/141570408395355.jpg)
От известната спортна верига грубо отказали да подменят дефектна стока или да върнат пари за нея, както е практиката в цяла Европа
11 Ноември 2014, Вторник, 15:05 ч.
Автор: Флагман.бгСлужителите отказали с присмех подмяната на дефектна стока, стояла в клиента едва няколко часа
От арогантно и некоректно отношение на продавачи към свой клиент в магазин „Intersport” в мол „Бургас Плаза” се оплака нашият читател Валентин Д. Самият той закупил в неделя скъпи ръкавици за плуване, които обаче се оказали на дупки. Вместо да му подменят стоката на следващия ден или върнат парите, както е практиката в магазините в цяла Европа, служителите на спортната верига започнали да се държат подигравателно и цинично. „Закупих ръкавиците в 17.25 часа в неделя, заедно с друг артикул. Служителката на касата махна копчето-аларма и ми ги сложи отново в оригиналната торба на марката „Арена”, разказва ни нашият читател.
Когато се прибрал вкъщи Валентин видял, че и на двете ръкавици, където е стояла алармата, имало дупки.
Още на следващия ден той се върнал в магазин "Intersport" в мол „Бургас Плаза”, за да му подменят продукта със здрав. Представил и касовата си бележка.
„Продавачът ми се изсмя, каза, че вече съм плувал с ръкавиците и затова са продупчени. Според него даже били вече мокри! Това е грубо и недопустимо отношение към клиент!”, възмущава се бургазлията.
Във всеки западноевропейски магазин клиентът може да върне стоката в рамките на определен срок. Голяма част от търговците у нас също прилагат тази практика според законите за защита на потребителите.
В магазин Intersport в мол „Бургас Плаза” категорично са отказали да подменят стоката. Според тях вината била в клиента, а не в служителя, който неграмотно пробил с копчето-аларма неопреновата материя. За връщане на пари също не можело да става и въпрос. Отказали да дадат координати с шефовете им от фирмата представител на веригата Дженко България ЕООД - дъщерна на Fourlis Group.
Валентин Д. написал оплакване в книгата за рекламации към магазина, оставил ръкавиците, за което не му било издаден никакъв документ.
Според продавачите в рамките на няколко седмици на съответните ръкавици ще бъде направена експертиза, която ще каже от както точно са дупките.
Валентин Д. вече е подал сигнал в Комисията за защита на потребителите за отказана му до този момент рекламация.
![](/files/images/%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%BA%D0%B0.jpg)
![](/files/images/%D1%80%D1%8A%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%86%D0%B8.jpg)
В категории:
Вашият сигнал до ФЛАГМАН
!["Шоуто на Слави" отива в историята след 19 години на екран](/news/2025/02/16/tn/173972205737967.jpg)
!["Шоуто на Слави" отива в историята след 19 години на екран](/news/2025/02/16/tn/173972071660363.jpg)
!["Шоуто на Слави" отива в историята след 19 години на екран](/news/2025/02/16/tn/173971254031972.jpg)
!["Шоуто на Слави" отива в историята след 19 години на екран](/news/2025/02/16/tn/173971197397754.jpg)
!["Шоуто на Слави" отива в историята след 19 години на екран](/news/2025/02/16/tn/173972508280615.jpg)
![](/files/tn/155292215956025.jpg)
![Следващата седмица е повратна точка за 4 от зодиите](/news/2025/02/16/tn/173972901725259.jpg)
![Санторини: Повишена деформация на земната повърхност](/news/2025/02/16/tntn/173972874925643.jpg)
Санторини: Повишена деформация на земната повърхност
16/02/2025, Неделя 21:40
0
![](/files/tn/155292215956025.jpg)
![Мъжете имат повече мераци към Виктор от "Ергенът", отколкото жените](/news/2025/02/16/tn/173972822212436.jpg)
![Пенсията да стане поне 1000 лева](/news/2025/02/16/tntn/173972264875534.jpg)
Пенсията да стане поне 1000 лева
16/02/2025, Неделя 21:00
3
![Получи 1100 лева сметка за вода](/news/2025/02/16/tntn/173972247028195.jpg)
Получи 1100 лева сметка за вода
16/02/2025, Неделя 20:40
3
![Вегани погнаха нова водеща на бТВ заради тази снимка](/news/2025/02/16/tntn/173972226774217.jpg)
Вегани погнаха нова водеща на бТВ заради тази снимка
16/02/2025, Неделя 20:20
4
![Има ново гадже, но го крие](/news/2025/02/16/tntn/173972205737967.jpg)
Има ново гадже, но го крие
16/02/2025, Неделя 20:00
0
![Тази турска звезда заведе семейството си на скъпа почивка](/news/2025/02/16/tntn/173972108171842.jpg)
Тази турска звезда заведе семейството си на скъпа почивка
16/02/2025, Неделя 19:00
0
![](/files/tn/155292215956025.jpg)
![Риалити звезди станаха родители](/news/2025/02/16/tn/173972508280615.jpg)
![Тази кифла от Ергенът е новата на милионера Гущеров](/news/2025/02/16/tntn/173972091237247.jpg)
Тази кифла от Ергенът е новата на милионера Гущеров
16/02/2025, Неделя 18:40
4
![Спешни мерки след този бой](/news/2025/02/16/tntn/173972071660363.jpg)
Спешни мерки след този бой
16/02/2025, Неделя 18:21
0
![](/files/tn/155292215956025.jpg)
![Новият сезон на това предаване започна с разтърсваща история](/news/2025/02/16/tn/173971254031972.jpg)
"За предявяване на рекламация е необходимо да пазите своята касова бележка, фактура, протокол или друг документ, доказващ покупката.
Търговецът е длъжен да впише рекламацията Ви в регистър за рекламации, независимо от това дали я счита за основателна или – не.
Ако търговецът приеме, че рекламацията Ви е основателна, то той трябва в едномесечен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова.Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията". Това съм го копирала от този сайт http://www.kzp.bg/
Така че магазинът е в правото си да задържи стоката за 30дни по закон.За мен рекламацията трябва да бъде категорично отказана. Нека Комисията за защита на потребителите да прецени.
Хубав ден на всички!
Я прати някоя снимка да те обсъдим и теб. Сигурно си някой вмирисан сач от сливенската маала ама са праиш на оборотна.
Какви 30 дни? Ще му ремонтират ръкавиците ли?
ЩО ЗА ГЛУПОСТИ ДРАСКАТЕ???
И обслужването е добро и стоките също. Не съм забелязъл грозни момичета или момчета,а за лошо обслужване да не става и дума
Искам да ви запитам какво разбирате от арогантно и некоректно отношение?
може би в един магазин трябва да ви оближат гъза за да сте доволен или нещо още по-специално. Като си пич на място си купи нови ръкавички.
Аман от такива паляци чесноооо.
Няма да прочетем един път нещо весело ами само се натоварваме с такива простотии.
п.с.Относно господина с ръкавиците,дано всичко да се оправи и рекламацията ви бъде удовлетворена.