Валентин Йосифов: Филмът на Би Би Си за пиянствата в Слънчев бряг е реклама
11 Октомври 2013, Петък, 10:43 ч.
Експертът от Съюза на инвеститорите в туризма предлага имиджовата реклама на България
За да не се превърне Слънчев бряг в пиянски Рай и британските телевизии да правят репортажи за пропадналите поданици от Обединеното кралство, трябва България да отделя двойно повече средства за имиджова реклама.
Бюджетът на българския туризъм за пиар е едва 8 милиона лева, а съседите от Турция отделят между 35 и 36 милиона евро, Гърция и Кипър – между 25 и 30 милиона, съобщи заместник-председателя на Съюза на инвеститорите в туризма - Валентин Йосифов в студиото на “Здравей, България”. Според него, филмът на Стейси Дули от Би Би Си за пиянствата в Слънчев бряг са своеобразна реклама, но в една негативна насока, в която се развива българския туризъм.
“Всеки получава туристите, които си заслужава. Ние сме тръгнали да развиваме част от Слънчев бряг в тази посока. Не си мислете, че цяла Великобритания ще гледа филма на Дули и ще го пресъздава постоянно. Време е обаче да помислим какво трябва да направим за имиджовата реклама на България”, каза още Йосифов.








Ад на кръстовище в София заради пиян моторист
18/04/2025, Петък 21:49
1

18 знака, че женската ви енергия е блокирана
18/04/2025, Петък 21:40
1

3 зодии, които ще направят голям скок в кариерата си тази пролет
18/04/2025, Петък 21:20
0

Няма такъв пухкав кекс с ябълка и моркови, става за нула време
18/04/2025, Петък 21:00
0

Клюкарстването било полезно, твърди учен
18/04/2025, Петък 20:40
0

Мариан Бачев уволни ключов шеф в културата
18/04/2025, Петък 20:20
0

Проф. Рачев: Давайте към планината и морето, там агнешкото е по-вкусно!
18/04/2025, Петък 20:00
0

Путин смълча света, издаде грандиозния си план
18/04/2025, Петък 19:40
1

Няма да повярвате какво ще прави
18/04/2025, Петък 19:20
0



