Валентин Йосифов: Филмът на Би Би Си за пиянствата в Слънчев бряг е реклама
11 Октомври 2013, Петък, 10:43 ч.
Експертът от Съюза на инвеститорите в туризма предлага имиджовата реклама на България
За да не се превърне Слънчев бряг в пиянски Рай и британските телевизии да правят репортажи за пропадналите поданици от Обединеното кралство, трябва България да отделя двойно повече средства за имиджова реклама.
Бюджетът на българския туризъм за пиар е едва 8 милиона лева, а съседите от Турция отделят между 35 и 36 милиона евро, Гърция и Кипър – между 25 и 30 милиона, съобщи заместник-председателя на Съюза на инвеститорите в туризма - Валентин Йосифов в студиото на “Здравей, България”. Според него, филмът на Стейси Дули от Би Би Си за пиянствата в Слънчев бряг са своеобразна реклама, но в една негативна насока, в която се развива българския туризъм.
“Всеки получава туристите, които си заслужава. Ние сме тръгнали да развиваме част от Слънчев бряг в тази посока. Не си мислете, че цяла Великобритания ще гледа филма на Дули и ще го пресъздава постоянно. Време е обаче да помислим какво трябва да направим за имиджовата реклама на България”, каза още Йосифов.






Заплашват го с убийство
27/03/2025, Четвъртък 22:03
0

Много е чувствителна
27/03/2025, Четвъртък 21:48
0

Става бизнесмен
27/03/2025, Четвъртък 21:18
0

Премериха му кръвното
27/03/2025, Четвъртък 21:10
0

Рибари хванаха "чудовище"
27/03/2025, Четвъртък 20:40
2

Ядоса любимия си
27/03/2025, Четвъртък 20:18
0

Иска бой срещу Кобрата в...
27/03/2025, Четвъртък 20:03
0



Показа огромно сърце
27/03/2025, Четвъртък 19:23
1

Жестоко природно бедствие удари...
27/03/2025, Четвъртък 19:21
0

Росен Желязков с много важно предложение в Париж
27/03/2025, Четвъртък 19:20
3

Нападение с нож в центъра на Амстердам
27/03/2025, Четвъртък 18:48
1