×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

3,5 тона бетонни блока, стоварени на пристанището в Приморско стреснаха рибарите


3,5 тона бетонни блока, стоварени на пристанището в Приморско стреснаха рибарите
Рибарите в Приморско отново се изправиха на нокти, след като багер стовари бетонени блокове на брега, хората не искат в залива нови зони за мидени плантации
03 Април 2013, Сряда, 10:11 ч.
Автор: Боряна ТЕНЧЕВА

Хората са настръхнали срещу плантациите, страхуват се за поминъка си

Стоварени 3,5 тона бетонни блока на пристанището в Приморско стреснаха рибарите, тъй като те подозират, че са предназначени за разширяването на мидена ферма в морето край града. Местните хора наблюдавали два дни как кран разтоварва блоковете. Те нямат ясна информация какво ще е предназначението им, което още повече усилва тревогата им. В Приморско има обществени настроения срещу изграждането на подобни плантации и всяко раздвижване на стопаните им предизвиква бурна реакция. Днес рибари се събраха на пристанището, за да се обединят около три основни искания. Те са против разширяването на мидените ферми и посочват, че в района Маслен нос служи за аварийно убежище на кораби и лодки при лошо време, а плантациите спират достъпа до него. Според рибарите подобни съоръжения пречат и на естествената миграция на рибата. Отделно хората се притесняват от екологичните последици и постоянното изхвърляне на боклуци от плантациите към брега.

„Риболовът е наш основен поминък и искаме да имаме информация какво се случва”, коментираха днес участници в протеста.

Бетонените блокове са на собственика на една от мидените ферми край Приморско, изградена по проект от 2011 г. По неофициална информация от фирмата "Морски дарове" ООд - София искали със съоръженията да укрепят фермата от щетите, нанесени от бурното море през зимата. В Приморско обаче никой все още официално не е заявил намеренията си. 


В категории: Приморско


Тервел ИЛИЕВ Падна в казана с... Падна в казана с... 24/11/2024, Неделя 14:10 0
Флагман.БГ Всичките й приятелки я подкрепят Всичките й приятелки я подкрепят 24/11/2024, Неделя 13:20 0
31
Коментара по темата
31.
колко сте зле, г-да гербаджии
15.05.2013 17:44:06
0
0
Това с Вълко Русинов вече надмина всякакви норми за благоприличие! Как може така да се ровите в миналото и да черпите оттам политически дивиденти. И какво сега, мислите че ще навредите на БСП ли? Много се лъжете? Хората ви разбраха колко струвате г-да Гербаджии! Свърши ви царството! Всеки на мястото на г-н Русинов би се гордял с написаното за него, жалко че вие не го проумявате!
---------------
СОУ "Н. Й. Вапцаров" - гр. Приморско
14.05.2013 15:51:49

ВЪЛКО РУСИНОВ - учител по немски език
Вълко Русинов на времето е бил номенклатурен кадър на БКП и като такъв се е издигал в йерархията на властта на общинско /Мичурин/ и областно ниво. За кратко време през 1982 г. е заемал длъжността директор на ММЦ - Приморско, но бързо е бил сменен от кликата на Д. Вангелов и Р. Желязков, които са се оказали много по-пробивни от него и са използвали влиянието и връзките, които са имали пред тогавашния първи секретар на ОК на БКП в Бургас Н. Жишев. Самият Димитър Вангелов оценява Вълко Русинов като прекалено слабохарактерен човек, неспособен да поема отговорност и да взема важни решения. "Този човек за никакъв хуй не става, - говорел Вангелов за Вълко Русинов. - Хората му дали власт, а той само трепери като путка, страх го е да не сгреши и все сондира мнения с Бургас... Абе хуй сплескан, какъв директор си ми ти, щом не можеш сам да си вършиш работата и все ми хленчиш пред тоя или пред оня колко ти било трудно и как все ти пречели!"
Така Вангелов и Желязков бързо се ориентирали в обстановката, разбрали, че пред себе си нямат сериозен противник и направили необходимото Русинов да бъде махнат и те да заемат мястото му в ММЦ. Тяхното директорство - единият директор, а другият зам. директор - траело до 1991 г.
Оттогава Вълко Русинов се изживява като репресиран, жертва на тоталитарната система и нейните корумпирани кадри в лицето на Вангелов и Желязков. Иначе той бил честен, принципен, искрено вярвал в идеите на комунизма, ама някакви други хора убили и погребали идеята. И затова на него много му било болно, че цяло поколение останало излъгано заради такива "лъжекомунисти"... и пр. и пр. /следва продължение/
30.
Чатът е автентичен, това поне е ясно
20.04.2013 21:27:29
0
0
Не разбрах кой е виновен за този чат? - Този който е подслушвал ли, този който го е разпространявал ли или самите участници в чата? И на кое някои хора казват измислица? - На съдържанието на чата ли или на това, че ГЕРБ са подслушвачите и разпространителите на чата?

....................
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ами май тя на всякъде е една и съща за съжаление/проверих си феиса да това което си ми писала много ме ласкае но май още съм си детски гъз в някой отношения а и май и не бързам да порасвам ако въобше успея не че много искам де/наистина не те познавам макар че не ми пречи кой знае колко просто ме беше страх да не те засегна
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
виж, говориш с недомлъвки, ако искаш и те притеснява да сменим темата/а за порасването – не порасвай
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не е въпроса в писането така е лесно не те гледам в очите и мога да ти пиша каквото си поискам
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
явно те притеснява щом пишеш и триеш/докъде докарахте цифрофизацията
АТАНАС АНДРЕЕВ:
бих желал да те гледам в очите докато ти кажа че си първата ми илюбов и че тя не се забравя макар и сигурно да не ти пука което си е напълно в реда на нещата но на мен ми беше много даже и не мога да намеря точните думи да се изразя хем странно хем радостно че те видях виждаш ли вече съм голям човек и мога да кажа всичко не искам да те обидя с нищо но ако все пак успея ще те разбера и се извинявам за което/малко съм по особен в някой отношения и на някой хора не им прави добро впечетление а може би и на теб след това но пък изплюх камъчето/нямам задни мисли и никога не съм имал/просто ако много съм дрънкал било е от вълнение
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
вече имам ли думата
АТАНАС АНДРЕЕВ:
да
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
да започна по ред/не знаех за това, мисля, че дори и тогава не си го казвал, може би от неудобство/не си прав, че не ми пука, колкото и сурова да изглеждам съм си романтична натура и си прав за това, че първата любов не се забравя, въпреки, че и всички други след нея също не се забравят/не разбирам, кое е по-особеното в теб/и не разбирам какви задни мисли си решил, че ти вменявам/ти си
АТАНАС АНДРЕЕВ:
е сега какво трябва да кажа
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
особен си защото се притесняваш ли.....................
29.
до някой си, дето подкрепял учителките
20.04.2013 11:18:26
0
0
Виж сега, 27-ми, никой не пише против учителките. Тяхно право е да се чукат с когото си искат. Въпросът е, че това не трябва да става в дирекцията на училището, а някъде другаде, където те си изберат и то в извън работно време. Съгласи се, приятно ли ще ти е дететото ти да е в класната стая и да усвоява някакъв учебен материал и само на 10-20 метра от него, в дирекцията на училището, да се разиграват порно-екшъни, пиянски оргии и вакханалии и после учителките да излизат оттам запотени и зачервени и децата да ги коментират и да им се присмиват - коя била раздърпана, коя разчорлена, на коя по дрехите й имало петна от сперма и т. н.? Не е нормално някакси. За това ставаше въпрос!
Пък иначе вие си харесвайте когото си искате! Вкусове всякакви. Никой не е умрял от това, че не го харесват. Нали така?
28.
до 27
19.04.2013 22:53:29
0
0
Че аз и не съм искал да ми се обяснявате в любов. Дори щеше да ме е срам, ако точно вие ме харесвахте! Така че споко, извинени сте!
27.
до 26
19.04.2013 20:52:35
0
0
докато ти пишеш против учителките ,ние ще ги подкрепяме ,защото те знаем кой си и не ни харесваш.
26.
Записки на учителя
17.04.2013 12:33:18
0
0
ЗАБЕЛЕЖЕТЕ: ТОЗИ ЧОВЕК ВСЕ ОЩЕ Е ДИРЕКТОР НА УЧИЛИЩЕ - ДЪРЖАВНО УЧИЛИЩЕ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ, КОЕТО СЕ ИЗДЪРЖА ОТ ВАШИТЕ ДАНЪЦИ?!?!?!?!?!?!?!?!
-------------
Из "ЗАПИСКИТЕ НА БЪЛГАРСКИЯ УЧИТЕЛ":
"...При всяко правене на секс в дирекцията Налбантов бил използвал и една хавлиена кърпа, която да попивала течността от оргазмите най-вече на една от учителките (Донка Прокопова - учител по бълг. език). Винаги след секса с нея ми показваше тази кърпа и се чудеше, че цялата била влажна. Караше ме и аз да се уверя: “Пипни, пипни да видиш к’во става, цялата кърпа е мокра. К’ва беше тая путка, бе – бълва като гейзер!” При други от партнаьорките му кърпата също се навлажнявала различно - мокрела се много, когато чукал секретарката Дора Върбанова, но при секса с Красимира Петкова оставала почти суха. После Налбантов даваше кърпата на една от чистачките – Ксати Иванова, за да я изпере. Понякога предварително накисваше тази кърпа с веро във въпросния леген и после я даваше за пране на Ксати. Много често в разговор с мен Налбантов се чудеше, дали Ксати разбира какво е било предназначението на тази хавлия. Подозираше я, че тя се досеща за истината, но се прави, че нищо не знае...
...Много пъти, когато ставаше въпрос за секса в дирекцията Налбантов подчертаваше, че много държал на личната хигиена и затова преди половия акт карал учителките да се подмиват. Хвалеше се дори и го изтъкваше като особена лична заслуга: "Държа да се знае от всички, че аз съм маниак на тема чистота! - казваше той. - Още като влязат и предявят претенции за секс аз най-категорично им посочвам ъгъла с легена и те веднага разбират, че трябва да се подмият. В това отношение имам железни принципи. Такъв съм си! Не мога да правя секс с неизмити путки..." Тези думи Налбантов произнасяше с особена гордост и като че ли си просеше комплименти - ама какъв голям чистник бил и пр... Така преди секса с учителките се стопляла вода с бързовар в една сравнително голяма кана в ъгъла на дирекцията и там зад хладилника се осъществявало и въпросното подмиване като се ползвал и един пластмасов леген. Интересното в случая е това, че със същият този бързовар и в същата кана, по негови думи, той бил приготвял кафе за гостите, които го посещавали в дирекцията. И всичко това му се виждаше много забавно и смешно, защото много от гостите му бяха все известни и видни личности - политици, учени, министри, служители от инспектората и др...
...Както е известно в кабинета на директора зад бюрото му е окачен портрета на патрона на училището Н. Вапцаров. По този повод и във връзка със сексуалните сцени, които се разиграват в дирекцията, веднъж една учителка се изказа, че Вапцаров (от портрета) е ставал свидетел на страшни сцени - само да не вземел да се разприказва, какво е видял в тази дирекция...
Веднъж в дирекцията бяха събрани няколко учители, така да се каже "на посещение в библиотеката". Тогава влезе една учителка, която явно не беше очаквала, че вътре ще има хора. Каза, че си търсела химикала, който уж преди това била забравила в дирекцията, след което си излезе. Веднага последваха коментарии на колегите: "Абе, знам я аз какъв химикал търси. Пустият му химикал, защо все в дирекцията го търсят?" После влезе една друга учителка, която като видя, че вътре има хора побърза да излезе. Отново последваха коментарии: "Тази и тя си е забравила химикала...
...Веднъж Налбантов ме извика в дирекцията и аз предположих, че ме вика за да ми възложи някаква задача. И той наистина ми възложи задача... Каза ми да отида в учителската стая, да огледам дрехите на една от учителките, да се върна в дирекцията и да му кажа какво съм видял. Всъщност беше се случило следното, малко преди това двамата с тази учителка били правили секс и той бил опръскал дрехите й със сперма. Или по-точно били правили орален секс, при което накрая той започнал да еякулира в устата й. Тогава учителката се опитала да прекъсне акта и той продължил да еякулира върху дрехите й. Като ми говореше за този случай Налбантов искаше аз да се уверя, че това е истина и ми каза, че ако не съм му вярвал, можел съм да отида в учителската стая и сам да съм се уверял с очите си. В интерес на истината беше ми любопитно да удостоверя въпросния факт – все още не можех да повярвам, че в едно училище е възможно да се случва всичко това. Затова отидох в учителската стая и видях, че въпросната учителка наистина има някакви влажни петна по дрехите си. През целият ден, въпреки че не беше много студено тя носеше една връхна дреха, за да прикрие донякъде петната по дрехите си. Впоследствие, когато ставаше въпрос за този случай, Налбантов винаги отбелязваше: "Видя ли, че ти говоря истината, а пък ти не ми вярваше...
...Една от любимите теми за разговор с Налбантов беше да уточняваме колко точно са били на брой учителките, с които той е спал в т. ч. и тези които вече бяха напуснали. В такива случаи минаваше дълго време докато уточним точният им брой и винаги се случваше така, че някоя от тях оставаше пропусната. По време на такива разговори Налбантов описваше с подробности качествата на всяка една от учителките – коя на какво била способна и с какво се отличавала от другите. Така например казваше, че бил използвал дадена учителка само за традиционен секс, а еди си коя само за орален секс, защото била голяма майсторка. На друга една забранил да прави орален секс, защото много го хапела и му причинявала болка – зъбите й били остри като на катеричка и му наранявала члена. От друга страна чрез Налбантов много хора в Приморско научаваха коя учителка какви особености и белези има по тялото си – тази била имала някаква голяма бемка еди-къде си по тялото, на друга гърдите й били много големи и висяли надолу, трета имала белези от операция на гърдата или белези от операрация при раждане с цезарево сечение и т. н. Подобни интимни подробности хората нямаше как да знаят и ги научаваха от Налбантов...
... Не по-малък интерес представляват връзките на Налбантов със служителките от инспектората в Бургас. За него това са жени разделени на две категории – с едните от тях той е спал, а с другите не е спал. Много често, когато сме имали посещения от инспектората, Налбантов е успокоявал учителите със следните думи: "Тази инспекторка не е опасна,защото съм я чукал", т.е. за Налбантов секса и служебните задължения са неразривно свързани – за да остане доволна дадена инспекторка и за да напише добри отзиви за училището, тя задължително трябва да бъде изчукана"(странно наистина, но такава е истината). Спомням си за един такъв много типичен случай, който ми направи много силно впечатление, защото току що бях започнал работа като учител и имах съвсем други представи за образователната система в България. Тогава Налбантов предупреди учителите, че в училището е дошла една проверяваща и че евентуално всички трябва да имат готовност за проверка в часовете им. Аз като начинаещ учител бях малко притеснен и на обяд попитах Налбантов, дали проверяващата е още тук или си е отишла. Неговият отговор беше буквално следният: "Аз я наебах и тя си отиде". Това, което най-много ме порази беше, че това изречение беше произнесено с много сериозен тон – той дори не се шегуваше, сякаш ставаше въпрос за нещо съвсем нормално и естествено, извършено просто така между другото като някаква незначителна част ежедневието му. Трудно ми е да го коментирам. С много хора съм споделял за този случай и всички са единодушни, че този човек нещо не е в ред.
Спомням си и за друг един случай пак по това време. Тогава директорът и зам. директорката Диана Янева проверяваха материалната книга в учителската стая и между другото водеха спор, дали той е спал с една от учителките или не е спал. Налбантов каза, как в инспектората му били подхвърлили, че той бил ходел с учителката по английски Красимира Петкова, но той бил отричал и не си признавал. Зам.директорката не искаше да му повярва и го прекъсна: "Хайде стига си лъгал! Защо не си признаеш, че си ебал Красимира?", на което Налбантов отговаряше: "Не бе, не съм ебал Красито! Гледай сега, защо никой не ми вярва?" Като слушах този диалог, не можех да повярвам на ушите си. Никога не бях предполагал, че в една учителска стая може да се говори по този начин. При това в същият този момент тези хора изпълняваха и служебните си задължения - проверяваха материалната книга, попълваха графи, слагаха си подписите. Възможно ли беше да изпълняват ролята на педагози, да извършват действия свързани с целите на учебно-възпитателния процес и едновременно с това да си служат с този вулгарен език.
Както казах, това бяха първите ми впечатления от работата ми като учител и подобни неща в началото много ме шокираха. Постепенно започнах да свиквам с тях и да не им обръщам внимание. Забелязах, че и другите учители не им обръщат внимание. При тях това беше един вид професионална деформация – вече дотолкова бяха закърнели сетивата им, че възприемаха подобни изцепки за нещо нормално..."
25.
Срам за ГЕРБ
13.04.2013 14:02:44
0
0
Г-да от ГЕРБ, спрете да подслушвате учителките от Приморско и Китен! Така не се печели власт - с ровене в личния живот на обикновените граждани!
___________
СОФИЯ ВЪЛЧЕВА (детска учителка от Китен):
Здравей! Имаме си големи проблеми с нашата директорка и се оплакахме на Янков. Той каза да опишем всичко в жалба и местата до които да я пратим. Една от тези, на които каза, си ти и затова утре с препоръчено писмо, ще ти пратим писмо до училището. Обади се на Янков, когато го получиш, защото той каза, че веднага ще дойде. Трябва да се действа бързо, защото ако разбере за писмото, директорката ни е способна и на физическа разправа. Ще станем за резил, на стари години и децата да ни се смеят, че учителките се сбили. Нетърпима е. Изобщо не иска и да чуе за нашите предложения. Каза, че щом кмета не подписал, тя да не е по-глупава, да подписва и всъщност дори не е разбрала за какво става въпрос. Не ни дава думата за нищо. Ни отчети за бюджета, ни колегиалност!
Налбантов, пасти да яде, пред тази. В Янков само ни е надеждата, защото всички останали, само си прехвърлят топката от един на друг. Приятна вечер, Роси! Гледай да не се разгласява още.
РОСИЦА БЪЧВАРОВА (учител в СОУ Приморско):
тел. 0878****** -Коцето КНСБ
(тук се има предвид Константин Янков - председател на Синдиката на българските учители към КНСБ - Бургас)
СОФИЯ ВЪЛЧЕВА:
Добре, но защо не влезеш в чата
РОСИЦА БЪЧВАРОВА:
Получи ли съобщението?
СОФИЯ ВЪЛЧЕВА:
Да.
РОСИЦА БЪЧВАРОВА:
Защото имам работи и гости, правя вечеря. Ще вляза по-нататък.
СОФИЯ ВЪЛЧЕВА:
ок
РОСИЦА БЪЧВАРОВА:
Обади ми се!
СОФИЯ ВЪЛЧЕВА:
Напиши ми номера си, че съм го изгубила. Моят е 0898******
РОСИЦА БЪЧВАРОВА:
Всичко при вас наред ли е? Дадоха ли нещо за празника?
СОФИЯ ВЪЛЧЕВА:
Нито стотинка, Роси. Има икономии, но не дава. Нито клас, нищо. И Янков уж, туй щеше да направи, онуй, а и той нищо. Ако се освободи място в Приморско, веднага ми се обади. Моля те!
РОСИЦА БЪЧВАРОВА:
Утре ще и се обадя на тая директорка. Дай ми
служебния номер.
СОФИЯ ВЪЛЧЕВА:
0550/3****
Тя е днес цял ден на работа, а утре е втора смяна...
24.
Само Прокопова може да каже кой е публикувал чата
12.04.2013 18:05:49
0
0
Не може този който пише за училището и учителките и този който публикува чата на Прокопова да са един и същ човек, защото няма логика Прокопова да му дава паролата си и достъп до архивите и чатовете, които е водила. От къде накъде ще се разголва така пред него след като двамата дори не се познават... може би. Този който публикува чатовете на Прокопова е по-скоро човек от нейното обкръжение, вероятно близък до нея за когото тя и не подозира, че има достъп до страниците и акаунтите където тя влиза.
Г-жо Прокопова, кажете най-после кой може да има достъп до паролите и акаунтите ви и да го издирим най-накрая!
23.
--------------------
12.04.2013 17:23:35
0
0
СЪГЛАСЕН СЪМ С ТЕБ !
22.
Не подкрепям тези публикации за Прокопова!
12.04.2013 13:46:01
0
0
Кажи кой е той, да го намерим и да му стъжним живота и ние! Наистина не е трябвало да ги публикува тези неща. Това е част от личният живот на Прокопова, защото трябва да му се дава гасност?
–––––––––––––––––––
[1/29/2013 7:16:27 PM]
АТАНАС АНДРЕЕВ:
(wave)
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
здравей
АТАНАС АНДРЕЕВ:
здравей и на теб как си как се чувстваш вече на 21 и няколко дни
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
същото като и на 21 без няколко дни
АТАНАС АНДРЕЕВ:
е това е похвално значи времето не влияе на настроението и усмивката ти/:D/имате ли сняг/
как е времето при вас
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
извинявай пращах нещо/снега е малко, почти се стопи
АТАНАС АНДРЕЕВ:
вече си мислех че те засегнах с нещо/то и тук вече почти изчезна но вчера и днес беше доста хладничко
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
тук валеше от събота с прекъсвания/ти отвори ли си фейсбука
АТАНАС АНДРЕЕВ:
чакай да видя
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
остави сега/цветето вече увяхна
АТАНАС АНДРЕЕВ:
жалко аз с такъв мерак ти го подарих/надявам се че ако му дадеш шанс и догодина пак ще те зарадва дори и за малко
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
сигурно/ами на топло толкова издържа/не посмях да го изнеса навън, като толкова си го топлил/какви са тия подмятания за нещо несподелено
АТАНАС АНДРЕЕВ:
извинявам се че насичам ама малко съм бавен а и кат ме видят на линия и се изпонаакват да ми пишат
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
защото сигурно рядко си на линия/свърши си разговорите ако искаш
АТАНАС АНДРЕЕВ:
а китката наистина я пазих с много любов и старание/ами аз няма да говоря с никой поне не и в близките 2 часа/просто приятели от острова ме поднасят че щели да ми идват на гости
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
ами стягай се за гости тогава
АТАНАС АНДРЕЕВ:
аз им казах че са винаги добре дошли/похвали се нещо как я караш/има ли нещо ново при тебе/аз вчера сефте взех заплата е не е като в англия ама като за в село бива няма да умрем от глад (facepalm)
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
при мен нищо ново – от къщи на работа, от работа в къщи
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ами май тя на всякъде е една и съща за съжаление/проверих си феиса да това което си ми писала много ме ласкае но май още съм си детски гъз в някой отношения а и май и не бързам да порасвам ако въобше успея не че много искам де/наистина не те познавам макар че не ми пречи кой знае колко просто ме беше страх да не те засегна
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
виж, говориш с недомлъвки, ако искаш и те притеснява да сменим темата/а за порасването – не порасвай
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не е въпроса в писането така е лесно не те гледам в очите и мога да ти пиша каквото си поискам
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
явно те притеснява щом пишеш и триеш/докъде докарахте цифрофизацията
АТАНАС АНДРЕЕВ:
бих желал да те гледам в очите докато ти кажа че си първата ми илюбов и че тя не се забравя макар и сигурно да не ти пука което си е напълно в реда на нещата но на мен ми беше много даже и не мога да намеря точните думи да се изразя хем странно хем радостно че те видях виждаш ли вече съм голям човек и мога да кажа всичко не искам да те обидя с нищо но ако все пак успея ще те разбера и се извинявам за което/малко съм по особен в някой отношения и на някой хора не им прави добро впечетление а може би и на теб след това но пък изплюх камъчето/нямам задни мисли и никога не съм имал/просто ако много съм дрънкал било е от вълнение
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
вече имам ли думата
АТАНАС АНДРЕЕВ:
да
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
да започна по ред/не знаех за това, мисля, че дори и тогава не си го казвал, може би от неудобство/не си прав, че не ми пука, колкото и сурова да изглеждам съм си романтична натура и си прав за това, че първата любов не се забравя, въпреки, че и всички други след нея също не се забравят/не разбирам, кое е по-особеното в теб/и не разбирам какви задни мисли си решил, че ти вменявам/ти си
АТАНАС АНДРЕЕВ:
е сега какво трябва да кажа
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
особен си защото се притесняваш ли
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ами по принцип в много малко моменти може някой да ме хване неподготвен да кажа нещо не съм и от притеснителните/просто явно при теб се случи така не съм го очаквал мислех че ще мога да кажа всичко особенно след толкова години но явно не е било така/а съм особен или поне аз така си мисля защото все още си обичам всяко едно гадже което съм имал не се хваля и не искам да прозвучи просташко или като изхвърляне но съм такъв дори и бившата си жена въпреки че ми причини толкова болка и не знам си още какво/поддържам връзка почти с всички с едно изключение приятно ми е да знам че са добре и щастливи поне доколкото им се отдава/каква беше фразата с цифрите аааааааа
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
коя фраза
АТАНАС АНДРЕЕВ:
хаиде да сменим темата че май ти дойде в повечко/цифрофизация или нещо такова/шегувам се
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
дай ми думата
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ок
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
наистина ме изненада и шокира, добре, че не го сподели онази вечер/не ме обижда, напротив би трябвало да ме ласкае/сега и аз не зная как да реагирам
АТАНАС АНДРЕЕВ:
мога да си представя или поне мога да се опитам как щеше да ме изгледаш ако ти бях казал здравей обичам те и през всичките тези години през които не съм те виждал не съм преставал
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
отивам да пуша и да си събера мислите
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не се тормози не искам да те разстройвам/ПРОЩАВАЙ НЯМАХ ЗА ЦЕЛ ДА ГО ПРАВЯ НАИСТИНА НЕ СЪМ ГИО ИСКАЛ/мислех че ще ти стане весело или поне ще те развесели
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
развесели ме, но и ме накара да се замисля…а аз си помислих, че си се разочаровал и за това не се обади няколко дни
АТАНАС АНДРЕЕВ:
от какво да се разочаровам
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
очевидно си порастнал повече отколкото си мислиш
АТАНАС АНДРЕЕВ:
това го преживях преди доста годинки :D
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
благодаря/извинявай!!!!!
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ще ми се да ти кажа всичко което ми се е насъбрало наведнъж но тогава ще прозвучи наистина грубо а аз не искам такива работи/а и ти нямаш никаква вина за да те товаря с мойте даже и не знам как да ги определя
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
сигурно съм си го заслужила
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не си/аз обаче останах без цигари и сега ще видя как се справям в екстремни ситуации без тютюн :D
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
запали електронна цигара
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не си го слагай на сърце това което съм искал да ти кажа през всичкото това време ти го написах
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
боже, заприличахме на латино сапунка
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ефекта не е такъв и не ми правят кеф/мани мани/сега ако бяхме на по 17 щеше пеша да тръгнеш насам :D/шегувам се разбира се
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
аз натам
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не бе аз натам
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
да ама не сме на 17 и май почти не се познаваме
АТАНАС АНДРЕЕВ:
поне ти дадох повод да си весела поне още един час най малко надявам се
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
може да ми държи влага около 20 години
АТАНАС АНДРЕЕВ:
то за тия работи много наука не се изисква това става в движение/това пък защо
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
развеселяването и едно на ум/чакай малко науката какво общо има
АТАНАС АНДРЕЕВ:
е ти пък ся много сложно го направи аз с висшата математика съм скаран
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
изтървах мисълта ти
АТАНАС АНДРЕЕВ:
това едно на ум имах в предвид
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
преди това
АТАНАС АНДРЕЕВ:
виж не си правя майтап с теб макар попрекалих с откровенията и ми се иска малко да разсеям мъглата но явно не се получава
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
[Tuesday, January 29, 2013 8:27 PM] АТАНАС АНДРЕЕВ:
<<< то за тия работи много наука не се изисква това става в движение
АТАНАС АНДРЕЕВ:
къде по точно се загуби ще ти помогна/нещо натиснах не знам кво и това излезе
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
ха-ха
АТАНАС АНДРЕЕВ:
май наистина те обидих отивам до гаража за цигари
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
върви
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ще ми отнеме 2 минутки
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
върна ли се
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не не съм тръгнал да не съм извънземно аааааааа/тук съм
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
бърз си
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ами до колкото мога макар че имам доста сериозна травма в дясното коляно/излъгах несъзнателно лявото е/и доста честичко ми напомня за себе си
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
за какво друго ме излъга
АТАНАС АНДРЕЕВ:
абсолютно за нищо дясния крак ми е чупен но левия е по зле защото така и не отидох на лекар да ме прегледа и дано един ден да не си платя за неразумието което проявих по въпроса/ще ти се да съм те излъгал
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
за какво
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ако ще те накара да се почувстваш по добре всичко казано от мен до сега ще обявя за лъжа
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
не знам/щеше да е по-лесно
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ами да ти помогна какво по точно не знаеш
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
не знам дали ще се почувствам по-добре
АТАНАС АНДРЕЕВ:
виж притеснявам ли те ако е така просто ми затвори никога не съм имал за цел да те обременявам с нещо или пък да те засегна ако го направиш няма да ти се разсърдя
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
престани с тези извинения, не ме притесняваш, не ме обременяваш, нито ме обижда/в момента от една страна ми е забавно, а от друга се чувствам отговорна и мисля, че аз трябва да се извинявам и да искам да ми простиш, но са минали страшно много години и не можем са върнем назад/а и не знам как да трябва да се държа от тук нататък
АТАНАС АНДРЕЕВ:
точно за това исках да се въздържа от окровения но по добре че го сторих иначе щеше да ме е яд на мене си докъто съм жив/нищо не е станало как трябва да се държиш по нататък както и до сега като с един стар познат/не търся извинения не ми трябват няма за какво пък ти да се извиняваш аз съм си такъв груб съм в изразите но пък честичко се извинявам/ще се питаме как е времето как са децата има ли нещо ново и так нататък не смятам че е нещо невъзможно/бих желал сега да те погледна в очите ама си ми далечко
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
защо
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ами не знам винаги ми е харесвало/просто слабост
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
благодаря на господ за разстоянията
АТАНАС АНДРЕЕВ:
е това вече прозвуча грубо
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
аз също съм груба на моменти
АТАНАС АНДРЕЕВ:
усетих вече
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
не ти трябва да ме гледаш сега
АТАНАС АНДРЕЕВ:
аз не съм бил груб с теб или поне не съм забелязал/може ли утре аааа/да те гледам де :D
шегичка/кой знае кога ще е това утре ако го има въобще/имаш ли време
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
защо когато стане въпрос за утре си толкова черноглед
АТАНАС АНДРЕЕВ:
защото сина ми се прибра и ще ни трябват няколко минутки да сменим рутерите за да мога да се вържа с лаптопа към нета че той играе някакви странни игри
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
върви, аз ще пуша
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ок
[1/29/2013 9:02:30 PM]
21.
До 20
12.04.2013 10:24:18
0
0
Да кажем писанията за учителките са писани от психопат. Ама ако същият човек стои зад публикацията на чата на Прокопова, тогава възниква друг въпрос, защо Прокопова му е дала паролата си за достъп до акаунта й, защото няма начин въпросният психар да влезе и да ровичка из архивите и чатовете на Прокопова без нейно знание и съгласие и най-важното - без паролата. И кой ще е този нормален човек, който ще си даде паролата на психар и после оня да й чете на воля интимните обяснения с друг мъж и да ги публикува на всичкото отгоре?! Нищо не разбирам!
Г-жо Прокопова, кажете най-после на кого и защо сте дали паролата си!
20.
ДО 18
11.04.2013 21:07:25
0
0
ДА , ТОЧНО ТОЗИ ЧОВЕК СТОИ ЗАД ПИСАНИЯТА ЗА УЧИТЕЛКИТЕ.ТОВА ДОЛНО ПСИХОПАТЧЕ АКО ГО ПИПНА , ЖИВОТА МУ ЩЕ СТЪЖНЯ.
19.
Кой стои зад публикацията?
11.04.2013 16:26:18
0
0
Обяснете ми кой и защо публикува този чат-диалог на Прокопова с някакъв си човек от Пловдив! От ГЕРБ казаха че нямат нищо общо. От БСП едва ли ще се занимават с личния живот на една даскалица. Кой тогава? Единственият човек който има достъп до собствения си акаунт е Радостина Прокопова. Възможно ли е тя сама да си го е публикувала?... И защо ще го прави, не чувства ли че по този начин се излага?
18.
ГЕРБ ли са или БСП?
11.04.2013 14:43:45
0
0
Всъщност кой разпространява тая версия, че ГЕРБ подслушвали Прокопова? И има ли тоя човек нещо общо с писанията за учителките и Налбантов?
17.
до промития мозък 15
10.04.2013 23:43:31
0
0
Ако ГЕРБ не подслушва Прокопова, кой тогава я подслушва и защо? Какъв е смисълът от това подслушване, кой печели и кой губи от него?
16.
до червените ескадрони
09.04.2013 18:20:41
0
0
Личи си че вече БСП са в предизборна кампания.Почнаха да плюят ама не им се хваща дикиш.Визирам № 14.абсолютни глупости.
Ей ,мръсни комуняги ,измислете нещо друго че вече се изтъркахте.Долна паплач.
15.
ДО ПСИХОПАТА
09.04.2013 18:13:21
1
1
СТИГА БЕ ПОМИЯР .ОМРЪЗНА НИ ВЕЧЕ ОТ ТЕБ.ДОСЕГА ПИШЕШЕ ЗА УЧИТЕЛКИТЕ И НАЛБАНТОВ СЕГА ПАК.МИСЛИШ ЛИ ЧЕ НЯКОЙ ТИ ВЯРВА ЧЕ ГЕРБ ПОДСЛУШВАЛИ ПРОКОПОВА.ДА НЕ БИ ТЯ ДА Е ОТ ЧУЖДО РАЗУЗНАВАНЕ.СИГУРНО ДАВА ИНФОРМАЦИЯ НА НЯКОЯ СТРАНА С КОЛКО КИРКИ И ЛОПАТИ РАБОТЯТ СУПЕР ЦЕНТЪРА.ИЛИ ИСКАШ ДА ОКЕПАЗИШ ГЕРБ ,ТАКА ЛИ Е ? ЗАЩОТО АКО Е ТАКА ,ДА ЗНАЕШ ЧЕ АЗ И МОИТЕ ПРИЯТЕЛИ ЩЕ ГЛАСУВАМЕ ЗА ТЯХ.
С А М О Г Е Р Б !!!
14.
Долу ГЕРБ
07.04.2013 22:14:42
0
0
Прочетох много внимателно чата между Радостина Прокопова и Атанас Андреев и нищо нередно не открих. Верно, че доста интимни неща има там: как някакъв тип от Пловдив се обяснява в любов на Радостина Прокопова от Приморско. И двамата, вече хора на "порядъчна" възраст, явно ги е хванал късният пубертет, нещо се лигавят и се мъчат да си припомнят какъв секс са правили преди 100 или 200 години... ОК! Само не можах да разбера какъв е бил смисълът гербаджиите да подслушват и следят една обикновена даскалица! Щом до нея са опрели значи много са я закъсали! И не чувстват ли, че се излагат по този начин? И сега същите тия хора на всичкото отгоре имат и претенции да ни управляват!... Ужас някакъв!!!
Така не се печели власт г-да гербаджии - с подслушване и следене на обикновените граждани! Не го ли разбрахте?
–––––––––––––––––––
[1/29/2013 7:16:27 PM]
АТАНАС АНДРЕЕВ:
(wave)
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
здравей
АТАНАС АНДРЕЕВ:
здравей и на теб как си как се чувстваш вече на 21 и няколко дни
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
същото като и на 21 без няколко дни
АТАНАС АНДРЕЕВ:
е това е похвално значи времето не влияе на настроението и усмивката ти/:D/имате ли сняг/
как е времето при вас
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
извинявай пращах нещо/снега е малко, почти се стопи
АТАНАС АНДРЕЕВ:
вече си мислех че те засегнах с нещо/то и тук вече почти изчезна но вчера и днес беше доста хладничко
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
тук валеше от събота с прекъсвания/ти отвори ли си фейсбука
АТАНАС АНДРЕЕВ:
чакай да видя
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
остави сега/цветето вече увяхна
АТАНАС АНДРЕЕВ:
жалко аз с такъв мерак ти го подарих/надявам се че ако му дадеш шанс и догодина пак ще те зарадва дори и за малко
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
сигурно/ами на топло толкова издържа/не посмях да го изнеса навън, като толкова си го топлил/какви са тия подмятания за нещо несподелено
АТАНАС АНДРЕЕВ:
извинявам се че насичам ама малко съм бавен а и кат ме видят на линия и се изпонаакват да ми пишат
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
защото сигурно рядко си на линия/свърши си разговорите ако искаш
АТАНАС АНДРЕЕВ:
а китката наистина я пазих с много любов и старание/ами аз няма да говоря с никой поне не и в близките 2 часа/просто приятели от острова ме поднасят че щели да ми идват на гости
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
ами стягай се за гости тогава
АТАНАС АНДРЕЕВ:
аз им казах че са винаги добре дошли/похвали се нещо как я караш/има ли нещо ново при тебе/аз вчера сефте взех заплата е не е като в англия ама като за в село бива няма да умрем от глад (facepalm)
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
при мен нищо ново – от къщи на работа, от работа в къщи
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ами май тя на всякъде е една и съща за съжаление/проверих си феиса да това което си ми писала много ме ласкае но май още съм си детски гъз в някой отношения а и май и не бързам да порасвам ако въобше успея не че много искам де/наистина не те познавам макар че не ми пречи кой знае колко просто ме беше страх да не те засегна
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
виж, говориш с недомлъвки, ако искаш и те притеснява да сменим темата/а за порасването – не порасвай
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не е въпроса в писането така е лесно не те гледам в очите и мога да ти пиша каквото си поискам
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
явно те притеснява щом пишеш и триеш/докъде докарахте цифрофизацията
АТАНАС АНДРЕЕВ:
бих желал да те гледам в очите докато ти кажа че си първата ми илюбов и че тя не се забравя макар и сигурно да не ти пука което си е напълно в реда на нещата но на мен ми беше много даже и не мога да намеря точните думи да се изразя хем странно хем радостно че те видях виждаш ли вече съм голям човек и мога да кажа всичко не искам да те обидя с нищо но ако все пак успея ще те разбера и се извинявам за което/малко съм по особен в някой отношения и на някой хора не им прави добро впечетление а може би и на теб след това но пък изплюх камъчето/нямам задни мисли и никога не съм имал/просто ако много съм дрънкал било е от вълнение
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
вече имам ли думата
АТАНАС АНДРЕЕВ:
да
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
да започна по ред/не знаех за това, мисля, че дори и тогава не си го казвал, може би от неудобство/не си прав, че не ми пука, колкото и сурова да изглеждам съм си романтична натура и си прав за това, че първата любов не се забравя, въпреки, че и всички други след нея също не се забравят/не разбирам, кое е по-особеното в теб/и не разбирам какви задни мисли си решил, че ти вменявам/ти си
АТАНАС АНДРЕЕВ:
е сега какво трябва да кажа
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
особен си защото се притесняваш ли
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ами по принцип в много малко моменти може някой да ме хване неподготвен да кажа нещо не съм и от притеснителните/просто явно при теб се случи така не съм го очаквал мислех че ще мога да кажа всичко особенно след толкова години но явно не е било така/а съм особен или поне аз така си мисля защото все още си обичам всяко едно гадже което съм имал не се хваля и не искам да прозвучи просташко или като изхвърляне но съм такъв дори и бившата си жена въпреки че ми причини толкова болка и не знам си още какво/поддържам връзка почти с всички с едно изключение приятно ми е да знам че са добре и щастливи поне доколкото им се отдава/каква беше фразата с цифрите аааааааа
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
коя фраза
АТАНАС АНДРЕЕВ:
хаиде да сменим темата че май ти дойде в повечко/цифрофизация или нещо такова/шегувам се
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
дай ми думата
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ок
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
наистина ме изненада и шокира, добре, че не го сподели онази вечер/не ме обижда, напротив би трябвало да ме ласкае/сега и аз не зная как да реагирам
АТАНАС АНДРЕЕВ:
мога да си представя или поне мога да се опитам как щеше да ме изгледаш ако ти бях казал здравей обичам те и през всичките тези години през които не съм те виждал не съм преставал
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
отивам да пуша и да си събера мислите
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не се тормози не искам да те разстройвам/ПРОЩАВАЙ НЯМАХ ЗА ЦЕЛ ДА ГО ПРАВЯ НАИСТИНА НЕ СЪМ ГИО ИСКАЛ/мислех че ще ти стане весело или поне ще те развесели
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
развесели ме, но и ме накара да се замисля…а аз си помислих, че си се разочаровал и за това не се обади няколко дни
АТАНАС АНДРЕЕВ:
от какво да се разочаровам
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
очевидно си порастнал повече отколкото си мислиш
АТАНАС АНДРЕЕВ:
това го преживях преди доста годинки :D
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
благодаря/извинявай!!!!!
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ще ми се да ти кажа всичко което ми се е насъбрало наведнъж но тогава ще прозвучи наистина грубо а аз не искам такива работи/а и ти нямаш никаква вина за да те товаря с мойте даже и не знам как да ги определя
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
сигурно съм си го заслужила
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не си/аз обаче останах без цигари и сега ще видя как се справям в екстремни ситуации без тютюн :D
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
запали електронна цигара
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не си го слагай на сърце това което съм искал да ти кажа през всичкото това време ти го написах
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
боже, заприличахме на латино сапунка
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ефекта не е такъв и не ми правят кеф/мани мани/сега ако бяхме на по 17 щеше пеша да тръгнеш насам :D/шегувам се разбира се
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
аз натам
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не бе аз натам
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
да ама не сме на 17 и май почти не се познаваме
АТАНАС АНДРЕЕВ:
поне ти дадох повод да си весела поне още един час най малко надявам се
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
може да ми държи влага около 20 години
АТАНАС АНДРЕЕВ:
то за тия работи много наука не се изисква това става в движение/това пък защо
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
развеселяването и едно на ум/чакай малко науката какво общо има
АТАНАС АНДРЕЕВ:
е ти пък ся много сложно го направи аз с висшата математика съм скаран
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
изтървах мисълта ти
АТАНАС АНДРЕЕВ:
това едно на ум имах в предвид
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
преди това
АТАНАС АНДРЕЕВ:
виж не си правя майтап с теб макар попрекалих с откровенията и ми се иска малко да разсеям мъглата но явно не се получава
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
[Tuesday, January 29, 2013 8:27 PM] АТАНАС АНДРЕЕВ:
<<< то за тия работи много наука не се изисква това става в движение
АТАНАС АНДРЕЕВ:
къде по точно се загуби ще ти помогна/нещо натиснах не знам кво и това излезе
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
ха-ха
АТАНАС АНДРЕЕВ:
май наистина те обидих отивам до гаража за цигари
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
върви
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ще ми отнеме 2 минутки
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
върна ли се
АТАНАС АНДРЕЕВ:
не не съм тръгнал да не съм извънземно аааааааа/тук съм
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
бърз си
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ами до колкото мога макар че имам доста сериозна травма в дясното коляно/излъгах несъзнателно лявото е/и доста честичко ми напомня за себе си
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
за какво друго ме излъга
АТАНАС АНДРЕЕВ:
абсолютно за нищо дясния крак ми е чупен но левия е по зле защото така и не отидох на лекар да ме прегледа и дано един ден да не си платя за неразумието което проявих по въпроса/ще ти се да съм те излъгал
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
за какво
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ако ще те накара да се почувстваш по добре всичко казано от мен до сега ще обявя за лъжа
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
не знам/щеше да е по-лесно
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ами да ти помогна какво по точно не знаеш
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
не знам дали ще се почувствам по-добре
АТАНАС АНДРЕЕВ:
виж притеснявам ли те ако е така просто ми затвори никога не съм имал за цел да те обременявам с нещо или пък да те засегна ако го направиш няма да ти се разсърдя
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
престани с тези извинения, не ме притесняваш, не ме обременяваш, нито ме обижда/в момента от една страна ми е забавно, а от друга се чувствам отговорна и мисля, че аз трябва да се извинявам и да искам да ми простиш, но са минали страшно много години и не можем са върнем назад/а и не знам как да трябва да се държа от тук нататък
АТАНАС АНДРЕЕВ:
точно за това исках да се въздържа от окровения но по добре че го сторих иначе щеше да ме е яд на мене си докъто съм жив/нищо не е станало как трябва да се държиш по нататък както и до сега като с един стар познат/не търся извинения не ми трябват няма за какво пък ти да се извиняваш аз съм си такъв груб съм в изразите но пък честичко се извинявам/ще се питаме как е времето как са децата има ли нещо ново и так нататък не смятам че е нещо невъзможно/бих желал сега да те погледна в очите ама си ми далечко
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
защо
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ами не знам винаги ми е харесвало/просто слабост
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
благодаря на господ за разстоянията
АТАНАС АНДРЕЕВ:
е това вече прозвуча грубо
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
аз също съм груба на моменти
АТАНАС АНДРЕЕВ:
усетих вече
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
не ти трябва да ме гледаш сега
АТАНАС АНДРЕЕВ:
аз не съм бил груб с теб или поне не съм забелязал/може ли утре аааа/да те гледам де :D
шегичка/кой знае кога ще е това утре ако го има въобще/имаш ли време
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
защо когато стане въпрос за утре си толкова черноглед
АТАНАС АНДРЕЕВ:
защото сина ми се прибра и ще ни трябват няколко минутки да сменим рутерите за да мога да се вържа с лаптопа към нета че той играе някакви странни игри
РАДОСТИНА ПРОКОПОВА:
върви, аз ще пуша
АТАНАС АНДРЕЕВ:
ок
[1/29/2013 9:02:30 PM]
13.
до управник
04.04.2013 14:54:32
1
5
реакцията от бившите управници не е била плаха, а никаква!Можаха да се справят с държавните институции и да разпродадат буруна - нали земята беше държавна и как стана общинска?Общината не ли е държавна институция?
Кой избира управляващите в тази община?
Защо след като са били избрани да управляват,по този въпрос тези управляващи не са направили обществено обсъждане и не са защитили интересите на Общината?
Защо след като са направили плахи опити и не са били способни да решават,не са освободили местата си и не са дали на други с възможности да решават интересите на Общината?
Бездействието по време на управлението и в резултат се нанасят вреди и щети не ли е престъпление по наказателния кодекс?
В крайна сметка кой ще поиска сметка на бивши и днешни управляващи за бездействие и умишлено нанасяне на вреди на Общината?
ДО КОГА НЕКАДЪРНИЦИ ЩЕ УПРАВЛЯВАТ ТАЗИ ОБЩИНА????
12.
Курназ-аноним
04.04.2013 14:39:45
0
0
12 часа минаха, давайте го рибарчето №6 на акулите!
11.
бивш управник до 10
04.04.2013 06:48:57
0
7
Имаше реакция от бившите управници макар и плаха, все пак имаше. Не е имало обществено обсъждане, информацията за такова инв. намерение получихме от местен вестник писана някъде между редовете. Работата е там, че никоя държавна институция не се чувства длъжна да информира местната власт и местните жители, въпреки, че Приморско е единствената община с действащ ОУП от Бургас на юг. Никоя държавна агенция издаваща разрешителни, не се съобразява с това, че направата на мидените плантации са в противоречие с вижданията на ОУП и местите жители за развитието на района.
10.
съвет
03.04.2013 23:25:57
0
2
защо не се коментира че не е имало навремето обществено обсъждане за изграждането на мидените полета?
Кой е представил от бившите управляващи,че е имало такова и не е направил възражения?
Кой от местните управляващи ще повдигне въпроса за общественото обсъждане и го постави където трябва?Както е известно, за усвояване на европейски средства по програми,задължително трябва да е минало обществено обсъждане и има съгласие на местното население по въпроси не касаещи изключително национално значение.Местните управляващи,вместо да приемат глупави наредби като за пиенето набира,да решават значимите неща за местното население.Ако не искат да го правят,това означава вече нещо друго и време е хората да ги ометат от властта!
9.
До Номер 8
03.04.2013 23:02:04
0
0
Да няма нищо лошо разбира се,въпреки,че вие го правите анонимно и си позволявате да обиждате докато защитавате собствените си позиций под различни имена с еднотипни коментари.Давам Ви срок от 12 часа да се извините на хората които сте засегнали във вашите коментари,(може и да е анонимно).Мисля ще трябва да го направите защо не Ви прави чест(Вие знаете защо).За момента само аз знам кой сте.Когато се извините аз ще ви се представя и обещавам да запазя името ви в тайна.Поздрави!
8.
зелен хайвер
03.04.2013 19:55:33
2
0
няма нищо лошо някой да защитава позицията си, колкото и да не ви харесва, че някои хора имат различна теза от вашата. Аайде стига само ревове
7.
До рибар Номер 6
03.04.2013 19:42:30
0
2
В по предната статия за забрана на алкохола на открито си бил доста активен(КОМЕНТАРИ НОМЕР 22,24,29,31,85 ) са твой.И понеже в някой от тях с разични имена си единствения който защитава предложението гласувано от общинския съвет,а и проверихме Ай Пи адреса ти ,Знам кой си ,така,че ако не се извиниш на оплютите от теб хора в коментарите ти,името ти ще бъде оповестено публично.
6.
РИБАР
03.04.2013 18:58:05
0
0
Приморските рибари първо не знаят какво искат.Като разберат ,тогава да протестират.
А Здравко да не си мъти че като мъти водата пората му вярват.Колкото и да се напъва в Приморско пет пари не струва .
ТЪПАНАР.
5.
обикновен природозащитник
03.04.2013 16:04:38
1
3
всички коментари са в посока ЕКО РАВНОВЕСИЕ !Хора ,жители на това населено място!когато сами опознаете необходимоста от съжителство със природата, ще разберете на коя страна сте?
4.
търсещ място
03.04.2013 12:54:09
0
1
остана ли още някой парченце от морето да ми го дадете на мен, ще си докарам не блокове, ами цялото море ще бетонирам
3.
НЕлбантов
03.04.2013 12:41:07
1
2
Борянке , и аз настЪРхнах от твоята грамотност.
2.
приморче
03.04.2013 11:59:01
0
1
блоковете са факт на пристанището, не ги искаме тук, искаме свободно море
1.
аз
03.04.2013 11:48:40
1
5
Първата препоръка за журналисти и редактори е да са поне леккко грамотни, и да четат това което са написали.
Борянке, ти всъщност разбираш ли това което си написала, или поне стараеш ли се ???
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Цените на зеленчуците по борсите отново тръгват нагоре Цените на зеленчуците по борсите отново тръгват нагоре Леко повишение в цената и на сиренето Всичките й приятелки я подкрепят Всичките й приятелки я подкрепят Ти си приятел, за когото си заслужава да умреш!, са силните думи по адрес на Беба от "Биг брадър" Нова тесла за ЧНГ: Готвят поскъпване на водата Нова тесла за ЧНГ: Готвят поскъпване на водата КЕВР иска да увеличи цената в 30 региона, на места повишението ще е шоково - с 20% Изграждащата се велоалея към бургаския кв. Крайморие грейна (СНИМКИ) Изграждащата се велоалея към бургаския кв. Крайморие грейна (СНИМКИ) Проектът ще бъде завършен в идните месеци, предстои създаването и на наблюдателница към защитената местност „Пода“ Каква е тайната съставка на рибния курбан в Бургас Каква е тайната съставка на рибния курбан в Бургас Бургас ще има петима нови почетни граждани, които ще бъдат удостоени навръх празника - Никулден "Димо, приятелю, бъди..." "Димо, приятелю, бъди..." Мартин Николов-Елвиса защити скандалния Димо Алексиев МВР обясни как ще се промени контролът по границите заради Шенген МВР обясни как ще се промени контролът по границите заради Шенген Няма да допуснем в никакъв случай двете вътрешни граници с Румъния и Гърция да бъдат безконтролни, увери Антон Златанов Правителството одобри допълнителни 125 млн. лв. в подкрепа на земеделските производители Правителството одобри допълнителни 125 млн. лв. в подкрепа на земеделските производители Министерството на земеделието и храните нотифицира две схеми за държавна помощ за земеделските производители за второто полугодие Слаба България означава силна Северна Македония Слаба България означава силна Северна Македония Левски? Македонец! Ботев? Македонец! А Паисий е монах от Охридската архиепископия - и той чист македонец! Бургас посреща Никулден с богата програма, преплетена с обаянието и магнетизма на морето Бургас посреща Никулден с богата програма, преплетена с обаянието и магнетизма на морето Празникът на града ще радва малки и големи
Любим гръцки деликатес е на изчезване, съседите ни бият тревога Любим гръцки деликатес е на изчезване, съседите ни бият тревога Според научно проучване затоплянията водят до промени в цялата флора и фауна в Егейско и Йонийско море в Гърция Сърбия е под снежна блокада, идва ли апокалипсисът към България? Сърбия е под снежна блокада, идва ли апокалипсисът към България? Повече от 10 000 потребители са без ток в три области в югозападната част на Сърбия Италианско село предлага къщи за 1 евро на американци, разочаровани от преизбирането на Тръмп Италианско село предлага къщи за 1 евро на американци, разочаровани от преизбирането на Тръмп Село Ололай отдавна се опитва да привлече външни хора Тръмп предлага бивш финансов мениджър на Джордж Сорос за министър на финансите Тръмп предлага бивш финансов мениджър на Джордж Сорос за министър на финансите Бесънт ще донесе нова златна ера на САЩ, коментира новоизбраният президент на САЩ Зеленски: Украйна разработва средства за противовъздушна отбрана Зеленски: Украйна разработва средства за противовъздушна отбрана За да се противопостави на "новите рискове", възникнали, след като Русия използва нова ракета със среден обсег в 33-ия месец от войната Кървав екшън в Макдоландс Кървав екшън в Макдоландс Нападателят е произвел четири изстрела "Пия вино от 4 бона и не знам къде се намирам" "Пия вино от 4 бона и не знам къде се намирам" Това сподели холивудска звезда, разказвайки перипетиите си Ако си мислиш, че си играч - стани змийски дояч Ако си мислиш, че си играч - стани змийски дояч Ето какво може да работи човек, ако е много смел и подготвен   Смени си зъбите за 160 000 долара Смени си зъбите за 160 000 долара Джони Деп ще има чисто нова усмивка в новия филм "Дневен запой" Три неща, които "изтриват" няколко години от ЕГН-то Три неща, които "изтриват" няколко години от ЕГН-то Не се мажат по лицето и не се ядат
Иван ДЕМЕРДЖИЕВ, бивш вътрешен министър Иван ДЕМЕРДЖИЕВ, бивш вътрешен министър Или нашествието на мигранти е намаляло, или по-малко са хванати Виц на деня Виц на деня – Разбрах, че бирата била като течен хляб. А водката била като течно месо.
– Ще взема да си направя един сандвич…
Виц на деня Виц на деня На пазара.
– Какво е това пиле! По него няма грам месо Не ви ли беше съвестно да го убивате?
– Не съм го убивал, госпожо! Само си умря!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Писък на модата - Това е звук който издава съпруга, гледайки етикетите!

Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори