×
Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

80-годишен лекар загроби поликлиниката в Приморско с 30 хил. лева, бил сляп


80-годишен лекар загроби поликлиниката в Приморско с 30 хил. лева, бил сляп
Поликлиниката в Приморско и без това е в немощно финансово състояние, в нея има 4-ма лекари и почти нищо като кабинети, д-р Господинов съвсем я смаза с твърденията за слепотата си
10 Октомври 2012, Сряда, 09:24 ч.
Автор: Боряна ТЕНЧЕВА, снимка Ивелина ДОНЧЕВА

Управителят на Медицинския център д-р Баев иска спешна помощ от общината, сметките са блокирани

80-годишен бивш рентгенолог д-р Тодор Господинов стана причина сметките на поликлиниката в Приморско да бъдат блокирани. Лекарят, който е работил там през 2008 година е завел дело срещу Медицинския център, че си загубил зрението по време на работа, тъй като работил на необезопасен апарат. На две съдебни инстанции общинското здравно заведение печели процеса, но във Върховния административен съд той претърпява пълен обрат. „Върховните магистратите се произнесоха изненадващо, че трябва да заплатим обезщетение на д-р Господинов в размер на 30 хил. 098 лева. Заради това ни блокираха и сметките”, каза управителят на Медицинския център д-р Михаил Баев.

От три месеца нито стотинка не постъпва за издръжката на поликлиниката, няма никакъв шанс там да започнат работа и повече специалисти заради, тъй като финансовото състояние е окаяно, всяка стотинка, която влезе е в запорираните сметки и не може да бъде използвана. „Затова сме принудени да потърсим спешна помощ от общината”, каза д-р Баев. 30 хил. лева са твърде висока сума, като се има предвид, че цялата издръжка на здравното заведение за година е в размер на 75 хил. лева.

Д-р Господинов е работил в Медицинския център по време на предшественика на д-р Баев – Валентин Николов. Бил е възрастен здравен работник, но назначаването му се наложило заради факта, че трудно в малките общини се намират специалисти.  Д-р Господинов работил две години, след което изведнъж завел делото. „Явно го бяха посъветвали как да изкара повече пари и се започнаха делата. Всичко беше толкова абсурдно, че дори не си и представях, че може да се стигне до решение срещу Медицинския център. И печелихме логично.”, каза екс управителят Валентин Николов. Присъствали на делата в съдебните зали разказаха почти комични ситуации как на едното от заседанията лекарят, чиято възраст сега е около 80 години, е пристигнал, демонстрирайки слепота. Вървял люшкайки се и подпирайки се на стените, за да предизвика съжалението и на магистратите. Още същата вечер обаче той бил забелязан в ж.к. „Изгрев” в Бургас да кара уверено кола, очевидно без сериозен проблем в зрението.


В категории: Приморско


58
Коментара по темата
58.
Още един тарикат
19.10.2012 19:55:46
0
9
И ветеринарното кметче Германов, ако сънува, че гъзодаването му на ГЕРБ ще му осигури депутатско кресло поради ликвидацията на община Приморско ? Нещо са го послъгали политприятелчетата. Да свърши черната работа на ГЕРБ, после - награда? Дааа и един мармот (защо ли ми прилича на "кмета" Германов )завива шоколад в станиол? Ще стане депутат, ще стане разбира се, но някой друг път... Що не си гледа конете и кравите в с. Ясна поляна?
57.
До 55-ти
18.10.2012 22:05:20
0
9
Там е работата че кучетата си лаят ама кервана е затънал в корупционна тиня,та някой трябва да го побутне,та да тръгне,ама за у тях си.И да не забравите да качите и Барцулка на някое муле с повече дисаги,че голям заем към баннките има/
56.
ако бях
18.10.2012 18:17:36
0
3
Ако бях на мястото на тоя рентгенолог щях да съдя общината и за загуба на потентността си. На 80 години да не иска като Оцеола да вижда бе. Баси смешките.
55.
САМО ГЕРБ
18.10.2012 10:49:08
8
3
КУЧЕТАТА СИ ЛАЯТ А КЕРВАНЪТ СИ ВЪРВИ . САМО ТАКА ПРИЯТЕЛИ. СМЕЛО НАПРЕД . НИЕ ВИЖДАМЕ ЧЕ ПОМАГАТЕ НА ХОРАТА.МЪЧИТЕ СЕ ДА РЕШАВАТЕ ЗАБАТАЧЕНИТЕ НЕЩА ОТ ПРЕДХОДНАТА ВЛАСТ.РАБОТЕТЕ.НИЕ СМЕ С ВАС-СВЕСТНИТЕ ХОРА.
54.
до 53
18.10.2012 10:45:03
1
1
Не си прав.И между тях има свестни и почтени хора. Аз поне познавам много такива.
53.
Що е ГЕРБ - все е боклук.
17.10.2012 19:57:02
1
4
Здравната счетоводителка (министърка на ГЕРБ) днес рече по повод на друга общинска болница (Девин): Няма как държавата да помогне ПРЯКО на фалирала общинска болница. Да духат супата. Казаха от ГЕРБ. Честито!
52.
do
17.10.2012 14:39:27
1
4
КО ГИ ПЛЮИТИ БЕЕЕЕ НЪЛ ВИИ ГИ ИЗБРАХТЕ-- КЪДЕ ВИ Е РОДЕН КМЕТА -ЗАГАДКА ЗА ВСИЧКИ
51.
фънки
16.10.2012 16:31:16
1
8
Тия не се спряха,нали общината няма пари.Те все ходят някъде,глава до глава,Кмет и Барцулка,никаква работа не са свършили,после МЦ щял да фалира.Ами то имат още три години,както са я подкарали командировки-чужбина,България,пак чужбина,пак България и така докато се побратимим с половината европа ,а в Приморско всичко замира и общината фалира.
50.
МБ
15.10.2012 21:33:42
1
11
БЪРЦУЛКА Е ПАК В КОМАНДИРОВКА АМА СЕГА Е В ПЛОВДИВ. ТЯ ГИ РЕДУВА ЧУЖБИНА И НАШЕНСКО.ДА ВИДИМ СЛЕДВАЩАТА ДEСТИНАЦИЯ КЪДЕ ЩЕ Е ?
49.
46-ти, да знайш че не си прав!
15.10.2012 12:54:03
2
10
Тий ба майката, ти не чу ли какво каза кмета на сесията бе, пидирас смотан:
"Ние приветстваме подобни начинания и каним всички, които инвестират в града ни."
Е, как ще ги е изгонил като самия той, кмета, ги кани такива като ЛИДЛ и още по-големи мръсници да идват тука и да ядат от хляба ни?
48.
38 ПАК ПИТА
15.10.2012 12:53:15
1
1
Къде е роден д-р германов, важно е,Приморчани къде -ми никои не знае
47.
wzimala e
15.10.2012 12:34:04
0
7
БАРЦУЛЛКА ВЗИМАЛА ЛИ Е ОТ ОБЕКТИТЕ НА ТЪГОВИЯТА РУШВЕТИ ЗАЕДНО С ЕДИН ДРУГ СЕДЕСАР СЕГА ГОЛЯМ НАЧАЛНИК НА ГОРИТЕ О ВРЕМЕ 1997 1999 ГА БЯХА СЪВЕТНИЦИ
46.
до № 21
15.10.2012 11:08:02
2
3
Тъпак смотан, ако си от Приморско и следиш сесиите ще знаеш че точно общинските съветници на ГЕРБ отхвърлиха предложението за идването на LIDL в Приморско заради местните си предприемачи.Така че не се изказвай неподготвен че ставаш смешен.
45.
Толуп
15.10.2012 07:34:37
0
13
Е щом ще се консултира с Барцула , резултата ще е нула
Тя както се знае , всичко знае
От тези работи разбира
И комисионни прибира,
Догодина десет сергии ще наеме
И нас приморци ще преебе ,
Да ни е честита ,новата умница - сладоледена кралица !
44.
до 43
15.10.2012 07:04:03
0
17
Каза, каза 43, появи се на екрана на една регионална телевизия и се произнесе, че не бил взел решение и щял да се консултира с председателя на ОС, сиреч с Барцулева!
43.
Така
15.10.2012 00:15:49
0
3
и не се появи назначеното ветеринарно кметче абе да каже две-три думи - ще има ли, няма ли да има поликлиника в Приморско? Защо няма да има, ако така са му указали назначилите го, защо и най-вече как ще има, с какви средства, ако от него зависи? Къде е кмета на Приморско?
42.
до 40-ти от Янко
14.10.2012 22:15:08
0
30
Просто е 40-ти, публикувах протокола за да покажа нагледно, как се изграждаше Общината и как работеше тогавашния ОС и как работи сегашния. Лесно е да рушиш, по-трудно е да градиш! Нека всеки да прецени сам! Тогава, 2000г., кризата и липсата на пари беше по-голяма !!!
41.
относно въпроса на 38
14.10.2012 22:14:59
0
4
Интересно наистина, но никъде не пише къде е роден Димитър Германов. Споменава се само рождената му дата и оттам нататък - завършил в Бургас и после в Стара Загора. Само в Уикипедия пишат, че е роден в Приморско (!?), което си е пълна глупост разбира се, там всеки пише каквото си иска...
Ама наистина, някой знае ли къде е роден този човек, че взе да става интересно! То бива бива свъртяни, ама чак пък толкоз да не го знаем и откъде идва! Стига ве!
40.
Преведете ми протокола на разбираем български език
14.10.2012 21:49:36
0
0
39-ти, много си прав, сега разбрах какъв е проблема с Барцулева. Но може ли и г-н Томов да ми обясни защо го публикува тоя чаршаф с протокола и каква му беше съкровената цел - за или против настоящото ръководство на общината, защото аз така и не разбрах къде е интригата - събрали се някакви хора там и спорят за нещо, карат се даже, а е явно че всичко това има връзка с настоящия дълг и евентуалното закриване на МЦ, ама каква по-точно, обяснете ми!
39.
До 29-ти
14.10.2012 20:44:23
0
7
Връзката с Барцулка е ,че тя е главния ликвидатор,като не и харесва нещо.просто го ликвидира.А и нали ако трябва да се плащат задълженията на МЦ,а общината няма пари,ще трябва да се л;ишат от командировки и други преференции.
38.
ВЪПРОС
14.10.2012 20:17:50
2
2
Някои знае ли къде е роден д-р Димитър Германов/.
37.
Търсач на лични данни
14.10.2012 19:05:17
0
2
Ади ве, пичове, други ЕГН-та не знаете ли? Дайте ги насам си прайм гаргара с хората!
36.
ЦРУ
14.10.2012 17:42:14
2
1
Бахтий строго секретните лични данни: Величка Ламбринова била на 57 години и била родена на 30 юни. Добре, че ми го казахте, не го знаех това!
35.
Оправете си протокола!
14.10.2012 14:21:16
3
2
Протоколът ви на едно място не е точен! Правилният текст трябва да е следният:

"По т. 4 от дневния ред...
..................
3. Избира за управител на ЕООД “Медицински център” Приморско Величка Тодорова Ламбринова ЕГН 5506300933.
................."
34.
До Касабова
14.10.2012 12:44:11
1
1
Катьо, от къв зор си тръгнала да лижеш гъза на Стоян Налбантов и триеш всичко, което е против него? Кажи ми поне една разумна причина за да те разбера! Щото и двамата сте наказани от съдбата ли - той с едно, ти с друго - и в него виждаш сродна душа, която трябва на всяка цена да защитаваш? Дай някакво обяснение, щото това което правиш е чудно и необяснимо за хората тук!
33.
Янко Томов
14.10.2012 12:24:30
0
6
Коментара -протокола, бе изтрит от "Бесове" по-моя лична молба, тъй като по невнимание от моя страна, в него имаше лични данни за което се извинявам!
Публикувам го отново:
,,
П Р О Т О К О Л


Днес 11.05.2000 год от 09,00 часа в салона на читалище “Самообразование” гр. Приморско се проведе редовно заседание на Общшнския съвет на Община Приморско.
От 11 общински съветници присъстват 11.
На заседанието присъстваха: зам.кмета и секретаря на общината,кметовете на с. Ново Паничарево и Ясна поляна,кметския наместник на с. Писменово.

Председателят на Общинският съвет предложи заседанието да протече при следния

Д Н Е В Е Н Р Е Д :

1. Разглеждане предложение на Кмета на общината,относно приемане на Наредба за местен референдум
2. Разглеждане предложение на Кмета на общината,относно създаване на ЕООД “Медицински център” - Приморско
3. Разглеждане предложение на Кмета на общината,относно изменение и допълнение на Наредбата за упражняване правата на собственик върху общинската част от търговските дружества.
4. Разглеждане предложение на Кмета на общината,относно създаване на селищни образувания
5. Разглеждане предложение на Кмета на общината,относно продължаване срока на дейност на общинско предприятие “Благоустройство и комунална дейност”
6. Разглеждане предложение на Кмета на общината,относно промяна на чл.8 от Наредбата за поставяне на временни преместваеми съоръжения за търговия.
7. Разглеждане предложение на Дянко Дяков - общински съветник
8. Разглеждане предложение на Общинкския съвет по туризъм,относно промяна на курортната такса.
9. Разглеждане предложение на Атанас Бъчваров,относно поставяне на паметна плоча.
10. Разглеждане молба на Яно Янов за замяна на имот
11. Разглеждане предложение на Кмета на Общината ,относно замяна на недвижими имоти - частна собственост с недвижими имоти - частна общинска собственост
12. Разглеждане предложение на Кмета на Общината,относно определяне на базисни цени на общински земи.
13. Разглеждане предложение на Кмета на общината за снемане от отчет на обект “Децфонд” от активите на ЕООД “Търговия” Приморско.
14. Разглеждане на схемата за поставяне на временни преместваеми съоръжения

- П.Диханов - Последните 4 точки не бяха включени във вашите покани,тъй като бяха внесени допълнително,но всички те са гледани във комисиите и предвид тяхната важност предлагам да влезнат в дневния ред.Предвид на обстоятелството, че е внесено предложение от Кмета на общината,което третира даването на информация от страна на общинската администрация, предлагам предложението по т.7 на г-н Дянко Дяков да бъде отложено и бъде разгледано заедно с предложението на Кмета на общината,тъй като предложението е внесено късно и не можа да се разгледа в комисиите.
- Д.Дяков - Уважаеми обшщински съветници.Имам въпрос към г-н Диханов - за кое от предложенията става въпрос,тъй като имам внесени две предложения.
- П.Диханов - Отнася се до неизпълнението на питания от Ваша страна
- Д.Дяков - Второто предложение остава ли?
 П.Диханов - Второто предложение беше за изместване на бариерата.Този въпрос може да го решите със Кмета - защо трябва да се занимава Общинския съвет с него.
 Д. Дяков -Защото становището на комисията по общинска собственост е такова, г- н Диханов.Вие не може да не уважите становището на комисията по общинска собственост.Имам предложение в дневния ред да влезе и предложението на инж.Петков,което не е включено в дневния ред.Настоявам в дневния ред да остане предложението за общинската собственост,тъй като в комисията по общинска собственост непрекъснато е дискутиран този въпрос и ние настояваме Общинският съвет като такъв да поиска тази информация..Възразявам срещу предложението за отпадане на това предложение.
 П.Диханов - Считам,че сега не е необходимо и ще се гледа на следващата сесия,която ще бъде сигурно не по-късно от десетина дни,тъй като ще се вземе решение за изработване на схемата , която трябва да се гледа на Общински съвет.Какво значение има дали ще се гледа сега или след 10 дни.
 Д.Дяков - Двете предложения нямат никаква връзка.Това предложение,което Вие правите е несъстоятелно.Има становище на комисията,с което Вие трябва да се съобразявате.Има едно Ваше и едно мое предложение.Дайте да гласуваме.
 П.Диханов - В т. “Разни” трябва да вземем решение как трябва да изглежда схемата
 Л.Димова - Схемата изглежда по един и същи начин
 Г.Маринов . Уважаеми общински съветници,уважаеми съграждани.Нашето мнение е,че схемата която ни се предоставя , напълно предполага към корупция.Няма номерация на обектите.Не знаем за кои обекти има сключени дължгосрочни договори.Искаме всеки обект да бъде номериран.Когато се отдава обект - да се знае за кой обект става въпрос.В предоставената ни план - схема въобще не става ясно това.
 Т.Савов - Предлагам да приемем т. “Разни” и тогава да разглеждаме този въпрос.
 П.Диханов - Предлагам да гласуваме т.5 от дневния ред да отпадне
ГЛАСУВАЛИ - 11 за - 3 против - 8 въздържали се - няма
Т.5 от дневния ред остава.
 П.Диханов - Предлагам да гласуваме дневния ред
ГЛАСУВАЛИ 10 за - 9 протгив - 2 въздържали се - няма
Приема се заседанието да протече при горе предложения дневен ред.

ПО ТОЧКА ПЪРВА ОТ ДНЕВНИЯ РЕД,относно предложение за приемане на Наредба за провеждане на местен референдум,се направиха следните изказвания:
 Г.Маринов - Уважаеми общински съветници,уважаеми съграждани.На заседание на комисията по ред и законност се стигна до извода,че както е в Закона за местния референдум,същото е записано и в Наредбата.Лично мое мнение е,че понеже Наредбата не противоречи на Закона,лично аз смятам,че можем да я гласуваме.
 Т.Савов - В чл.17 от ЗМСМА е казано,че местен референдум се определя по ред,определен със закон.Не може да има друг начин,освен по закона.
 Марияна Анастасова /юристконсулт към общината/ - Действително Наредбата е на базата на Закона.Закона е създаден 96 година.В последните години,със засилването на местното самоуправление,Общинският съвет може да приеме такава Наредба.Не е указано,че трябва да се приеме такава Наредба,но няма и разпоредба,която да забранява това.Наредбата припокрива Закона за местните избори и ЗМСМА.След като се завърти процедурата ,ние можем да допълваме и изменяме тази Наредба.
 Ат.Стойчев - Подкрепям становището на комисията.Излишно е да се приема такава Наредба,след като има закон.Начина за провеждане на местен референдум е уреден в закон.Ако нямаше такова нещо,трябваше да търсим начини.Но след като всичко е уредено със закон - излишно е да приемаме такава Наредба.
 П.Диханов - Аз направих консултации с г-н Йорданов и той каза,че след като не противоречи на закона - няма никакви пречки да приемем такава Наредба.
 Д.Дяков - Доколкото разбрах,ние имаме сесия.Има ред за даване на думата.Съобразявайте се с Правилника,г-н Диханов.Нека даването на думата да става по реда,който сме гласували.
 Т.Савов - Изрично да се запише в протокола,че тази Наредба противоречи на чл.17 от ЗМСМА
 П.Диханов - Предлагам да гласуваме за приемане на Наредбата
ГЛАСУВАЛИ - 11 за - 5 против - 5 въздържали се - 1
Предложената Наредба за провеждане на местен референдум не се приема.

ПО ТОЧКА ВТОРА ОТ ДНЕВНИЯ РЕД,относно създаване на ЕООД “Медицински център” Приморско ,се направиха следните изказвания:
 Т.Савоав - Комисията по здравеопазване се събра и след като разгледа предложението за създаване на “медицински център”,стигна до становището да се създаде такъв.Последния път се поиска някаква икономическа обосновка. Юридически може да се създаде такова дружество.Моето лично мнение е,че по въпроса за управителя трябваше да постигнем съгласие избора на управител да става чрез конкурс.Медицинския център се създава чрез апортна вноска на общината с апаратура, а не със сгпради и пари.
 Пенко Калудов - Имам 2 предложения.За разяснения първо да дадем думата на служители на общината,и второ - от името на лекарите - на д-р Трендафилов.
 Д.Дяков - Тодор Савов изрази становището на комисията по здравеопазване. Комисията по общинска собственост имаше искане да се представи справка.
 Я.Томов - Има процедурно предложение от Пенко Калудов.Предлагам да го гласуваме..
ГЛАСУВАЛИ - 11 за . 11 против - няма -въздържали се - няма

 М.Серафимова / зам.кмет/ - Уважаеми г-н Председател,общински съветници, гости. Искам да взема отношение по поставените въпроси. С влизането в сила на здравната реформа,това е една неизбежна процедура.В нашата община имаме две практики. Тези практики нямат възможност да оказват специализирана извънболнична помощ..Специалистите,които ще влязат в центъра при регистрацията ще могат да дават тази помощ.Как ще става плащането.Има две възможности - от здравната каса и от прегледите,които специалистите ще правят.Ако ние имаме нужда от специалист и той не е на разположение,той се задължава да поеме болния.Отношенията между практиките и специалистите няма да бъдат враждебни.Ако лятото на преглед идва турист :ако е осигурен - прегледа ще го извърши джи пито,а ако не е осигурен - от специалиста..Имаме предложение за обучение на медицинските управители.План и икономическа обосновка може да стане едва след като започне да действа центъра.По чл.63 от закона управител на Медицински център може да бъде лице с медицинско образование или икономически със завършена специализация “здравен мениджмънт”.Ние не искахме външен човек да бъде назначен и изчакахме г-жа Ламбринова за завърши курса.Сега една лаборатрия може да се идзползва само ако има Медицински център.Ние сме поканили д-р Нейчев.Този Медицински център предполага и 10 легла за по-леко болни.На настоящия етап общината ще подпомага ремонтите и другите разходи докато видим,че този Медицински център може да се издържа.
 Ат.Стойчев - Нас ни интересува какви ще бъдат взаимоотношенията между специалистите и центъра.
 М.Серафимова - Няма да бъдат на трудови договори.
 П.Калудов - Как ще се използва техниката?
 М.Серафимова - Техниката ще се ползва от специалистите,а джи питата ще сключват договор.
 Т.Савов - След като се регистрира ЕООД , управителя ще разполага с тази техника и той ще решава на кого и как да я дава под наем.
 Д.Дяков - Да чуем доктор Трендафилов
 Д-р Трендафилов - Ще се опитам да изкажа мнението на лекарите от поликлиниката.И на нас тази реформа не ни е много ясна.Като помощ ние търсим основно хоспитализация - ние се справяме с другите случаи.Би трябвало да се включат такива специалисти,каквито ни са нужни - например ендокринолог.За да има специалист хирург и неврохирург е нужна операционна.Нас ни притеснява това, че ще има нелоялна конкуренция.Ние също разчитаме на неосигурените.Имам няколко въпроса. Става въпрос за техниката - ние ще меожем ли да ползваме тази техника.И за лабораторията - ще могат ли нашите клиенти да ползват тази лаборатория.
 М.Серафимова - Вие ще препращате клиента към клиничния доктор.
 Д-р Трендафилов - В Приморско броят на здравноосигурените лица е много малък - около 1000 лица.Не знам дали ще може центъра да се издържа..Имаше едно предложение и сградата да се даде на центъра.И още един въпрос - за аптеката. Как ще стане”
 М.Серафимова - Документите са подадени от г-н Гайков.,но след 15 дни ще се отворят пликовете.
 Д-р Бъчварова - Община Приморско има 3 практики и ако вие приемете - ще има и Медицински център.Каква е ползата от Медицинския център?Той сключва договорите със здравноосигурителната каса.Предимството е,че ние пращаме болните при тези специалисти,което спестява време.Ние не знаем как ще продължи здравната реформа.Може и ние да не издържим.Предлагам издръжката и горивото на линейката да се поеме от общината .
 Янко Томов - Стана ясно,че все още на никой не му е ясно.Аз искам да питам колегите ще спечели ли Приморско от такъв Медицински център.Със здравето на хората не можем да правим икономически обосновки.
 Н.Петков - Няма да сгрешим,ако не направим нищо.По-добре да решим създаването на Медицинския център с риск да сгрешим.Ако тази реформа се продъни,общината е тази,която ще им помогне.Ние ще сме първите, които ще реагираме,ако има някакви дрязги.Аз ще подкрепя едно такова предложение.
 Л.Димова - Госпожо Серафимова,разбирам,че е говорено с невролози,хирурзи и други специалисти.Те ще идват по график.Тези специалисти наясно ли са,че ще плащат наем.
 М.Серафимова - Затова се прави този Медицински център,за да може той сам да си решава проблемите.Трябва да тръгне тази реформа.
 Л.Димова - По закон е ясно - или ще бъдат на трудов договор,или под наем, или друг вид договор.При това положение практиките ще плащат ли за ползването на апаратурата.
 Т.Савов - Става въпрос за друго - това е публична общинска собственост.
 М.Серафимова - Това ще го реши управителя.
 Ат.Стойчев - Ама нали ние ,общинските съветници, сме хората,които ще решават това.Значи вие искате да гласуваме създаването на център,един управител и няколко машини за капитал.Ние обаче се разминаваме с всички останали центрове.
 П.Диханов - Не може да има разлика между практиките и специалистите.
 Т.Савов - Явно раздора е в сградата.Нека да вземем решение да се даде 3 месеца гратисен период за ползване на сградата.
 П.Диханов - Предлагам да гласуваме следното:
На основание чл.21 ал.1 т.9 от ЗМСМА,във връзка с чл.62 ал.2 чл.113 и чл.147 отн Търговския закон,Общинският съвет на Община Приморско

Р Е Ш И :

1. Създава ЕООД “Медицински център” Приморско със седалище гр.Приморско и адрес на управление:гр.Приморско,ул.”Ропотамо” № 25 и предмет на дейност: осъществяване на специализирана медицинска помощ.
2. Определя основния капитал на ЕООС “Медицински център”Приморско в размер на 32 900 лева,разпределен на 329 дяла - всеки по 100 лева.Основния капитал се формира от апортна вноска на Община Приморско,изразяваща се в следните дълготрайни материални активи с балансова стойност към 10.01.2000 год. както следва:
 Биохимичен анализатор - 8 100 лева
 Дестилатор - 585 лева
 Лабораторна центрофуга - 3 730 лева
 Лабораторен микроскоп - 2 815 лева
 Ехограф -18 300 лева
3. Избира за управител на ЕООД “Медицински център” Приморско Величка Тодорова Ламбринова ЕГН ………………..
4. Възлага на управителя на ЕООД “Медицински център” Приморско в срок от един месец да извърши процедурата по вписване на дружеството.
5. Възлага на Кмета на общината да сключи договор за управление с управителя на ЕООД “Медицински център” Приморско.

ГЛАСУВАЛИ - 11 за - 10 против - няма въздържали се - 1
Предложението за създаване на ЕООД “Медицински център” Приморско се приема.
 Ат.Стойчев - Гласувах “за”,за да покажем,че не сме против здравето на хората. Но моля общинска администрация друг път да не ни поставя в такава ситуация,в която няма накъде.Вие искате да ни убедите,че ако няма “Медицински център” - няма да има лаборатория и линейка.едва ли не ни изправяте пред съда на населението.
 М.Серафимова - Специално за Медицинския център,основанието за забавяне на предложението е,че не искахме да бъде външен човек.Изчакахме г-жа Ламбринова да завърши необходимата специализация.Лабораторията шеше да се акредитира, ако специалистите бяха съгласни на това.

Даде се 10 минути почивка.

 П.Диханов - По тази точка пропуснахме да се изкажат гражданите
 Стоян Лисов - Докторите да отговорят как използват помощите - около 800 лева, които са изпратени от Бургас.
 Т.Савов - Доколкото знам,лекарствата ги съхранява под строг контрол д-р
32.
до 32 от Янко
14.10.2012 06:26:13
0
0
Опитах, но от "Бесове" не го публикуваха, въпреки, че в него нямаше обидни квалификации!
31.
Янко, имаш думата!
14.10.2012 01:59:08
0
0
Янко, ти останалата част от протокола пак си я публикувай, ама кажи накратко какви са твоите изводи по въпроса, защото не всеки може да се ориентира правилно в целия този океан от информация и не може да разбере каква точно е целта на публикацията ти. Затова направи едно резюме и кажи с две думи мнението си по въпроса!
30.
пак Янко Томов
13.10.2012 21:48:35
0
0
За съжаление, публикацията на протокола е само до т.6, но ако желаете и модератора разреши, ще публикувам и останалата част.
29.
Кмете, действай, не ги слушай!
13.10.2012 20:38:16
5
0
И какво общо може да има Барцулева и нейните сладоледи и сергии с МЦ-то? Въпросът е принципен и проблемът съвсем не е в Барцулева, а е заложен още по времето на Димитров, когато нещата са се правели набързо и без обмисляне, колкото да се каже, че Приморско има там някакъв солиден медицински център, а после какво излезе, че всичко е афиф работа - нито центъра център, нито апаратурата му като хората, нито докторите му стока. Какво искате тогава? Аз ако бях на тоз дядка, не 30 хил., а 300 хиляди щях да поискам. Прав е човекът!
28.
Дайте по същество!
13.10.2012 20:21:51
0
0
Ама защо така разводнявате темите? Сульо и пульо какво били направили, какво ме интересува това? Нали уж говорехме за здравеопазване и МЦ, къде пак забихте в девета глуха?
27.
искам
13.10.2012 20:07:27
0
9
ДАИТЕ ДА ЛИКВИДИРАМ НЕЩО В ПРИМОРСКО БЕ ГЕРБАДЖИИ --ПОСЛЕ ШЪ СЪ РАЗБЕРЕМ КЪДЕ И КОЛКО
26.
*********
13.10.2012 19:36:49
0
0
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
25.
до 24
13.10.2012 19:25:02
0
0
Ква е тая Барцулка и има ли нещо общо с Георги Барцулев - кмета от 1991-93, който го домързя да управлява и се предаде без бой на Атанас Славов?
24.
до 23
13.10.2012 19:15:49
0
10
23-ти,това е може би най-правилното решение.Така поне ще ни късат нервите само 4 месеца,не цяла година.А и погледнато реално ,тъй като само с ликвидации се занимават,може за толкова кратко време да не ликвидират общината,а и по това време Барцулка се занимава с бизнес /сергии,сладоледи,командировки и др/та няма да има време да ликвидира Приморско.
23.
ПР
13.10.2012 18:57:17
0
9
НАИ ДОБРИЯТ ВАРИАНТ ЗА ПРИМОРСКО Е СЕЗ ОННА ОБЩИНА -НА 1-ВИ ЮНИ ОТВАРЯ И НА 1-СЕПТЕМВРИ ЗАТВАРЯ -КОИТО СПЕЧЕЛИЛ В ТАИЛАНД--, КОИТО НЕ Е-ДА Е. ОСТАВЯМЕ МИШО ЦИГАНИНА ПАЗАЧ-И ТВА Е. НА 1 ЮНИ ПРЕМИТАМЕ УЛИЦИТЕ, ЗАБЪРСВАМЕ ТУК ТАМ И ГАС НА СЛОВАШКАТА ПИСТА--- ТВА Е
22.
ЛИДЛ
13.10.2012 17:01:57
0
4
Метни "прекупвачи", не предприемачи, колега.
21.
Събудете се!
13.10.2012 12:44:52
1
11
Даже нещата са много добре планирани и някой от някъде доста умело дърпа конците, за да унищожи града. Един от начините е да се унищожи образованието, защото на ГЕРБ не им трябват професори, а тъпи селяни, за да ги управляват по-лесно и да ги манипулират.
Спомнете си как се опитаха преди година да ни пробутат ЛИДЛ за да фалират местните предприемачи. Не успяха, но опитите им продължават. Те няма да спрат докато не ни унищожат, помнете ми думата!
20.
до 19
13.10.2012 12:38:11
0
2
Напротив, 19, това е част от сценария да се закрията Търговията, МЦ и след това гимназията. Помисли малко и ще видиш връзката!
19.
до 18
13.10.2012 12:24:04
0
0
Тези простотии не са коментариите които се водят в нета за медицинския център.Моля модераторите на сайта да изтрият коментара ти.
18.
*********
13.10.2012 11:28:02
0
2
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
17.
До 1
13.10.2012 11:21:22
0
10
"Очаквано, с общинска фирма "Търговия" решихте проблема, ред е на МЦ.
Какво следва, не е трудно да се предвиди!..."

Как какво следва? Ред е на училището! Това не е училище, а бардак! Крайно време е и то да бъде ликвидирано!!!
16.
Не му върви на Приморско
11.10.2012 19:07:32
0
17
Община Приморско чрез действия или бездействия трябва да изплати 300 - те хилки дълг на Барцулка. Че отде иначе? Ако и някое рушветче гушне пътьом, добре дошло. защото и лихви вървят, и няма мърдане. А измисления от Миро назначен кмет да си прави екскурзийките, докато има данъкоплатци и най-вече гласоподаватели. Абе коя жена реши изборите в полза на Германов в последната избирателна секция?
15.
до всички
11.10.2012 12:27:13
0
10
Толкова са им плоски номерата,че вече чак свикнахме с тях.От известно време се говори че поликлиниката е вече продадена.Незнам до колко е вярно,но ако е вярно,не ме изненадва.В момента Приморско се управлява от Барцулка,която е на принципа че трябва да ликвидира проблема,заедно с китното ни градче.Иначе как да си обясним че иск за 30 000лв.загробва Медицинския ни център.Тези пари могат да ги спестят от 2 командировки,или един панагир.Оставям всички да поразсъждавате върху това.Това ли е начина да се отплащат и разплащат за спечелените избори?И знае ли кмета Германов,че е кмет само на книга?И докога така???
14.
до д-р Германов
11.10.2012 07:05:34
1
25
Докторе, самолиши се от една командировка в чужбина и ето ти пари за обезщетение на доктора хитрец Господинов!
13.
алооооо
11.10.2012 02:03:19
2
6
абе,в това село , най сетне ще се стане ли нещо хубаво....
12.
Предприемач
10.10.2012 22:13:49
0
22
Те т'ва е новина, баба, знам че си на място, не като тия хвърковатите... Ма там баба, КАРАБИНЕРИ и не се продавали за филия с мас? И съдии казват имало, и прокурори, и мафията ги гърмяла, даже някои гръмнала. Ама пак работели здраво и прокуратура и полиция. И мафията позачезвала. А при нас баба мафията расте като бръшлян на влага и сянка. И все по-ниско й пада нивото. А от МЦ - бившо става чудно италианско хотелче - МАФИЯ ЦЕНТРАЛ. Ще му отива на сегашно Приморско.
11.
Пак Дядо ти
10.10.2012 22:03:43
1
11
А седмия номер да ходи при медицински проблем до Бургас или Царево, ако и в Царево не ликвидират медицинското обслужване. Връща си постепенно Примоско статута на село. Жалко за усилията на Димитров като кмет.
10.
до дядо от баба мераклийка
10.10.2012 22:01:28
0
25
Тъй е дядо тъй, трансфер е нужен, от Италия, качествени хора.
Дядо, туко-що чух, че в Италия, са уволнили и подведени под съдебна отговорност, цялата администрация барабар с Кмета на една Община за връзки с калабрийската мафия!
9.
Дядо ти
10.10.2012 21:48:42
1
1
Ами "вашите" и за "Г" група не стават. Трябват трансфери, мой човек.
8.
Баба ти до номер 7
10.10.2012 19:34:50
1
8
Прав си , да си ходи тоя не е от нашите , ама като гледам тоз общински съвет , май друг няма смелост да скача срещу кликата Барцулево-гербаджийска
7.
до №-6
10.10.2012 18:29:13
10
3
Като работеше добре при валентин николов,МЦ, защо тогава ги глобяват с хиляди левове , а ? Тоя задръстен комплексар да си ходи в Бургас.Там не може да се реализира и хоп в Приморско.Тука да не е хан.
6.
Ей МЦ
10.10.2012 16:32:17
1
19
Аз си спомням , че по времето на Николов ,ценъра си работеше и имаше и хирурзи и ортопеди и рентгенолози и т.н.,даже обслужваха и по голямата част от Царево . А делата по негово време всичките бяха спечелени . По скоро трябва да питаме Лиляна ,какво стана после като ни докара този специалист Баев в комплект с брат му ,дето май наистина ще го закрие този център ....и не само него
5.
-----------МЦ---------
10.10.2012 12:40:25
12
5
Ами този некадърен екс управител Валентин Николов ,който нищо не разбира от медицина ,сега е общински съветник и изтърва делото.Ако беше малко по в час ,сега нямаше да е такова дереджето на МЦ.Всичко тръгна назад при Валентин Николова пък Баев ще го довърши.Пишман специалисти.
4.
до гласоподавателите
10.10.2012 12:39:35
0
23
Ами това е начина на мислене на нашия Кмет ликвидатор, какво очаквате? Помните ли, има животни, има шап, ликвидация на животните в Странджа. Има "Търговия", значи има проблем- ликвидация, има МЦ, пак проблем - отново ликвидация!
"Има човек, има проблем - няма човек, няма проблем" Йосиф Сталин
3.
Без МЦ
10.10.2012 12:14:25
0
10
Доктора-рентгенолог им бил виновен за опосканата поликлиника. За това, че обслужвал на място гражданите. Ами няма да има доктори в МЦ Приморско. Няма нужда и от МЦ без доктори. Я какво хубаво хотелче може да спретне някое наше момче - бизнесменче!
2.
staas
10.10.2012 12:07:04
2
7
До колкото съм запознат със случая ситуацията е следната:
- В рентгеновото отделение на болница "Приморско" се чупи стъкло. Това не е просто обикновен джам, а защитното стъкло през което рентгенолога наблюдава пациента. При счупването се оказва, че то не е оловно а просто нормално дебело стъкло и доктора е работил години, незащитен от вредните лъчения. Т.е говорим за престъпна небрежност на болницата и въз основа на това е съдебното решение.
1.
до Кмета и ОС
10.10.2012 12:00:41
1
24
Очаквано, с общинска фирма "Търговия" решихте проблема, ред е на МЦ.
Какво следва, не е трудно да се предвиди!
Нещастници, толкова сте прозрачни и смешни, че чак сте трагични!
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Слави затваря телевизията? Слави затваря телевизията? Два негови проекта вече тръгнаха по Би Ти Ви Проговори за отношенията си с Мария Игнатова Проговори за отношенията си с Мария Игнатова Всяка неделя Рачков ще посреща популярни български изпълнители, готови да се впуснат в необичайно приключение да намерят изкусните певци сред умели имитатори Колкото по-стари ставаме, толкова по-малка пенсия ще получаваме Колкото по-стари ставаме, толкова по-малка пенсия ще получаваме При използване на „швейцарското правило“ за вдигане на пенсиите се взема предвид не само ръстът на доходите, а и инфлацията в страната Бизнесменът Йоско Алипиев застана начело на ДПС-Ново начало в Бургас Бизнесменът Йоско Алипиев застана начело на ДПС-Ново начало в Бургас Той е ново име за политиката, но има богат опит в реализирането на редица обществени каузи Предизвиква мъжете със знойното си тяло, провокира с него и завистливите си колежки Предизвиква мъжете със знойното си тяло, провокира с него и завистливите си колежки Определено знае как да провокира  Направи голямо шоу в новото предаване на бТВ Направи голямо шоу в новото предаване на бТВ Докато с Ути Бъчваров опитваха да познаят възрастта на чаровен готвач на име Мартин, Лара не само остана впечатлена от външния му вид, но и направи шеговита закана Диетологът д-р Георева съветва: Ако искате десерт, изяжте го с удоволствие и без чувство за вина Диетологът д-р Георева съветва: Ако искате десерт, изяжте го с удоволствие и без чувство за вина При гладуване тялото ви „похапва“ от собствената ви мускулна тъкан, не от мазнините Ще плати ли неустойка след трагедията с пилотите ни заводът, в който е извършил ремонт на самолета Ще плати ли неустойка след трагедията с пилотите ни заводът, в който е извършил ремонт на самолета  Това няма да върне нашите колеги, коментира министърът на отбраната ген. Атанас Запрянов Цанко с нов подвиг, преплува 120 км в Дунав Цанко с нов подвиг, преплува 120 км в Дунав 37-годишният бургазлия тръгна от видинското село Ясен, а финалната му точка бе на историческо място - кораба “Радецки” в Козлодуй Шокиращи кадри! Роза живее втори живот с изваден яйчник, две счупени ръце и разбита уста Шокиращи кадри! Роза живее втори живот с изваден яйчник, две счупени ръце и разбита уста Умирай, повтарял ревнивият й съпруг, докато я удрял с лопата и счупил дъска в главата й  
Зеленски ще се срещне с Байдън, Харис и Тръмп Зеленски ще се срещне с Байдън, Харис и Тръмп Президентът на Украйна ще говори и от трибуната на Общото събрание на ООН за войната с Русия Убиха грузинска ЛГБТ инфлуенсърка в дома ѝ Убиха грузинска ЛГБТ инфлуенсърка в дома ѝ Известната транссексуална актриса и модел Кесария Абрамидзе е ликвидирана след приемането на закона за хората с различна сексуална ориентация Израел атакува Ливан след ударите с пейджърите бомби Израел атакува Ливан след ударите с пейджърите бомби Експлозивите били вградени във взривилите се устройства преди те да пристигнат в Ливан Жена беше нападната от питон в дома си Жена беше нападната от питон в дома си В убийствена прегръдка на змията жената прекарала около два часа В това село е най-голямата избирателна секция в Европа - с 14 932 избиратели В това село е най-голямата избирателна секция в Европа - с 14 932 избиратели Детайл е, че тя се намира в благоевградското село Бело поле, където в действителност живеят 600 души Сам ли си е виновен Доналд Тръмп за атентатите срещу него? Сам ли си е виновен Доналд Тръмп за атентатите срещу него? Това е новата ситуационна мантра на американските демократически говорители в предизборната кампания Да вдигнем ли червен картон на Скопие за ЕС? Северна Македония била марионетка на Сърбия Да вдигнем ли червен картон на Скопие за ЕС? Северна Македония била марионетка на Сърбия Доц. Спас Ташев намекна, че вицепремиерът Александър Николоски нарекъл българите мизерни под влияние на господарите му от Белград 17-годишна подкара влак на метрото в Ню Йорк и го разби 17-годишна подкара влак на метрото в Ню Йорк и го разби Тийнейджърката е арестувана, издирват неин съучастник Ад в Ливан! Най-малко 20 убити и над 450 ранени при нова вълна експлозии на уоки-токита Ад в Ливан! Най-малко 20 убити и над 450 ранени при нова вълна експлозии на уоки-токита Ще ескалира ли напрежението в Близкия изток? Зарязан бивш Playboy модел стана "най-секси таксиметров шофьор в света" Зарязан бивш Playboy модел стана "най-секси таксиметров шофьор в света" "Работя за Uber с кола под наем, за да свързвам двата края.", сподели Нанет Хамънд Лоскиаво
Лена БОРИСЛАВОВА Лена БОРИСЛАВОВА Антон Славчев опъва чадър там, където трябва, а когато е необходимо го свива
Виц на деня Виц на деня - Мило, да отидем на някое романтично място. Само двамата, да се гушкаме.
- Я не се скатавай, а почвай лютеницата.
Виц на деня Виц на деня Парадоксът във фотографията - колкото са по-стари снимките, толкова си по-млад на тях... Статус във фейсбук Статус във фейсбук Всеки може да бъде поет... стига да се намери жена, която да го поеме!
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори