Служители масово напускат АПИ, а кой ще оправя дупките и ще прави разчети
Работи се по обезопасяването на 6 критични точки преди празниците, посочи регионалният министър Иван Иванов
Докато ръководството на АПИ изпълнява своите задължения и не прави грешки, няма причина да ги уволняваме. Това заяви на брифинг пред журналисти регионалният министър Иван Иванов, който днес разговаря с директорите на областните пътни управления в страната.
Той обясни, че най-големият проблем в агенцията е липсата на кадри.
"Служители масово напускат в момента заради натиска, ако тръгнем да ги уволняваме, няма да има кой да оправя дупки и да прави разчети".
На срещата е станало ясно, че пътната агенция не е изпълнявала голяма част от ангажиментите си заради липсата на договори. В момента се работи по обезопасяването на 6 критични точки преди предстоящите празници.
"Предвижда се организация на движението в най-натоварените точки, за да няма опасност от пътни инциденти и тези лица, които напускат големите градове, да бъдат с предимство, съответно като се връщат обратно - да няма задръствания и опасности от инциденти".
Всички срокове за ремонтите на вече обявения списък от 36 критични точки в страната са качени на страницата от АПИ. Обсъжда се ускоряване на процедурите, които зависят от регионалното министерство и агенцията. Голяма част от наредбите обаче трябва да бъдат съгласувани с други институции.
"За отделни участъци коментираме максимално бързо да бъдат пуснати процедурите по избор на изпълнители, за да може да наваксаме всичко, което е загубено като време. В Български извор са поставени колчета, на Микре се работи, това ще бъде ускорено. Ще поканим Столична община на среща, понеже има сериозен спор за участъка към Панчарево - те трябва да го поддържат, но не го спазват, ако не стигнем до решение, после може да ги съдим".
Министърът заяви, че подкрепя протестите и хората са прави, че държавата трябва да вземе спешни мерки срещу войната по пътищата.
Протести в София и Телиш в памет на малката Сияна - „България няма деца за убиване!“:





















Фирмите, които са избрани от Гълъба и Молеца, за да „стопанисват“ пътя за Телиш, са от „Пътя на Копринката“.
С дебели договори до 2028 година.
За три години са похарчени 2,5 млрд. лв. за текущ ремонт и поддръжка, което е увеличение с близо десет пъти, без да е налице подобряване на пътната инфраструктура.
Къде са парите бе Мунчо?
Нямат насита променливите на Мунчо Радев!!!
Но историята ще разказва на тези, които идват след нас. И този говори за национална сигурност, да пази Бог!
Не само алчността, но и глупостта е пътят към ада!
Договорът с БОТАШ е най-голямата щета за България за последните 30 години.
А Балкански поток носи милиард на година, транзитирайки руски газ до Европа!
Комшийката дето е на 80 години и с
основно образование
Наивни сте.....
Иванов много добре строителните дейности и ремонтира а след това са виновните хора. Да го знаеш Иван,ама ти го знаеш мн добре
Благодарение на "Лошият Борисов" се изградиха много пътища, завърши се магистрала Тракия и бяха отделени над милиард за довършване на магистраба Хемус!
Тези 5 години безвремие, под юмрука на Радев бяха пагубни за България, парите бяха "пренасочени" на 29 юни 2021г. с писмо на Министерски съвет в лицето на премиера Янев бе поискано от Регионалното министерство да прехвърли към централния бюджет парите, оставени в специалната сметка на АМ „Хемус“, и оттогава следите им се губят.
По пътя на копринката и благодарение на Радевите проксита ППДБ, България бе разрушена ...
Свърши само господин Барни Пиперков само да седи скатан някъде и да цоца държава.
Който и до сега .. НИКОЙ .