×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Все повече бургазлии се сдобиват с карта neon, за да облекчат бюджета си от ненужните банкови такси


Все повече бургазлии се сдобиват с карта neon, за да облекчат бюджета си от ненужните банкови такси
Регионалният мениджър Милена Златева коментира тенденциите и какво очакват клиентите от своята банка
09 Декември 2024, Понеделник, 14:00 ч.
Автор: Пресцентър TBI

Хората от Бургас и региона търсят честност, която не е маскирана зад корпоративни стандарти, заявява Златева

Милена Златева е регионален директор „Регион Изток” към Центровете за обслужване на клиенти в tbi bank. Тя ръководи над 40 банкови специалисти, обслужващи клиенти в 11 офиса в 7 града в България, включително Бургас и областта. Милена е опитен регионален мениджър с над 14-годишен опит във водещи компании от различни бизнес сектори. Бакалавър е по „Социална педагогика” и магистър по „Управление на ефективни екип" от СУ „Св. Климент Охридски”.

- Милена, като регионален мениджър имаш преки впечатления от нуждите на бургазлии. Какво очакват те от своята банка?

- Бургазлии очакват преди всичко добро обслужване, което се изразява в няколко неща. От една страна, да видят, че банковите служители разбират техните потребности. И от друга, разбира се, да получат адекватни и гъвкави продукти и услуги. Хората от Бургас и региона търсят честност, която не е маскирана зад корпоративни стандарти. Искат да усетят човешко отношение и приятелска комуникация. Именно с това печелим доверието както на клиентите от града, така и от периферията и по-малките населени места.

- Ако тяхната настояща банка не отговаря на тези очаквания? Много хора в региона по навик използват банката, в която работодателят им изплаща заплатата. Могат ли да я сменят? Как трябва да изберат своята банка?

- Обикновено служителите се чувстват ангажирани с банката, определена от работодателя. Тук е важно да отбележим, че всеки може сам да избере банката, в която да получава заплатата си, независимо от организацията, в която работи. Много често, след като хората усетят, че определената от работодателя им банка не отговаря на очакванията и нуждите им от гъвкавост, бързина и добро обслужване, започват да търсят алтернативи. Най-често процесът преминава през паралелно ползване на различни услуги в две или повече банки. С течение на времето надделява по-доброто клиентско преживяване и хората взимат финален избор на база удовлетвореността си. Голяма част от клиентите на tbi bank минават през този процес и сме щастливи, че след като използват продуктите ни, избират tbi пред конкурентите.

- За какво най-често бургазлии се обръщат към tbi bank?

- Три са основните асоциации, с които ни свързват клиентите. През последните месеци фокусът е върху ежедневното ни банкиране. Бургазлии разбраха за нашата карта neon без такси и мобилното ни приложение с различни функционалности и живо се интересуват от тях. Клиентите продължават да разчитат на нас също за покупки на изплащане и потребителско финансиране за лични нужди или оперативни разходи за домакинството.

- Какви грешки правят хората при управлението на личните си пари?

- Основното поле за подобрение при взимане на решения за личните финанси е в частта с желанията. Много хора искат да заложат на краткосрочен план и често той се оказва илюзорен. Това важи както за погасяване на кредит, така и за очакваната възвръщаемост от спестявания и инвестиции. Дори финансите да удовлетворяват емоционални решения, то разумът е този, който трябва да бъде водещ.

- Какви са най-важните съвети, които би дала на хората, които имат нужда от пари назаем?

- Преди всичко да взимат информирани решения, да не се подвеждат по реклами или атрактивни промоционални кампании, които често са краткосрочни и с цел бърз оборот на кредитните институции. Хората трябва да взимат отговорни решения за финансовото си бъдеще. Най-сигурният начин е да се доверят на партньор, който ще им даде реална и пълна картина, адекватни очаквания и непроменящи се условия по финансирането. Ние държим да сме открити и подхождаме с много грижа, персонално към всеки клиент.

- А какво би посъветвала онези, които спестяват?

- За тях съветът ми е „разделяй и владей“. Имаме много клиенти, които прилагат този модел под формата на депозити за различен период и в различна валута. Така не съсредоточават всичките си капитали в едно статично положение и в бъдещи непредвидени ситуации могат да реагират и оперират със средствата си. В tbi bank предоставяме още по-богата палитра от възможности с виртуалните ни „Касички“, които дават постоянен достъп на клиента до парите му, докато средствата се олихвяват.

- Вече споменахте карта neon, с която преди почти две години изненадахте банковия пазар в България – безплатна, без традиционните банкови такси, с нея дори може да се пазарува на изплащане... Как се приема този продукт от бургазлии и кои функционалности използват те най-често?

- Ние вярваме, че банкирането трябва да отговаря на динамичното ежедневие и да бъде бързо, достъпно, лишено от бюрокрация. С приложението и картата ни neon отговаряме на тези критерии и макар, че бургазлии първоначално не можеха да повярват за липсата на такси, с времето се убедиха, че скрити условия няма и все повече са тези, които сами проактивно търсят услугите ни. Профилът на клиентите е разнообразен. Много хора спестяват чрез депозити с най-високите лихви в приложението, други правят покупки с карта neon и разделят плащанията на вноски с помощта на шопинг лимит. Разбира се, всички са доволни от това, че могат да управляват финансите си безплатно, като правят незабавни преводи без такси, плащат битовите си сметки през приложението или се възползват от превалутирането по фиксинга на БНБ за евро и лева.


В категории: Бизнес , Бургас


България Всички новини
Автобус с 22 души се вряза в камиона и колата, пътят осеян с отломки Автобус с 22 души се вряза в камиона и колата, пътят осеян с отломки Един пострадал е в болница, останалите пътници са евакуирани с друг автобус Какво се случва в летния сарай на Доган Какво се случва в летния сарай на Доган За разлика от Боянския имот, този е в перфектно състояние и с жива охрана 5 сигурни знака, че той е мамино синче 5 сигурни знака, че той е мамино синче Ето кои са те  Taка общуват щастливите двойки Taка общуват щастливите двойки Те задават отворени въпроси Ето кои зодии са шефът вкъщи Ето кои зодии са шефът вкъщи Вие сред тях ли сте Извънредно: Драма с малолетни сестри в "Меден рудник" Извънредно: Драма с малолетни сестри в "Меден рудник" Полицията с успешно издирване Моите наполеонки, по-вкуски са от тези в магазина Моите наполеонки, по-вкуски са от тези в магазина Перфектен френски сладкиш Данаил Папазов с позиция за драмата в "Бояна" Данаил Папазов с позиция за драмата в "Бояна" Ето какво сподели бившият министър Погребаха атентатора от летище "Бургас" в гробище на бойци от „Хизбула“ Погребаха атентатора от летище "Бургас" в гробище на бойци от „Хизбула“ Мохамад Хасан ел Хюсеини бе идентифициран по ДНК след терористичната атака, при която загинаха шестима души Колко дълго ни отнема да преодолеем бившия партньор? Психологията отговаря Колко дълго ни отнема да преодолеем бившия партньор? Психологията отговаря Ново проучване предоставя отговор на въпроса
Левон ХАМПАРЦУМЯН Левон ХАМПАРЦУМЯН Корупцията въобще не е това да хванем няколко корупционера Виц на деня Виц на деня - Докторе, жена ми започна да говори сама със себе си!
- Не се притеснявайте, много хора го правят.
- Да, ама тя мисли, че аз и отговарям!
Виц на деня Виц на деня - Тате, как си намери мама?
- Ами, синко... загубих един бас.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук В Горно Уйно на мъжете членовете им били дълги средно по 15 см, в Долно Уйно - 25 см. Разликата идвала от това, че в първото село провели измерване, а във второто - допитване.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори