Камала Харис ще се рекламира и в приложение за гей-запознанства
Кандидатът на Демократическата партия се надява да спечели там около 1 милион гласа
Националният комитет на Демократическата партия се обърна към Grindr - приложение за гей запознанства, за да достигне до ЛГБТ+ гласоподавателите.
Партията ще задели 6-цифрена сума, за да поставят послания в приложението, което е най-голямата ЛГБТ+ социална мрежа в света. Инициативата стартира през последните дни на предизборната кампания в опит да мотивира гласоподавателите от тази непрекъснато растяща демографска група, съобщава Lupa.bg.
Новите реклами се фокусират силно не върху това какво ще направи Камала Харис като президент, а върху Проект 2025 - консервативен манифест, създаден от десния мозъчен тръст The Heritage Foundation. Демократите многократно свързваха проекта, който беше подкрепен от няколко ключови съюзници на бившия президент Доналд Тръмп, с неговата кампания.
Целта на рекламите е да „осветят опасните атаки на дневния ред на проект 2025 на републиканците срещу основните свободи на ЛГБТ+ американците и да ги насърчат да направят план за гласуване“, според изявление, публикувано от DNC вчера.
Рекламната схема изчислява, че над 1 милион гласоподаватели ще видят рекламите преди деня на изборите (5 ноември - б.р.), като ЛГБТ+ гласоподавателите в колебащите се щати са основен приоритет.
Проект 2025 се състои от над 900 страници с предложения за политики, обхващащи широк спектър от области и индустрии. Документът подчертава план за спиране на федералното правителство от „налагането на радикални аборти и про-ЛГБТ инициативи“ и за „прекратяване на популяризирането на дневния ред на DEI (многообразие, равенство и приобщаване).
Кампанията на Тръмп многократно отрича връзки с Проект 2025 и самият бивш президент публично се отрече от части от плана, заявявайки, че някои от неговите идеи са „нелепи“ и „отвратителни“.