×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Съветници предлагат Бургас да плати 35 хил. лева за преброяване на гларусите


Съветници предлагат Бургас да плати 35 хил. лева за преброяване на гларусите
Преди две години се създаде специална комисия, но единственият резултат от нейната работа се оказа днешното предстоящо усвояване на пари
26 Август 2024, Понеделник, 17:00 ч.
Автор: Иван КОЛЕВ, видео: Димитър КИРЯКОВ

Според местните парламентаристи от „КОД-Български възход“ е нужно да се изготви доклад-оценка за популацията на жълтокраката нахална чайка

В следващия общински бюджет на Бургас да се заложат 35 хил.лева за изготвянето на доклад-оценка за популацията на гларусите и обследват възможните решения за намаляването им. Това предлагат съветниците от групата на „КОД-Български възход“ в ОбС Бургас.

„Концентрацията на многобройните екземпляри от вида на жълтокраката чайка на територията на Бургас създават впечатление, че популацията им през последните години е нараснала. Това най-вероятно е така, но до момента не е изготвян официален доклад от експерти в тази област. Има нужда от такъв документ, който да направи оценка на популацията на гларусите и предложи мерки за ограничаването на проблемите“, мотивират се 6-имата парламентаристи от групата.

Не става ясно как са изчислили, че необходимата сума за своеобразното преброяване на гларусите в Бургас ще е 35 хил.лева, вероятно ще разяснят на редовната сесия в петък. Подобно искане обаче е изненадващо, защото проучване за популацията на гларусите се извършва и от МОСВ. (ВИЖТЕ ТУК)

Флагман.бг припомня, че през 2022 година бе създадена подобна комисия, която се оглави от Стоян Грозев, един от съветниците, подписали се под искането за осигуряване на средства за новия доклад.

Конкретен резултат обаче не е произлязъл. Изслушани били различни мнения, сред които и на представители на концесионера на летище „Бургас“ - „Фрапорт туин стар еърпорт Мениджмънт“ АД. След няколкото заседания се стигнало до решение да се изготви доклад-оценка. Именно това предложение сега се вкарва в зала.

Може ли с работна група и без агресия да се реши проблемът с нахалните гларуси в Бургас

Проблем действително има и това го показаха официалните данни на МОСВ от които става ясно, че популацията се е увеличила 4 пъти от 2018 до 2022 година, но не била толкова сериозна, че Министерството да изготви план за нейното намаляване.

МОСВ преброи гларусите – над 17 000 били, но нямало свръхпопулация

Увеличила ли се е популацията на гларуси в Бургас и пречат ли на бургазли, вижте в нашата анкета:

 


В категории: Бургас , Животът


Направи страхотен удар за 17 бона
Направи страхотен удар за 17 бона 21/11/2024, Четвъртък 16:58 1
Болен ли е Геро?
Болен ли е Геро? 21/11/2024, Четвъртък 16:43 0
82
Коментара по темата
82.
КОД
02.09.2024 10:14:46
0
1
Нашият съветник Милен Георгиев ще ги цели със футболната топка.Той и за това не става но за него ще е успех!
81.
до 80
29.08.2024 17:58:50
2
0
Продължават да гнездят веднъж годишно, 2 до 4 малки. Но ако им откраднеш яйцата, понякога снасят отново. Което се случва в извънградските зони, напр. на св. Иван и Змийския заради бракониери.

И ако "натискат" гълъби или други птици, това е за територия и за да открият умиращи или болни екземпляри. Почистват от мърша като лешоядите.
80.
Galin Pehliwanow
29.08.2024 17:20:24
0
0
Климатът се променя. Към по-топло. От петдесетина и пет години живея в Бургас. Спомням си,че преди гларусите имаха едно поколение за година. сега правят 2 до 3 поколения в година. Популацията им наистина е доста над което беше преди. В Бургас наистина няма гълъби,заради гларосите.Виждал съм как натискат ято фламинго от атанасовското езеро и изяждат няколко от тях. Според мен проблема не е в гларусите. На управляващите не им пука за обикновенния човек. За мужика които му вади парите. Утре ще ревнат,че комари заразяват с нилска треска.На мен гларусите също ми пречат. Ама като върховен хищник,Човека е пренаселил местообитанието си.....
79.
Marinero
29.08.2024 11:55:58
1
3
Мдаа, ще ги преброят на кукуво лято. Гларусите мигрират в търсене на храна и то на големи разстояния, пресичайки граници и морета. Да вземат първо малко да се пообразоват преди да дават пари за глупости. Много по-представително изследване би станало ако се инсталират GPS пръстени за проследяване на определени бройки птици в различна възраст. Така биха научили много повече за техните навици.
78.
На ана пликчето гепа гларуса
29.08.2024 10:17:21
0
1
Киряков неможе да брой до толкоз
Ше трява калъкулатор
77.
seahorse
28.08.2024 15:25:06
0
8
Нито стотинка не давам на тия разбойници от Общината, които не милеятз за град Бургас. Парите ще отидат в Флагман бг за да трият коментарите на недоволните бургазлии от кмета и общ. чиновници.
И без преброяване е видно ,че популацията им се е увеличила и трябва да се вземат мерки!
76.
Животът понякога е жесток
28.08.2024 13:20:20
2
8
Никак не е смешно. Виновни са тези, които не са предупредили хората, че премествайки се от село в града ще чуват граченето на гларуси вместо пуйки и кокошки. Дори не са предупредили хората, че морето шуми ужасно по време на буря.

А сега ги лъжат, че като преброят или унищожат наполовина пилците, проблемът им ще се реши.
75.
ПСИХИАТЪР
28.08.2024 12:18:45
1
11
Значи нямате пари и събирате капачки и не знам какво още за помощи , ама имате пари за преброяване на жълтокраките гларуси ?!? Наистина масовото зомбиране на населението дава резултат.
74.
До 70
27.08.2024 22:09:05
0
3
Няма такъв данък. Ясно е колко "плащаш", по скоро не плащаш , щом " плащаш" несъществуващи налози.
73.
ТБС
27.08.2024 18:49:42
1
7
Съветвам съветниците да се гръмнат. Не плащам данъци, имбецили да ги харчат за глупости.
72.
Един милион
27.08.2024 14:28:45
1
8
Няма какво да броите. Гларусите са над милион, вервайте ми!

И какво от това? Какво ще последва? Гларусите са толкова, колкото храна има за тях в града и около него. А храната им вече не е риба, защото почти изчезна в морето. Хранят се с това, което хората изхвърлят безразборно, както и с мършата (нещо много полезно), която иначе никой не почиства.

Дори и да избият половината гларуси, ако боклуците и мършата не изчезнат като рибата в морето, след няколко години ще има още повече гларуси. Или ще бъдат частично заменени от гарги и други нежелани сухоземни пришълци.
71.
Малоумници
27.08.2024 13:53:34
1
10
Всичката Мара втасала, че и чайките взела да брои за 35 бона, малоумници! Тези лентяй съветниците да почват те да ги броят, поне веднъж да си оправдаят големите заплати от нашия джоб! Милионера Манев той да плати за броенето като го предлага, джобни са му тези пари, бълха го ухапала от нашите данъци не!
70.
.
27.08.2024 13:42:12
3
7
Хора, вие май не знаете, че плащаме данък чистота, а? След като си плащаме за определена услуга, очакваме нейното изпълнение.

Боклукчийските казани които са до нас, Изгрев до жандармерията, миришат дори когато са празни, дори зимно време вонят.

Вие да не си мислите, че тея мърши от "чистота" - чистят? Само събират боклука и замазват мизериите по улиците. Едно дезинфекциране не съм видял по отношение на кофите. Нито един път! Да не говорим, че в Бургас има десетки хиляди кофи, боклукчийски казани и прочие. Боклука се премества от една малка кофа в едно голямо сметище. Нито едно съоръжение на "чистота" не се дезинфекцира. И вие ми говорите, че хората хранеши бездомни животни са ЗЛИ И ЛОШИ. Що не си е.ете майките в дупките бе, оплакващите? Вие у вас кога за последно си дезинфекцирахте боклукчийската кофа, а? Гнусни, бедни, мръсни, гладни, жадни - ама с ГОЛЕМИ УСТИ И ВЕЧНО МРЪНКАЩИ.

Като не ви харесва, ми бегайте в усрайналайна - там си прекарват бомбастично ден и нощ
69.
Преброяване на колхозниците
27.08.2024 13:06:07
3
10
От 60 години има само едно гнездо на покрива ни, второ не се появява, защото гларусите си имат стандарт за минимално лично пространство.

И преди половин век ни крадяха баничките от ръцете и чакаха над училищните дворове да си изхвърлим закуските, преди да влезем в час.

Нищо съществено не се е променило, с изключение на кофите за боклук. Преди бяха много по-малко на брой, малки, кръгли, с капаци. Сега боклуците в кофите и извън тях са страшно много в сравнение с онези времена, достъпни са за гларусите около дюнерджиите и т.н., а общината не праща екип от 5-6 човека в събота и неделя да почистят препълнените кошчета поне в центъра.

Останалите проблеми с гларусите и шума от тях са проблеми на колхозниците, които явно не харесват да живеят в морски град. А гларуси с абсолютно същото поведение съм виждал много молски градове в Италия, Испания ...
68.
200 000 - лева, да ги направят,
27.08.2024 12:23:31
1
4
но , да включат и хлебарките, и нощните пеперудки , едни такива"хубавелки" на възраст от 12 - 72 години, които висят по терасите !!!
Е, нека, да се погъбаркаме !
67.
Стар Комунист
27.08.2024 12:16:14
1
9
същото и за тези откачените където си балансират душевните недъзи хранещи котки, като толкова ги хранят нека си и чистят след тях.
66.
Стар Комунист
27.08.2024 12:14:36
1
9
Не проучване а директно драстично намаляване на популация на гларуси, котки, затвор за хора, които не си почистват след домашните любимци. Високи данъци за отглеждани на домашни любимци както и рестрикции, същото и за коли. Не на последно мясот пришълците от ямбол карнобат айтос и тн аут.
65.
НИЩО ПОДОБНО, ЯНА !!!
27.08.2024 12:10:42
2
12
На болшенството от бургазлии, ГЛАРУСИТЕ НЕ ИМ ПРЕЧАТ !!!
Пречат на приходящите "наши" съграждани от Айтошко, Карнобашко , Сливенско, Ямболско и Страндженско.... Дебелтско, Грудовско и т.н. , тъй като мястото на "тия" не е в Бургас !
64.
Отстрел и после светло бъдеще
27.08.2024 11:21:00
1
7
Папа Григорий IX обявил черните котки за помощници на Сатана и заповядал те да бъдат унищожени. Поради това из цяла Европа се разпространила чума, която през 1350 г. отнела живота на една трета от европейското население. Но причината не е в котките, а напротив, в тяхното изчезване.
63.
Яна
27.08.2024 10:59:58
4
8
Болшинството бургазлии са "за" предприемане на мерки срещу гларусите.
62.
Бургаски ...от Лазур
27.08.2024 10:03:03
4
6
ГЛАРУСЪТ, не е чайка, а птица от семейство Чайкови , Иванчо!
Той е НАХАЛЕН, но не убиец и напада когато е гладен , т.е. БОРБА ЗА ОЦЕЛЯВАНЕ, се нарича, което правят всички животински видове, в т.ч. и човекът! Нарушен е естествения му източник за препитание и той си търси друг. Хора напада само когато, ние държим храна или изхвърляме хранителни оттатъци /смет/ , както ни падне. Визирам Лазур и новата подземна система за сметосъбиране, която ние - /двукраките гларуси в човешки вариянт/ не използваме правилно, блокираме надземните механизми, изхвърляме торбите наоколо и после идват , те - гларусите. В крайна сметка, въпреки системата за видеонаблюдение, там - на Лазурските казани е КОЧИНА, за която сме виновни първо ние.
Но, аз, адмирирам предложението на „КОД-Български възход“, защото НАЙ-ПОСЛЕ ще намери РАБОТА на вечно безработните лазурски "були" от пейките - ДА БРОЯТ ГЛАРУСИТЕ ! Ха-Ха! Полезно е за всички, а?! И, ако КОД извадят тези 35хил,лв, от джобовите си и намерят "доброволки" от пейките зад Хепито, би било ЧУДЕСНО , НАЛИ!!!
61.
КОД
27.08.2024 10:02:06
0
9
Нашият съветник Милен Георгиев ще ги цели със футболната топка.Той и за това не става но за него ще е успех!
60.
Направете ги 140мил. лв.
27.08.2024 09:48:34
0
4
Има и миризливки, пепеуди, богомолки, гущери, дракони, олигофрени и т.н
може и да не стигнат :)О
59.
DEA
27.08.2024 09:46:29
0
7
Наркодилърите са повече от гларусите.

Държавна политика е това с дрогата.

Като им кажеш на криминална, те гледат на страни.
58.
Ха ха
27.08.2024 08:30:49
2
3
Има и много загинали след организирани атаки от гларуси. Трябва военните да се справят с проблема.
57.
Joke
27.08.2024 08:16:19
7
8
Има толкова хора вкл. и деца пострадали при атаки от гларуси. Жестоки рани с по няколко шева. Това не трябва да продължава така.
56.
Гого
27.08.2024 08:11:32
3
8
Най-накрая някакви опити за справяне с този гигански проблем - гларуса. Общината дава много по-високи суми за далеч по-безсмислени неща. За съм.
55.
Направете ги 140хил. лв.
27.08.2024 08:08:20
0
4
Още 35 за преброяване на защитниците на гларусите и 35 за затриването им+35 за преброяване на гларусите и 35 и за тяхното затриване!
Seek and destroy!
54.
Всички Сеняндури от
27.08.2024 07:47:20
7
14
Ямбол,Сливен и околията,да се връщат по родните Села и Паланки.На нас Бургазлиите не ни пречат Гларусите,пречите вие Наглите Селяндури дето Затрихте хубавият ни град!
53.
пълни некадърници
27.08.2024 07:25:55
1
9
кажете че искате да ги откраднете и ще ви разберем.... достатъчно е когато имат яйца да помолят гражданите да се качат по покривите и да ги унищожат... тъпири
52.
КОД
27.08.2024 06:54:41
0
12
Нашият съветник Милен Георгиев ще ги цели със футболната топка.Той и за това не става но за него ще е успех!
51.
А
27.08.2024 04:16:04
0
17
с гълъбите как стои въпросът с преброяването..., с парите, де? А с комарите?
50.
до 42
27.08.2024 00:04:27
1
22
Приемаме, че гларусите са проблем, въпреки че в природата нищо не е излишно и увеличаването на популацията на някои видове винаги е защото се е увеличила популацията на храната им. Въпросът ми е - как ще се реши проблемът с гларусите, ако ги преброим? Какъв точно проблем решава точният им брот и как точно се броят гларуси, врабчета и други пернати? Работата е простичка, едни хора гледат да олеперят бетер гларуси 35 000 лв- от нашите данъци. Гларусите са в общините, в Народното събрание, в Министерски съвет, в прокуратурата, в съдилищата, а това значи, че бройката им може да бъде установена по ведомост напълно безплатно.
49.
Неа
26.08.2024 23:24:53
0
17
За 35 хил мога да ги преброя за 2 часа .
48.
Синджир
26.08.2024 22:56:55
4
18
Хаха верно тия лудите лелки много дразнят. Задължително на всяка котка се говори на "мама" , "милото" или "душичка". Много са зле горките, дори не осъзнават че като си тръгнат и плъховете налазват всичко
47.
Мюнхен
26.08.2024 22:56:28
1
26
Поредната тъпотия за усвояване на бюджетни средства.
От всички се вижда и е ясно,че гларусите нямат естествен враг в заобикалящата ги градска среда,би било най разумно да се мисли в посока за ограничаване на популацията им!
46.
Керана
26.08.2024 22:51:39
7
18
Тези лудите лелки с котките които обикалят Славейков нощем и пръскат смрад са ужасно мизерни. Веднъж мъжа ми помоли да съберат поне опаковките от котешка храна и настана един скандал. Крещят и плашат с полиция, за съжаление и те самите са много нечистоплътни. Същите госпожи разнасят и разселват котки из комплекса и ако някъде популацията стане голяма ги носят в кутия след 22 часа нощем и ги пускат в други части на Славейков. Понякога когато има малки котки правят по няколко курса с кутии, бяха напълнили района с едни големи котараци, а под терасите лятото миришеше на стар парцал от тия котки. Може да ги познаете с тубите с вода и раниците между коли и под тераси нощно време. Ясно е на пръв поглед че тези жени са болни, но защо не са в психиатрия ?
45.
А
26.08.2024 22:31:28
3
8
За 35 000 част от гларусите могат да бъдат изловени и предадени на зоопаркове и частни лица за отглеждане.
44.
Балансьори
26.08.2024 22:27:27
10
9
Котките и гларусите ни пазят по естествен начин от много по-голяма напаст: плъховете и гълъбите.

Неслучайно гълъбите се размножават най-много в периода август-ноември, когато повечето гларуси напускат града и са край морето.
43.
Разгеле
26.08.2024 20:43:23
11
11
Нещо смислено. Баси летящите хиени са тив кресливите твари. И опасни за хората.
42.
Ан
26.08.2024 20:01:46
13
14
И какво, къде виждате проблем в предложението? Много си е адекватно. А общината дава луди пари за далеч по-маловажни неща, поразровете се и ще ви паднат ченетата. Гларусите са проблем, не се заблуждавайте.
41.
Ilon
26.08.2024 19:45:54
5
4
Flagmen, taka ste napisali statiata, za da zlepostaviate. Ama ot vas kakvo moje da se ochakva. Tova e PROBLEM i bravo za iniciativata.
40.
Селския
26.08.2024 19:45:00
3
17
За 35 хилки ще внеса 35 гладни американски белоглави орли ! Да видим дали гларусите нямали естествен враг !! Малейййй ще хвърчи перушина ! За ония грамадни кондори иде реч...
39.
Питър
26.08.2024 19:43:02
7
13
Гларусите са проблем. И ако това е начина, подкрепям с две ръце.
38.
Крис
26.08.2024 19:27:25
3
36
Докато не оправят всичко улици в Бургас не давам парите ми да се дават за глупости. Градът е бомбардиран и затапен, те гугутки ще ми броят
37.
Мизерници
26.08.2024 19:25:44
4
21
Общинските мизерници(съветници) прочетоха статията и взеха да се оправдават, че младото момче, което е написало вярно статията е младо и неопитно и за нищо не става. Келеши, запари ви и взехте да си пишете коментари в своя защита.
36.
Шиши
26.08.2024 19:11:44
3
20
Като знам за какви глупости харчи общината нашите данъци и в какви размери предлаганата сума е напълно резонна и то по много наболял въпрос.
35.
Yes
26.08.2024 19:09:39
13
14
Крайно време беше да се продължи тази тема, че положението не се търпи с тия лешояди.
34.
Абе вие нормални ли сте бе!!!
26.08.2024 18:59:02
0
35
Как 35 бона за броени на чайки, Бургас, града с най-ниските заплати и високите данъци, ще плаща такива грешни пари за глупости!!! Аз предлагам по 35 тояги на голо за тези които гласуват тая глупост!!! Иначе чайките са с 2 по-малко, дал съм си приноса без пари за намаляване на популацията на вредителите!!!
33.
Ирония
26.08.2024 18:52:59
0
24
Искам аз да ги броя и да взема парите!
32.
Възмутен
26.08.2024 18:51:31
3
25
Дайте ги на пенсионерите бре! Какво ни интересуват колко били гларусите!!
31.
Бро
26.08.2024 18:46:54
0
20
Ще се броят глупостите ви. Сега видях докладната, оценка и мерки се предлага.
30.
Super
26.08.2024 18:43:51
17
10
Това ще бъдат едни от най-добре похарчените средства. Гларусите са напаст, която става опасна.
29.
До 26
26.08.2024 18:42:26
3
8
В статията има неверни и заблуждаващи твърдения.
28.
Нервен
26.08.2024 18:35:15
3
17
Ако след това преброяване не вземете мерки (ако трябва още парички си дръпнете, българинът не е богат, но като е зорлем- дава) и ако не започнете да намаляте бройката на шибаните гларуси, да ви приседне на вас и на децата и на внуците ви, ако имате внуци! Проклети да сте били бъдели, ако ще е само за усвояване и за едното преброяване, което я се случи, я- не. !
Иначе- успех и чакаме резултати!
27.
До 26
26.08.2024 18:31:35
3
5
По долу в коментарите има линк с докладната на общинските съветници за гларусите! Кое не е вярно с предоставената информация? Всичко е така както са го написали.
26.
Флагман
26.08.2024 18:29:55
3
9
Предоставената инфоемаця не кореспондира с истината. Не заблуждавайте хората.
25.
КОД
26.08.2024 18:29:13
4
26
Нашият съветник Милен Георгиев ще ги цели със футболната топка.Той и за това не става но за него ще е успех!
24.
Съжалявам...
26.08.2024 18:22:46
6
18
Това момче е млад репортер и не бива да се втренчваме в бруталния му непрофесионализъм, нивото на изказ и цялостното присъствие, но не може да не ни направи впечатление, че е тотално дъно, липсва всякакъв талант и усет за тази професия.

Дано някой не го лъже, че става и че това е бъдещето му, защото това момче може да постигне много... някъде другаде. Дерзай, младеж и запомни - колкото по-бързо избягаш от журналистиката, а и отвратителната гилдия като цяло, толкова по-щастлив човек ще бъдеш!
23.
CopLand
26.08.2024 18:21:05
0
42
Всичко Мара втасала, гларуси ще броят...
Няма ли по-важни неща бе, наш'те?
Аз пък предлагам да се създаде комисия за преброяване на наркодилърите в Бургас, че популацията им рязко се е увеличила. След това да бъдат изтребени до крак. Безплатно.
22.
Бургазлия
26.08.2024 18:19:55
2
28
Те гълъбите станаха повече от гларусите, осраха град
21.
Белязания
26.08.2024 18:12:26
3
30
В жк Славейков има две луди жени около 21 ч всяка вечер обикалят комплекса с 2 големи раници и чанти и сипват храна и вода на котките. Има и готвена храна. След като оставят храната обаче никога не почистват и се получава зверска кочина от консерви и найлонови торби, изрязани туби и смрадливи купи със засъхнала помия. Част от храната разбира се бива изядена от плъхове, а друга от гларуси. Жените не приемат забележки и плашат и крещят като луди, каквито за съжаление са, но не се лекуват
20.
Мишо
26.08.2024 18:10:41
0
23
Искам аз да ги броя! Може ли, моля?!
19.
Ko kaза ко
26.08.2024 18:07:26
1
19
Тея съветници що не си развият гайките и да си еб...ът м..а...й..к..и..т..е, а????
18.
Ko kaза ко
26.08.2024 18:07:21
1
20
Тея съветници що не си развият гайките и да си еб...ът м..а...й..к..и..т..е, а????
17.
Бай Цоло
26.08.2024 18:06:39
0
34
Е нали има ОП Екология?! Подадох сигнал за свръхпопулация на котки в определен район а от дежурния служител получих само обиди защо ги занимавам и да ги оставя да си вършат работата. Щом има подобни проблеми значи е ясно, че не си вършат работата
16.
292
26.08.2024 18:05:19
2
34
до 9
Що така с лошо, бе човек? Мъчно ти е за котките, ами защо не плачеш за врабчетата? Има общинска наредба - изхожда се навън домашно животно, стопанинът му е длъжен да почисти след него. Знаеш ли какво значи думата "ДЛЪЖЕН"? Ако не, иди в Сингапур и се опитай да разходиш куче без повод и да не почистиш след него. 100% си одрусан със съответната глоба. 100%!!! И няма да ти се карат, а ще ти благодарят, че си спонсорирал общината с 500 долара. Пък ти ако си мултимилионер си разхождай по два-три песа, пуснати гьотуре и си завъди десетина котки, които да храниш на тротоара. Ама ние, щото сме "Булгар! Булгар!", пикаме на закони и наредби - да ходят да ги спазват баламите, ние ще си тънем в лайната колкото ни душа сака.
15.
Бай Ганьо
26.08.2024 18:04:19
6
32
Няма какво да им броите, почвайте да им намалете популацията. В града е нетърпимо от тях!
14.
гост
26.08.2024 18:03:04
2
50
Предлагам да се преброи и популацията на държавната администрация. Вероятно ще е с пъти повече от пернатите.
13.
Стенли
26.08.2024 18:01:40
2
37
Айде пак едни наши хора да вземат едни пари
12.
До 11
26.08.2024 18:00:04
1
33
https://burgascouncil.org/sites/default/files/2024-08/15983-sayt.docx
Ето я докладната! Вносители са т Стоян Грозев, Мариела Кирова, Светослав Тодоров, Милен Георгиев, Георги Кузманов, Георги Манев - общински съветници от групата КОД- БЪЛГАРСКИ ВЪЗХОД!!! Да знаете кой иска да изхарчи 35 хиляди лева за гларуси, които явно им пречат, вместо тези пари да отидат за благотворителност.
11.
Герба 2 е код
26.08.2024 17:54:26
2
35
Селяните - общински съветници, които дори не са от Бургас, защо не си изпотят гъзовете да побачкат, а не да взимат 2 хиляди лева заплата от нашите пари! Баси смешните! Флагман, браво на вас. Специално ще проверя на сайта на общинския съвет кои са ти мърлячи от Код, които между другото се налагат дори и в общината. Кой без образование, но назначен само защото е от код.
10.
Кой ще ги брои?
26.08.2024 17:49:33
0
41
Търсят повод да засмучат едни пари определени хора! Срам! С това няма да се реши проблема! Спиш ли кмете?
9.
До 7
26.08.2024 17:46:16
23
12
Ти си стигнал върха на олигофренията. Като малък или си изтърван редовно по глава, или просто генът ти е чиста проба лайно. Вземи се запиши в армията, и бърже към усрайна да им помагаш в копането ...

Даже вземи със себе си всички лайна, които се наричате хора и мразите всичко живо около вас. Гнусни роби сте, гнусни роби бяхте и гнусни роби ще си останете.

п.с.: популацията на мравки и насекоми също се увеличава, пребройте и тях, шибани прости същества сте, приличате на хора ама сте лайна.
8.
292
26.08.2024 17:43:35
0
46
Ами щом предлагат, няма лошо. Да извади всеки по 1000 лева и готово. Ако не стигнат, кметът да донади. Бълха ще го ухапе.
7.
Геле
26.08.2024 17:39:29
3
53
Да се дадат тези пари за някой болен, и да се избият 35 000 гларуса! Сигурен съм че всеки гражданин на Бургас е съгласен, не говорим за гражданята, които не вдигат лайната на мастиите които разхождат, целия град е в лайна, а уж всички си ги събират! Да онази група хора които милеят за котките да не говорим, храна на всеки ъгъл, хранят ли хранят малките котенца, но никой не ги взима в тях!
6.
?
26.08.2024 17:30:12
0
39
А кога е преброят човекоподобните от хомосапиенс, които със селенията си за дошли в града и си налагат манталитета? ?! В движението, паркирането, усвояването на общи площи, незаконното строителство, изхвърлянето на боклуци където им харесва и пр подобни градски прояви от селски тип?! Не им харесват fгларусоте, гълъбите и котките? На мен не ми харесват двукраките иди..при, но там и милиарди да дадат те са неизброими!
5.
Merd
26.08.2024 17:21:30
0
30
А така, бе я направо 350 хиляди, че гларусите са много.
4.
292
26.08.2024 17:17:43
6
57
То да бяха само гларусите, добре. Ама има свръх популация и на гарги, и на гълъби. Последните, освен че са известни като "летящи плъхове", защото разнасят една камара зарази, серат говна като туткал, които запушват де що водоотвеждащи тръби им попаднат на пътя. Бездомните котки само в карето улици около нашия блок са почти 50. Серат където им падне, разнасят бълхи, а нощно време мяучат така, сякаш са в гражданска война. За зелените твари, които са нападнали казаните за боклук, все едно са складове за луканка няма да споменавам, защото ще вляза в конфликт с тезисите на неолибералната политика, която ни налага измисленият ЕС
3.
RE-1
26.08.2024 17:13:56
0
53
Бг филм: "Преброяване на дивите зайци". Накрая нищо, освен пълен багажник със зеле.
2.
да не пропуснете
26.08.2024 17:10:04
2
38
гларусите на сметището в Равнец и там има няколко хиляди.
1.
фактолог
26.08.2024 17:07:37
4
49
"Зеленият октопод" в действие.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
България е по-зле от Гана и Танзания по ефективност на институции България е по-зле от Гана и Танзания по ефективност на институции БСК представи анализ на Глобалния индекс за иновации Шейсет и три години без да се къпе Шейсет и три години без да се къпе Направи страхотен удар за 17 бона Направи страхотен удар за 17 бона Актьорът Владо Карамазов е продал две свои фотографии за тази цена Репетиция за ядрен удар? Русия изстреля междуконтинентална балистична ракета към Украйна Репетиция за ядрен удар? Русия изстреля междуконтинентална балистична ракета към Украйна Този тип оръжие се използва за пръв път в историята по време на военен конфликт Иван Алексиев успокои поморийци - язовирите ни са готови, безводие не се очаква при нас Иван Алексиев успокои поморийци - язовирите ни са готови, безводие не се очаква при нас Проблемът е малко пресилен на наша територия, реално остава само изграждането на пречиствателна станция, но тя няма да е скъпа, коментира кметът Болен ли е Геро? Болен ли е Геро? Драстичната загуба на тегло ми се отразява много добре, казва актьорът Димитър Маринов пристига утре в Бургас Димитър Маринов пристига утре в Бургас Популярният актьор ще сподели безценен професионален опит в безплатен уъркшоп с млади театрали и студенти   Доставката на медицински хеликоптери пак се отлага Доставката на медицински хеликоптери пак се отлага На италианската фирма "Леонардо" ще бъдат наложени над половин милион лева неустойки Голям пожар пламна в Свети Влас, хвърчат пожарни (СНИМКИ) Голям пожар пламна в Свети Влас, хвърчат пожарни (СНИМКИ) Огънят изпепели покрив на жилищна сграда ДНК-анализ закова убиеца на камериерката Роза Мачокова ДНК-анализ закова убиеца на камериерката Роза Мачокова Престъпникът умрял от измръзване година след извършване на престъплението
Румъния купува от САЩ "невидими" изтребители Румъния купува от САЩ "невидими" изтребители Съседите ще закупят 32 бойни самолета F-35 Америка в скръб – еднополова звездна двойка се изсели заради Тръмп Америка в скръб – еднополова звездна двойка се изсели заради Тръмп Елън Дедженеръс  и Порша де Роси са се преместили в Англия Докато могат преди Тръмп: Огромни тълпи мигранти се насочват от Мексико към САЩ Докато могат преди Тръмп: Огромни тълпи мигранти се насочват от Мексико към САЩ Веднъж встъпил в длъжност, новият президент на Щатите гарантира, че подобни гледки повече няма да виждаме. До тогава обаче... Извънредно: Международният наказателен съд издаде заповеди за арест на Бенямин Нетаняху и лидер на "Хамас" Извънредно: Международният наказателен съд издаде заповеди за арест на Бенямин Нетаняху и лидер на "Хамас" Йоав Галант също не е подминат от МНС Шолц каза защо не дава на Украйна ракети Taurus Шолц каза защо не дава на Украйна ракети Taurus Не иска да носи такава отговорност Продадоха банан за 6,2 милиона долара Продадоха банан за 6,2 милиона долара Той е бил част от концептуално произведение, дело на италиански художник Проф. Румен Кънчев: Във война сме с Русия и Путин може да нареди ядрен удар Проф. Румен Кънчев: Във война сме с Русия и Путин може да нареди ядрен удар По всяко време може да даде заповедта, а НАТО все още няма подобна доктрина, чрез която може бързо да се реагира, коментира той Речникът на Кеймбридж обяви думата на 2024 година Речникът на Кеймбридж обяви думата на 2024 година Тя е... Какво се договориха Русия и Северна Корея? Какво се договориха Русия и Северна Корея? Дружбата им се увеличава Вземат ли Лондон на мушка след удара с ракети Storm Shadow? Вземат ли Лондон на мушка след удара с ракети Storm Shadow? Руснаците отмъщават с масивни въздушни атаки от кораби на Черноморския флот
Валентин Тончев Валентин Тончев Няма как Доган да бъде изключен от нещо, в което никога не е членувал Виц на деня Виц на деня - Ти виждал ли си летяща чиния?
- Преди да се оженя не бях виждал...
Виц на деня Виц на деня Добрият футболист, дори от най-неудобното положение - може да вкара гол в собствената си врата! Статус във фейсбук Статус във фейсбук Трябва да намеря начин да взема изпитите...
Мама: Ами седни да учиш!
- Ситуацията е сериозна, не ми е до шеги.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори