Плеяда звезди подкрепят кампанията на НАП и Агенция „Митници“ срещу хазартната и наркотичната зависимост
Община Несебър и национални медии са партньори в концерта на 16 август
Б.Т.Р., Торино и Пашата, DARA и 100 кила ще пеят за живот без зависимости този петък от 20.30 часа на откритата сцена в Стария град, до Крепостни стени. Водещ на концерта е актрисата Гергана Стоянова, а по-късно вечерта на сцената към нея ще се присъедини и актьорът Филип Буков. Събитието се осъществява с подкрепата на Община Несебър, а медийни партньори са БНТ, Nova, bTV, БТА, „24 часа“ и Dir.bg.
„Кампанията се фокусира върху това да информира младите за рисковете от ежедневието. Рисковете от употребата и зависимостта от наркотични вещества в днешно време са фрапиращи. Проблемът е комплексен и излиза извън рамките на училищата и семействата, тъй като след 12-13 годишна възраст децата прекарват голяма част от времето си навън сами“, коментира Стефан Бакалов, който е началник на отдел „Борба с наркотрафика“ в Агенция „Митници“ и основоположник на кампанията „Не сте сами“.
„Целта ни е да достигнем до децата и младежите по всички възможни начини, популярни в тези възрастови групи. На 16 август в Несебър ще го направим с концерт, в който те ще чуят посланията ни от свои любими изпълнители. Хазартната зависимост е в тревожни мащаби – 39 400 лица са вписани към момента в Регистъра на НАП за хазартно уязвими лица. За съжаление залагат все повече млади хора“, допълва Анна Митова – директор на дирекция „Комуникации“ в Националната приходна агенция.
По-рано през петъчния ден ще има презентации по темите за наркотичната и хазартна зависимост, както и демонстрация с кучета, обучени в залавянето на дрога. Те ще се проведат в център "Артиум" в Несебър пред ученици от гимназиалните класове.
Кампанията „Не сте сами“ се организира в България от 23 години с цел да популяризира рисковете от наркотичната зависимост и възможностите за справяне с нея.
С концерта този петък двете приходни агенции обединяват усилията си за превенция сред подрастващите и планират поредица от инициативи за информиране не само на младите хора, но и на широката общественост.
Информация за кампанията може да следите в профилите на „Не сте сами“ в Tik-Tok и Instagram, каналите на двете приходни агенции в YouTube и Twitter (Х), в Rakuten Viber, както и в страниците на НАП във Facebook и LinkedIn.