Тези таксиджии разкриха защо има проблеми с поръчването на кола и защо отказват да обслужват жк „Възраждане“
Некоректни клиенти от Бургас са една от причините за лошата услуга, казаха те
През летния сезон почти е невъзможно да си хванеш такси в Бургас. И то не само в час-пик, а през цялото денонощие. Ситуацията е същата и през декември месец, когато почти всяка вечер има фирмени банкети. Диспечерите или не вдигат телефона, или обясняват, че нямат свободна кола. Това е само един от проблемите, свързани с таксиметровия бранш в Бургас. От двете големи компании разкриха пред Флагман.бг причините, както как могат да бъдат разрешени те.
Секретарят на браншовата организация Георги Донев, Любомир Ламбов – управител на една от таксиметровите фирми, и Борислав Първанов – таксиметров шофьор, присъстваха назаседанието на Транспортната комисия към ОбС-Бургас, за да представят исканията си - увеличаване на минималната тарифа, достъп до буслентите и екотоалетни на места.
И таксиджиите имат нужди! Допада ли ви идеята на стоянките в Бургас да има WC
Интерес към професията вече нямало заради ниските цени, на които возят клиенти. От началото на пандемията отливът е бил над два пъти и половина, разкри Георги Донев.
Това от своя страна пък „дава хляб“ на шофьорите, които работят за себе си, извън фирмите. Те обаче сами решават кого да возят. Обикновено висят по автогари, жп гари и летището за лов на скъпоплатени клиенти. Почти е невъзможно да те качат, ако си на близко разстояние, и обикновено са груби и цинични.
Според представителите на таксиметровите компании сливането на прага между минималната и максималната тарифа ще даде възможност на всички така наречени „копърки“, да работят на същите цени, каквито са и при останалите.
„Всички шофьори в компаниите сме собственици на автомобилите. И когато нямаме добра печалба на услугата, отказваме да работим за фирмата, а само за себе си. Фирмите остават без коли. Клиентът звъни на централата, оттам нямат възможност да пратят автомобил, тъй като не разполагат с такъв. Така човекът трябва да излезе на улицата и да хване такси, който не е към компанията. Така обаче и стойността е друга“, обясни Георги Донев.
Ниските тарифи са причината и някои шофьори да отказват да вземат клиенти от жк „Възраждане“, където улиците са разбити. Колегите пазят колите си, тъй като ремонтът отново е за наша сметка, казаха още таксиджии.
Когато в час-пик или в летния сезон се налага да извикате такси, но диспечерът не ви вдигне, изчакайте, съветват още те.
„Невинаги работещите в колцентъра имат физическата възможност да отговарят на телефонните обаждания, защото са осем линии, всеки клиент, като звънне, се записва на опашката на осмата линия. Като има натоварване е невъзможно, ако дава свободно, достатъчно е да изчакате. Имаме и приложения за поръчка на такси“, каза Ламбов.
Друга практика, но този път от страна на клиентите, е сред сериозните причини за лошата услуга на таксиметровите компании в Бургас, обясни Борислав Първанов.
„Клиентите в Бургас са много некоректни. На мен лично три пъти ми се е случвало да ходя на адрес и да чакам клиент, който така и не се появява. Диспечерите им звънят, че съм там, но те или не вдигат, или казват, че вече са хванали друго такси. Какво се получава – от една страна аз оставам с празен курс, от друга страна вие чакате някой да ви вземе, но ви отказват, защото няма свободна кола, понеже всички сме изпълняваме поръчки“, каза още той.
Аз съм съгласен да платя повече и да се возя в чиста и поддържана кола.
Цените и според мен трябва да се вдигнат, но и услугата да се подобри.
Случвало ми се е да звъня на всички компании в Бургас и да не дойде такси.
Затова. Искаме си убер или подобна българска услуга, за да можем да оценяме шофьорите и да се везим в хубави таксита.
18.12.2023 08:11:00
--------------
А ако качи някой навръщане ще се обади ли да ти върне парите ?!
Обратния път въобще не е повод за разговор . Те са толкова нагли , че ако им позволим ще искат да им плащаме и пътя като се прибират да спят.
По отношение на останалите коментари - НЕ знам що за робски манталитет е да питаш дали ще те закара до .. Това му е работата , ше те закара дори да искаш да минеш и 50 метра. За това има начална тарифа. Щом сложи табелата става обществен транспорт . Ако не иска да кара да се прибира в къщи и да се чеше по задника.
... ама е до моята култура и моментно настоение И след преценка на съответния бакшиш насреща ми....
... много пъти след преценка на съответния бакшиш отсреща, няма и не трябва любезно отношение... към пълен простак или някакъв, който те гледа в очите и ти е ясен... или пък си му дала шанс два пъти и той се е доказал като боклук....
... като цяло не са ИТ специалисти, а едно време са им викали- "каруцари "!!
че и чужденците не ви се връзват/ или искат по 10 лева от Морска гара до началото на Лазур. И какво ревете, ако имате толкоз клиенти. Защо ви е вдигане на минимални такси. Тея такси са минимални. Щом сте затрупани от работа сами си ги вдигнете. Таван няма. Ама сте прошляци от 90-те. В София са е много по-уредено. И летището и гапите допускат само фирми с фиксирани зени. Знаеш, колко ще ти вземат. А, аз и вечер вече предпочитам да направя разхадка, вместо да ползвам "услугите" ви.
Иначе по темата.Случва се редовно да нямат коли.И първия ,който ти го каже-после до минута-две всички компании спират да вдигат въобще.Имат картел и си споделят "неизгодните",според тях клиенти .Тоя курчо кво ми разтяга локуми и ми обяснява тъпотии за олигофрени.
Другия пък искал в бус лентите...алооо селчоо.Ами бягай в Европа да караш такси,като навсякъде било така.А пък и си начетен -не като нас.Къв го дървиш тука тогава!?
Селяндури с цигански манталитет.Вдигни си таксите още-може и да ти се увеличи работата.Като казвам "теб" имам предвид капацитетите-таксиджии.Интелигенцията,начетената част от обществото!
Смешни ,мързеливи и вечно мрънкащи цървули!
Или може ли да се упавлява само с PR ?
Ееееееей алоооооооооо
Никой не ви е карал насила да упражнявате тази професия. Щом не ви е изгодно спирате да сте бакшиши и си търсите друго място под слънцето. Пазара ще ви прецеди. Нормални неща са това. Ако искате вдигайте безпричинно всеки ден цените. Ще стоите без работа за сметка на някой друг.
В ЦЯЛА ЕВРОПА ТАКСИТАТА КАРАТ В БУС ЛЕНТИТЕ.....ЗАЩОТО ПО ВРЕМЕ НА РАБОТА,ИЗПЪЛНЯВАТ ОБЩЕСТВЕН ПРЕВОЗ
Да обясня все пак....не всички са завършили 8 клас
Господин,разбирач ако Вие карате автомобил за 1000 лв. такситата който са по закон до15 години за да се закупи един автомобил за такси цената е между 15 и 20 хил.лв отделно имаш осигуровки 300 лв. патент станциии, 2 застраховки за колата и за местата също, 2 пъти преглед в годината, подръжка на автомобила също, така че горивото е най малкия разход ....ако си малко финансово грамотен щеше да си в час и да непишеш глупости!!!!
Я се върни обратно в клозетната дупка,от която си изпълзял....Боклук
Нехигиенични и миризливи коли, пушещ в салона, потен нерез на който все някой му е виновен за несгодите в живота. Помпичката е задължителна също като "нямам дребни да върна"
Нека , спрем да ги търпим за сините зони и за щяло и не щяло. Време е за промяна за град БУРГАС
Кви разходи , кви пет лева
Цял ден кесят по спирките , лафят си , свиркат по мацки , пият кафета и бири , пикаят и серат къдет сварят и много често карат пияни
Ай ши ги и бакшишите мазни
Ако някой ден започнем да си избираме политици, които защитават правата на хората, а не на едрия бизнес, може и да се случи. Живеем в 21 век и все още трябва да се обаждаме по телефона за да хванем такси, при положение, че има измислени решения на всички проблеми, по които мрънкат тъпите бакшиши...
Да не говорим, че се налага да търпим вмирисани, опушени таралясници с някакви неграмотни олигофрени вътре.