Йонка от Бургас си купи чисто нов бойлер, но защо му монтираха катетър?
Друг клиент пък описва, че след монтажа от техника на фирмата, бойлерът му на стойност 800 лв. непрекъснато трака при пускане на водата
Йонка Кърчева от Бургас си купи чисто нов бойлер от магазин, но се наложи да му монтират катетър. Защо се случи това и не успя да направи рекламация, младата жена обяснява в рубриката ни „Вашият сигнал до ФЛАГМАН“. Друг клиент пък описва, че след монтажа от техника на фирмата, бойлерът му на стойност 800 лв. непрекъснато трака при пускане на водата. Марио Николов също е опитал да изкаже своето недоволство, но твърди, че не е получил право на рекламация.
„На 07.06.2023 закупихме нов бойлер ЕЛДОМ от фирма АФРОДИТА КОМЕРС ЕООД гр. Бургас ул. „Чаталджа“ до "ШЕЛ". Магазин ДИПЛОМАТ 2. След монтажа на бойлера от възвратния клапан непрекъснато тече вода. Уведомихме служителите и собственика на магазина, че има проблем и те изпратиха техен техник да види.
Техникът им на място установи, че проблем няма, че тези бойлери така си течели и няма причина да го заменят с друг, да отстранят проблем несъществуващ, или да ни възстановят средствата и да си вземат неизправната стока. Освен това по указания в инструкциите на съответния уред трябвало да се закупи отделно регулатор на налягането на ВЕЕК. Добре, щом го пише, ние го закупихме. След монтажа на съответния регулатор от възвратния клапан на бойлера отново непрекъснато тече вода. На място техникът им отново констатира, че проблем няма и това е допустимо по указанията за употреба на бойлера. След което заяви да се изведе течът към канализацията, за да не ни капе на главите, докато се ползва WC.
На 10.06.2023 г. заявихме рекламация и под номер 96, на която все още не ни е отговорено. След като искахме да разговаряме със собственика, ни уведомиха, че е в чужбина и ни уговориха среща за 19.06.23 г. между 15-17 часа в магазин Дипломат 2. На уговорената среща служителката му в магазина ни съобщи, че отново е заминал в чужбина. Това отношение неуважително и безотговорно доведе до разправии със служителите на магазина. Но въпреки всичките им лъжи, оставихме наш телефонен номер, за да се свърже с нас техният управител, собственик. Никой не ни се обади. Сигнализираме в КЗП, но тъй като има пусната фактура на фирма и те не могат да съдействат. Проблемът си е налице, бойлерът си тече, времето си минава.... Моля, ако имате възможност, да ни посъветвате или съдействате, за да има някаква справедливост“, пише ни Йонка Кърчева и прилага снимков и видеоматериал.
Репортер на Флагман.бг разговаря с управителя на магазин Дипломат 2 Слави Божинов, който съобщи, че срещу клиентите също има подаден сигнал до институциите. Писмената позиция на фирмата ще публикуваме, след като я получим.
Дотогава вижте как изглежда бойлерът на Йонка:
Такива звуци пък издава и бойлерът на друг бургазлия - Марио:
Въпросната жена бая сериозно вилня в магазина, налетя да бие продавачката и ровила в касата да си взима парите, идваше полиция…грозни сцени, но разбира се Флагман няма да ви го кажат това.
Лошото е, че понеже тая няма грам мозък в празната глава, сега ще я съдят от 3 места-от Елдом, от магазина и продавачката, а тея извинителни писма дето ги писа оня ден няма да ти свършат работа
Това е често срещан проблем решава се лесно само ,че са нужни малко елементарни познания, желание и нужните инструменти.
Редно е ако има такъв проблем майсторът(не е задължително да е от магазина) който го монтира да издаде становище на базата все пак на някакви измервания и тогава се обръщате към тях.
Масово на капещите клапани виждам ,че им слагат такива "катетри" НО начина им на поставяне е абсолютно грешен даже и техниците от маг го правят така.
Правилния начин който е свързан с безопасността е ,че трябва да има свободна зона между шлауха и клапана сиреч не трябва да е намушен на чучура а да стои под него и да има нещо като фунийка и капката да пада в нея.Изпълнението за технически грамотно лице е елементарно!
Трябва малко да се прочете за свойствата на водата при нагряване и всичко става ясно. Също така да се прочете гаранционната карта където ясно е написано за капенето от клапана.
Не капе заради налягането отвън а заради това от вътре.....и ако не капе товава имай едно на ум а не обратното.
Не знам може да съм имал късмет
Купих си Телевизор от Технополис . Направих рекламация , че е дефектен, тъй като картината е лоша.
При тест в сервиза на фирмата се оказва , че телевизора работи перфектно. Проблема е бил в кабелната телевизия .
Р.Р. Жалко , че хората са ниско образовани и занимават аудиторията с глупости .