"Алма Тур" не е дала и лев на ужилените, призна министър
Клиентите на туроператора още чакат парите си, до момента никой от пострадалите не е получил обезщетение
Нито един клиент на „Алма Тур“ не е успял до момента да получи обезщетението си за провалената ваканция. Това призна днес ресорният зам.-министър по туризма Иво Маринов Причината е, че все още се сверяват списъците от компанията и предявените претенции. Не е ясно кога този процес ще приключи.
Списъците в момента се сравняват с регистрите на застрахователното дружество, с което бе сключена застраховката за отговорност на туроператора. Ако предвидената сума (максимум 200 хил. лв.) не стигне, претенциите ще трябва да се предявяват по съдебен път към изпадналото в несъстоятелност дружество.
Скандалите около компанията избухнаха в началото на септември, когато над 500 туристи останаха блокирани на летището в Бургас заради неуредени финансови взаимоотношения между туроператора и националния авиопревозвач "България Ер". Следващата седмица последователно бяха отменяни всички полети, докато на 22 септември „Алма Тур“ прекрати всички пътувания.