Бургаските инспектори от КЗП излязоха на протест, заплатите им били обидни – 880 лева
Възнагражденията не били индексирани от години, а натоварването постоянно се увеличавало, оплакаха се служителите
Бургаските служители от Комисията за защита на потребителите (КЗП) излязоха днес на символичен едночасов протест на Гаровия площад заради обидно ниските възнаграждения, които получават.
Оказва се, че заплатите им не са индексирани от години, а в момента 14-те инспектори прибират чисто между 820 и 950 лева, в зависимост от стажа, а началникът на звеното получава 1200 лева.
Иван Костадинов, председател на КТ Подкрепа в Бургас подкрепи протестиращите служители. Той подчерта, че е обидно хора с подобни отговорности и образование да получават толкова ниски възнаграждения.
„От тези хора се очаква да се борят със спекулата, трябва да пазят правата на потребителите, а държавата ги унижава с обидни заплати“, категоричен е той.
Вижте какво каза Иван Костадинов:
Инспектор Нели получава 880 лева чисто. Тя е магистър, със 7-годишен стаж. Споделя, че в последните месеци работата й значително се е увеличила, а много често собствениците на заведения, са агресивни и създават проблеми при проверките.
„Никой не обича да го проверяват. Ние сме между потребителите и търговците. Тегава е работата, но е интересна. Лично аз искам да я работя и да се развивам в тази сфера, но заплащането е много ниско“, каза Пенчева.
Вижте какво каза инспектор Пенчева:
За 800 лв ако се седеше, хайде сега ...
Моя случай най -умело го пренебрегнаха с нагли оправдания!
Не подкрепям протеста !
ХЕМ ПЕНСИЯ , ХЕМ ЗАПЛАТА.
ДО КОГА ЩЕ Е ТАКА?
На който не му харесват условията на работа или заплащането, да напуска! Това е варианта!
Въй, че тя много си обичала работата, щом при тази наистина малка заплата се натиска да стои, а не напуска.
В края на краищата, всички работим заради
възнаграждението което получавме.
А те са само една паразитна структура, която мотае нас - гражданите, потърсили помощта им и ефекта от дейността им е нулев.
Затова аз техният протест не го подкрепям.
https://www.statista.com/outlook/co/public-sector/netherlands
Сега са 8 , но обичайно работят двама-трима, като две от тези седят постоянно в офиса до гарата и приемат молби, по които след това няма никакво движение !
АБЕ аз да не съм адвокат да ви чета законите, КЗП? Това не е ли ваша работа?..
Е, прежалих парите(хубаво че не бяха много) и си живея живота. НО този отговор няма да го забравя и си го пазя в пощата. УНИКАЛЕН!
Съгласно Закона за защита на потребителите:
Чл. 178. (1) (Изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) За нарушаване на правата, предоставени им по този закон, потребителите и сдруженията на потребителите имат право да подават жалби, сигнали и предложения до контролните органи, изпълняващи функции за защита на потребителите. Преписи от жалбите, сигналите и предложенията могат да се изпращат и до по-горестоящи органи.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г., бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Жалбите, сигналите и предложенията се подават до Комисията за защита на потребителите в писмена форма на хартиен носител или по електронен път.
(3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Жалбата трябва да съдържа:
1. наименование на органа, до който се подава жалбата;
2. името, пощенски и/или електронен адрес на жалбоподателя;
3. срещу кого се подава жалбата, като се посочи името/наименованието на търговеца или на търговския обект, както и неговото седалище или адрес на управление;
4. оплакванията и исканията на жалбоподателя;
5. подпис на лицето, което я подава, когато се подава на хартиен носител, или на неговия пълномощник; в случай че жалбата е подадена чрез пълномощник, се прилага пълномощно; в случай че жалбата е подадена по електронен път, не се изисква тя да бъде подписана с електронен подпис;
6. доказателства, с които жалбоподателят разполага – копие от касови бележки, фактури, договори и други, на които основава претенцията си.
(4) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г., предишна ал. 3, изм., бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Ако жалбата не отговаря на изискванията на ал. 3, Комисията за защита на потребителите уведомява жалбоподателя в 7-дневен срок от получаването на жалбата и не образува производство по разглеждането й до отстраняване на нередовностите.
(5) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Сигналите и предложенията на потребителите трябва да отговарят на изискванията на ал. 3, т. 1 – 5.
(6) (Предишна ал. 3, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г., предишна ал. 4, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Жалбите, сигналите и предложенията, подадени до некомпетентен орган, се препращат най-късно 7 дни от датата на постъпването им на компетентния орган, като се уведомят техните податели. Жалбата, сигналът или предложението не се препраща, когато има данни, че въпросът е отнесен и до компетентния орган.
Ходи с обувки Лагерфелд за по 300 400 лв
Сега ще ми протестира за заплата
"Съжалявам, но това не е към нас. Четете си договорите следващия път"
Връзкарки на държавна хранилка взимащи пликчета от фирмички,... ае няма нужда.
КАТО НЕ ВИ ХАРЕСВА НАПУСКАЙТЕ!!!
Ги гледаш на картинка в Лондон
Osven ko ne polu4ava6 bak6i6i
Готвачи и сервитьори получават по 1500-2000 и бакшиши и .... Какво чакате.
Толкова по темата....