Авторитетно електронно издание представи потенциала на Бургас пред индийските туристи
Кметът Димитър Николов рекламира Бургас като дестинация с чудесен климат, кухня, географски дадености, любопитна история и археология, балнеология, богата културно-развлекателна програма
Hospitality world е популярна електронна платформа, чрез която туристи от цялата планета се информират за интересни места, които да включат в бъдещите си планове. Тя има сериозно влияние при избора на дестинация за почивка и забавление.
В платформата бе публикувано интервю с кмета Димитър Николов, таргетирано към туристи от огромната Индия. Това е пазар, който не бива да бъде подценяван. Индия е една от държавите с най-бързо развиваща се икономика, а представителите на средната й класа имат възможност да пътуват навсякъде по света.
В интервюто си кметът Николов рекламира Бургас като дестинация с чудесен климат, кухня, географски дадености, любопитна история и археология, балнеология, богата културно-развлекателна програма. През последните години градът се наложи като любимо място за работа на българските кинопродуценти. Така че е поставен акцент и върху възможността тук да се снимат боливудски филми.
Цялото интервю прочетете тук:
Ежедневно трябва да се хвали кметя и пп греб
Направо се учудвам ,как не са ти изтрили коментара
Хахахахха
Хммм, жена, дали да отидем на приказните Малдиви, на един хвърлей разстояние, или да посетим мръсно и бурно море и грозни бараки с гнусна храна, гнусно обслужване и гнусни кенефи на другия край на географията... Има даже и скоростна магистрала за силни усещания точно до него! Не знам защо и казват "морска градина", но можело да се видят всякакви превозни средства! Ако имаме късмет, може да се порадваме и на чудните им медицински и/или погребални услуги! Чувам не било трудно да се вредиш, а пък било и евтинийка - само няколко хиляди евра.
Как да устоиш на такава чудна дестинация... Жена, стягай куфарите!