Ричард Алибегов уволни управител заради шамара
Съсобственикът на заведението се извини на клиентът, но той е непреклонен – ще го съди
Салонен управител, който удари шамар на клиент вече е уволнен. Това разкри пред бТВ собственикът на заведението Ричард Алибегов.
Действието се разви в популярно заведение в центъра на София.
Във видеоклип, разпространен в социалните мрежи, се вижда словесно пререкание между служител на заведението и клиент. Спорът ескалира и служителят удря шамар на клиента.
Управител в заведението на Ричард Алибегов шамароса клиент (ВИДЕО)
Потърпевшият Явор Павлов разказа в предаването „Тази сутрин“, че до ситуацията се е стигнало, тъй като в сметката му е била надписана бутилка вино.
Той повикал управител, за да получи обяснение. Дошъл сервитьор и обяснил, че бутилката е махната, но Явор Павлов настоял да се види с управителя. След като дошъл и самият управител, се стигнало до физическата саморазправа. Потърпевшият разказа още, че не получил извинение, а дори заплахи.
„Тази постъпка е изключително грозна и необяснима“, каза съсобственикът на заведението Ричард Алибегов.
„Изгледах клипчето четири пъти и се обадих на Явор, за да се извиня лично. След това веднага стартирахме процедура по дисциплинарно освобождаване на служителя“, добави той.
„Управителят се извини и обясни, че си е изпуснал нервите, което за мен няма как да е обяснение. Това е човек, който работи повече от година при нас като салонен управител. Това е длъжност, която трябва да предотвратява подобни конфликти“, обясни Алибегов.
По думите му за 10 години, откакто се занимава с този бизнес, такова нещо не се е случвало.
„Подобна физическа саморазправа е абсолютно недопустима“, категоричен бе той.
“Сервитьорът каза, че е махнал надписаната бутилка от сметката, но отказа да повика управителят. Накрая той дойде и започна да микрещеше, че не разбирал какво искаме. Вдигна ми шапката и ме удари няколко пъти по главата. След това повикахме полиция и бяха съставени протоколи“, разказва потърпевшият.
„Първоначално клиентите са поръчали вино, което го е нямало в наличност. Те са поискали тогава друга марка, а предишната не е била махната от сметката. В последствие е изчистена“, каза пък собственикът на столичното заведение.
Въпреки полученото извинение Явор Павлов смята да търси правата си по съдебен път.
И аз съм имал такъв случай, викам сервитьор, оправят грешката, плащам си реално консумираното и довиждане. Според мен и тоя е търсел нещо повече обаче е попаднал на някой с по-слаби нерви и е взел шамара. Не оправдавам действията на управителя ама историята май не е съвсем такава каквато ни я представя тоя космат джендър