Важно уточнение от Топлофикация Бургас
До 31 август всички клиенти имат право да подават възражения по повод изготвените изравнителни сметки
След като годишният отчет на уредите за дялово разпределение беше извършен в срок и изравнителите сметки на всички клиенти на прогнозен отчет на потребената топлинна енергия получиха своите изравнителни сметки за сезон 2021/2022 година от Топлофикация Бургас правят важно уточнение:
Напомняме, че до 31 август всички клиенти имат право да подават възражения по повод изготвените изравнителни сметки. Заявленията трябва да бъдат изпратени до съответната фирма за дялово разпределение, която да разгледа конкретния казус и да вземе решение дали да извърши корекция на вече изготвената фактура.
В тази връзка уведомяваме всички клиенти, че при извършване на корекции по повод възражения, сметките на всички клиенти към същата абонатна станция ще бъдат коригирани.
Планираме през месец септември, където е необходимо, да извършим второ годишно изравняване след изчакване на рекламациите и в тази връзка някои клиенти ще получат нови изравнителни сметки.