Клиенти на „Метро“ шокирани, пуснаха на „промоция“ узо, което излиза по-скъпо от…
Или алкохолът рязко е скочил, или се будалкат с нас, недоволстват редовни клиенти на веригата
Веригата „Метро“ пусна странна промоция на узо пломари, която изглежда много на т.нар. разпродажби от черния петък.
Цената на разфасовката от 200 мл е 6,79 лева, което е доста по-скъпо от всеки средностатистически магазин.
„Редовен клиент съм и останах изумен от тази цена. Тръгнах с идеята да заредя заведението си за летния сезон, но те тотално ме разочароваха. Или алкохолът рязко е скочил, или се будалкат с нас“, недоволства нашият читател Петър Христов.
Проверка на Флагман.бг във веригата показа, че обичайната цена, не промоционална, за литър Узо Пломари е 16,49 лева без ДДС.
Обичайната практика е малките бутилки да са доста по-скъпи, но защо от мениджмънта на веригата ти предлагат нещо на промоция, като то е по-скъпо от всеки квартален магазин, питат клиенти.
И в Коско съм бил , там имаше дълбоководни риби филета и патешки яйца.
Само да ти се харчи:)
не пазаря от тях от много време!!
Метро е реално нормален магазин, като Costco и Sam's Club в САЩ, откъдето се пазарува на дребно, но е по-подходящ за по-големи семейства.