На Пасхалното богослужение премиерът по дънки и гуменки, премиершата в розов минижуп
Минути преди сакралния час на Възкресението Христово поп Стоян Кралев и Кирил Петков огледаха църквата с джобно прожекторче
Броени минути преди Възкресение Христово министър-председателят на България Кирил Петков и съпругата му Линда пристигнаха в храм „Св.Успение Богородично” в град Царево. Те бяха придружени от депутата на ПППП Константин Бачийски и двамата изтъкнати опозиционери на ГЕРБ по Южното Черноморие – царевския лидер на ПППП Емил Пейчев, който бе със съпругата си Биляна и Биг брадър №1 Здравко Василев от Приморско.
В двора на църквата премиерът бе посрещнат от свещенослужителя отец Стоян Кралев, който предвидливо носеше джобно прожекторче, с което да покаже отвън пукнатина, появила се след земетресение.
Именно заради нея от Правителствената пресслужба разпратиха до медиите тревожна вест, че Петков ще дойде да се запознае с поражения по сградата, за каквито обаче местните хора не са чували. Същото го потвърди и кметът Георги Лапчев пред Флагман.бг още в петък вечерта.(ВИЖТЕ ТУК)
Външният вид на Петков и съпругата му бяха подходящи по-скоро за пролетна разходка край морето, но не и за най-сакралното събитие в Християнството - Пасхалната литургия за Възкресение Христово.
Българският премиер застана пред олтара с разкопчано сако, обут в дънки и спортни обувки, тип гуменки.
Тоалетът на съпругата му Линда бе още по-далеч от елементарните изисквания на Протокола при подобен род събития. Тя бе избрала късо розово палтенце, което едва покриваше краката й до средата на бедрата. Обувчиците й неглижираха още повече религиозната официозност на ритуала, изискващ най-силната проява на смиреност.
В храма бе личният имиджмейкър на премиера – Диана Дамянова, както и още един бургаски депутат от "Продължаваме промяната" - Димитър Ташев.
Около църквата имаше около 50-ина човека от кв.”Василико” и доста цивилни служители на ОД на МВР и НСО.
Ти си знаеш ...
За бургаския градски говор идея си нямате, понеже истинските граждани на Бургас или се изселиха отколе в София и чужбина, или отидоха в по-добрия свят.
За техния градски говор книги вече са написани от специалисти - най-близо седи до книжовната норма, с изключение на отвореното към "а" произношение на някои глаголи в 1л.ед. число като "благодаря" примерно.
На най-светлия християнски празник по протокол "въпросният" човек, бидейки премиер на републиката, не може да влиза в храма по джинси и гуменки. Протокол му викат.
С фрак, смокинг и папийонка?
С фрак, смокинг и папийонка?
Абе, вие комунистическите МЕКЕРЕТА откога започнахте да ги разбирате тия работи? Навремето ходехте с тефтерчета пред църквите по Великден, за да записвате кой влиза вътре и после да му разплачете майката. После започнахте да имитирате БЕЗБОЖНИЦИТЕ в проклета Русия и започнахте да ходите на църква, ама се кръстите на петолъчка или с лявата ръка - като в семейството на Боко Тиквата - виж тук: https://www.youtube.com/watch?v=R28kXu10Lt8&t=1s&ab_channel=EnchoB_
И кой е казал, че на църква може да се ходи само с фрак, бомбе и вратовръзка? Христос е влязъл в Ерусалим не на кон, а на магаре! И ако (да речем) се яви в храма, то няма да е за да изгони някой, който е с дънки, а за да изгони с камшик комунягите-търговци от своя храм.
Колкото до зануляването, още от 19 в е ясно, че темпа на увеличаването на населението на планетата и ресурсите за изхранването му се разминават в пъти. Правим глупости с вселенски порядък .Сега ще дадем 1 млрд. лв, за да съхраняваме електричество в батерии, вместо да спрем да гледаме рапица за биодизел, да напоим тези площи с мелиорации и да спрем да внасяме домати, зеле и картофи, които иначе си купуваме всеки ден.
Първо ще настъпим мотиката, тя ще ни удари по главата, за да разберем нещо, което го знаехме и преди да я настъпим. Още през 2015 г. Клаус Шваб пише статията „Епоха на адаптация“, в която поставя въпроса за необходимостта от глобално преустройство на света. Година по-късно в интервю за Zeit той подчертава, че движещата сила на новия прогрес няма да бъде държавата, а предприемаческите способности на отделния индивид. Казано така звучи приемливо и разумно. Но всъщност представлява оповестяване на глобалистката доктрина за унищожаване на националната държавна рамка и превръщането на държавите в безпомощни образувания за сметка на безпределната доминация на наднационалните капитали.
Борбата за бъдещето е да паднат и тези рамки. И решенията да се взимат от наднационални институции с глобален обхват. Виждаме очертанията на една антиутопия – планетарно население с достатъчен ресурс за препитание и удоволствия, и невидим глобален свръхелит, който диктува правилата. Великото зануляване“ представлява предложение-прогноза как да се ползва пандемията с коронавируса, за да се затвърдят процесите на глобализиране на света с целия произтичащ от това контрол над националните държави под предлог на осъзнаване на глобалните рискове за населението на планетата. От друга страна, чисто технологичните решения за сдържане на следващи бъдещи пандемии като цифров мониторинг, събиране на биометрични данни, алгоритми оценяващи здравето на гражданите предвещават нещо като техно-тоталитарен надзор. Такъв надзор още не е факт, но би могъл да бъде. Цифровата трансформация на обществото ще се задълбочи силно в посока на здравето, тъй като здравето е векторът, през който може да се стигне до всеки индивид, независимо от всякакви други различия – интереси, доход, възраст, местоположение. Ще се засилят например тенденциите към портативна диагностика в домашни условия, като пак стигаме до алгоритми, теле-общуване, наблюдение на отделната личност от гледна точка на общата сигурност, и механизми, софтуер, продукти свързани с глобалните мрежи. Възниква нов свят, контурите на който само можем да си представим.