Фирмите орязаха бюджетите си за рекламни материали
Шефовете предпочитат да ги раздадат във вид на парични премии, отколкото да инвестират средства за календари, запалки и флашки
Кризата започва да се усеща още по-осезателно и в най-големите фирми. За първи път от много години насам те са орязали бюджетите доста и не отделят много средства за рекламни материали. Фирмите, които произвеждат календари, ключодържатели, химикалки, тениски и подобни, се оплакаха, че сега урожаят не е такъв, какъвто сме свикнали да го наблюдаваме преди време.
"Постъпленията от такъв вид сделки е намалял със стотици хиляди за фирма, която произвежда рекламни изделия. Нашата също не прави изключение. Като се калкулират нещата, става ясно, че загубите са за милиони средства, инвестирани в подобно начинание", коментира Георги Антонов - собственик на фирма за производство на материали.
Статистиката към последните дни на 2021-ва показва, че работните календари вече не се правят с хиляди и не се раздават под път и над път, а шефовете са много пестеливи откъм подобна инициатива.
Те предпочитат да инвестират средствата в своите работници, като част от тях предпочитат да ги раздадат във въд на парични премии, колкото и малки да са те.
Визирайки календарите, още по-занемарени са поръчките на ключодържатели, флашки, чаши, химикалки и запалки, колкото и да влязат в употреба на хората, пише Лупа.
ти ако си мислиш, че в нета няма реклами, даже и в този сайт дето си го написал това е пълен с такива.