Защо бизнесът трябва внимателно да подбира партньорите си
Операторът предоставя редица услуги на бизнес клиентите си, спестяващи ценното им време
Успешното управление на бизнес структури ангажира техните собственици да мислят конструктивно в няколко различни аспекта - да разчитат добре пазарния климат, да се информират за най-новите тенденции, да се интересуват от развитието на своите служители, да поемат рискове, да предвиждат следващите ходове на своите конкуренти и т.н. Всички тези процеси обаче изискват наличието на едно изключително важно удобство - времето. Да се открие допълнително време в този забързан и изпълнен с толкова много динамика свят се оказва трудно начинание за повечето бизнес лидери и по-скоро се превръща в скрита сила, която всеки един от тях иска да притежава.
Но възможно ли е собствениците на малък и среден бизнес да спестят от своето ценно време, а насреща да получат обслужване пригодено специално за тях? Именно това предлагат от Теленор България с тяхната услуга „Бизнес портал”.
Уеб базираното приложение дава възможност за управление на услугите и контрол върху абонаментните разходи за телефоните номера на фирмите, като всичко това става бързо и удобно, именно с лесния и практичен интерфейс на Бизнес портала. В него корпоративните клиентите на Теленор могат да правят анализ на потреблението, получавайки детайлна информация за всеки номер, да асоциират номерата с конкретен служител, както и да задават вътрешни лимити. И това не изчерпва функционалностите, които Бизнес портала предлага на свотите потребители. На разположение на клиенти на Теленор са още спиране на изходящите обаждания за даден номер, в случай на кражба или загуба, активация или деактивация на допълнителни пакети, Е-фактура и много други.
Бизнес портала предоставя и възможност за директна комуникация както със служителите, така и с клиентите на фирмата. Условието е получателите на текстовите съобщения да са абонати на Теленор. Това се случва благодарение на модула SMS кампании. Така собствениците на бизнес могат да информират клиентите и служителите си за предстоящи дейности и в същото време да проследят статуса на изпратените съобщения.
Както по-рано споменахме, времето е най-ценното средство при всички бизнес лидери и Теленор България знаят добре това. Затова, освен с услугата „Бизнес портал”, те предоставят и възможност за предварително запазване на час за консултация на всички бизнес клиенти в свой магазин. По този начин клиентите могат да бъдат обслужени индивидуално без да чакат на опашка, в удобно за тях време и място, като тази услуга е налична за всички собственици на малък и среден бизнес, независимо дали са клиенти на телекомуникационния оператор.
Повече за услугата „Бизнес портал” можете да откриете на сайта на телекома, a ако искате да запазите час за консултация, можете да го направите тук.