Parkmart взе награда за „Най-добър магазин в България до 1000 кв.м.“
Веригата предлага доставка на продукти по домовете през собствения си онлайн магазин
Премиум супермаркетът Parkmart е един от големите победители в третото издание на PROGRESSIVE AWARDS – наградите. На официалната церемония, провела се в София, отличието получи Даниела Йорданова. В качеството си на Търговски Директор на компанията, тя прие статуетката от името на целия колектив.
“За нас е огромна чест да бъдем номинирани и още по-голяма – да вземем наградата, защото сме изключително млада верига. Нашият основен фокус са нашите клиенти, целим да отговорим на високите изисквания на модерния човек за комфорт и качество на продуктите, които консумира“, заяви Даниела Йорданова при приемането на приза.
Веригата премиум супермаркети Parkmart e създадена през 2018 г. в гр. Варна. От началото на COVID кризата магазините на Parkmart отчитат ръст в продажбите от около 25% на годишна база до края на 2020 г. Тенденцията се запазва и през тази година и дори след отварянето на ресторантите веригата отчита ръст от около 20%.
Добрите резултати дават увереност на Parkmart да стъпи извън пределите на Варна. В края на миналата година компанията открива първия си магазин в Бургас. Стъпката не е малка, защото, за да се пресъздаде оптимално концепцията за бутикова атмосфера, инвестицията достига размер от 1 млн. лева. Супермаркетът предлага познатия асортимент на площ около 900 кв.м.
„До няколко месеца предстои експанзия и в Пловдив“, открехват завесата от веригата.
И в трите града – Варна, Бургас и София, Parkmart предлага доставка на продукти по домовете през собствения онлайн магазин. Онлайн продажбите набират все по-голяма популярност, като вече отговарят за над 10% от общия оборот на компанията. Доставката се извършва изцяло в тон с концепцията на веригата, чрез електрически автомобили, щадящи околната среда.
В близкото бъдеще компанията планира да се фокусира върху развитието на онлайн магазина си и своето мобилно приложение, което предстои да осъществи пряка връзка между физическото и онлайн пазаруване на всеки клиент, включително чрез използването на изкуствен интелект. А разработваната програма за лоялност ще позволи на клиентите да получават бонуси благодарение на своите покупки.
Освен с усещането за лукс, веригата впечатлява и с богат асортимент, над 15 000 висококачествени артикули, с които задоволява вкуса и на най-претенциозните клиенти.
Както физическите, така и онлайн магазина се отличават с изобилието от местни продукти – над 50% от общия асортимент е формиран от български стоки, а в някои категории процентът е дори 100%. Пример за такъв сегмент е фермерският щанд, където Parkmart предлага една от най-богатите селекции от над 400 артикула местни фермерски и здравословни храни.
Parkmart умело съчетава първокласни български продукти с най-доброто от световните марки. В магазина например може да се открие както месо от проверени местни производители, така и говеждо от селектираните породи Wagyu и Black Angus от водещи доставчици в САЩ, Аржентина и Уругвай.
Секция Liquor&Tobacco предлага още над 200 вида популярна и крафт бира и над 400 вида селектиран твърд алкохол, част от които трудно могат да бъдат намерени на друго място в страната.
За София веригата е в процес на придобиване на още един обект, който е работещ. От следващата година започва партньорство с някои от най-добрите строителни фирми в София и Пловдив, като целта е да бъдат изградени магазини в техните нови луксозни жилищни комплекси и сгради.
Локацията в Пловдив е в процес на изграждане и до няколко месеца предстои откриването на супермаркета, като той ще е във формат от 3000 м2. Там от Parkmart ще разработят ритейл концепция от качествено нов тип, която в момента е тренд в някои европейски държави. Тя не е стандартен супермаркет, а нещо по-разчупено, между ресторант и супермаркет. Един нов поглед върху ритейл бизнеса и място, на което да ти е приятно да отидеш и да останеш, а не само да пазаруваш.